Prima pagina Harta site Romana English Deutsch
Mareste textul Micsoreaza textul Reseteaza dimensiunea textului Schimba contrastul Varianta pentru mobil
  Monitorul Primariei | Timisoara
Cereri / Solicitari / Sugestii/ Reclamatii  |  Anunțuri  |  Link-uri Utile  |  Harta Municipiului Timișoara  |  Harta Restrictii Circulatie  |  Album foto  |  Hartă site
  Info primărie
   Localizare/Contact
   Conducere
   Organigrama
   Audiențe
   Acte normative privind funcționarea instituției
   Resurse Umane
   Raportul Primarului
   Raportul Viceprimarilor
   Rapoarte anuale ale Consilierilor Locali
   Raport anual conform OUG 109/2011
   Nomenclatorul stradal
   Dicționar explicativ al denumirii străzilor din Timișoara
   Agenda culturală
   Strategia Culturală a Municipiului Timișoara 2014-2024
   Strategia pentru Tineret a Municipiului Timișoara 2014
   Agenda sportivă
   InfoUtile/LinkUtile
   Strategia Anticorupție a Primăriei Municipiului Timișoara
   Alegeri locale 2020

Cauta


cautare avansata >>
forum timisoara
album foto timisorean
  Documente publice
   Informații de interes public
   Prelucrarea datelor cu caracter personal
   Dispoziții Primar cu caracter normativ
   Finanțe publice
   Planul de Mobilitate Urbană Durabilă pentru Polul de Creștere Timișoara
   STRATEGIA INTEGRATĂ DE DEZVOLTARE URBANĂ 2015-2020/ Plan Integrat de Dezvoltare
   Strategii
   Studiul de fundamentare istorică "Zone construite protejate - Timișoara 2011"
   Reabilitarea clădirilor istorice
   Declarații de avere și de interese
   Planuri urbanistice
   Ședințe C.T.A.T.U.
   Aviz de Oportunitate
   Aviz Arhitect Șef
   Proiecte cu finanțare europeană
   Harta de zgomot
   Proiect privind planuri de acțiune pentru prevenirea și reducerea zgomotului ambiant în Municipiul Timișoara
  
Acte necesare și formulare

   Asociații de proprietari
   HG 401/2013 pentru aprobarea normelor de aplicare a Legii nr. 165/2013
   Notificări/Revendicări
   Plan Local de Apărare 2018-2021
   Publicatii de vanzare
   Oferte de vânzare teren conform Legii 17/2014
   Lista structuri asociative din agricultură conf. Legii 145/2014
   Harta Restrictii Circulatie
   Investiții în Timișoara
   Parc Industrial Freidorf


<<
data curenta
>>
Octombrie 
LMMJVSD
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
       

Precizări privind activitatea administratorilor angajați de asociațiile de proprietari
29.10.2012


Având în vedere numeroasele sesizări primite de către Compartimentul Asociații de Proprietari din cadrul Primăriei Municipiului Timișoara, referitoare la activitatea și modul de îndeplinire al atribuțiilor administratorilor angajați de asociațiile de proprietari, vă atragem atenția asupra următoarelor aspecte:
  • potrivit art. 34, alin. 2 din Legea 230/2007, asociațiile de proprietari au obligația de a angaja persoane fizice atestate pentru funcția de administrator sau de a încheia contracte cu persoane juridice specializate și autorizate;
  • în conformitate cu H.C.L. 390/2008, în vederea obținerii atestatului, administratorul trebuie să aibă cel puțin studii medii;
  • atribuțiile administratorului de imobil  sunt expres prevăzute de Legea 230/2007 și H. G. 1588/2007 și acestea trebuie să se regăsească în contractele de administrare încheiate de asociație cu persoane fizice sau juridice:
  • asigurarea managementului de proprietate al condominiului;
  • prestarea serviciilor în mod profesional;
  • efectuarea formalităților necesare în angajarea contractelor cu furnizorii de servicii pentru exploatarea și întreținerea clădirii, derularea și urmărirea realizării acestor contracte;
  • asigurarea cunoașterii și respectării regulilor cu privire la proprietatea comună;
  • gestionarea modului de îndeplinire a obligațiilor cetățenești ce revin proprietarilor în raport cu autoritățile publice.
 
Astfel, atenționăm comitetul executiv al asociațiilor de proprietari cu privire la modul de încheiere al contractelor de administrare, comitetul executiv fiind organul de conducere al asociației, mandatat de adunarea generală să încheie și să rezilieze contractele cu angajații asociației și să urmărească  îndeplinirea hotărârilor adoptate de adunarea generală.
 
Totodată, vă comunicăm faptul că asociațiile de proprietari care optează pentru coducerea contabilității în partidă simplă, vor depune la Primăria Municipiului Timișoara, cam. 12, situația soldurilor elementelor de activ și pasiv întocmită potrivit ordinului Ministerului Economiei și Finanțelor, până la data de 01.09.2012 pentru primul semestru al anului în curs și până la data de 01.03.2013 pentru al doilea semestru al anului 2012.
 
ȘEF SERVICIU
IOAN ZUBAȘCU

 




- in format .pdf - versiunea de tiparit
Prima pagină  |  Album foto  |  Hartă site  |  Index site
Copyright © Primăria Municipiului Timișoara 2002-2010  |  Powered by EXPERTISSA Timișoara