Precizări privind activitatea administratorilor angajați de asociațiile de proprietari 29.10.2012 Având în vedere numeroasele sesizări primite de către Compartimentul Asociații de Proprietari din cadrul Primăriei Municipiului Timișoara, referitoare la activitatea și modul de îndeplinire al atribuțiilor administratorilor angajați de asociațiile de proprietari, vă atragem atenția asupra următoarelor aspecte:
Astfel, atenționăm comitetul executiv al asociațiilor de proprietari cu privire la modul de încheiere al contractelor de administrare, comitetul executiv fiind organul de conducere al asociației, mandatat de adunarea generală să încheie și să rezilieze contractele cu angajații asociației și să urmărească îndeplinirea hotărârilor adoptate de adunarea generală. Totodată, vă comunicăm faptul că asociațiile de proprietari care optează pentru coducerea contabilității în partidă simplă, vor depune la Primăria Municipiului Timișoara, cam. 12, situația soldurilor elementelor de activ și pasiv întocmită potrivit ordinului Ministerului Economiei și Finanțelor, până la data de 01.09.2012 pentru primul semestru al anului în curs și până la data de 01.03.2013 pentru al doilea semestru al anului 2012. ȘEF SERVICIU IOAN ZUBAȘCU |