{"id":14266,"date":"2021-02-04T16:21:26","date_gmt":"2021-02-04T14:21:26","guid":{"rendered":"https:\/\/www.primariatm.ro\/?p=14266"},"modified":"2021-03-09T16:04:38","modified_gmt":"2021-03-09T14:04:38","slug":"concurs-recrutare-functie-publica-de-conducere-vacanta","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/www.primariatm.ro\/2021\/02\/04\/concurs-recrutare-functie-publica-de-conducere-vacanta\/","title":{"rendered":"Concurs recrutare functie public\u0103 de conducere vacant\u0103"},"content":{"rendered":"
Concurs pentru ocuparea unei functii <\/strong>publice specifice de conducere vacanta din aparatul de specialitate al Primarului Municipiului Timisoara organizat in baza art.II Legea nr.203\/2020 pentru modificarea si completarea Legii nr.55\/2020 privind unele masuri pentru prevenirea si combaterea efectelor pandemiei de COVID 19<\/strong><\/p>\n Informa\u0163ii concurs<\/strong><\/p>\n Tip concurs : recrutare functie publica de conducere<\/p>\n Data de sustinere a probei scrise<\/u>: 09.03.2021,ora 11,00 . In cadrul concursului se desfasoara probe suplimentare de testare a cunostintelor PC si a cunostintelor de limba straina;<\/strong><\/p>\n Data de sustinere a probelor suplimentare<\/u>: 09.03.2021 ora 9,00(<\/strong>cunostinte de operare pe calculator : IT)<\/strong><\/p>\n ora 10 (<\/strong>cunostinte de Limba Engleza)<\/strong><\/p>\n Locul desfasurarii probelor suplimentare va fi la sediul Primariei Municipiului Timisoara bv.C.D.Loga, nr. 1<\/p>\n Stare concurs: Programat<\/strong> Dosarele de \u00eenscriere<\/strong> la concurs se depun la sediul Primariei Municipiului Timisoara , bv. C.D. Loga nr. 1 , \u00een perioada 04.02.2021 -23.02.2021, inclusiv.<\/strong> Informa\u0163ii post scos la concurs<\/strong> : SECRETAR GENERAL AL UAT<\/u><\/strong><\/p>\n Condi\u0163ii de participare: <\/strong><\/p>\n Studii universitare de licenta absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta in stiinte juridice, administrative sau stiinte politice;<\/strong><\/p>\n Studii universitare de master in domeniul administratiei publice, management sau in specialitatea studiilor necesare ocuparii functiei publice sau cu diploma echivalenta conform prevederilor art.153, alin.(2) din Legea educatiei nationale nr. 1\/2011, cu modificarile si completarile ulterioare<\/strong><\/p>\n Vechimea in specialitatea studiilor: minim 7 ani<\/strong><\/p>\n Proba suplimentara de testare a cunostintelor de operare pe calculator Microsoft Office \u2013 nivel mediu <\/strong>\u2013 se va desfasura la sediul Primariei municipiului Timisoara, in data de 09.03.2021, bvd,C.D. Loga nr.1 ora 9,00<\/u><\/p>\n Proba suplimentara de testare a cunostintelor de limba engleza \u2013 nivel mediu<\/strong> \u2013 se va desfasura la sediul Primariei municipiului Timisoara , bvd. C.D. Loga nr.1, in data de 09.03.2021 ora 10,00 <\/u><\/p>\n Atribu\u0163iile postului<\/strong>: anexa \u2013 Fisa postului<\/a> ;<\/p>\n Bibliografie concurs: <\/strong>este prezentata in anex\u0103: Bibliografie<\/a>;<\/p>\n Dosarul de concurs:<\/strong><\/p>\n Pentru concursul de recrutare (func\u0163ii publice de conducere), dosarul va cuprinde urm\u0103toarele documente, conform prevederilor art. 49 din Hot\u0103r\u00e2rea Guvernului nr. 611\/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea \u015fi dezvoltarea carierei func\u0163ionarilor publici,cu modific\u0103rile \u015fi complet\u0103rile ulterioare:<\/p>\n Copiile de pe actele prevazute mai sus, precum si copia certificatului de incadrare intr-un grad de handicap se prezint\u0103 \u00een copii legalizate sau \u00eenso\u0163ite de documentele originale, care se certific\u0103 pentru conformitatea cu originalul de c\u0103tre secretarul comisiei de concurs;<\/p>\n Cazierul judiciar poate fi \u00eenlocuit cu o declara\u0163ie pe propria r\u0103spundere. \u00cen acest caz, candidatul declarat admis la selec\u0163ia dosarelor \u015fi care nu a solicitat expres la \u00eenscrierea la concurs preluarea informa\u0163iilor direct de la autoritatea sau institu\u0163ia public\u0103 competent\u0103 are obliga\u0163ia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului pe tot parcursul desf\u0103\u015fur\u0103rii concursului, dar nu mai t\u00e2rziu de data \u015fi ora organiz\u0103rii interviului, sub sanc\u0163iunea neemiterii actului administrativ de numire. \u00cen situa\u0163ia \u00een care candidatul solicit\u0103 expres la \u00eenscrierea la concurs preluarea informa\u0163iilor direct de la autoritatea sau institu\u0163ia public\u0103 competent\u0103, extrasul de pe cazierul judiciar se solicit\u0103 potrivit legii \u015fi procedurii aprobate la nivel institu\u0163ional.<\/p>\n Adeverin\u0163ele care au un alt format decat cel prevazut in anexa trebuie sa cuprinda elemantele similar celor prevazute in anexa si din care sa rezulte cel putin urmatoarele informatii :functia\/functiile ocupata\/ocupate, nivelul studiilor solicitate pentru ocuparea acesteia\/acestora, temeiul legal al desfasurarii activitatii, vechimea in munca acumulata , precum si vechimea in specialitatea studiilor.<\/p>\n Adeverinta care atesta starea de sanatate contine, in clar, numarul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, in formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sanatatii. Pentru candidatii cu dizabilitati , in situatia solicitarii de adaptare rezonabila, adeverinta care astesta starea de sanatate trebuie insotita de copia certificatului de incadrare intr-un grad de handicap, emis in conditiile legii.<\/p>\n Rela\u0163ii suplimentare privind depunerea dosarelor se pot ob\u0163ine de la consilier Daniela Adam si\/sau consilier Agata Jivkov : Bd.CD Loga nr.1 , tel; 0256408352 , la adresa de e-mail resurse.umane@primariatm.ro<\/p>\n\n\n REZULTATE SELEC\u021aIE DOSARE<\/a><\/strong> – afi\u0219ate \u00een 25.02.2021<\/p>\n\n\n\n REZULTATE CONTESTA\u021aIE<\/strong><\/a> – afi\u0219ate \u00een 1.03.2021<\/p>\n\n\n\n
\nObserva\u0163ii suplimentare: persoana de contact: consilier Daniela Adam si\/sau consilier Agata Jivkov : Bd.CD Loga nr.1 , tel; 0256408352 , la adresa de e-mail resurse.umane@primariatm.ro<\/p>\n
\nConcurs afi\u015fat la data: 04.02.2021, ora 15:00.<\/strong><\/p>\n\n