{"id":20800,"date":"2021-06-14T10:01:57","date_gmt":"2021-06-14T07:01:57","guid":{"rendered":"https:\/\/www.primariatm.ro\/?p=20800"},"modified":"2021-07-13T13:00:56","modified_gmt":"2021-07-13T10:00:56","slug":"concurs-de-proiecte-de-management-organizat-pentru-filarmonica-banatul-timisoara","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/www.primariatm.ro\/2021\/06\/14\/concurs-de-proiecte-de-management-organizat-pentru-filarmonica-banatul-timisoara\/","title":{"rendered":"Concurs de proiecte de management organizat pentru Filarmonica \u201dBanatul\u201d Timi\u0219oara"},"content":{"rendered":"\n

ANUN\u021a privind suspendarea execut\u0103rii Dispozi\u021biei nr. 721\/09.06.2021 a Primarului Municipiului Timi\u0219oara privind aprobarea m\u0103surilor de organizare a concursului de proiecte de management pentru Filarmonica \u201cBanatul\u201d Timi\u0219oara<\/strong><\/a><\/p>\n\n\n\n

ANUN\u021a PUBLIC<\/strong><\/p>\n\n\n\n

Concurs de proiecte de management organizat pentru<\/strong> Filarmonica \u201dBanatul\u201d Timi\u0219oara<\/strong><\/p>\n\n\n\n

Prim\u0103ria Municipiului Timi\u0219oara organizeaz\u0103,<\/strong> la sediul s\u0103u din Bv. C.D. Loga nr.1, concursul de proiecte de management pentru Filarmonica \u201dBanatul\u201d Timi\u0219oara, \u00een baza art. II din Legea nr. 203\/2020 pentru modificarea \u0219i completarea Legii nr.55\/2020 privind unele m\u0103suri pentru prevenirea \u0219i combaterea efectelor pandemiei de COVID 19<\/strong>, \u00een conformitate cu prevederile Ordonan\u0163ei de urgen\u0163\u0103 a Guvernului nr. 189\/2008 privind managementul institu\u0163iilor publice de cultur\u0103, cu modific\u0103rile \u015fi complet\u0103rile ulterioare, ale Ordinului Ministerului Culturii nr. 2799\/2015 pentru aprobarea Regulamentului-cadru de organizare \u015fi desf\u0103\u015furare a concursului de proiecte de management, a Regulamentului-cadru de organizare \u015fi desf\u0103\u015furare a evalu\u0103rii managementului, a modelului-cadru al caietului de obiective, a modelului-cadru al raportului de activitate, precum \u015fi a modelului-cadru al contractului de management<\/p>\n\n\n\n

 Condi\u0163ii de participare:<\/strong><\/p>\n\n\n\n

Conform prevederilor art. 3 din OUG nr. 189\/2008, managementul Filarmonicii Banatul Timi\u0219oara poate fi \u00eencredin\u0163at unei persoane fizice care \u00eendepline\u015fte cumulativ urm\u0103toarele condi\u0163ii:<\/p>\n\n\n\n

  1. are cet\u0103\u0163enia rom\u00e2n\u0103 sau a unuia dintre statele membre ale Uniunii Europene;<\/li>
  2. are capacitate deplin\u0103 de exerci\u0163iu;<\/li>
  3. are studii universitare de licen\u021b\u0103 absolvite cu diplom\u0103, respectiv studii superioare de lung\u0103 durat\u0103, absolvite cu diplom\u0103 de licen\u0163\u0103 sau echivalent\u0103 \u00een domeniul: muzic\u0103;<\/li>
  4. are experien\u021b\u0103 \u00een specialitatea studiilor, men\u021bionate la lit. c), de min. 5 ani;<\/li>
  5. are experien\u0163\u0103 \u00een domeniul activit\u0103\u021bii manageriale de min. 3 ani \u00een institu\u021bii sau organiza\u021bii neguvernamentale de cultur\u0103;<\/li><\/ol>\n\n\n\n

    Condi\u021bia de experien\u021b\u0103 \u00een domeniul activit\u0103\u021bii manageriale poate fi dovedit\u0103 prin adeverin\u021b\u0103 privind experien\u021ba \u00een conducerea de institu\u021bii sau organiza\u021bii neguvernamentale de cultur\u0103.<\/p>\n\n\n\n

    1. nu a suferit condamn\u0103ri penale \u015fi civile pentru fapte ce o fac incompatibil\u0103 cu func\u0163ia pentru care candideaz\u0103;<\/li>
    2. nu i-a \u00eencetat contractul individual de munc\u0103, raportul de serviciu sau contractul de management pentru motive imputabile, \u00een ultimii 4 ani.<\/li><\/ol>\n\n\n\n

      Copiile actelor din dosarul de concurs se prezint\u0103 \u00eenso\u0163ite de documentele originale, care se certific\u0103 pentru conformitate de c\u0103tre secretariatul comisiei de concurs, sau \u00een copii legalizate.<\/p>\n\n\n\n

      Documentele depuse \u00eentr-o limb\u0103 str\u0103in\u0103 vor fi \u00eenso\u021bite obligatoriu de traduceri legalizate.<\/p>\n\n\n\n

      La concurs pot participa numai candida\u0163ii al c\u0103ror dosar este complet \u015fi corect \u00eentocmit.<\/p>\n\n\n\n

      Calendarul concursului<\/strong><\/p>\n\n\n\n

      1. 14.06.2021 \u2013 aducerea la cuno\u015ftin\u0163a public\u0103 a condi\u0163iilor de participare la concursul de proiecte de management, caietului de obiective pentru Filarmonica Banatul Timi\u0219oara, regulamentului de organizare a concursului de proiecte de management, calendarului concursului, cu precizarea termenelor pentru fiecare etap\u0103, actelor necesare \u00eenscrierii la concursul de proiecte de management care fac obiectul dosarului de concurs, bibliografiei, informa\u0163iilor privind condi\u0163iile tehnice de redactare a proiectului de management \u015fi condi\u0163iile de prezentare a acestuia \u0219i a altor informa\u0163ii necesare unei bune \u00een\u0163elegeri a cerin\u0163elor concursului.<\/li>
      2. 06.07.2021, ora 16.00<\/strong> \u2013 data limit\u0103 pentru depunerea proiectelor de management \u0219i a dosarelor de concurs de c\u0103tre candida\u021bi;<\/li>
      3. 07.07.2021 \u2013  08.07.2021 selec\u021bia dosarelor de concurs;<\/li>
      4. 09.07.2021 \u2013 afi\u0219area rezultatelor selec\u021biei de dosare;<\/li>
      5. 12.07.2021 \u2013 perioada de contesta\u021bii rezultat selec\u021bie dosare;<\/li>
      6. 13.07.2021 \u2013 solu\u021bionare contesta\u021bii depunere dosare;<\/li>
      7. 14.07.2021 \u2013 22.07.2021 \u2013 analiza proiectelor de management \u2013 etapa I;<\/li>
      8. 23.07.2021 \u2013 aducerea la cuno\u015ftin\u0163a candida\u0163ilor, \u00een scris, a notelor ob\u0163inute \u00een prima etap\u0103 a concursului \u0219i afi\u015farea acestora la sediul autorit\u0103\u0163ii \u015fi al institu\u0163iei publice de cultur\u0103, precum \u015fi pe pagina de internet a autorit\u0103\u021bii \u0219i a institu\u0163iei publice de cultur\u0103;<\/li>
      9. 26.07.2021 \u2013 27.07.2021 sus\u0163inerea proiectelor de management \u00een cadrul interviului \u2013 etapa II;<\/li>
      10. \u00een termen de 24 de ore de la \u00eencheierea etapei a doua \u2013 aducerea la cuno\u0219tin\u021ba candida\u021bilor, \u00een scris,  \u0219i la cuno\u0219tin\u021ba public\u0103 a rezultatului concursului prin afi\u015farea acestuia la sediul autorit\u0103\u0163ii, la sediul institu\u0163iei publice de cultur\u0103 \u015fi pe pagina de internet a autorit\u0103\u0163ii \u0219i a institu\u0163iei publice de cultur\u0103;<\/li>
      11. 29.07.2021 – 03.08.2021 \u2013 depunerea contesta\u0163iilor asupra modului de respectare a procedurii privind organizarea \u0219i desf\u0103\u0219urarea concursului, la sediul Prim\u0103riei Municipiului Timi\u015foara, bd. C.D. Loga nr.1, Serviciul Resurse Umane – camera 7 (parter), \u00een conformitate cu prevederile capitolului IV din regulament.<\/li>
      12. 04.08.2021 – 06.08.2021 \u2013 solu\u021bionarea contesta\u0163iilor;<\/li>
      13. \u00een termen de 24 de ore de la expirarea termenului \u00een care pot fi depuse contesta\u0163ii sau, dup\u0103 caz, de la data solu\u0163ion\u0103rii acestora, rezultatul final al concursului, lista nominal\u0103 a candida\u0163ilor \u015fi alte informa\u0163ii de interes public sunt aduse la cuno\u015ftin\u0163a public\u0103, prin grija autorit\u0103\u0163ii, respectiv prin  afi\u015farea la sediul autorit\u0103\u0163ii, la sediul institu\u0163iei publice de cultur\u0103 \u015fi pe pagina de internet a autorit\u0103\u0163ii \u0219i a institu\u0163iei publice de cultur\u0103.<\/li><\/ol>\n\n\n\n

        Termenul limit\u0103 pentru depunerea proiectelor de management \u0219i a dosarelor de concurs de c\u0103tre candida\u021bi este 06.07.2021, ora 16.00<\/strong><\/p>\n\n\n\n

        Proiectele de management \u0219i dosarele de concurs se pot depune de c\u0103tre candida\u021bi:<\/p>\n\n\n\n

        1. \u00een perioada 14.06.2021 \u2013 06.07.2021,<\/li>
        2. zilnic de luni p\u00e2n\u0103 joi \u00eentre orele 08.30 – 16.00 \u0219i vinerea \u00eentre orele 08.30 – 13.00<\/li>
        3. la sediul Prim\u0103riei Municipiului Timi\u015foara, Bd. C.D. Loga nr.1, Serviciul Resurse Umane \u2013 camera 7 (parter),<\/li>
        4. persoan\u0103 de contact: Bianca Vetrovetz , consilier Serviciul Resurse Umane,<\/li>
        5. tel.0256-408 372; 0256-408 350.<\/li><\/ol>\n\n\n\n

          Dosarul de concurs <\/strong>trebuie s\u0103 con\u0163in\u0103:<\/p>\n\n\n\n

          1. formularul de \u00eenscriere la concurs cu precizarea datelor personale de contact: telefon mobil \u015fi adres\u0103 de e-mail, conform modelului anexat;<\/li>
          2. copie dup\u0103 actul de identitate;<\/li>
          3. curriculum vitae, modelul comun european;<\/li>
          4. copii dup\u0103 diplome de studii \u0219i diplomele \u00een original(care atest\u0103 absolvirea studiilor solicitate la condi\u021bii de participare, lit. c)<\/li>
          5. adeverin\u021b\u0103 medical\u0103 care s\u0103 ateste starea de s\u0103n\u0103tate corespunz\u0103toare, eliberat\u0103 cu cel mult 6 luni anterior derul\u0103rii concursului, de c\u0103tre medicul de familie al candidatului sau de c\u0103tre unit\u0103\u021bile sanitare abilitate;<\/li>
          6. cazierul judiciar \u2013 \u00een cazul persoanelor cu cet\u0103\u0163enie rom\u00e2n\u0103 sau acte similare \u00een situa\u0163ia persoanelor cu alt\u0103 cet\u0103\u0163enie;<\/li>
          7. declara\u021bia pe proprie r\u0103spundere privind capacitatea de exerci\u021biu, conform modelului anexat;<\/li>
          8. carte de munc\u0103 \u00een original \u0219i copie xerox\/acolo unde este cazul \u0219i extras Revisal pentru perioada 01.01.2011 \u2013 prezent;<\/li>
          9. adeverin\u021b\u0103\/adeverin\u021be care atest\u0103 experien\u021ba \u00een domeniul activit\u0103\u021bii manageriale \u00een institu\u021bii sau organiza\u021bii neguvernamentale de cultur\u0103, solicitat\u0103 la condi\u021bii de participare pct. e)<\/li>
          10. declara\u021bie pe propria r\u0103spundere c\u0103 nu i-a \u00eencetat contractul individual de munc\u0103, raportul de serviciu sau contractul de management pentru motive imputabile \u00een ultimii 4 ani, conform modelului anexat;<\/li>
          11. declara\u021bie pe propria r\u0103spundere c\u0103 nu a fost lucr\u0103tor sau colaborator al securit\u0103\u021bii, \u00een sensul art.2, lit a \u2013 c din OUG nr. 24\/2008 privind accesul la propriul dosar \u0219i deconspirarea securit\u0103\u021bii, conform modelului anexat,<\/li>
          12. proiectul de management, \u00een format scris \u015fi \u00een format electronic de tip PDF, pe suport CD, DVD sau stick USB \u2013 cu respectarea prevederilor art.13 din Ordonan\u0163a de Urgen\u0163\u0103 a Guvernului nr.189\/2008 privind managementul institu\u0163iilor publice de cultur\u0103, cu modific\u0103rile \u015fi complet\u0103rile ulterioare, respectiv, f\u0103r\u0103 a fi personalizat, f\u0103r\u0103 a avea semn\u0103turi \u015fi f\u0103r\u0103 a con\u0163ine indicii privind identitatea autorului,<\/u> \u00een cadrul textului, pe suportul electronic sau \u00een propriet\u0103\u0163ile fi\u015fierului electronic de tip PDF<\/strong>.<\/u><\/li><\/ol>\n\n\n\n

            Condi\u021bii tehnice de redactare a proiectului de management \u0219i prezentare a acestuia pentru concursul de proiecte de management pentru Filarmonica Banatul Timi\u015foara.<\/strong><\/p>\n\n\n\n

            Proiectul de management este limitat la un num\u0103r de 40 de pagini, plus anexe<\/strong>, respect\u00e2nd urm\u0103torul format:<\/p>\n\n\n\n

            1. dimensiune pagin\u0103 A4,<\/li>
            2. caracter Times New Roman,<\/li>
            3. font de 12 puncte pentru textul de baz\u0103 \u0219i 14 puncte pentru titluri,<\/li>
            4. spa\u021bierea textului la 1 r\u00e2nd,<\/li>
            5. alinierea textului: st\u00e2nga-dreapta.<\/li><\/ol>\n\n\n\n

              Paginile vor fi numerotate. Se vor folosi diacriticele specifice limbii rom\u00e2ne.<\/p>\n\n\n\n

              Eventuale fotografii, grafice, flyer-e, afi\u0219e, prezent\u0103ri sau alte prelucr\u0103ri de imagine vor fi incluse obligatoriu \u00een anexe.<\/p>\n\n\n\n

              Proiectul de management va avea titlul:<\/p>\n\n\n\n