{"id":35530,"date":"2022-04-19T14:20:21","date_gmt":"2022-04-19T11:20:21","guid":{"rendered":"https:\/\/www.primariatm.ro\/?p=35530"},"modified":"2022-10-03T14:55:19","modified_gmt":"2022-10-03T11:55:19","slug":"concurs-de-recrutare-pentru-ocuparea-pe-durata-nedeterminata-a-12-de-functii-publice-de-executie-vacante-din-cadrul-administratiei-pentru-sanatate-si-educatie-a-municipiului-timisoara","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/www.primariatm.ro\/2022\/04\/19\/concurs-de-recrutare-pentru-ocuparea-pe-durata-nedeterminata-a-12-de-functii-publice-de-executie-vacante-din-cadrul-administratiei-pentru-sanatate-si-educatie-a-municipiului-timisoara\/","title":{"rendered":"Concurs de recrutare pentru ocuparea pe durat\u0103 nedeterminat\u0103 a 12 de func\u021bii publice de execu\u021bie vacante din cadrul Administra\u021biei pentru S\u0103n\u0103tate \u0219i Educa\u021bie a Municipiului Timi\u0219oara."},"content":{"rendered":"\t\t
<\/p>\n
Suspendarea concursului de recrutare\u00a0<\/a><\/strong><\/p>\n REZULTATE SELECTIE DOSARE<\/a><\/p>\n Rezultate contesta\u021bie<\/a><\/p>\n ANUN\u021a CONCURS<\/strong> <\/p>\n I. Care sunt posturile scoase la concurs? Toate posturile sunt pe durat\u0103 nedeterminat\u0103, au o durat\u0103 normal\u0103 a timpului de munc\u0103 de 8 ore\/zi, 40 ore\/s\u0103pt\u0103m\u00e2n\u0103<\/p>\n <\/p>\n II. Care sunt probele concursului ? <\/p>\n III. Care este calendarul de desf\u0103\u0219urare a concursului de recrutare ? <\/p>\n <\/p>\n IV. Cine ofer\u0103 informa\u021bii despre concurs? <\/p>\n V. Ce trebuie s\u0103 con\u021bin\u0103 dosarul de concurs ? <\/p>\n <\/p>\n VI. Unde se depune dosarul de concurs? <\/p>\n VII. Care sunt condi\u021biile de ocupare a unei func\u021bii publice? <\/p>\n VIII. Care este bibliografia de concurs? <\/p>\n <\/p>\n <\/p>\n <\/p>\n IX. ATRIBU\u021aIILE POSTULUI <\/p>\n IX.1 Atribu\u021bii generale cu caracter comun tuturor func\u021biilor publice din cadrul Administra\u021biei pentru S\u0103n\u0103tate \u0219i Educa\u021bie a municipiului Timi\u0219oara ADEVERINTA VECHIME model editabil<\/a><\/p>\n
Prim\u0103ria Municipiului Timi\u0219oara organizeaz\u0103 un concurs de recrutare, cu proba scris\u0103 \u00een data de 19 mai 2022, pentru ocuparea pe durat\u0103 nedeterminat\u0103 a 12 de func\u021bii publice de execu\u021bie vacante din cadrul Administra\u021biei pentru S\u0103n\u0103tate \u0219i Educa\u021bie a Municipiului Timi\u0219oara.<\/p>\n
C\u0103ut\u0103m colegi profesioni\u0219ti, pasiona\u021bi \u0219i motiva\u021bi care s\u0103 contribuie la \u00eenfiin\u021barea unei noi institu\u021bii publice, ce are drept scop dezvoltarea serviciilor de educa\u021bie \u0219i s\u0103n\u0103tate prestate de municipalitate, prin aplicarea pentru urm\u0103toarele posturi:<\/p>\n\n
<\/em><\/strong><\/li>\n
<\/em><\/strong><\/li>\n
<\/em><\/strong><\/li>\n
<\/em><\/strong><\/li>\n
<\/em><\/strong><\/li>\n
<\/em><\/strong><\/li>\n
<\/em><\/strong><\/li>\n
<\/em><\/strong><\/li>\n
<\/em><\/strong><\/li>\n
<\/em><\/strong><\/li>\n
1) Selec\u021bia dosarelor de \u00eenscriere
2) Proba scris\u0103
3) Interviul
La acestea se adaug\u0103 probe suplimentare eliminatorii de testare a competen\u021belor lingvistice de comunicare \u00een limbi str\u0103ine sau competen\u021bele \u00een domeniul IT.<\/p>\n
\u25cf Data afi\u0219\u0103rii anun\u021bului de concurs: 19 aprilie 2022;
\u25cf Perioada de depunere a dosarelor de concurs: 19 aprilie – 09 mai 2022 (20 de zile de la data afi\u0219\u0103rii anun\u021bului de concurs);
\u25cf Data, ora \u015fi locul sau loca\u0163ia desf\u0103\u015fur\u0103rii probelor suplimentare:<\/p>\n\n
la sediul institu\u021biei : Timi\u0219oara, Bd. C.D. Loga nr.1.
\u25cf Data, ora \u015fi locul sau loca\u021bia desf\u0103\u0219ur\u0103rii probei scrise: 19 mai 2022, ora 10:00, la sediul institu\u021biei: Timi\u0219oara, Bd. C.D. Loga nr.1.<\/li>\n<\/ul>\n
o consilier Claudiu Andra\u0219, adresa de e-mail: resurse.umane@primariatm.ro, tel: 0256\/408372, sediul din Bd.C.D. Loga nr.1, camera 8.<\/p>\n
1) formularul de \u00eenscriere;
2) curriculum vitae, modelul comun european;
3) copia actului de identitate;
4) copii ale diplomelor de studii, certificatelor \u015fi altor documente care atest\u0103 efectuarea unor specializ\u0103ri \u015fi perfec\u0163ion\u0103ri;
5) copia carnetului de munc\u0103 \u015fi a adeverin\u0163ei eliberate de angajator pentru perioada lucrat\u0103, care s\u0103 ateste vechimea \u00een munc\u0103 \u015fi \u00een specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului\/func\u021biei sau pentru exercitarea profesiei;
6) copia adeverin\u0163ei care atest\u0103 starea de s\u0103n\u0103tate corespunz\u0103toare, eliberat\u0103 cu cel mult 6 luni anterior derul\u0103rii concursului de c\u0103tre medicul de familie al candidatului;
7) cazierul judiciar;
8) declara\u0163ia pe propria r\u0103spundere, prin completarea rubricii corespunz\u0103toare din formularul de \u00eenscriere, sau adeverin\u0163a care s\u0103 ateste lipsa calit\u0103\u0163ii de lucr\u0103tor al Securit\u0103\u0163ii sau colaborator al acesteia, \u00een condi\u0163iile prev\u0103zute de legisla\u0163ia specific\u0103.
Copiile de pe actele prev\u0103zute mai sus se prezint\u0103 \u00een copii legalizate sau \u00eenso\u0163ite de documentele originale, care se certific\u0103 pentru conformitate cu originalul de c\u0103tre secretarul comisiei de concurs.<\/p>\n\n
FORMULAR-INSCRIERE-2022-editabil.doc<\/li>\n
Dosarul de concurs se depune la sediul Prim\u0103riei Municipiului Timi\u0219oara, Bd. C.D. Loga nr.1, parter, camera 8.<\/p>\n
Poate ocupa o func\u0163ie public\u0103 persoana care \u00eendepline\u015fte urm\u0103toarele condi\u0163ii:
a)are cet\u0103\u0163enia rom\u00e2n\u0103 \u015fi domiciliul \u00een Rom\u00e2nia;
b)cunoa\u015fte limba rom\u00e2n\u0103, scris \u015fi vorbit;
c)are v\u00e2rsta de minimum 18 ani \u00eemplini\u0163i;
d)are capacitate deplin\u0103 de exerci\u0163iu;
e)este apt din punct de vedere medical \u015fi psihologic s\u0103 exercite o func\u0163ie public\u0103. Atestarea st\u0103rii de s\u0103n\u0103tate se face pe baz\u0103 de examen medical de specialitate, de c\u0103tre medicul de familie, respectiv pe baz\u0103 de evaluare psihologic\u0103 organizat\u0103 prin intermediul unit\u0103\u0163ilor specializate acreditate \u00een condi\u0163iile legii;
f)\u00eendepline\u015fte condi\u0163iile de studii \u015fi vechime \u00een specialitate prev\u0103zute de lege pentru ocuparea func\u0163iei publice;
g)\u00eendepline\u015fte condi\u0163iile specifice, conform fi\u015fei postului, pentru ocuparea func\u0163iei publice;
h)nu a fost condamnat\u0103 pentru s\u0103v\u00e2r\u015firea unei infrac\u0163iuni contra umanit\u0103\u0163ii, contra statului sau contra autorit\u0103\u0163ii, infrac\u0163iuni de corup\u0163ie sau de serviciu, infrac\u0163iuni care \u00eempiedic\u0103 \u00eenf\u0103ptuirea justi\u0163iei, infrac\u0163iuni de fals ori a unei infrac\u0163iuni s\u0103v\u00e2r\u015fite cu inten\u0163ie care ar face-o incompatibil\u0103 cu exercitarea func\u0163iei publice, cu excep\u0163ia situa\u0163iei \u00een care a intervenit reabilitarea, amnistia post-condamnatorie sau dezincriminarea faptei;
i)nu le-a fost interzis dreptul de a ocupa o func\u0163ie public\u0103 sau de a exercita profesia ori activitatea \u00een executarea c\u0103reia a s\u0103v\u00e2r\u015fit fapta, prin hot\u0103r\u00e2re judec\u0103toreasc\u0103 definitiv\u0103, \u00een condi\u0163iile legii;
j)nu a fost destituit\u0103 dintr-o func\u0163ie public\u0103 sau nu i-a \u00eencetat contractul individual de munc\u0103 pentru motive disciplinare \u00een ultimii 3 ani;
k)nu a fost lucr\u0103tor al Securit\u0103\u0163ii sau colaborator al acesteia, \u00een condi\u0163iile prev\u0103zute de legisla\u0163ia specific\u0103.
Condi\u021biile de studii \u0219i de vechime \u00een specialitate, precum \u0219i condi\u021biile specifice sunt stabilite pentru fiecare post \u00een parte .<\/p>\n
Bibliografia cuprinde acte normative, lucr\u0103ri, articole de specialitate sau surse de informare \u015fi documentare expres indicate, cu relevan\u021b\u0103 pentru func\u021bia public\u0103 pentru care se organizeaz\u0103 concursul. Tematica concursului se stabile\u0219te pe baza bibliografiei. Dac\u0103 nu se precizeaz\u0103 altfel, elementele din bibliografie vor fi studiate in integralitatea lor. Bibliografia de concurs se poate grupa \u00een dou\u0103 categorii:<\/p>\n\n
\n
\n
Atribu\u021biile sunt stabilite prin fi\u0219a de post \u0219i se pot grupa astfel:<\/p>\n
a) Respectarea \u0219i punerea \u00een aplicare a legisla\u021biei comune privind respectarea drepturilor omului \u0219i libert\u0103\u021bilor fundamentale, administra\u021bia public\u0103 local\u0103, prevederile aplicabile func\u021bionarilor publici\/personalului contractual din administra\u021bia public\u0103, regimul juridic al conflictului de interese \u0219i al incompatibilit\u0103\u021bilor, transparen\u021ba decizional\u0103, liberul acces la informa\u021biile de interes public \u0219i a legisla\u021biei specifice domeniului de activitate;
b) Respectarea \u0219i punerea \u00een aplicare a tuturor regulamentelor \u015fi a procedurilor de lucru aprobate \u00een cadrul institu\u021biei, fie prin Decizii ale Directorului General, fie prin Dispozi\u021bii ale Primarului, fie prin Hot\u0103r\u00e2ri ale Consiliului Local;
c) Aducerea la \u00eendeplinire a tuturor atribu\u021biilor care deriv\u0103 din aplicarea legisla\u021biei \u00een vigoare, a procedurilor aprobate \u00een domeniul s\u0103u de activitate \u0219i a fi\u0219ei postului \u00een scopul asigur\u0103rii unui serviciu public de calitate;
d) Aducerea la \u00eendeplinire, \u00een termenele stabilite de c\u0103tre superiorii ierarhici, a lucr\u0103rilor \u015fi sarcinilor repartizate;
e) Implementarea, aplicarea \u015fi respectarea unui sistem de management al calit\u0103\u021bii \u0219i participarea la implementarea \u015fi dezvoltarea sistemului de control intern managerial cu privire la activitatea desf\u0103\u0219urat\u0103;
f) Participarea activ\u0103 la \u00eembun\u0103t\u0103\u021birea continu\u0103 a proceselor de lucru \u00een care sunt implica\u021bi;
g) Preocuparea permanent\u0103 pentru eficientizarea propriilor activit\u0103\u021bi;
h) Participarea la implementarea strategiilor adoptate \u00een cadrul institu\u021biei;
i) Participarea la lucr\u0103rile comisiilor \u00eenfiin\u0163ate prin decizii ale directorului general, dispozi\u0163ii ale Primarului sau Hot\u0103r\u00e2ri ale Consiliului Local \u00een care sunt desemna\u021bi ca membrii \u0219i \u00eendeplinirea atribu\u021biilor pe care le incumb\u0103 desemnarea lor;
j) Arhivarea documentelor create \u015fi gestionate, conform nomenclatorului arhivistic, inclusiv in format digital (pdf vectorial sau scan);
k) Colaborarea cu celelalte compartimente din cadrul institu\u021biei \u00een vederea realiz\u0103rii activit\u0103\u0163ilor specifice \u0219i a atingerii obiectivelor stabilite la nivelul structurii \u0219i a \u00eentregii institu\u021bii;
l) R\u0103spunde de p\u0103strarea confiden\u0163ialit\u0103\u0163ii informa\u021biilor de\u0163inute sau la care are acces ca urmare a execut\u0103rii atribu\u021biilor de serviciu;
m) R\u0103spunde de \u00eendeplinirea cu profesionalism, loialitate, corectitudine \u015fi \u00een mod con\u015ftiincios a \u00eendatoririlor de serviciu \u015fi se ab\u021bine de la orice fapt\u0103 care ar putea sa aduc\u0103 prejudicii institu\u0163iei;
n) R\u0103spunde de realizarea la timp si \u00eentocmai a atribu\u021biilor ce-i revin potrivit legii, programelor aprobate sau dispuse expres de c\u0103tre conducerea institu\u0163iei \u015fi de raportarea asupra modului de realizare a acestora;
o) R\u0103spunde, potrivit dispozi\u021biilor legale, de corectitudinea \u015fi exactitatea datelor, informa\u0163iilor \u015fi m\u0103surilor prev\u0103zute \u00een documentele \u00eentocmite;
p) R\u0103spunde de \u00eendeplinirea atribu\u021biilor stabilite prin fi\u015fa postului;
q) R\u0103spunde de buna utilizare \u0219i gestionare a fondurilor precum \u0219i a bunurilor publice aflate \u00een folosin\u021b\u0103.
IX.2 Atribu\u021bii specifice fiec\u0103rui post le pute\u021bi consulta pentru postul optat .<\/p>\n