{"id":46750,"date":"2023-01-30T09:46:11","date_gmt":"2023-01-30T07:46:11","guid":{"rendered":"https:\/\/www.primariatm.ro\/?p=46750"},"modified":"2023-03-07T16:10:29","modified_gmt":"2023-03-07T14:10:29","slug":"anunt-concurs-6","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/www.primariatm.ro\/2023\/01\/30\/anunt-concurs-6\/","title":{"rendered":"ANUN\u021a CONCURS"},"content":{"rendered":"\t\t
REZULTATE FINALE<\/a><\/strong><\/p>\n Rezultat proba interviu <\/a><\/strong><\/p>\n Rezultate proba scrisa <\/a><\/strong><\/p>\n Rezultate selectie dosare <\/a><\/strong><\/p>\n ANUN\u021a CONCURS I. Care sunt probele concursului ? Copiile de pe actele prev\u0103zute mai sus se prezint\u0103 \u00een copii legalizate sau \u00eenso\u021bite de documentele originale, care se certific\u0103 pentru conformitate cu originalul de c\u0103tre secretarul comisiei de concurs.<\/p>\n\n V. Depunerea dosarului de concurs? VI. Care sunt condi\u021biile de ocupare a unei func\u021bii publice? Titlurile din bibliografie care nu sunt accesibile pe internet, v\u0103 vor fi puse la dispozi\u021bie de c\u0103tre persoanele care asigur\u0103 secretariatul comisiilor de concurs, la solicitarea dumneavoastr\u0103. VIII.1 Atribu\u021bii generale cu caracter comun tuturor func\u021biilor publice de conducere
Administra\u021bia pentru S\u0103n\u0103tate \u0219i Educa\u021bie a Municipiului Timi\u0219oara organizeaz\u0103 un concurs de recrutare, cu proba scris\u0103 \u00een data de 02 martie 2023, pentru ocuparea pe durat\u0103 nedeterminat\u0103 a func\u021biei publice de conducere vacante de \u0219ef serviciu la Serviciul Strategii \u0219i Programe Educa\u021bionale,<\/a> cu o durat\u0103 normal\u0103 a timpului de munc\u0103 de 8 ore\/zi, 40 ore\/s\u0103pt\u0103m\u00e2n\u0103.
C\u0103ut\u0103m colegi profesioni\u0219ti, pasiona\u021bi \u0219i motiva\u021bi s\u0103 contribuie la asigurarea condi\u021biilor de dezvoltare a \u00eenv\u0103\u021b\u0103m\u00e2ntului \u00een municipiul Timi\u0219oara.<\/p>\n\n
1) Selec\u021bia dosarelor de \u00eenscriere
2) Proba scris\u0103
3) Interviul
La acestea se adaug\u0103 probe suplimentare eliminatorii de testare a competen\u021belor lingvistice de comunicare \u00een limbi str\u0103ine sau competen\u021bele \u00een domeniul IT.
II. Care este calendarul de desf\u0103\u0219urare a concursului de recrutare?
\u2022 Data afi\u0219\u0103rii anun\u021bului de concurs: 30 ianuarie 2023;
\u2022 Perioada de depunere a dosarelor de concurs :30 ianuarie -20 februarie 2023
( 20 de zile de la data afi\u0219\u0103rii anun\u021bului de concurs);
\u2022 Data, ora \u0219i locul sau loca\u021bia desf\u0103\u0219ur\u0103rii probelor suplimentare :<\/p>\n\n\n
la sediul institu\u021biei : Timi\u0219oara, Bd. C.D.Loga nr.1 .
\u2022 Data, ora \u0219i locul sau loca\u021bia desf\u0103\u0219ur\u0103rii probei scrise: 02 martie 2023, ora 11:00 la sediul institu\u021biei : Timi\u0219oara, Bd. C.D.Loga nr.1 .
III. Cine ofer\u0103 informa\u021bii despre concurs?
\u2022 consilier Drago\u015f Florica, adresa de e-mail Florica.Dragos@primariatm.ro, tel. 0256\/408352, sediul din Bd.C.D.Loga nr.1 camera 7
IV. Ce trebuie s\u0103 con\u021bin\u0103 dosarul de concurs ?
1) formularul de \u00eenscriere;<\/a>
2) curriculum vitae, modelul comun european<\/a>;
3) copia actului de identitate;
4) copii ale diplomelor de studii, certificatelor \u0219i altor documente care atest\u0103 efectuarea unor specializ\u0103ri \u0219i perfec\u021bion\u0103ri;
5) copia carnetului de munc\u0103 \u0219i a adeverin\u021bei eliberate de angajator pentru perioada lucrat\u0103, care s\u0103 ateste vechimea \u00een munc\u0103 \u0219i \u00een specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului\/func\u021biei sau pentru exercitarea profesiei;
6) copia adeverin\u021bei care atest\u0103 starea de s\u0103n\u0103tate corespunz\u0103toare, eliberat\u0103 cu cel mult 6 luni anterior derul\u0103rii concursului de c\u0103tre medicul de familie al candidatului;
7) cazierul judiciar;
8) declara\u021bia pe propria r\u0103spundere, prin completarea rubricii corespunz\u0103toare din formularul de \u00eenscriere, sau adeverin\u021ba care s\u0103 ateste lipsa calit\u0103\u021bii de lucr\u0103tor al Securit\u0103\u021bii sau colaborator al acesteia, \u00een condi\u021biile prev\u0103zute de legisla\u021bia specific\u0103.<\/li>\n<\/ul>\n\n\n
Dosarul de concurs se depune :<\/p>\n\n\n
Poate ocupa o func\u021bie public\u0103 persoana care \u00eendepline\u0219te urm\u0103toarele condi\u021bii:
a) are cet\u0103\u021benia rom\u00e2n\u0103 \u0219i domiciliul \u00een Rom\u00e2nia;
b) cunoa\u0219te limba rom\u00e2n\u0103, scris \u0219i vorbit;
c) are v\u00e2rsta de minimum 18 ani \u00eemplini\u021bi;
d) are capacitate deplin\u0103 de exerci\u021biu;
e) este apt din punct de vedere medical \u0219i psihologic s\u0103 exercite o func\u021bie public\u0103. Atestarea st\u0103rii de s\u0103n\u0103tate se face pe baz\u0103 de examen medical de specialitate, de c\u0103tre medicul de familie, respectiv pe baz\u0103 de evaluare psihologic\u0103 organizat\u0103 prin intermediul unit\u0103\u021bilor specializate acreditate \u00een condi\u021biile legii;
f) \u00eendepline\u0219te condi\u021biile de studii \u0219i vechime \u00een specialitate prev\u0103zute de lege pentru ocuparea func\u021biei publice;(Condi\u021biile de studii \u0219i de vechime \u00een specialitate, precum \u0219i condi\u021biile specifice sunt stabilite pentru fiecare post \u00een parte)
g) \u00eendepline\u0219te condi\u021biile specifice, conform fi\u0219ei postului, pentru ocuparea func\u021biei publice;
h) nu a fost condamnat\u0103 pentru s\u0103v\u00e2r\u0219irea unei infrac\u021biuni contra umanit\u0103\u021bii, contra statului sau contra autorit\u0103\u021bii, infrac\u021biuni de corup\u021bie sau de serviciu, infrac\u021biuni care \u00eempiedic\u0103 \u00eenf\u0103ptuirea justi\u021biei, infrac\u021biuni de fals ori a unei infrac\u021biuni s\u0103v\u00e2r\u0219ite cu inten\u021bie care ar face-o incompatibil\u0103 cu exercitarea func\u021biei publice, cu excep\u021bia situa\u021biei \u00een care a intervenit reabilitarea, amnistia post-condamnatorie sau dezincriminarea faptei;
i) nu le-a fost interzis dreptul de a ocupa o func\u021bie public\u0103 sau de a exercita profesia ori activitatea \u00een executarea c\u0103reia a s\u0103v\u00e2r\u0219it fapta, prin hot\u0103r\u00e2re judec\u0103toreasc\u0103 definitiv\u0103, \u00een condi\u021biile legii;
j) nu a fost destituit\u0103 dintr-o func\u021bie public\u0103 sau nu i-a \u00eencetat contractul individual de munc\u0103 pentru motive disciplinare \u00een ultimii 3 ani;
k) nu a fost lucr\u0103tor al Securit\u0103\u021bii sau colaborator al acesteia, \u00een condi\u021biile prev\u0103zute de legisla\u021bia specific\u0103.
VII. Care este bibliografia de concurs?
Bibliografia cuprinde acte normative, lucr\u0103ri, articole de specialitate sau surse de informare \u0219i documentare expres indicate, cu relevan\u021b\u0103 pentru func\u021bia public\u0103 pentru care se organizeaz\u0103 concursul. Tematica concursului se stabile\u0219te pe baza bibliografiei. Dac\u0103 nu se precizeaz\u0103 altfel, elementele din bibliografie vor fi studiate in integralitatea lor. Bibliografia de concurs se poate grupa \u00een dou\u0103 categorii:
VII.1 Bibliografia comun\u0103 obligatorie stabilit\u0103 prin art.26 din HG nr.611\/20018 :<\/p>\n\n\n
VII.2 Bibliografia specific\u0103 domeniului de activitate
1- Legea Educatiei Na\u021bionale nr 1\/2011 cu modificarile si completarile ulterioare
2- Ordinul ME nr.4183\/2022 privind aprobarea Regulamentului cadru de Organizare \u0219i Func\u021bionare a Unit\u0103\u021bilor de \u00cenv\u0103\u021b\u0103m\u00e2nt
https:\/\/www.edu.ro\/sites\/default\/files\/_fi%C8%99iere\/Legislatie\/2022\/ORDIN_4183_2022_New_ROFUIP.pdf
3- Ordin ME nr. 6.216\/09.11.2022 pentru aprobarea Metodologiei privind constituirea consor\u021biilor de \u00eenv\u0103\u021b\u0103m\u00e2nt dual https:\/\/www.edu.ro\/sites\/default\/files\/_fi%C8%99iere\/Minister\/2022\/PNRR\/Consortii_dual\/Documente_finale\/1_METODOLOGIE_constituire_consortii_dual_2022.pdf
4- Strategia privind dezvoltarea \u00eenv\u0103\u021b\u0103m\u00e2ntului dual din Rom\u00e2nia
http:\/\/anfpisdr.gov.ro\/w\/wp-content\/uploads\/2020\/01\/Strategie-DUAL_ANFPISDR_07.01.2020-2.pdf
5- Ordinul ministrului educa\u0163iei \u015fi cercet\u0103rii \u015ftiin\u0163ifice nr. 4456\/2015 privind aprobarea Cadrului general de organizare \u015fi func\u0163ionare a structurilor parteneriale consultative pentru \u00eenv\u0103\u0163\u0103m\u00e2ntul profesional \u015fi tehnic;
6- Ordinul Ministerului Educa\u021biei nr. 4.597\/2021 pentru aprobarea Metodologiei privind organizarea \u0219i desf\u0103\u0219urarea concursului pentru ocuparea func\u021biilor de director \u015fi director adjunct din unit\u0103\u021bile de \u00eenv\u0103\u021b\u0103m\u00e2nt preuniversitar de stat;
7- Raportul Rom\u00e2nia Educat\u0103
http:\/\/www.romaniaeducata.eu\/wp-content\/uploads\/2021\/07\/Raport-Romania-Educata-14-iulie-2021.pdf
8- Viziune \u0219i strategie Rom\u00e2nia Educat\u0103
http:\/\/www.romaniaeducata.eu\/wp-content\/uploads\/2019\/01\/Viziune-si-strategie-Romania-Educata.pdf
9- Strategia privind digitalizarea educa\u021biei din Rom\u00e2nia
Digitalizarea educa\u021biei din Rom\u00e2nia – 2021-2027 – Strategie – consultare public\u0103<\/li>\n<\/ol>\n\n
VIII. ATRIBU\u021aIILE POSTULUI
Atribu\u021biile sunt stabilite prin fi\u0219a de post \u0219i se pot grupa astfel:<\/p>\n\n
a) Asigur\u0103 realizarea unui management eficient \u0219i eficace \u00een domeniul s\u0103u de activitate;
b) Conduce compartimentele subordonate \u015fi r\u0103spunde de organizarea \u015fi func\u0163ionarea acestora \u00een condi\u0163ii de eficien\u0163\u0103, economicitate \u015fi eficacitate, d\u00e2nd dovad\u0103 de impar\u021bialitate \u00een rela\u021bia cu angaja\u021bii;
c) Elaboreaz\u0103 \u015fi propune spre aprobare politici, strategii, planuri, programe \u0219i proceduri \u00een domeniul s\u0103u de activitate;
d) Asigur\u0103 \u00eentocmirea \u015fi promovarea c\u0103tre Primar a rapoartelor\/referatelor de specialitate\/ proiectelor de acte normative\/individuale \u00een conformitate cu prevederile legale \u00een vigoare \u00een domeniul de activitate;
e) Asigur\u0103 convergen\u021ba \u0219i coeren\u021ba actului managerial prin coordonarea ierarhic\u0103 \u0219i interdepartamental\u0103 a deciziilor \u0219i activit\u0103\u021bilor;
f) \u00cen exercitarea atribu\u0163iilor de coordonare, precum \u015fi a atribu\u0163iilor specifice personalul de conducere asigur\u0103 organizarea activit\u0103\u0163ii personalului din subordine, manifest\u0103 ini\u0163iativ\u0103 \u015fi \u00ee\u0219i asum\u0103 responsabilitatea pentru activitatea structurii conduse;
g) Asigur\u0103 egalitatea de \u015fanse \u015fi tratament cu privire la dezvoltarea carierei personalului din subordine, \u00een condi\u0163iile legisla\u0163iei specifice aplicabile fiec\u0103rei categorii de personal. \u00cen acest sens, personalul de conducere are urm\u0103toarele obliga\u0163ii:<\/p>\n\n\n
h) Stabile\u0219te obiective specifice SMART \u0219i indicatori de performan\u021b\u0103 relevan\u021bi pentru structura pe care o conduce \u0219i asigur\u0103 realizarea acestora, \u00een concordan\u021b\u0103 cu obiectivele specifice stabilite pentru compartimentul coordonat \u0219i obiectivele generale ale institu\u021biei;
i) Creeaz\u0103 \u0219i men\u021bine un sistem eficient de management al riscurilor \u00een domeniul s\u0103u de activitate, astfel \u00eenc\u00e2t realizarea activit\u0103\u021bilor \u0219i atingerea obiectivelor s\u0103 nu fie afectat\u0103 de materializarea acestora;
j) Identific\u0103 riscurile de corup\u021bie \u0219i vulnerabilit\u0103\u021bile structurii conduse, pentru fiecare dintre atribu\u021biile stabilite \u00een sarcina structurii \u0219i activit\u0103\u021bile desf\u0103\u0219urate de aceasta, asigur\u0103 evaluarea acestora printr-o analiz\u0103 multicriterial\u0103, identific\u0103, stabile\u0219te \u0219i aplic\u0103 m\u0103surile necesare de prevenire \u0219i\/sau remediere;
k) Respect\u0103 modalitatea de angajare, lichidare \u0219i ordonan\u021bare a cheltuielilor, cu respectarea prevederilor \u0219i termenelor stabilite de procedurile interne \u0219i prevederile legale incidente;
l) Asigur\u0103 certificarea documentelor economice specifice (angajament bugetar, propunere de angajare a unei cheltuieli, factur\u0103, ordonan\u021bare de plat\u0103 ) pentru realitate, regularitate \u0219i legalitate \u00een vederea efectu\u0103rii pl\u0103\u021bilor;
m) Asigur\u0103 respectarea procedurilor \u00een vigoare de c\u0103tre structura pe care o conduce;
n) Asigur\u0103 organizarea controlului intern cu privire la activit\u0103\u021bile subordonate;
o) Asigur\u0103 punerea \u00een aplicare a m\u0103surilor corective dispuse prin deciziile Camerei de Conturi a judetului Timi\u0219, ce vizeaz\u0103 domeniul de activitate al stucturii coordonate;
p) Stabileste \u0219i se asigur\u0103 de implementarea corec\u021biilor\/ ac\u021biunilor corective\/ ac\u021biunilor preventive pentru neconformit\u0103\u021bile ap\u0103rute \u00een procesul coordonat;
q) Asigur\u0103 \u00eentocmirea \u015fi gestionarea unei baze de date reale \u015fi actualizate, inclusiv \u00een format electronic, \u00een domeniul s\u0103u de activitate;
r) Asigur\u0103 p\u0103strarea \u00een bune condi\u021bii a documentelor \u0219i arhivarea lor, inclusiv in format digital (pdf vectorial sau scan);
s) Particip\u0103 activ la digitalizarea instutu\u021biei prin implementarea strategiei de digitalizare \u00een structura conndus\u0103;
Personalul de conducere, indiferent de structura din care face parte, are urm\u0103toarele responsabilit\u0103\u021bi principale:
a) R\u0103spunde de realizarea unui management eficient \u0219i eficace \u00een domeniului s\u0103u de activitate;
b) R\u0103spunde de organizarea controlului intern cu privire la activit\u0103\u0163ile subordonate;
c) R\u0103spunde de p\u0103strarea secretului de serviciu, precum \u015fi secretul datelor \u015fi al informa\u0163iilor cu caracter confiden\u0163ial de\u0163inute sau la care are acces ca urmare a execut\u0103rii atribu\u0163iilor de serviciu;
d) R\u0103spunde de \u00eendeplinirea cu profesionalism, loialitate, corectitudine \u015fi \u00een mod con\u015ftiincios a \u00eendatoririlor de serviciu, se ab\u0163ine de la orice fapt\u0103 care ar putea s\u0103 aduc\u0103 prejudicii institu\u0163iei;
e) R\u0103spunde de realizarea la timp \u015fi \u00eentocmai a atribu\u021biilor \u0219i sarcinilor ce \u00eei revin potrivit legii, fi\u0219ei postului sau dispuse expres de c\u0103tre conducerea institu\u0163iei \u015fi de raportarea asupra modului de realizare a acestora;
f) R\u0103spunde de buna func\u021bionare a structurii subordonate \u0219i \u00eendeplinirea obiectivelor \u0219i atribu\u021biilor ce cad \u00een sarcina structurii conduse prin efectul legii sau m\u0103surilor dispus, la timp \u015fi \u00eentocmai;
g) R\u0103spunde de punerea \u00een aplicare a m\u0103surilor corective dispuse prin deciziile Camerei de Conturi a jude\u021bului Timi\u0219 ce vizeaz\u0103 domeniul de activitate al stucturii coordonate;
h) R\u0103spunde potrivit dispozi\u0163iilor legale, de corectitudinea \u015fi exactitatea datelor, informa\u0163iilor, m\u0103surilor stipulate \u00een documentele \u00eentocmite \u00een cadrul structurii conduse;
i) R\u0103spunde de \u00eentocmirea \u015fi gestionarea unei baze de date reale \u015fi actualizate, inclusiv \u00een format electronic, \u00een domeniul s\u0103u de activitate;
j) R\u0103spunde de p\u0103strarea \u00een bune condi\u021bii a documentelor;
k) Semnaleaz\u0103 conducerii institu\u0163iei problemele deosebite despre care ia cuno\u015ftin\u0163\u0103 \u00een timpul \u00eendeplinirii sarcinilor, sau \u00een afara acestora, chiar dac\u0103 acestea nu vizeaz\u0103 direct domeniul propriu.
VIII.2 Atribu\u021bii specifice fiec\u0103rui post
a) Coordonarea integrat\u0103 a activit\u0103\u021bii serviciului \u00een vederea atingerii obiectivelor specifice \u015fi indicatorilor de performan\u0163\u0103 stabili\u0163i;
b) Coordoneaz\u0103 realizarea \u00eempreun\u0103 cu ceilal\u021bi actori implica\u021bi a unei analize concertate \u0219i integrate viz\u00e2nd evolu\u021bia demografic\u0103 pentru Polul de Cre\u0219tere Timi\u0219oara, modularizarea preferin\u021belor educa\u021bionale, prioritizarea nevoilor unit\u0103\u021bilor de \u00eenv\u0103\u021b\u0103m\u00e2nt de pe raza municipiului Timi\u0219oara, evaluarea necesarului de resurse umane al mediului de afaceri ;
c) Asigur\u0103 elaborarea \u0219i implementarea unei strategii educa\u021bionale a municipiului Timi\u0219oara \u00een parteneriat cu Inspectoratul \u0218colar al jude\u021bului Timi\u0219 \u0219i unit\u0103\u021bile de \u00eenv\u0103\u021b\u0103m\u00e2nt de pe raza municipiului Timi\u0219oara;
d) Stabile\u015fte planuri de m\u0103suri \u0219i proiectele necesare a fi derulate de administra\u021bia public\u0103 local\u0103 pentru implementarea planului de m\u0103suri cu eviden\u021bierea ordinii de prioritate pentru realizarea investi\u021biilor \u00een infrastructura \u0219colar\u0103 \u0219i\/sau dotarea unit\u0103\u021bilor de \u00eenv\u0103\u021b\u0103m\u00e2nt \u00een func\u021bie de cele dou\u0103 documente programatice amintite mai sus;
e) Asigur\u0103 organizarea re\u021belei de \u00eenv\u0103\u021b\u0103m\u00e2nt preuniversitar de stat, privat autorizat \u015fi acreditat;
f) Coordoneaz\u0103 ini\u021bierea, medierea \u0219i dezvoltarea de parteneriate pentru \u00eenv\u0103\u021b\u0103m\u00e2nt dual ;
g) Asigur\u0103 \u00eencheierea contractelor de management administrativ-financiar cu directorii unit\u0103\u021bilor de \u00eenv\u0103\u021b\u0103m\u00e2nt la numirea \u00een func\u021bie;
h) Verific\u0103 gradul de \u00eendeplinire a indicatorilor de performan\u021b\u0103 cuprin\u0219i \u00een anexa la contractul de management administrativ-financiar;
i) Asigur\u0103 desemnarea reprezentan\u021bilor autorit\u0103\u021bii publice locale \u00een comisiile de concurs pentru ocuparea func\u021biilor de director \u015fi director adjunct din unit\u0103\u021bile de \u00eenv\u0103\u021b\u0103m\u00e2nt preuniversitar de stat;
j) Coordoneaz\u0103 procedurile legale \u00een vederea desemn\u0103rii reprezentantului Primarului, respectiv a reprezentantului Consiliului Local in Consiliile de Administra\u021bie a unit\u0103\u021bilor de \u00eenv\u0103\u021b\u0103m\u00e2nt preuniversitar de stat, coordonarea \u0219i monitorizarea a implic\u0103rii acestora;
k) Asigur\u0103 managementului strategic al unit\u0103\u0163ilor de \u00eenv\u0103\u0163\u0103m\u00e2nt, \u00een colaborare cu directorii acestora \u0219i alte structuri din aparatul de specialitate al primarului;
l) Analizeaz\u0103 rapoartele anuale asupra calit\u0103\u0163ii educa\u0163iei \u00een unit\u0103\u021bile de \u00eenv\u0103\u0163\u0103m\u00e2nt, \u00eentocmite de Comisia de evaluare \u015fi asigurare a calit\u0103\u0163ii \u0219i aprobate de consiliul de administra\u0163ie al \u0219colii \u015fi ia m\u0103surile ce cad \u00een sarcina autorit\u0103\u0163ii publice locale ;
m) Asigur\u0103 crearea \u0219i dezvoltarea unei re\u021bele de centre pentru tineret \u00een cartiere \u0219i\/sau \u0219coli, consilii consultative \u00een cadrul c\u0103rora s\u0103 se dezbat\u0103 problemele specifice, s\u0103 se organizeze concursuri de solu\u021bii pentru rezolvarea acestor probleme \u0219i s\u0103 se \u00eenainteze autorit\u0103\u021bilor publice locale \u00een vederea implement\u0103rii lor; asigur\u00e2ndu-se astfel valorificarea creativit\u0103\u021bii \u0219i energiei specifice genera\u021biei tinere
n) Organizeaz\u0103 programe educa\u021bionale \u00een colaborare cu Inspectoratele \u0219colare \/ Asocia\u021biile de p\u0103rin\u021bi sau al\u021bi actori relevan\u021bi din domeniu;
o) Asigur\u0103 crearea unor structuri parteneriale consultative pentru \u00eenv\u0103\u021b\u0103m\u00e2ntul profesional \u015fi tehnic \u00een concordan\u021b\u0103 cu direc\u021biile de dezvoltare social\u0103 \u015fi economic\u0103 precizate \u00een documentele strategice \u0219i \u00een func\u0163ie de nevoile pie\u0163ei muncii, identificate prin aceste documente;
p) Analizeaz\u0103 posibilit\u0103\u021bile de sprijin pentru activitatea sportiv\u0103 \u015fi artistic\u0103 de performan\u0163\u0103;
q) Analizeaz\u0103 oportunit\u0103\u021bii \u00eenfiin\u0163\u0103rii unor consor\u0163iilor \u015fcolare.
r) Particip\u0103 la crearea curriculum-ului \u00een dezvoltare local\u0103 (CDL) care constituie oferta educa\u0163ional\u0103 la nivel local, elaborat\u0103 de unitatea de \u00eenv\u0103\u0163\u0103m\u00e2nt \u00een parteneriat cu operatorii economici\/autorit\u0103\u0163ile administra\u0163iei publice locale, pentru adaptarea form\u0103rii profesionale a elevilor la nevoile locale ale pie\u0163ei muncii;
s) Analizarea oportunit\u0103\u021bii \u00eenfiin\u021b\u0103rii Centrele comunitare de \u00eenv\u0103\u0163are permanent\u0103 cu rolul de a realiza studii \u015fi analize privind nevoia de educa\u0163ie \u015fi formare profesional\u0103 la nivel local \u0219i elaboreaz\u0103 planuri locale de interven\u0163ie \u00een domeniul educa\u0163iei permanente.
t) Propune un set de indicatori de interven\u021bii pentru Direc\u021bia de Investi\u021bii \u0219i Mentenan\u021b\u0103 Unit\u0103\u021bi Sanitare \u0219i Unit\u0103\u021bi de \u00cenv\u0103\u021b\u0103m\u00e2nt \u00een vederea prioritiz\u0103rii lucr\u0103rilor de repara\u021bii \u0219i investi\u021bii \u00een unit\u0103\u021bile de \u00eenv\u0103\u021b\u0103m\u00e2nt.
u) \u00eenainteaz\u0103 spre avizare, iar mai apoi \u00een baza avizului conform al inspectoratului \u015fcolar, propune spre aprobarea Consiliului Local reorganizarea, func\u0163ionarea \u015fi, dup\u0103 caz, dizolvarea unor structuri de \u00eenv\u0103\u0163\u0103m\u00e2nt, f\u0103r\u0103 personalitate juridic\u0103 – ca p\u0103r\u0163i ale unei unit\u0103\u0163i de \u00eenv\u0103\u0163\u0103m\u00e2nt cu personalitate juridic\u0103 – \u015fi subordonate aceluia\u015fi ordonator principal de credite, \u00een condi\u0163iile legii;
v) pentru a asigura calitatea \u00eenv\u0103\u0163\u0103m\u00e2ntului, propune ridicarea acredit\u0103rii\/autoriz\u0103rii unei unit\u0103\u0163i de \u00eenv\u0103\u0163\u0103m\u00e2nt cu personalitate juridic\u0103 sau a unei structuri a acesteia \u00een conformitate cu prevederile legale;
w) \u00een situa\u0163ia \u00een care ARACIP retrage acreditarea\/autoriza\u0163ia de func\u0163ionare, pentru ne\u00eendeplinirea condi\u0163iilor legale, unei unit\u0103\u0163i de \u00eenv\u0103\u0163\u0103m\u00e2nt, asigur\u0103 alocarea elevilor altor unit\u0103\u0163i \u015fcolare, cu respectarea interesului copiilor \u015fi asigurarea logisticii necesare;<\/li>\n<\/ol>\n