{"id":46816,"date":"2023-01-31T11:51:09","date_gmt":"2023-01-31T09:51:09","guid":{"rendered":"https:\/\/www.primariatm.ro\/?p=46816"},"modified":"2023-02-01T09:04:36","modified_gmt":"2023-02-01T07:04:36","slug":"anunt-concurs-7","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/www.primariatm.ro\/2023\/01\/31\/anunt-concurs-7\/","title":{"rendered":"ANUN\u021a CONCURS"},"content":{"rendered":"\t\t
ANUN\u021a CONCURS
Administra\u021bia pentru S\u0103n\u0103tate \u0219i Educa\u021bie a Municipiului Timi\u0219oara organizeaz\u0103 un concurs de recrutare, cu proba scris\u0103 \u00een data de 02 martie 2023, pentru ocuparea pe durat\u0103 nedeterminat\u0103 a func\u021biei publice de:<\/p>\n\n
I. Care sunt probelec oncursului ?
1) Selec\u021bia dosarelor de \u00eenscriere
2) Proba scris\u0103
3) Interviul
II. Care este calendarul de desf\u0103\u0219urare a concursului de recrutare?
\u2022 Data afi\u0219\u0103rii anun\u021bului de concurs: 31 ianuarie 2023;
\u2022 Perioada de depunere a dosarelor de concurs :31ianuarie -20 februarie 2023
( 20 de zile de la data afi\u0219\u0103rii anun\u021bului de concurs);
\u2022 Data, ora \u0219i locul sau loca\u021bia desf\u0103\u0219ur\u0103rii probei scrise: 02 martie 2023, ora 11:00 la sediul institu\u021biei : Timi\u0219oara, Bd. C.D.Loga nr.1 .
III. Cine ofer\u0103 informa\u021bii despre concurs?
\u2022 consilier Drago\u015f Florica, adresa de e-mail Florica.Dragos@primariatm.ro, tel. 0256\/408352, sediul din Bd.C.D.Loga nr.1 camera7
IV. Ce trebuie s\u0103 con\u021bin\u0103 dosarul de concurs ?
1) formularul de \u00eenscriere;
2) curriculum vitae, modelul comun european;
3) copia actului de identitate;
4) copii ale diplomelor de studii, certificatelor \u0219i altor documente care atest\u0103 efectuarea unor specializ\u0103ri \u0219iperfec\u021bion\u0103ri;
5) copia carnetului de munc\u0103 \u0219i a adeverin\u021bei eliberate de angajator pentru perioada lucrat\u0103, care s\u0103 ateste vechimea \u00een munc\u0103 \u0219i \u00een specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului\/func\u021biei sau pentru exercitarea profesiei;
6) copia adeverin\u021bei care atest\u0103 starea de s\u0103n\u0103tate corespunz\u0103toare, eliberat\u0103 cu cel mult 6 luni anterior derul\u0103rii concursului de c\u0103tre medicul de familie al candidatului;
7) cazierul judiciar;
8) declara\u021bia pe propria r\u0103spundere, prin completarea rubricii corespunz\u0103toare din formularul de \u00eenscriere, sau adeverin\u021ba care s\u0103 ateste lipsa calit\u0103\u021bii de lucr\u0103tor al Securit\u0103\u021bii sau colaborator al acesteia, \u00een condi\u021biile prev\u0103zute de legisla\u021bia specific\u0103.<\/p>\n\n
Copiile de pe actele prev\u0103zute mai sus se prezint\u0103 \u00een copii legalizate sau \u00eenso\u021bite de documentele originale, care se certific\u0103 pentru conformitate cu originalul de c\u0103tre secretarul comisiei de concurs.<\/p>\n\n
V. Depunerea dosarului de concurs?
Dosarul de concurs se depune :<\/p>\n\n
VI. Care sunt condi\u021biile de ocupare a unei func\u021bii publice?
Poate ocupa o func\u021bie public\u0103 persoana care \u00eendepline\u0219te urm\u0103toarele condi\u021bii:
a) are cet\u0103\u021benia rom\u00e2n\u0103 \u0219i domiciliul \u00een Rom\u00e2nia;
b) cunoa\u0219te limba rom\u00e2n\u0103, scris \u0219i vorbit;
c) are v\u00e2rsta de minimum 18 ani \u00eemplini\u021bi;
d) are capacitate deplin\u0103 de exerci\u021biu;
e) este apt din punct de vedere medical \u0219i psihologic s\u0103 exercite o func\u021bie public\u0103. Atestarea st\u0103rii de s\u0103n\u0103tate se face pe baz\u0103 de examen medical de specialitate, de c\u0103tre medicul de familie, respectiv pe baz\u0103 de evaluare psihologic\u0103 organizat\u0103 prin intermediul unit\u0103\u021bilor specializate acreditate \u00een condi\u021biile legii;
f) \u00eendepline\u0219te condi\u021biile de studii \u0219i vechime \u00een specialitate prev\u0103zute de lege pentru ocuparea func\u021biei publice;(Condi\u021biile de studii \u0219i de vechime \u00een specialitate, precum \u0219i condi\u021biile specifice sunt stabilite pentru fiecare post \u00een parte)
g) \u00eendepline\u0219te condi\u021biile specifice, conform fi\u0219ei postului, pentru ocuparea func\u021biei publice;
h) nu a fost condamnat\u0103 pentru s\u0103v\u00e2r\u0219irea unei infrac\u021biuni contra umanit\u0103\u021bii, contra statului sau contra autorit\u0103\u021bii, infrac\u021biuni de corup\u021bie sau de serviciu, infrac\u021biuni care \u00eempiedic\u0103 \u00eenf\u0103ptuirea justi\u021biei, infrac\u021biuni de fals ori a unei infrac\u021biuni s\u0103v\u00e2r\u0219ite cu inten\u021bie care ar face-o incompatibil\u0103 cu exercitarea func\u021biei publice, cu excep\u021bia situa\u021biei \u00een care a intervenit reabilitarea, amnistia post-condamnatorie sau dezincriminarea faptei;
i) nu le-a fost interzis dreptul de a ocupa o func\u021bie public\u0103 sau de a exercita profesia ori activitatea \u00een executarea c\u0103reia a s\u0103v\u00e2r\u0219it fapta, prin hot\u0103r\u00e2re judec\u0103toreasc\u0103 definitiv\u0103, \u00een condi\u021biile legii;
j) nu a fost destituit\u0103 dintr-o func\u021bie public\u0103 sau nu i-a \u00eencetat contractul individual de munc\u0103 pentru motive disciplinare \u00een ultimii 3 ani;
k) nu a fost lucr\u0103tor al Securit\u0103\u021bii sau colaborator al acesteia, \u00een condi\u021biile prev\u0103zute de legisla\u021bia specific\u0103.
VII. Care este bibliografia de concurs?
Bibliografia cuprinde acte normative, lucr\u0103ri, articole de specialitate sau surse de informare \u0219i documentare expres indicate, cu relevan\u021b\u0103 pentru func\u021bia public\u0103 pentru care se organizeaz\u0103 concursul. Tematica concursului se stabile\u0219te pe baza bibliografiei. Dac\u0103 nu se precizeaz\u0103 altfel, elementele din bibliografie vor fi studiate in integralitatea lor. Bibliografia de concurs se poate grupa \u00een dou\u0103 categorii:
VII.1 Bibliografia comun\u0103 obligatorie stabilit\u0103 prin art.26 din HG nr.611\/20018 :
Consilier clasa I gradul profesional superior \u00een cadrul Biroului Reabilit\u0103ri \u0219i Investi\u021bii
Consilier clasa I gradul profesional asistent \u00een cadrul Biroului Reabilit\u0103ri \u0219i Investi\u021bii
Consilier clasa I gradul profesional asistent in cadrul Biroului Repara\u021bii \u0219i Mentenan\u021b\u0103<\/p>\n\n
VII.2 Bibliografia specific\u0103 domeniului de activitate
Consilier clasa I gradul profesional superior \u00een cadrul Biroului Reabilit\u0103ri \u0219i Investi\u021bii
Consilier clasa I gradul profesional asistent \u00een cadrul Biroului Reabilit\u0103ri \u0219i Investi\u021bii
Consilier clasa I gradul profesional asistent in cadrul Biroului Repara\u021bii \u0219i Mentenan\u021b\u0103<\/p>\n\n
VIII.1 Atribu\u021bii generale cu caracter comun tuturor func\u021biilor publice de executie
a) Respectarea \u0219i punerea \u00een aplicare a legisla\u021biei comune privind respectarea drepturilor omului \u0219i libert\u0103\u021bilor fundamentale, administra\u021bia public\u0103 local\u0103, prevederile aplicabile func\u021bionarilor publici\/personalului contractual din administra\u021bia public\u0103, regimul juridic al conflictului de interese \u0219i al incompatibilit\u0103\u021bilor, transparen\u021ba decizional\u0103, liberul acces la informa\u021biile de interes public \u0219i a legisla\u021biei specifice domeniului de activitate;
b) Respectarea \u0219i punerea \u00een aplicare a tuturor regulamentelor \u015fi a procedurilor de lucru aprobate \u00een cadrul institu\u021biei, fie prin Decizii ale Directorului General, fie prin Dispozi\u021bii ale Primarului, fie prin Hot\u0103r\u00e2ri ale Consiliului Local;
c) Aducerea la \u00eendeplinire a tuturor atribu\u021biilor care deriv\u0103 din aplicarea legisla\u021biei \u00een vigoare, a procedurilor aprobate \u00een domeniul s\u0103u de activitate \u0219i a fi\u0219ei postului \u00een scopul asigur\u0103rii unui serviciu public de calitate;
d) Aducerea la \u00eendeplinire, \u00een termenele stabilite de c\u0103tre superiorii ierarhici, a lucr\u0103rilor \u015fi sarcinilor repartizate;
e) Implementarea, aplicarea \u015fi respectarea unui sistem de management al calit\u0103\u021bii \u0219i participarea la implementarea \u015fi dezvoltarea sistemului de control intern managerial cu privire la activitatea desf\u0103\u0219urat\u0103;
f) Participarea activ\u0103 la \u00eembun\u0103t\u0103\u021birea continu\u0103 a proceselor de lucru \u00een care sunt implica\u021bi;
g) Preocuparea permanent\u0103 pentru eficientizarea propriilor activit\u0103\u021bi;
h) Participarea la implementarea strategiilor adoptate \u00een cadrul institu\u021biei;
i) Participarea la lucr\u0103rile comisiilor \u00eenfiin\u0163ate prin decizii ale directorului general, dispozi\u0163ii ale Primarului sau Hot\u0103r\u00e2ri ale Consiliului Local \u00een care sunt desemna\u021bi ca membrii \u0219i \u00eendeplinirea atribu\u021biilor pe care le incumb\u0103 desemnarea lor;
j) Arhivarea documentelor create \u015fi gestionate, conform nomenclatorului arhivistic, inclusiv in format digital (pdf vectorial sau scan);
k) Colaborarea cu celelalte compartimente din cadrul institu\u021biei \u00een vederea realiz\u0103rii activit\u0103\u0163ilor specifice \u0219i a atingerii obiectivelor stabilite la nivelul structurii \u0219i a \u00eentregii institu\u021bii;
l) R\u0103spunde de p\u0103strarea confiden\u0163ialit\u0103\u0163ii informa\u021biilor de\u0163inute sau la care are acces ca urmare a execut\u0103rii atribu\u021biilor de serviciu;
m) R\u0103spunde de \u00eendeplinirea cu profesionalism, loialitate, corectitudine \u015fi \u00een mod con\u015ftiincios a \u00eendatoririlor de serviciu \u015fi se ab\u021bine de la orice fapt\u0103 care ar putea sa aduc\u0103 prejudicii institu\u0163iei;
n) R\u0103spunde de realizarea la timp si \u00eentocmai a atribu\u021biilor ce-i revin potrivit legii, programelor aprobate sau dispuse expres de c\u0103tre conducerea institu\u0163iei \u015fi de raportarea asupra modului de realizare a acestora;
o) R\u0103spunde, potrivit dispozi\u021biilor legale, de corectitudinea \u015fi exactitatea datelor, informa\u0163iilor \u015fi m\u0103surilor prev\u0103zute \u00een documentele \u00eentocmite;
p) R\u0103spunde de \u00eendeplinirea atribu\u021biilor stabilite prin fi\u015fa postului;
q) R\u0103spunde de buna utilizare \u0219i gestionare a fondurilor precum \u0219i a bunurilor publice aflate \u00een folosin\u021b\u0103.<\/p>\n\n
VIII.2 Atribu\u021bii specifice fiec\u0103rui post
Consilier clasa I gradul profesional superior \u00een cadrul Biroului Reabilit\u0103ri \u0219i Investi\u021bii
Consilier clasa I gradul profesional asistent \u00een cadrul Biroului Reabilit\u0103ri \u0219i Investi\u021bii
a) Elaborarea programului anual pentru obiectivele de investitii care au ca obiect cl\u0103dirile unit\u0103\u021bilor sanitare\/de \u00eenv\u0103\u021b\u0103m\u00e2nt, indiferent de sursa de finan\u021bare (bugetul de stat, bugetul local, fonduri europene);
b) Preg\u0103tirea documenta\u0163iei tehnice premerg\u0103toare, necesar\u0103 demar\u0103rii procedurilor de achizi\u0163ii publice pentru obiectivele de investitii \u0219i reabilit\u0103ri care au ca obliect cl\u0103dirile unit\u0103\u021bilor de \u00eenv\u0103\u021b\u0103m\u00e2nt\/unit\u0103\u021bilor sanitare (referat de necesitate \u0219i oportunitate, not\u0103 conceptual\u0103, tem\u0103 de proiectare, caiet de sarcini,cerinte\/ criterii de calificare, factori de evaluare, angajament \u015fi propunere de cheltuial\u0103, model de contract) \u00een limitele de competen\u0163\u0103 ale biroului; urm\u0103rirea derul\u0103rii contractelor de achizi\u0163ie public\u0103, cu respectarea clauzelor contractuale \u0219i termenelor conform normelor \u00een vigoare, recep\u021bionarea lucr\u0103rilor\/serviciilor contractate; \u00eentocmirea documentelor de plat\u0103 a serviciilor prestate\/lucr\u0103rilor executate;
c) Colaborarea permanent\u0103 cu proiectan\u021bii pentru clarificarea aspectelor cuprinse \u00een documenta\u021biile \u00eentocmite de ace\u0219tia;
d) Asigurarea condi\u021biilor legale necesare implement\u0103rii obiectivele de constructii investitii\/ reabilita\u0103ri (asigur\u0103 ob\u021binerea acordurilor, avizelor prev\u0103zute de lege \u0219i certificate de urbanism, autoriza\u021bii de construc\u021bie);
e) Urm\u0103re\u0219te execu\u021bia obiectivelor de investitii care au ca obiect cl\u0103dirile unit\u0103\u021bilor de \u00eenv\u0103\u021b\u0103m\u00e2nt \/unit\u0103\u021bilor sanitare pe faze determinante prin personalul propriu care exercit\u0103 rolul proprietarului \u0219i investitorului \u0219i asigur\u0103 verificarea execu\u021biei corecte a lucr\u0103rilor prin dirigin\u021bi de specialitate sau agen\u021bi de consultan\u021b\u0103 specializa\u021bi pe tot parcursul realiz\u0103rii lucr\u0103rilor;
\u2022 Predarea amplasamentului liber de sarcini \u2013 \u00een prezen\u0163a tuturor furnizorilor de utilit\u0103\u0163i;
\u2022 Transmiterea anun\u0163ului de \u00eencepere a execu\u0163iei lucr\u0103rilor c\u0103tre Inspectoratul Jude\u0163ean \u00een Construc\u0163ii;
\u2022 Emiterea ordinului de \u00eencepere a lucr\u0103rii (OI) \u015fi transmiterea acestuia,la executant \u0219i dirigintele de santier;
\u2022 Emiterea ordinului de sistare a lucr\u0103rii (OS) \u015fi transmiterea acestuia, la executant si dirigintele de santier;
\u2022 \u00centocmirea proceselor verbale pentru lucr\u0103ri ascunse, faze determinante, probe, etc.;
\u2022 Verificarea \u015fi confirmarea situa\u0163iilor de lucr\u0103ri \u015fi a centralizatoarelor (situa\u0163ii de plat\u0103) in conformitate cu stadiul fizic de realizare a lucr\u0103rilor \u015fi devizul ofert\u0103;
\u2022 Verificarea facturilor, certificatelor de calitate \u015fi de garan\u0163ie, agrementelor, buletinelor de \u00eencercare pentru materialele de construc\u0163ie;
\u2022 Verificarea \u015fi confirmarea spre plat\u0103 a facturilor pe baza situa\u0163iilor de plat\u0103 \u015fi a centralizatoarelor \u00een prealabil confirmate;
\u2022 \u00centocmirea documentelor pentru plata taxelor \u015fi comisioanelor legale (c\u0103tre casa social\u0103 a constructorilor; inspectoratul judetean \u00een construc\u0163ii, etc) \u015fi a ordonan\u0163\u0103rii de plat\u0103;
\u2022 Urm\u0103rirea re\u0163inerii garan\u0163iilor de bun\u0103 execu\u0163ie si eliberarea acestora pentru obiectivele de investitii gestionate de direc\u021bie;
\u2022 Constituirea \u015fi convocarea comisiilor de recep\u0163ie la terminarea lucr\u0103rilor si a comisiei de recep\u0163ie final\u0103, pentru obiectivele de investitii gestionate de direc\u021bie;
\u2022 Participarea la recep\u0163ia la terminarea lucr\u0103rilor, respectiv recep\u0163ia final\u0103, pentru obiectivele de investitii gestionate de DGUDU;
\u2022 Transmiterea facturii\/fi\u0219ei de proiect si a procesului verbal de recep\u0163ie, la Directia Economica, pentru \u00eenregistrarea mijlocului fix, intabularea investi\u0163iilor terminate ( daca este cazul);
\u2022 \u00cenregistrarea \u00een registrul de facturi \u015fi \u00een format electronic a facturilor transmise la de spre plata pe fiecare obiectiv de investi\u0163ii;
\u2022 Predarea obiectivelor de investi\u0163ie spre exploatare;
\u2022 Urm\u0103rirea lucr\u0103rilor de remedieri \u015fi complet\u0103ri (dac\u0103 e cazul), pe perioada de garan\u0163ie, pentru obiectivele de investitii gestionate de birou;
\u2022 \u00centocmirea \u201ec\u0103r\u0163ii tehnice\u201d pentru obiectivele de investitii gestionate de direc\u021bie;
\u2022 Elaborarea raporului de progres si a raportului de monitorizare pentru obiectivele de investitii cu finantare nerambursabila, gestionate de direc\u021bie;
f) Asigur\u0103 solu\u021bionarea neconformitatilor, defectelor ap\u0103rute pe parcursul execu\u021biei lucr\u0103rilor, precum \u0219i a deficien\u021belor proiectelor;
g) Preia informa\u0163ii \u015fi \u00een\u015ftiin\u0163eaz\u0103 factorii implica\u0163i \u00een luarea deciziilor in cazuri de accidente tehnice, controleaz\u0103 \u015fi constat\u0103 modul de derulare a lucr\u0103rilor de interven\u0163ie, informeaz\u0103 prin Not\u0103 informativ\u0103 sau referat;
h) Constat\u0103 starea tehnic\u0103 a obiectivelor de unvestitii ce se \u00eencadreaz\u0103 la obiectul de activitate \u015fi transmite concluziile, prin referat sau not\u0103 de constatare, c\u0103tre compartimentele cu atribu\u0163ii specifice \u00een vederea lu\u0103rii m\u0103surilor ce se impun (demol\u0103ri, deterior\u0103ri constructive datorate unor interven\u0163ii neautorizate etc.);
i) Constat\u0103 \u015fi urm\u0103re\u015fte rezolvarea problemelor sesizate de ter\u0163i \u00een limita competen\u0163elor serviciului;
j) Constat\u0103 \u015fi urm\u0103re\u015fte rezolvarea reclama\u0163iile repartizate.
\u00centocme\u015fte documenta\u0163ia necesar\u0103 eliber\u0103rii garan\u0163iilor de bun\u0103 execu\u0163ie aferente contractelor de achizi\u0163ie public\u0103 de lucr\u0103ri \u015fi servicii pe care le administreaz\u0103<\/p>\n\n
Consilier clasa I gradul profesional asistent in cadrul Biroului Repara\u021bii \u0219i Mentenan\u021b\u0103
a) Asigur\u0103 men\u021binerea st\u0103rii tehnice a cl\u0103dirilor unit\u0103\u0163ilor de \u00eenv\u0103\u0163\u0103m\u00e2nt preuniversitar de stat \u015fi s\u0103n\u0103tate din subordinea consiliului local Timi\u015foara \u00een paramentri optimi pentru asigurarea unui act educa\u021bional\/medical corespunz\u0103tor;
b) Elaborarea programului anual al lucr\u0103rilor de repara\u0163ii cu indicarea necesit\u0103\u021bii, gradului de prioritate \u0219i identificarea surselor de finan\u021bare, \u00een func\u021bie de priorit\u0103\u021bile strabilite de Serviciul de Strategii \u0219i Programe Educa\u021bionale.
c)Gestioneaz\u0103, urm\u0103re\u015fte \u015fi r\u0103spunde de derularea procesului privind realizarea lucr\u0103rilor de repara\u0163ii\/\u00eentre\u0163inere\/avarii de la unit\u0103\u0163ile de \u00eenv\u0103\u0163\u0103m\u00e2nt\/sanitare, astfel \u00eenc\u00e2t s\u0103 se respecte legisla\u0163ia \u00een vigoare \u00een domeniul construc\u0163iilor \u015fi a calit\u0103\u0163ii acestora, dup\u0103 cum urmeaz\u0103:
\uf0a7 \u00eentocme\u015fte coresponden\u0163a c\u0103tre executant, privind realizarea lucr\u0103rilor de repara\u0163ii\/\u00eentre\u0163inere\/avarii: solicit\u0103ri deplasare la fa\u0163a locului \u015fi constatare tipuri \u015fi cantit\u0103\u0163i de lucr\u0103ri, demarare lucr\u0103ri, comenzi, etc.;
\uf0a7 \u00eentocme\u015fte documentele specifice execu\u0163iei lucr\u0103rilor \u00een conformitate cu procedurile specifice;
\uf0a7 urm\u0103re\u015fte \u00een teren execu\u0163ia lucr\u0103rilor;
\uf0a7 centralizeaz\u0103 anual lucr\u0103rile de repara\u0163ii\/\u00eentre\u0163inere\/avarii aferente unit\u0103\u0163ilor de \u00eenv\u0103\u0163\u0103m\u00e2nt \u015fi sanitare, executate, \u00een vederea respect\u0103rii bugetului aferent acestora;
d)Preia situa\u021biile de avarii care nu pot fi rezolvate de personalul unit\u0103\u021bii de \u00eenv\u0103\u021b\u0103m\u00e2nt\/ unit\u0103\u021bii sanitare \u0219i le transmite cu celeritate executantului.
e)Elaborarea \u0219i coordonarea realiz\u0103rii planul tehnic de repara\u0163ii pentru acestea;
f)Preg\u0103tirea documenta\u0163iei tehnice premerg\u0103toare, necesar\u0103 demar\u0103rii procedurilor de achizi\u0163ii publice \u2013 servicii \u015fi lucr\u0103ri derepara\u0163ii (teme de proiectare, caiete de sarcini, note de estimare, angajament \u015fi propunere de cheltuial\u0103, cerin\u0163e minime privind capacitatea tehnic\u0103 a operatorilor economici, nota justificativ\u0103 privind fundamentarea acestora), \u00een limitele de competen\u0163\u0103 ale biroului; urm\u0103rirea derul\u0103rii contractelor de achizi\u0163ie public\u0103, cu respectarea clauzelor contractuale \u0219i termenelor conform normelor \u00een vigoare, recep\u021bionarea lucr\u0103rilor\/serviciilor contractate; \u00eentocmirea documentelor de plat\u0103 a serviciilor prestate\/lucr\u0103rilor executate;
g)Urm\u0103re\u015fte \u015fi verific\u0103 pe teren lucr\u0103rile de repara\u0163ii;
h)Verifica si avizeaza pentru plat\u0103 situa\u0163iile de lucr\u0103ri \u00eenaintate spre decontare de c\u0103tre constructori, privind lucr\u0103rile de repara\u0163ii\/\u00eentre\u0163inere a construc\u021biilor aferente unit\u0103\u021bilor de \u00eenv\u0103\u021b\u0103m\u00e2nt \u0219i sanitare; urm\u0103rirea modului de execu\u0163ie al lucr\u0103rilor de repara\u0163ii \/ \u00eentre\u0163inere, \u00eencadrarea \u00een termene \u015fi in bugetul alocat pentru acestea.
i)Organizeaz\u0103 recep\u0163ionarea lucr\u0103rilor de repara\u0163ii\u2013 convoac\u0103 comisia \u0219i particip\u0103 \u00een calitate de membru al comisiilor de recep\u0163ie, la recep\u0163ionarea lucr\u0103rilor sau a serviciilor (dup\u0103 caz), \u00een conformitate cu prevederile legale \u00een vigoare;
j)Constat\u0103 starea tehnic\u0103 a obiectivelor ce se \u00eencadreaz\u0103 la obiectul de activitate \u015fi transmite concluziile, prin referat sau not\u0103 de constatare, c\u0103tre compartimentele cu atribu\u0163ii specifice \u00een vederea lu\u0103rii m\u0103surilor ce se impun (demol\u0103ri, deterior\u0103ri constructive datorate unor interven\u0163ii neautorizate etc.);
k)Constat\u0103 \u015fi urm\u0103re\u015fte rezolvarea problemelor sesizate de ter\u0163i \u00een limita competen\u0163elor serviciului;
l)Constat\u0103 \u015fi urm\u0103re\u015fte rezolvarea reclama\u0163iile repartizate.
m)\u00centocme\u015fte documenta\u0163ia necesar\u0103 eliber\u0103rii garan\u0163iilor de bun\u0103 execu\u0163ie aferente contractelor de achizi\u0163ie public\u0103 de lucr\u0103ri \u015fi servicii pe care le administreaz\u0103;
n)realizeaz\u0103 coresponden\u0163a cu privire la solicit\u0103rile unit\u0103\u0163ilor de \u00eenv\u0103\u0163\u0103m\u00e2nt \u015fi sanitare cu privire la lucr\u0103rile de repara\u0163ii\/\u00eentre\u0163inere\/avarii, repartizate;
o)elaboreaz\u0103 documentele specifice promov\u0103rii de proiecte de hot\u0103r\u00e2re ale Consiliului Local care intr\u0103 \u00een atribu\u0163iile Biroului Repara\u021bii \u0219i Mentenan\u021b\u0103, \u00een conformitate cu procedurile specifice;
p)redacteaz\u0103\/\u00eentocme\u015fte documentele necesare promov\u0103rii propunerilor de buget aferente Biroului Repara\u021bii \u0219i Mentenan\u021b\u0103, pentru lucr\u0103ri de repara\u0163ii, servicii, \u00een conformitate cu procedurile specifice;<\/p>\n\t\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t\t<\/div>\n\t\t<\/div>\n\t\t\t\t\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t\t<\/div>\n\t\t<\/section>\n\t\t\t\t\t\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t\t<\/div>\n\t\t","protected":false},"excerpt":{"rendered":"
ANUN\u021a CONCURSAdministra\u021bia pentru S\u0103n\u0103tate \u0219i Educa\u021bie a Municipiului Timi\u0219oara organizeaz\u0103 un concurs de recrutare, cu proba scris\u0103 \u00een data de 02 martie 2023, pentru ocuparea pe durat\u0103 nedeterminat\u0103 a func\u021biei publice de: Consilier, clasa I, grad profesional superior la Birou Rabilitare \u0219i Investi\u021bii; Consilier, clasa I, grad profesional asistent la Birou Rabilitare \u0219i Investi\u021bii;Consiler, clasa […]<\/p>\n","protected":false},"author":27,"featured_media":0,"comment_status":"closed","ping_status":"closed","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":{"_mi_skip_tracking":false},"categories":[8],"tags":[],"acf":[],"aioseo_notices":[],"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/www.primariatm.ro\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/46816"}],"collection":[{"href":"https:\/\/www.primariatm.ro\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/www.primariatm.ro\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/www.primariatm.ro\/wp-json\/wp\/v2\/users\/27"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/www.primariatm.ro\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=46816"}],"version-history":[{"count":6,"href":"https:\/\/www.primariatm.ro\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/46816\/revisions"}],"predecessor-version":[{"id":46861,"href":"https:\/\/www.primariatm.ro\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/46816\/revisions\/46861"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/www.primariatm.ro\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=46816"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/www.primariatm.ro\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=46816"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/www.primariatm.ro\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=46816"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}