{"id":49497,"date":"2023-04-05T14:11:20","date_gmt":"2023-04-05T11:11:20","guid":{"rendered":"https:\/\/www.primariatm.ro\/?p=49497"},"modified":"2023-05-04T14:36:21","modified_gmt":"2023-05-04T11:36:21","slug":"anunt-concurs-11","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/www.primariatm.ro\/2023\/04\/05\/anunt-concurs-11\/","title":{"rendered":"ANUN\u021a CONCURS"},"content":{"rendered":"\t\t
Rezultate finale concurs<\/a><\/strong><\/p>\n Rezultate interviu<\/a><\/p>\n Rezultate proba scrisa<\/a><\/p>\n REZULTATE SELECTIE DOSARE<\/a><\/p>\n I. Care sunt posturile scoase la concurs? II. Care sunt probele concursului ? III. Care este calendarul de desf\u0103\u0219urare a concursului de recrutare ? IV. Cine ofer\u0103 informa\u021bii despre concurs? \u2022 pentru postul de inspector de specialitate II din cadrul Biroului Servicii Suport – doamna Jivkov Agata, la adresa de e-mail agata.jivkov@primariatm.ro, sau la sediul institu\u021biei Bd.C.D.Loga nr.1 camera 7.<\/p>\n\n V. Care sunt condi\u021biile de participare? V.1 Care sunt condi\u021biile generale de ocupare a func\u021biei de executie? V.2 Care sunt condi\u021biile specifice de ocupare a func\u021biilor de executie scoase la concurs? B. Birou Servicii Suport: VI. Ce trebuie s\u0103 con\u021bin\u0103 dosarul de concurs ? Actele prev\u0103zute la lit. b)-e) vor fi prezentate \u015fi \u00een original \u00een vederea verific\u0103rii conformit\u0103\u0163ii copiilor cu acestea \u0219i certific\u0103rii lor. Candida\u021bii pot depune \u0219i alte documente considerate relevante \u00een vederea prob\u0103rii \u00eendeplinirii condi\u021biilor specifice.<\/p>\n\n Candida\u0163ii pot transmite dosarele de concurs prin po\u015fta electronic\u0103 la adresa de mail al persoanelor care asigura secretariatul concursului: Transmiterea documentelor prin po\u015fta electronic\u0103 se realizeaz\u0103 \u00een format .pdf cu volum maxim de 1 MB, documentele fiind acceptate doar \u00een form\u0103 lizibil\u0103. Candida\u0163ii primesc codul unic de identificare la o adres\u0103 de e-mail comunicat\u0103 de c\u0103tre ace\u015ftia \u015fi au obliga\u0163ia de a se prezenta la secretarul comisiei de concurs cu documentele prev\u0103zute la lit. b) -e) \u00een original, pentru certificarea acestora, pe parcursul desf\u0103\u015fur\u0103rii concursului, dar nu mai t\u00e2rziu de data de 19.04.2023 ora 16:00.<\/p>\n\n VII. Unde se depune dosarul de concurs? Bibliografia cuprinde acte normative, lucr\u0103ri, articole de specialitate sau surse de informare \u015fi documente expres indicate, cu relevan\u0163\u0103 pentru func\u0163ia contractual\u0103 vacant\u0103 pentru care se organizeaz\u0103 concursul \u0219i\/sau domeniul de activitate coordonat\/condus.<\/p>\n\n Tematica: dac\u0103 nu e precizat altfel, elementele din bibliografie vor fi studiate \u00een integralitatea lor.<\/p>\n Adeverinta<\/a><\/p>\n Biroul Reabilitare Cartiere Istorice<\/a><\/p>\n Biroul Servicii Suport<\/a><\/p>\n
Prim\u0103ria Municipiului Timi\u0219oara organizeaz\u0103 concurs de recrutare, cu proba scris\u0103 \u00een data de 28.04.2023, pentru ocuparea func\u021biilor contractuale de execu\u021bie vacante din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Timisoara.<\/p>\n\n
Posturile scoase la concurs :
Posturi sunt pe perioad\u0103 nedeterminat\u0103 cu o durat\u0103 normal\u0103 a timpului de munc\u0103 de 8 ore\/zi, 40 ore\/s\u0103pt\u0103m\u00e2n\u0103;
Nr.crt. Compartiment\/Birou\/Serviciu Post<\/p>\n\n\n
1) Selec\u021bia dosarelor de \u00eenscriere
2) Proba scris\u0103
3) Interviul
La acestea se adaug\u0103 probe suplimentare de testare a competen\u021belor lingvistice de comunicare \u00een limbi str\u0103ine \u0219i a competen\u021belor \u00een domeniul IT.<\/p>\n\n
\u2022 Data afi\u0219\u0103rii anun\u021bului de concurs: 5 aprilie 2023;
\u2022 Perioada de depunere a dosarelor de concurs : 5 aprilie 2023 – 20 aprilie 2023, ora 16:00;
\u2022 Data, ora \u015fi locul sau loca\u0163ia desf\u0103\u015fur\u0103rii probelor suplimentare :<\/p>\n\n\n
la sediul institu\u021biei : Timi\u0219oara, Bd. C.D.Loga nr.1.
\u2022 Data, ora \u015fi locul sau loca\u021bia desf\u0103\u0219ur\u0103rii probei scrise: 28 aprilie 2023, ora 10:00 la sediul institu\u021biei : Municipiul Timi\u0219oara, Bd. C.D.Loga nr.1.
\u2022 Data, ora \u0219i locul desf\u0103\u0219ur\u0103rii interviului: \u00een termen de 4 zile lucr\u0103toare de la data sus\u0163inerii probei scrise, la sediul institu\u021biei : Municipiul Timi\u0219oara, Bd. C.D.Loga nr.1.<\/li>\n<\/ul>\n\n
\u2022 pentru postul de inspector de specialitate IA din cadrul Biroului Reabilitare Cartiere Istorice – doamna Pop Simona, la adresa de e-mail simona.pop@primariatm.ro, sau la sediul institu\u021biei Bd.C.D.Loga nr.1 camera 8;<\/p>\n\n
Candida\u021bii trebuie s\u0103 \u00eendeplineasc\u0103 condi\u021biile generale de ocupare a unei func\u021bii contractuale \u0219i condi\u021biile specifice func\u021biei de executie vacante scoase la concurs.<\/p>\n\n
\u2022 are cet\u0103\u0163enia rom\u00e2n\u0103 sau cet\u0103\u0163enia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spa\u0163iul Economic European (SEE) sau cet\u0103\u0163enia Confedera\u0163iei Elve\u0163iene;
\u2022 cunoa\u015fte limba rom\u00e2n\u0103, scris \u015fi vorbit;
\u2022 are capacitate de munc\u0103 \u00een conformitate cu prevederile Legii nr. 53\/2003 – Codul muncii, republicat\u0103, cu modific\u0103rile \u015fi complet\u0103rile ulterioare;
\u2022 are o stare de s\u0103n\u0103tate corespunz\u0103toare postului pentru care candideaz\u0103, atestat\u0103 pe baza adeverin\u0163ei medicale eliberate de medicul de familie sau de unit\u0103\u0163ile sanitare abilitate;
\u2022 \u00eendepline\u015fte condi\u0163iile de studii, de vechime \u00een specialitate \u015fi, dup\u0103 caz, alte condi\u0163ii specifice potrivit cerin\u0163elor postului scos la concurs;
\u2022 nu a fost condamnat\u0103 definitiv pentru s\u0103v\u00e2r\u015firea unei infrac\u0163iuni contra securit\u0103\u0163ii na\u0163ionale, contra autorit\u0103\u0163ii, contra umanit\u0103\u0163ii, infrac\u0163iuni de corup\u0163ie sau de serviciu, infrac\u0163iuni de fals ori contra \u00eenf\u0103ptuirii justi\u0163iei, infrac\u0163iuni s\u0103v\u00e2r\u015fite cu inten\u0163ie care ar face o persoan\u0103 candidat\u0103 la post incompatibil\u0103 cu exercitarea func\u0163iei contractuale pentru care candideaz\u0103, cu excep\u0163ia situa\u0163iei \u00een care a intervenit reabilitarea;
\u2022 nu execut\u0103 o pedeaps\u0103 complementar\u0103 prin care i-a fost interzis\u0103 exercitarea dreptului de a ocupa func\u0163ia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desf\u0103\u015fura activitatea de care s-a folosit pentru s\u0103v\u00e2r\u015firea infrac\u0163iunii sau fa\u0163\u0103 de aceasta nu s-a luat m\u0103sura de siguran\u0163\u0103 a interzicerii ocup\u0103rii unei func\u0163ii sau a exercit\u0103rii unei profesii;<\/p>\n\n
A. Birou Reabilitare Cartiere Istorice:
\u2022 1 inspector de specialitate IA
a) Studii universitare de licen\u021b\u0103 absolvite cu diplom\u0103 de licen\u021b\u0103 sau echivalent\u0103 \u00een domeniul arhitectur\u0103 sau construc\u021bii civile, industriale \u0219i agricole;
b) Cuno\u0219tin\u021be de operare pe calculator (necesitate \u015fi nivel): MsOffice- nivel mediu;
c) Limbi str\u0103ine (necesitate \u015fi nivel de cunoa\u0219tere ): Limba engleza -nivel mediu (scris, vorbit, citit);
d) Experien\u021b\u0103 \u00een specialitatea studiilor necesare exercit\u0103rii func\u021biei: minimum 7 ani;<\/p>\n\n
\u2022 1 inspector de specialitate II
a) Studii universitare de licen\u021b\u0103 absolvite cu diplom\u0103, respectiv studii superioare de lung\u0103 durat\u0103, absolvite cu diplom\u0103 de licen\u021b\u0103 sau echivalent\u0103;
b) Cuno\u0219tin\u021be de operare pe calculator (necesitate \u015fi nivel): MsOffice- nivel mediu;
c) Experien\u021b\u0103 \u00een specialitatea studiilor necesare exercit\u0103rii func\u021biei: minimum 1 an.<\/p>\n\n
a) formular de \u00eenscriere la concurs, conform modelului prev\u0103zut la anexa nr.2 din HG nr.1.336\/2022;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atest\u0103 identitatea, potrivit legii, aflate \u00een termen de valabilitate;
c) copia certificatului de c\u0103s\u0103torie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dup\u0103 caz;
d) copiile documentelor care atest\u0103 nivelul studiilor \u015fi ale altor acte care atest\u0103 efectuarea unor specializ\u0103ri, precum \u015fi copiile documentelor care atest\u0103 \u00eendeplinirea condi\u0163iilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau institu\u0163ia public\u0103;
e) copia carnetului de munc\u0103, a adeverin\u0163ei eliberate de angajator pentru perioada lucrat\u0103, care s\u0103 ateste vechimea \u00een munc\u0103 \u015fi \u00een specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
f) certificat de cazier judiciar sau, dup\u0103 caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g) adeverin\u0163\u0103 medical\u0103 care s\u0103 ateste starea de s\u0103n\u0103tate corespunz\u0103toare, eliberat\u0103 de c\u0103tre medicul de familie al candidatului sau de c\u0103tre unit\u0103\u0163ile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derul\u0103rii concursului;
h) curriculum vitae, model comun european.<\/p>\n\n\n
\u2022 pentru postul de inspector de specialitate IA din cadrul Biroului Reabilitare Cartiere Istorice la adresa de e-mail simona.pop@primariatm.ro;
\u2022 pentru postul de inspector de specialitate II din cadrul Biroului Servicii Suport la adresa de e-mail agata.jivkov@primariatm.ro;<\/p>\n\n
Dosarul de concurs se depune la sediul Prim\u0103riei Municipiului Timi\u0219oara, bdul C.D.Loga nr.1, parter, cam. 7-8.
VIII. Care este bibliografia de concurs?<\/p>\n\n