{"id":51425,"date":"2023-05-16T15:11:19","date_gmt":"2023-05-16T12:11:19","guid":{"rendered":"https:\/\/www.primariatm.ro\/?p=51425"},"modified":"2023-06-23T14:15:45","modified_gmt":"2023-06-23T11:15:45","slug":"anunt-concurs-15","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/www.primariatm.ro\/2023\/05\/16\/anunt-concurs-15\/","title":{"rendered":"ANUN\u021a CONCURS"},"content":{"rendered":"\t\t
Rezultate finale<\/a><\/p>\n Rezultat prob\u0103 interviu<\/a><\/p>\n Rezultate proba scrisa<\/a><\/p>\n Rezultat selectie<\/a> I. Care sunt posturile scoase la concurs? III. Care este calendarul de desf\u0103\u0219urare a concursului de recrutare ? IV. Cine ofer\u0103 informa\u021bii despre concurs? V. Ce trebuie s\u0103 con\u021bin\u0103 dosarul de concurs ? Copiile de pe actele prev\u0103zute mai sus se prezint\u0103 \u00een copii legalizate sau \u00eenso\u0163ite de documentele originale, care se certific\u0103 pentru conformitate cu originalul de c\u0103tre secretarul comisiei de concurs.<\/p>\n\n VI. Unde se depune dosarul de concurs? VII. Care sunt condi\u021biile de ocupare a unei func\u021bii publice? VIII. Care este bibliografia de concurs? IX. ATRIBUTIILE POSTULUI IX.1 Atribu\u021bii generale cu caracter comun tuturor func\u021biilor publice de conducere IX.2 Atribu\u021bii specifice Formular<\/a><\/p>\n
Prim\u0103ria municipiului Timi\u0219oara organizeaz\u0103 concurs de recrutare, cu proba scris\u0103 \u00een data de 16 iunie 2023, pentru ocuparea pe durat\u0103 nedeterminat\u0103 a func\u021biei publice de conducere vacante de Director executiv la Direc\u021bia Rela\u021bii Comunitare din cadrul Aparatului de Specialitate al Primarului municipiului Timi\u0219oara<\/p>\n\n
C\u0103ut\u0103m colegi profesioni\u0219ti, pasiona\u021bi \u0219i motiva\u021bi care s\u0103 contribuie la managementul unor structuri importante pentru municipalitate, prin aplicarea pentru urm\u0103torul post:
\u2022 Director executiv la Direc\u021bia Rela\u021bii Comunitare
Postul este pe durat\u0103 nedeterminat\u0103, cu o durat\u0103 normal\u0103 a timpului de munc\u0103 de 8 ore\/zi, 40 ore\/s\u0103pt\u0103m\u00e2n\u0103.
II. Care sunt probele concursului ?
1) Selec\u021bia dosarelor de \u00eenscriere
2) Proba scris\u0103
3) Interviul
La acestea se adaug\u0103 probe suplimentare eliminatorii de testare a competen\u021belor lingvistice de comunicare \u00een limbi str\u0103ine sau competen\u021bele \u00een domeniul IT.<\/p>\n\n
\u2022 Data public\u0103rii anun\u021bului de concurs: 16 mai 2023;
\u2022 Perioada de depunere a dosarelor de concurs : 16 mai 2023 – 6 iunie 2023 ( 20 de zile de la data afi\u0219\u0103rii anun\u021bului de concurs);
\u2022 Data, ora \u0219i locul sau loca\u0163ia desf\u0103\u015fur\u0103rii probelor suplimentare :
-Competen\u021be \u00een domeniul tehnologiei informa\u021biei IT : 16 iunie 2023 ora 09:00,
-Competen\u021be lingvistice de comunicare \u00een limbi str\u0103ine (citit, scris, vorbit) : 16 iunie 2023 ora 10:00,
la sediul institu\u021biei: Timi\u0219oara, Bd. C.D.Loga nr.1;
\u2022 Data, ora \u0219i locul sau loca\u021bia desf\u0103\u0219ur\u0103rii probei scrise: 16 iunie 2023, ora 11:00 la sediul institu\u021biei : Timi\u0219oara, Bd. C.D.Loga nr.1.<\/p>\n\n
-consilier Pop Simona, adresa de e-mail simona.pop@primariatm.ro, tel. 0256\/408352, sau la sediul institu\u021biei, situat in Timisoara, Bd.C.D.Loga nr.1, camera 8.<\/p>\n\n
1) formularul de \u00eenscriere;
2) curriculum vitae, modelul comun european;
3) copia actului de identitate;
4) copii ale diplomelor de studii, certificatelor \u015fi altor documente care atest\u0103 efectuarea unor specializ\u0103ri \u015fi perfec\u0163ion\u0103ri;
5) copia carnetului de munc\u0103 \u015fi a adeverin\u0163ei eliberate de angajator pentru perioada lucrat\u0103, care s\u0103 ateste vechimea \u00een munc\u0103 \u015fi \u00een specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului\/func\u021biei sau pentru exercitarea profesiei;
6) copia adeverin\u0163ei care atest\u0103 starea de s\u0103n\u0103tate corespunz\u0103toare, eliberat\u0103 cu cel mult 6 luni anterior derul\u0103rii concursului de c\u0103tre medicul de familie al candidatului;
7) cazierul judiciar;
8) declara\u0163ia pe propria r\u0103spundere, prin completarea rubricii corespunz\u0103toare din formularul de \u00eenscriere, sau adeverin\u0163a care s\u0103 ateste lipsa calit\u0103\u0163ii de lucr\u0103tor al Securit\u0103\u0163ii sau colaborator al acesteia, \u00een condi\u0163iile prev\u0103zute de legisla\u0163ia specific\u0103.<\/p>\n\n\n
FORMULAR-INSCRIERE-2022-editabil.doc<\/li>\n
Dosarul de concurs se depune la sediul Prim\u0103riei Municipiului Timi\u0219oara, bdul. C.D.Loga nr.1, parter, camera 8.<\/p>\n\n
Poate ocupa o func\u0163ie public\u0103 persoana care \u00eendepline\u015fte urm\u0103toarele condi\u0163ii:
a)are cet\u0103\u0163enia rom\u00e2n\u0103 \u015fi domiciliul \u00een Rom\u00e2nia;
b)cunoa\u015fte limba rom\u00e2n\u0103, scris \u015fi vorbit;
c)are v\u00e2rsta de minimum 18 ani \u00eemplini\u0163i;
d)are capacitate deplin\u0103 de exerci\u0163iu;
e)este apt din punct de vedere medical \u015fi psihologic s\u0103 exercite o func\u0163ie public\u0103. Atestarea st\u0103rii de s\u0103n\u0103tate se face pe baz\u0103 de examen medical de specialitate, de c\u0103tre medicul de familie, respectiv pe baz\u0103 de evaluare psihologic\u0103 organizat\u0103 prin intermediul unit\u0103\u0163ilor specializate acreditate \u00een condi\u0163iile legii;
f)\u00eendepline\u015fte condi\u0163iile de studii \u015fi vechime \u00een specialitate prev\u0103zute de lege pentru ocuparea func\u0163iei publice;
g)\u00eendepline\u015fte condi\u0163iile specifice, conform fi\u015fei postului, pentru ocuparea func\u0163iei publice;
h)nu a fost condamnat\u0103 pentru s\u0103v\u00e2r\u015firea unei infrac\u0163iuni contra umanit\u0103\u0163ii, contra statului sau contra autorit\u0103\u0163ii, infrac\u0163iuni de corup\u0163ie sau de serviciu, infrac\u0163iuni care \u00eempiedic\u0103 \u00eenf\u0103ptuirea justi\u0163iei, infrac\u0163iuni de fals ori a unei infrac\u0163iuni s\u0103v\u00e2r\u015fite cu inten\u0163ie care ar face-o incompatibil\u0103 cu exercitarea func\u0163iei publice, cu excep\u0163ia situa\u0163iei \u00een care a intervenit reabilitarea, amnistia post-condamnatorie sau dezincriminarea faptei;
i)nu le-a fost interzis dreptul de a ocupa o func\u0163ie public\u0103 sau de a exercita profesia ori activitatea \u00een executarea c\u0103reia a s\u0103v\u00e2r\u015fit fapta, prin hot\u0103r\u00e2re judec\u0103toreasc\u0103 definitiv\u0103, \u00een condi\u0163iile legii;
j)nu a fost destituit\u0103 dintr-o func\u0163ie public\u0103 sau nu i-a \u00eencetat contractul individual de munc\u0103 pentru motive disciplinare \u00een ultimii 3 ani;
k)nu a fost lucr\u0103tor al Securit\u0103\u0163ii sau colaborator al acesteia, \u00een condi\u0163iile prev\u0103zute de legisla\u0163ia specific\u0103.
Condi\u021biile de studii \u0219i de vechime \u00een specialitate, precum \u0219i condi\u021biile specifice sunt :<\/p>\n\n\n
Studii universitare de master \u00een domeniul administra\u021biei publice, management sau \u00een specialitatea studiilor necesare ocup\u0103rii func\u021biei publice sau cu diplom\u0103 echivalent\u0103 conform prevederilor art. 153 alin. (2) din Legea educa\u021biei na\u021bionale nr. 1\/2011, cu modific\u0103rile \u0219i complet\u0103rile ulterioare;<\/li>\n
Bibliografia cuprinde acte normative, lucr\u0103ri, articole de specialitate sau surse de informare \u015fi documentare expres indicate, cu relevan\u021b\u0103 pentru func\u021bia public\u0103 pentru care se organizeaz\u0103 concursul. Tematica concursului se stabile\u0219te pe baza bibliografiei. Dac\u0103 nu se precizeaz\u0103 altfel, elementele din bibliografie vor fi studiate in integralitatea lor. Bibliografia de concurs se poate grupa \u00een dou\u0103 categorii:<\/p>\n\n\n
Titlu din bibliografie Tematica
1 Constitu\u021bia Rom\u00e2niei; Text integral
2 Ordonan\u021ba de Urgen\u021b\u0103 a Guvernului nr. 57\/2019 privind Codul administrativ, cu modific\u0103rile \u0219i complet\u0103rile ulterioare Titlul I \u0219i II ale p\u0103r\u0163ii a VI-a
3 Ordonan\u021ba Guvernului nr. 137\/2000 privind prevenirea \u0219i sanc\u021bionarea tuturor formelor de discriminare, republicat\u0103, cu modific\u0103rile \u0219i complet\u0103rile ulterioare Text integral
4 Legea nr. 202\/2002 privind egalitatea de \u0219anse \u0219i de tratament \u00eentre femei \u0219i b\u0103rba\u021bi, republicat\u0103, cu modific\u0103rile \u0219i complet\u0103rile ulterioare
Text integral<\/li>\n
Titlu din bibliografie Tematica<\/li>\n<\/ul>\n\n\n
Regulamentul de desf\u0103\u0219urare al campaniei prev\u0103zut la art. 1 conform Anexei 1. Formularul \u2013 propunere de proiect conform Anexei 2 . Formularul de evaluare a eligibilit\u0103\u021bii conform Anexei 3<\/li>\n
Regulamentul de func\u021bionare a Consiliilor Consultative de Cartier<\/li>\n
https:\/\/sgg.gov.ro\/1\/wpcontent\/uploads\/2021\/03\/4-GHID-de-aplicare-a-Legii-52_2003.pdf Totalitatea prevederilor<\/li>\n<\/ol>\n\n\n
Atribu\u021biile sunt stabilite prin fi\u0219a de post \u0219i se pot grupa astfel:<\/p>\n\n
a) Asigur\u0103 realizarea unui management eficient \u0219i eficace \u00een domeniul s\u0103u de activitate;
b) Conduce compartimentele subordonate \u015fi r\u0103spunde de organizarea \u015fi func\u0163ionarea acestora \u00een condi\u0163ii de eficien\u0163\u0103, economicitate \u015fi eficacitate, d\u00e2nd dovad\u0103 de impar\u021bialitate \u00een rela\u021bia cu angaja\u021bii;
c) Elaboreaz\u0103 \u015fi propune spre aprobare politici, strategii, planuri, programe \u0219i proceduri \u00een domeniul s\u0103u de activitate;
d) Asigur\u0103 \u00eentocmirea \u015fi promovarea c\u0103tre Primar a rapoartelor\/referatelor de specialitate\/ proiectelor de acte normative\/individuale \u00een conformitate cu prevederile legale \u00een vigoare \u00een domeniul de activitate;
e) Asigur\u0103 convergen\u021ba \u0219i coeren\u021ba actului managerial prin coordonarea ierarhic\u0103 \u0219i interdepartamental\u0103 a deciziilor \u0219i activit\u0103\u021bilor;
f) \u00cen exercitarea atribu\u0163iilor de coordonare, precum \u015fi a atribu\u0163iilor specifice personalul de conducere asigur\u0103 organizarea activit\u0103\u0163ii personalului din subordine, manifest\u0103 ini\u0163iativ\u0103 \u015fi \u00ee\u0219i asum\u0103 responsabilitatea pentru activitatea structurii conduse;
g) Asigur\u0103 egalitatea de \u015fanse \u015fi tratament cu privire la dezvoltarea carierei personalului din subordine, \u00een condi\u0163iile legisla\u0163iei specifice aplicabile fiec\u0103rei categorii de personal. \u00cen acest sens, personalul de conducere are urm\u0103toarele obliga\u0163ii:<\/p>\n\n\n
h) Stabile\u0219te obiective specifice SMART \u0219i indicatori de performan\u021b\u0103 relevan\u021bi pentru structura pe care o conduce \u0219i asigur\u0103 realizarea acestora, \u00een concordan\u021b\u0103 cu obiectivele specifice stabilite pentru compartimentul coordonat \u0219i obiectivele generale ale institu\u021biei;
i) Creeaz\u0103 \u0219i men\u021bine un sistem eficient de management al riscurilor \u00een domeniul s\u0103u de activitate, astfel \u00eenc\u00e2t realizarea activit\u0103\u021bilor \u0219i atingerea obiectivelor s\u0103 nu fie afectat\u0103 de materializarea acestora;
j) Identific\u0103 riscurile de corup\u021bie \u0219i vulnerabilit\u0103\u021bile structurii conduse, pentru fiecare dintre atribu\u021biile stabilite \u00een sarcina structurii \u0219i activit\u0103\u021bile desf\u0103\u0219urate de aceasta, asigur\u0103 evaluarea acestora printr-o analiz\u0103 multicriterial\u0103, identific\u0103, stabile\u0219te \u0219i aplic\u0103 m\u0103surile necesare de prevenire \u0219i\/sau remediere;
k) Respect\u0103 modalitatea de angajare, lichidare \u0219i ordonan\u021bare a cheltuielilor, cu respectarea prevederilor \u0219i termenelor stabilite de procedurile interne \u0219i prevederile legale incidente;
l) Asigur\u0103 certificarea documentelor economice specifice (angajament bugetar, propunere de angajare a unei cheltuieli, factur\u0103, ordonan\u021bare de plat\u0103 ) pentru realitate, regularitate \u0219i legalitate \u00een vederea efectu\u0103rii pl\u0103\u021bilor;
m) Asigur\u0103 respectarea procedurilor \u00een vigoare de c\u0103tre structura pe care o conduce;
n) Asigur\u0103 organizarea controlului intern cu privire la activit\u0103\u021bile subordonate;
o) Asigur\u0103 punerea \u00een aplicare a m\u0103surilor corective dispuse prin deciziile Camerei de Conturi a judetului Timi\u0219, ce vizeaz\u0103 domeniul de activitate al stucturii coordonate;
p) Stabileste \u0219i se asigur\u0103 de implementarea corec\u021biilor\/ ac\u021biunilor corective\/ ac\u021biunilor preventive pentru neconformit\u0103\u021bile ap\u0103rute \u00een procesul coordonat;
q) Asigur\u0103 \u00eentocmirea \u015fi gestionarea unei baze de date reale \u015fi actualizate, inclusiv \u00een format electronic, \u00een domeniul s\u0103u de activitate;
r) Asigur\u0103 p\u0103strarea \u00een bune condi\u021bii a documentelor \u0219i arhivarea lor, inclusiv in format digital (pdf vectorial sau scan);
s) Particip\u0103 activ la digitalizarea instutu\u021biei prin implementarea strategiei de digitalizare \u00een structura condus\u0103;
Personalul de conducere, indiferent de structura din care face parte, are urm\u0103toarele responsabilit\u0103\u021bi principale:
a) R\u0103spunde de realizarea unui management eficient \u0219i eficace \u00een domeniului s\u0103u de activitate;
b) R\u0103spunde de organizarea controlului intern cu privire la activit\u0103\u0163ile subordonate;
c) R\u0103spunde de p\u0103strarea secretului de serviciu, precum \u015fi secretul datelor \u015fi al informa\u0163iilor cu caracter confiden\u0163ial de\u0163inute sau la care are acces ca urmare a execut\u0103rii atribu\u0163iilor de serviciu;
d) R\u0103spunde de \u00eendeplinirea cu profesionalism, loialitate, corectitudine \u015fi \u00een mod con\u015ftiincios a \u00eendatoririlor de serviciu, se ab\u0163ine de la orice fapt\u0103 care ar putea s\u0103 aduc\u0103 prejudicii institu\u0163iei;
e) R\u0103spunde de realizarea la timp \u015fi \u00eentocmai a atribu\u021biilor \u0219i sarcinilor ce \u00eei revin potrivit legii, fi\u0219ei postului sau dispuse expres de c\u0103tre conducerea institu\u0163iei \u015fi de raportarea asupra modului de realizare a acestora;
f) R\u0103spunde de buna func\u021bionare a structurii subordonate \u0219i \u00eendeplinirea obiectivelor \u0219i atribu\u021biilor ce cad \u00een sarcina structurii conduse prin efectul legii sau m\u0103surilor dispus, la timp \u015fi \u00eentocmai;
g) R\u0103spunde de punerea \u00een aplicare a m\u0103surilor corective dispuse prin deciziile Camerei de Conturi a jude\u021bului Timi\u0219 ce vizeaz\u0103 domeniul de activitate al stucturii coordonate;
h) R\u0103spunde potrivit dispozi\u0163iilor legale, de corectitudinea \u015fi exactitatea datelor, informa\u0163iilor, m\u0103surilor stipulate \u00een documentele \u00eentocmite \u00een cadrul structurii conduse;
i) R\u0103spunde de \u00eentocmirea \u015fi gestionarea unei baze de date reale \u015fi actualizate, inclusiv \u00een format electronic, \u00een domeniul s\u0103u de activitate;
j) R\u0103spunde de p\u0103strarea \u00een bune condi\u021bii a documentelor;
k) Semnaleaz\u0103 conducerii institu\u0163iei problemele deosebite despre care ia cuno\u015ftin\u0163\u0103 \u00een timpul \u00eendeplinirii sarcinilor, sau \u00een afara acestora, chiar dac\u0103 acestea nu vizeaz\u0103 direct domeniul propriu.<\/li>\n<\/ol>\n\n
a) Coordoneaz\u0103 promovarea Municipiului Timi\u0219oara pe plan extern, participarea institu\u021biei \u00een cadrul organismelor interna\u021bionale \u0219i a asocia\u021biilor interna\u021bionale de interes \u0219i impact \u0219i cooperarea cu prim\u0103riile ora\u0219elor \u00eenfr\u0103\u021bite din str\u0103in\u0103tate;
b) Asigur\u0103 activitatea de protocol institu\u021bional \u0219i etichet\u0103 diplomatic\u0103 \u00een \u00eent\u00e2lnirile Primarului\/ Viceprimarilor\/ conducerii aparatului de specialitate al primarului;
c) Coordoneaz\u0103 elaborarea\/ actualizarea regulamentului de \u00eenfiin\u021bare, organizare \u0219i func\u021bionare pentru „prim\u0103riile de cartier” \u00eempreun\u0103 cu a altor organiza\u021bii de tipul consiliilor consultative sau consilii participative care se preocup\u0103 de gestionarea problemelor pe cartiere, \u0219i supunerea aprob\u0103rii Consiliului Local.
d) Coordoneaz\u0103 organizarea \u0219i desf\u0103\u0219urarea a \u00eent\u00e2lnirilor periodice a reprezentan\u021bilor autorit\u0103\u021bii publice locale cu cet\u0103\u021benii
e) Coordoneaz\u0103 elaborarea de strategii\/programe\/proiecte de guvernan\u021b\u0103 participativ\u0103
f) Asigura crearea unor mecanisme de consultare public\u0103 pentru proiecte de impact \u00een cartiere;
g) Coordoneaz\u0103 elaborarea de strategii de dezvoltare ale fiec\u0103rui cartier \u00een parte, av\u00e2nd \u00een vedere \u0219i documentele strategice aprobate la nivelul institu\u021biei, alte strategii relevante cu caracter local, regional, na\u021bional, european \u0219i interna\u021bional
h) Asigur\u0103 men\u021binerea \u0219i dezvoltarea rela\u021biei cu societatea civil\u0103, facilitarea a diferite forme de colaborare \u00eentre actorii din zon\u0103
i) Coordoneaz\u0103 \u0219i dezvolt\u0103 rela\u021bia cu cet\u0103\u021benii\/peten\u021bii prin informarea \u0219i consilierea acestora cu informa\u021bii de interes general \u0219i particular legate de activitatea institu\u021biei, folosind aplica\u021bia de management al documentelor informa\u021bii publicate pe site-ul institu\u021biei, internet
j) Asigur\u0103 aplicarea prevederilor \u0219i procedurilor legale privind transparen\u021ba informa\u021bional\u0103 \u00een administra\u021bia public\u0103 local\u0103;
k) Asigur\u0103 aplicarea prevederilor \u0219i procedurilor legale privind liberul acces la informa\u021biile de interes public;
l) Asigur\u0103 aplicarea prevederilor \u0219i procedurilor legale privind regimul peti\u021biilor;
m) Poate sesiza faptele care pot \u00eembrac\u0103 forma unei abateri disciplinare ale func\u021bionarilor publici, potrivit OUG 27\/2003, Legea nr.544\/2001, Legea 52\/2003;
n) Asigur\u0103 evaluarea \u0219i fructificarea oportunit\u0103\u021bilor investi\u021bionale din municipiul Timi\u0219oara, \u00een concordan\u021b\u0103 cu direc\u021biile de dezvoltare stabilite prin strategiile aprobate;
o) Coordoneaz\u0103 elaborarea planurilor \u0219i strategiilor de dezvoltare economic\u0103 a municipiului Timi\u0219oara;
p) Asigur\u0103 coagulare \u0219i dezvoltarea rela\u021biilor de colaborare \u0219i cooperare dintre municipalitate \u0219i poten\u021bialii investitori,
q) Asigur\u0103 men\u021binerea unui dialog permanent cu mediul de afaceri \u00een vederea cunoa\u0219terii problemelor \u0219i provoc\u0103rilor cu care se confrunt\u0103 investitorii \u00een rela\u021bia cu municipalitatea \u0219i, pe cale de consecin\u021b\u0103, sus\u021binerea acestora prin reducerea \u0219i ajustarea procedurilor birocratice administrative, \u00een m\u0103sura posibilit\u0103\u021bilor legislative;
r) Organizeaz\u0103 unor foruri de consultare \u0219i dialog al primarului cu mediul de afaceri local \u0219i na\u021bional;
s) Asigur\u0103 promovarea intereselor economice ale Municipiului Timi\u0219oara \u0219i stimularea (calitativ\u0103 \u0219i cantitativ\u0103) a investi\u021biilor \u00een municipiu;
t) Coordoneaz\u0103 \u00eentocmirea unei strategii locale specifice care s\u0103 vizeze garantarea, p\u0103strarea, afirmarea \u0219i dezvoltarea identit\u0103\u021bii etnice a persoanelor apar\u021bin\u00e2nd minorit\u0103\u021bilor na\u021bionale \u0219i, totodat\u0103, cultivarea valorilor comune, combaterea discrimin\u0103rii \u0219i a prejudec\u0103\u021bilor, prin promovarea diversit\u0103\u021bii culturale, lingvistice \u0219i confesionale.<\/p>\n\n