{"id":51431,"date":"2023-05-16T15:21:23","date_gmt":"2023-05-16T12:21:23","guid":{"rendered":"https:\/\/www.primariatm.ro\/?p=51431"},"modified":"2023-06-19T16:31:03","modified_gmt":"2023-06-19T13:31:03","slug":"anunt-concurs-17","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/www.primariatm.ro\/2023\/05\/16\/anunt-concurs-17\/","title":{"rendered":"ANUN\u021a CONCURS"},"content":{"rendered":"\t\t
Rezultate finale<\/a><\/p>\n Rezultate proba de interviu<\/a><\/p>\n Rezultate proba scrisa<\/a><\/p>\n Rezultat selectie<\/a> I. Care sunt posturile scoase la concurs? III. Care este calendarul de desf\u0103\u0219urare a concursului de recrutare ? IV. Cine ofer\u0103 informa\u021bii despre concurs? V. Ce trebuie s\u0103 con\u021bin\u0103 dosarul de concurs ? Copiile de pe actele prev\u0103zute mai sus se prezint\u0103 \u00een copii legalizate sau \u00eenso\u0163ite de documentele originale, care se certific\u0103 pentru conformitate cu originalul de c\u0103tre secretarul comisiei de concurs.<\/p>\n\n VI. Unde se depune dosarul de concurs? VII. Care sunt condi\u021biile de ocupare a unei func\u021bii publice? Condi\u021biile de studii \u0219i de vechime \u00een specialitate, precum \u0219i condi\u021biile specifice sunt :<\/p>\n\n VIII. Care este bibliografia de concurs? IX. ATRIBUTIILE POSTULUI IX.1 Atribu\u021bii generale cu caracter comun tuturor func\u021biilor publice de conducere IX.2 Atribu\u021bii specifice
Prim\u0103ria municipiului Timi\u0219oara organizeaz\u0103 concurs de recrutare, cu proba scris\u0103 \u00een data de 16 iunie 2023, pentru ocuparea pe durat\u0103 nedeterminat\u0103 a func\u021biei publice de conducere vacante de director general la Direc\u021bia General\u0103 de Investi\u021bii si Mentenan\u021b\u0103 din cadrul Aparatului de Specialitate al Primarului municipiului Timi\u0219oara<\/p>\n\n
C\u0103ut\u0103m colegi profesioni\u0219ti, pasiona\u021bi \u0219i motiva\u021bi care s\u0103 contribuie la managementul unor structuri importante pentru municipalitate, prin aplicarea pentru urm\u0103torul post:<\/p>\n\n\n
Postul este pe durat\u0103 nedeterminat\u0103, cu o durat\u0103 normal\u0103 a timpului de munc\u0103 de 8 ore\/zi, 40 ore\/s\u0103pt\u0103m\u00e2n\u0103.
II. Care sunt probele concursului ?
1) Selec\u021bia dosarelor de \u00eenscriere
2) Proba scris\u0103
3) Interviul
La acestea se adaug\u0103 probe suplimentare eliminatorii de testare a competen\u021belor lingvistice de comunicare \u00een limbi str\u0103ine sau competen\u021bele \u00een domeniul IT.<\/li>\n<\/ul>\n\n
\u2022 Data public\u0103rii anun\u021bului de concurs: 16 mai 2023;
\u2022 Perioada de depunere a dosarelor de concurs : 16 mai 2023 – 6 iunie 2023 ( 20 de zile de la data afi\u0219\u0103rii anun\u021bului de concurs);
\u2022 Data, ora \u015fi locul sau loca\u0163ia desf\u0103\u015fur\u0103rii probelor suplimentare :
o Competen\u021be \u00een domeniul tehnologiei informa\u021biei IT : MsOffice -nivel mediu : 16 iunie 2023 ora 09:00, la sediul institu\u021biei: Timi\u0219oara, Bd. C.D.Loga nr.1;
o Competen\u021be lingvistice de comunicare \u00een limbi str\u0103ine (citit, scris, vorbit) : limba englez\u0103-nivel mediu: 16 iunie 2023 ora 10:00, la sediul institu\u021biei: Timi\u0219oara, Bd. C.D.Loga nr.1;
\u2022 Data, ora \u015fi locul sau loca\u021bia desf\u0103\u0219ur\u0103rii probei scrise: 16 iunie 2023, ora 11:00 la sediul institu\u021biei : Timi\u0219oara, Bd. C.D.Loga nr.1.<\/p>\n\n
-consilier Pop Simona, adresa de e-mail simona.pop@primariatm.ro, tel. 0256\/408352, sau la sediul institu\u021biei, situat in Timisoara, Bd.C.D.Loga nr.1, camera 8.<\/p>\n\n
1) formularul de \u00eenscriere;
2) curriculum vitae, modelul comun european;
3) copia actului de identitate;
4) copii ale diplomelor de studii, certificatelor \u015fi altor documente care atest\u0103 efectuarea unor specializ\u0103ri \u015fi perfec\u0163ion\u0103ri;
5) copia carnetului de munc\u0103 \u015fi a adeverin\u0163ei eliberate de angajator pentru perioada lucrat\u0103, care s\u0103 ateste vechimea \u00een munc\u0103 \u015fi \u00een specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului\/func\u021biei sau pentru exercitarea profesiei;
6) copia adeverin\u0163ei care atest\u0103 starea de s\u0103n\u0103tate corespunz\u0103toare, eliberat\u0103 cu cel mult 6 luni anterior derul\u0103rii concursului de c\u0103tre medicul de familie al candidatului;
7) cazierul judiciar;
8) declara\u0163ia pe propria r\u0103spundere, prin completarea rubricii corespunz\u0103toare din formularul de \u00eenscriere, sau adeverin\u0163a care s\u0103 ateste lipsa calit\u0103\u0163ii de lucr\u0103tor al Securit\u0103\u0163ii sau colaborator al acesteia, \u00een condi\u0163iile prev\u0103zute de legisla\u0163ia specific\u0103.<\/p>\n\n\n
FORMULAR-INSCRIERE-2022-editabil.doc<\/li>\n
Dosarul de concurs se depune la sediul Prim\u0103riei Municipiului Timi\u0219oara, bdul. C.D.Loga nr.1, parter, camera 8.<\/p>\n\n
Poate ocupa o func\u0163ie public\u0103 persoana care \u00eendepline\u015fte urm\u0103toarele condi\u0163ii:
a)are cet\u0103\u0163enia rom\u00e2n\u0103 \u015fi domiciliul \u00een Rom\u00e2nia;
b)cunoa\u015fte limba rom\u00e2n\u0103, scris \u015fi vorbit;
c)are v\u00e2rsta de minimum 18 ani \u00eemplini\u0163i;
d)are capacitate deplin\u0103 de exerci\u0163iu;
e)este apt din punct de vedere medical \u015fi psihologic s\u0103 exercite o func\u0163ie public\u0103. Atestarea st\u0103rii de s\u0103n\u0103tate se face pe baz\u0103 de examen medical de specialitate, de c\u0103tre medicul de familie, respectiv pe baz\u0103 de evaluare psihologic\u0103 organizat\u0103 prin intermediul unit\u0103\u0163ilor specializate acreditate \u00een condi\u0163iile legii;
f)\u00eendepline\u015fte condi\u0163iile de studii \u015fi vechime \u00een specialitate prev\u0103zute de lege pentru ocuparea func\u0163iei publice;
g)\u00eendepline\u015fte condi\u0163iile specifice, conform fi\u015fei postului, pentru ocuparea func\u0163iei publice;
h)nu a fost condamnat\u0103 pentru s\u0103v\u00e2r\u015firea unei infrac\u0163iuni contra umanit\u0103\u0163ii, contra statului sau contra autorit\u0103\u0163ii, infrac\u0163iuni de corup\u0163ie sau de serviciu, infrac\u0163iuni care \u00eempiedic\u0103 \u00eenf\u0103ptuirea justi\u0163iei, infrac\u0163iuni de fals ori a unei infrac\u0163iuni s\u0103v\u00e2r\u015fite cu inten\u0163ie care ar face-o incompatibil\u0103 cu exercitarea func\u0163iei publice, cu excep\u0163ia situa\u0163iei \u00een care a intervenit reabilitarea, amnistia post-condamnatorie sau dezincriminarea faptei;
i)nu le-a fost interzis dreptul de a ocupa o func\u0163ie public\u0103 sau de a exercita profesia ori activitatea \u00een executarea c\u0103reia a s\u0103v\u00e2r\u015fit fapta, prin hot\u0103r\u00e2re judec\u0103toreasc\u0103 definitiv\u0103, \u00een condi\u0163iile legii;
j)nu a fost destituit\u0103 dintr-o func\u0163ie public\u0103 sau nu i-a \u00eencetat contractul individual de munc\u0103 pentru motive disciplinare \u00een ultimii 3 ani;
k)nu a fost lucr\u0103tor al Securit\u0103\u0163ii sau colaborator al acesteia, \u00een condi\u0163iile prev\u0103zute de legisla\u0163ia specific\u0103.<\/p>\n\n\n
\n
\n
Bibliografia cuprinde acte normative, lucr\u0103ri, articole de specialitate sau surse de informare \u015fi documentare expres indicate, cu relevan\u021b\u0103 pentru func\u021bia public\u0103 pentru care se organizeaz\u0103 concursul. Tematica concursului se stabile\u0219te pe baza bibliografiei. Dac\u0103 nu se precizeaz\u0103 altfel, elementele din bibliografie vor fi studiate in integralitatea lor. Bibliografia de concurs se poate grupa \u00een dou\u0103 categorii:<\/p>\n\n\n
Titlu din bibliografie Tematica
1 Constitu\u021bia Rom\u00e2niei; Text integral
2 Ordonan\u021ba de Urgen\u021b\u0103 a Guvernului nr. 57\/2019 privind Codul administrativ, cu modific\u0103rile \u0219i complet\u0103rile ulterioare Titlul I \u0219i II ale p\u0103r\u021bii a VI-a
3 Ordonan\u021ba Guvernului nr. 137\/2000 privind prevenirea \u0219i sanc\u021bionarea tuturor formelor de discriminare, republicat\u0103, cu modific\u0103rile \u0219i complet\u0103rile ulterioare Text integral
4 Legea nr. 202\/2002 privind egalitatea de \u0219anse \u0219i de tratament \u00eentre femei \u0219i b\u0103rba\u021bi, republicat\u0103, cu modific\u0103rile \u0219i complet\u0103rile ulterioare
Text integral<\/li>\n
Titlu din bibliografie Tematica
1.Legea nr. 10 din 18 ianuarie 1995, republicat\u0103 privind calitatea \u00een construc\u021bii cu modific\u0103rile \u0219i complet\u0103rile ulterioare; Totalitatea prevederilor
2.H.G. nr. 907\/2016 privind etapele de elaborare \u015fi con\u0163inut- cadru al documenta\u021biilor tehnicoeconomice aferente obiectivelor\/proiectelor de investi\u0163ii finan\u0163ate din fonduri publice, cu modific\u0103rile \u015fi complet\u0103rile ulterioare; Totalitatea prevederilor<\/li>\n<\/ul>\n\n\n
\n
Atribu\u021biile sunt stabilite prin fi\u0219a de post \u0219i se pot grupa astfel:<\/p>\n\n
a) Asigur\u0103 realizarea unui management eficient \u0219i eficace \u00een domeniul s\u0103u de activitate;
b) Conduce compartimentele subordonate \u015fi r\u0103spunde de organizarea \u015fi func\u0163ionarea acestora \u00een condi\u0163ii de eficien\u0163\u0103, economicitate \u015fi eficacitate, d\u00e2nd dovad\u0103 de impar\u021bialitate \u00een rela\u021bia cu angaja\u021bii;
c) Elaboreaz\u0103 \u015fi propune spre aprobare politici, strategii, planuri, programe \u0219i proceduri \u00een domeniul s\u0103u de activitate;
d) Asigur\u0103 \u00eentocmirea \u015fi promovarea c\u0103tre Primar a rapoartelor\/referatelor de specialitate\/ proiectelor de acte normative\/individuale \u00een conformitate cu prevederile legale \u00een vigoare \u00een domeniul de activitate;
e) Asigur\u0103 convergen\u021ba \u0219i coeren\u021ba actului managerial prin coordonarea ierarhic\u0103 \u0219i interdepartamental\u0103 a deciziilor \u0219i activit\u0103\u021bilor;
f) \u00cen exercitarea atribu\u0163iilor de coordonare, precum \u015fi a atribu\u0163iilor specifice personalul de conducere asigur\u0103 organizarea activit\u0103\u0163ii personalului din subordine, manifest\u0103 ini\u0163iativ\u0103 \u015fi \u00ee\u0219i asum\u0103 responsabilitatea pentru activitatea structurii conduse;
g) Asigur\u0103 egalitatea de \u015fanse \u015fi tratament cu privire la dezvoltarea carierei personalului din subordine, \u00een condi\u0163iile legisla\u0163iei specifice aplicabile fiec\u0103rei categorii de personal. \u00cen acest sens, personalul de conducere are urm\u0103toarele obliga\u0163ii:<\/p>\n\n\n
h) Stabile\u0219te obiective specifice SMART \u0219i indicatori de performan\u021b\u0103 relevan\u021bi pentru structura pe care o conduce \u0219i asigur\u0103 realizarea acestora, \u00een concordan\u021b\u0103 cu obiectivele specifice stabilite pentru compartimentul coordonat \u0219i obiectivele generale ale institu\u021biei;
i) Creeaz\u0103 \u0219i men\u021bine un sistem eficient de management al riscurilor \u00een domeniul s\u0103u de activitate, astfel \u00eenc\u00e2t realizarea activit\u0103\u021bilor \u0219i atingerea obiectivelor s\u0103 nu fie afectat\u0103 de materializarea acestora;
j) Identific\u0103 riscurile de corup\u021bie \u0219i vulnerabilit\u0103\u021bile structurii conduse, pentru fiecare dintre atribu\u021biile stabilite \u00een sarcina structurii \u0219i activit\u0103\u021bile desf\u0103\u0219urate de aceasta, asigur\u0103 evaluarea acestora printr-o analiz\u0103 multicriterial\u0103, identific\u0103, stabile\u0219te \u0219i aplic\u0103 m\u0103surile necesare de prevenire \u0219i\/sau remediere;
k) Respect\u0103 modalitatea de angajare, lichidare \u0219i ordonan\u021bare a cheltuielilor, cu respectarea prevederilor \u0219i termenelor stabilite de procedurile interne \u0219i prevederile legale incidente;
l) Asigur\u0103 certificarea documentelor economice specifice (angajament bugetar, propunere de angajare a unei cheltuieli, factur\u0103, ordonan\u021bare de plat\u0103 ) pentru realitate, regularitate \u0219i legalitate \u00een vederea efectu\u0103rii pl\u0103\u021bilor;
m) Asigur\u0103 respectarea procedurilor \u00een vigoare de c\u0103tre structura pe care o conduce;
n) Asigur\u0103 organizarea controlului intern cu privire la activit\u0103\u021bile subordonate;
o) Asigur\u0103 punerea \u00een aplicare a m\u0103surilor corective dispuse prin deciziile Camerei de Conturi a judetului Timi\u0219, ce vizeaz\u0103 domeniul de activitate al stucturii coordonate;
p) Stabileste \u0219i se asigur\u0103 de implementarea corec\u021biilor\/ ac\u021biunilor corective\/ ac\u021biunilor preventive pentru neconformit\u0103\u021bile ap\u0103rute \u00een procesul coordonat;
q) Asigur\u0103 \u00eentocmirea \u015fi gestionarea unei baze de date reale \u015fi actualizate, inclusiv \u00een format electronic, \u00een domeniul s\u0103u de activitate;
r) Asigur\u0103 p\u0103strarea \u00een bune condi\u021bii a documentelor \u0219i arhivarea lor, inclusiv in format digital (pdf vectorial sau scan);
s) Particip\u0103 activ la digitalizarea instutu\u021biei prin implementarea strategiei de digitalizare \u00een structura condus\u0103;
Personalul de conducere, indiferent de structura din care face parte, are urm\u0103toarele responsabilit\u0103\u021bi principale:
a) R\u0103spunde de realizarea unui management eficient \u0219i eficace \u00een domeniului s\u0103u de activitate;
b) R\u0103spunde de organizarea controlului intern cu privire la activit\u0103\u0163ile subordonate;
c) R\u0103spunde de p\u0103strarea secretului de serviciu, precum \u015fi secretul datelor \u015fi al informa\u0163iilor cu caracter confiden\u0163ial de\u0163inute sau la care are acces ca urmare a execut\u0103rii atribu\u0163iilor de serviciu;
d) R\u0103spunde de \u00eendeplinirea cu profesionalism, loialitate, corectitudine \u015fi \u00een mod con\u015ftiincios a \u00eendatoririlor de serviciu, se ab\u0163ine de la orice fapt\u0103 care ar putea s\u0103 aduc\u0103 prejudicii institu\u0163iei;
e) R\u0103spunde de realizarea la timp \u015fi \u00eentocmai a atribu\u021biilor \u0219i sarcinilor ce \u00eei revin potrivit legii, fi\u0219ei postului sau dispuse expres de c\u0103tre conducerea institu\u0163iei \u015fi de raportarea asupra modului de realizare a acestora;
f) R\u0103spunde de buna func\u021bionare a structurii subordonate \u0219i \u00eendeplinirea obiectivelor \u0219i atribu\u021biilor ce cad \u00een sarcina structurii conduse prin efectul legii sau m\u0103surilor dispus, la timp \u015fi \u00eentocmai;
g) R\u0103spunde de punerea \u00een aplicare a m\u0103surilor corective dispuse prin deciziile Camerei de Conturi a jude\u021bului Timi\u0219 ce vizeaz\u0103 domeniul de activitate al stucturii coordonate;
h) R\u0103spunde potrivit dispozi\u0163iilor legale, de corectitudinea \u015fi exactitatea datelor, informa\u0163iilor, m\u0103surilor stipulate \u00een documentele \u00eentocmite \u00een cadrul structurii conduse;
i) R\u0103spunde de \u00eentocmirea \u015fi gestionarea unei baze de date reale \u015fi actualizate, inclusiv \u00een format electronic, \u00een domeniul s\u0103u de activitate;
j) R\u0103spunde de p\u0103strarea \u00een bune condi\u021bii a documentelor;
k) Semnaleaz\u0103 conducerii institu\u0163iei problemele deosebite despre care ia cuno\u015ftin\u0163\u0103 \u00een timpul \u00eendeplinirii sarcinilor, sau \u00een afara acestora, chiar dac\u0103 acestea nu vizeaz\u0103 direct domeniul propriu.<\/li>\n<\/ol>\n\n
a) Stabile\u0219te \u00eempreun\u0103 cu Directorii executivi din subordine liniile de dezvoltare pentru infrastructura verde, infrastructura rutier\u0103, infrastructura cultural\u0103, infrastructura educational\u0103, infrastructura de s\u0103n\u0103tate, infrastructura de re\u021bele \u0219i comunica\u021bii pe termen mediu \u0219i lung; elaboreaz\u0103 proiec\u021biile bugetare pentru su\u021binerea acestora; filtreaz\u0103 priorit\u0103\u021bile de dezvoltare \u00eempreun\u0103 cu conducerea institu\u021biei;
b) Analizeaz\u0103 oportunitatea \u0219i propune \u00eencheierea de parteneriate public-private (contractuale sau institu\u021bionale) care au ca obiect realizarea sau, dup\u0103 caz, reabilitarea \u0219i\/sau extinderea unui bun sau a unor bunuri care vor apar\u021bine patrimoniului UAT Timi\u0219oara \u0219i\/sau operarea unui serviciu public- cu parcurgerea urm\u0103toarelor etape:
\u2022 realizarea unui studiu de fundamentare;
\u2022 aprobarea studiului de fundamentare de c\u0103tre autorit\u0103\u021bile deliberative pentru proiecte ale administra\u021biei publice locale;
\u2022 parcurgerea procedurii de atribuire a contractului de parteneriat public-privat;
\u2022 aprobarea contractului de parteneriat public-privat rezultat \u00een urma finaliz\u0103rii negocierilor \u0219i ini\u021bializat de c\u0103tre p\u0103r\u021bi de c\u0103tre autorit\u0103\u021bile deliberative pentru proiecte ale administra\u021biei publice locale;
\u2022 semnarea contractului de parteneriat public-privat;
\u2022 \u00eendeplinirea tuturor condi\u021biilor suspensive prev\u0103zute \u00een contractul de parteneriat public-privat, inclusiv a \u00eenchiderii financiare.
c) Coordoneaz\u0103 elaborarea unei strategii a spa\u021biului verde cu direc\u021bii convergente \u0219i sinergice \u00een amenajarea peisagistic\u0103 \u00een municipiul Timi\u0219oara, care s\u0103 asigure protec\u021bia, managementul \u0219i amenajarea peisajului \u00een acord cu Conven\u021bia European\u0103 a Peisajului \u0219i prevederile legislative na\u021bionale aplicabile.
d) Coordoneaz\u0103 realizarea de studii\/proiecte privind \u00eenfiin\u0163area unor zone verzi tematice, zone verzi \u00een zonele de locuit, amenajarea de parc\u0103ri ecologice;
e) Coordoneaz\u0103, planific\u0103, monitorizeaz\u0103 \u0219i urm\u0103re\u0219te viabilizarea suprafe\u021belor destinate infrastructurii verzi albastre din punct de vedere ecologic \u0219i al accesului public ;
f) Coordoneaz\u0103 activitatea de programare \u0219i executare a investi\u021biilor pentru aparatul de specialitate al Primarului municipiului Timi\u0219oara \u0219i serviciile publice f\u0103r\u0103 personalitate juridic\u0103 din subordinea Consiliului Local al municipiului Timi\u0219oara;
g) Organizeaz\u0103 sistemul de monitorizare \u0219i raportare a derul\u0103rii investi\u021biilor privind:
\u2022 Stadiul fizic \u0219i valoric privind realizarea obiectivelor cuprinse \u00een programele de investi\u021bii,
\u2022 Problemele ap\u0103rute \u00een derularea procesului investi\u021bional,
h) Verific\u0103 corectitudinea solu\u021biilor adoptate \u00een documenta\u021biile tehnico-economice \u0219i propune dac\u0103 este cazul \u00eembun\u0103t\u0103\u021birea acestora;
i) Coordoneaz\u0103 elaborarea proiectului programului de investi\u021bii \u00een vederea includerii \u00een bugetul local;
j) Analizeaz\u0103 \u0219i supune aprob\u0103rii ordonatorului de credite propunerile privind modificarea indicatorilor tehnico-economici aproba\u021bi pentru obiectivele de investi\u021bii aflate \u00een derulare atunci c\u00e2nd condi\u021biile concrete o impun;
k) Particip\u0103 la \u00eentocmirea proiectului de buget rectificativ la capitolul cheltuieli de capital, atunci c\u00e2nd este cazul;
l) Analizeaz\u0103 \u0219i propune, c\u00e2nd este cazul redistribuirea fondurilor pentru obiectivele de investi\u021bii cuprinse \u00een programul de investi\u021bii anex\u0103 la buget, la solicitarea fundamentat\u0103 a structurilor de specialitate;
m) Coordoneaz\u0103 \u00eentocmirea de programe pe termen scurt, mediu \u0219i lung de administrare infrastructur\u0103 rutier\u0103 asigur\u00e2nd convergen\u021ba lucr\u0103rilor de investi\u021bii\/ repara\u021bii \u0219i \u00eentre\u021binere a str\u0103zilor, aleilor \u0219i trotuarelor , podurilor, pode\u021belor, pasajelor de cale ferat\u0103, cu lucr\u0103rile de semnalizare, de \u00eenlocuire re\u021bele, de infrastructur\u0103 verde etc din Municipiul Timi\u0219oara;
n) Coordoneaz\u0103 elaborarea \u015fi actualizarea strategiilor locale privind dezvoltarea serviciilor comunitare de utilit\u0103\u0163i publice, precum \u015fi planurile locale de implementare aferente acestora; monitorizeaz\u0103 gradul de implementare \u0219i controleaz\u0103 rezultatele ob\u021binute;
o) Coordoneaz\u0103 actualizarea periodic\u0103 a modelului de transport ca parte a politicii de transport;
p) Coordoneaz\u0103 efectuarea lucr\u0103rilor de repara\u021bii, consolid\u0103ri, conserv\u0103ri ale construc\u021biilor existente \u00eentr-un mod concertat- prin interven\u021bii mai ample, care s\u0103 conduc\u0103 la regenerarea urban\u0103 a \u00eentregului cartier \u015fi nu la reabilitarea singular\u0103, izolat\u0103 a imobilelor f\u0103r\u0103 o reabilitare a spa\u021biilor exterioare, f\u0103r\u0103 viziune de ansamblu asupra zonei.
q) Coordoneaz\u0103 programele \u0219i proiectele de reabilitare termic\u0103 a imobilelor – locuin\u021be colective;
r) Coordoneaz\u0103 elaborarea programului anual al lucr\u0103rilor de repara\u0163ii \/ reabilit\u0103ri\/ investi\u021bii pentru cl\u0103dirile publice aflate \u00een patrimoniul municipiului Timi\u0219oara cu indicarea necesit\u0103\u021bii, gradului de prioritate \u0219i identificarea surselor de finan\u021bare, monitorizeaz\u0103 gradul de implementare \u0219i controleaz\u0103 rezultatele ob\u021binute;
s) Coordoneaz\u0103 elaborarea programului anual al lucr\u0103rilor de repara\u0163ii \/ reabilit\u0103ri \/investi\u021bii pentru cl\u0103dirile publice din patrimoniul Municipiului Timi\u0219oara care formeaz\u0103 infrastructura cultural\u0103 (sediile institu\u021biilor de cultur\u0103 din subordinea Consiliului Local, alte spa\u021bii \u00een care \u00ee\u015fi desf\u0103\u015foar\u0103 activitatea institu\u0163iile culturale, cinematografe, gr\u0103dini de spectacole, alte spa\u021bii cu destina\u021bie cultural\u0103); monitorizeaz\u0103 gradul de implementare \u0219i controleaz\u0103 rezultatele ob\u021binute;
t) Coordoneaz\u0103 reabilitarea cl\u0103dirilor cu statut de monument din patrimoniul Municipiului Timi\u0219oara sau parte de ansamblu, respectiv parte dintr-un sit istoric conform listei monumentelor istorice sau propuse spre clasare \u00een Planul Urbanistic General;<\/p>\n\n