{"id":56405,"date":"2023-10-02T13:57:05","date_gmt":"2023-10-02T10:57:05","guid":{"rendered":"https:\/\/www.primariatm.ro\/?p=56405"},"modified":"2023-11-01T12:00:41","modified_gmt":"2023-11-01T10:00:41","slug":"anunt-concurs-25","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/www.primariatm.ro\/2023\/10\/02\/anunt-concurs-25\/","title":{"rendered":"ANUN\u021a CONCURS"},"content":{"rendered":"\n
Rezultate finale<\/a><\/em><\/p>\n\n\n\n Rezultate contesta\u021bii<\/a><\/em><\/p>\n\n\n\n Rezultate proba de interviu<\/a><\/em><\/p>\n\n\n\n Rezultate proba scris\u0103<\/a><\/em><\/p>\n\n\n\n Re<\/em>zultate selec\u021bie dosare<\/em><\/a><\/p>\n\n\n\n Prim\u0103ria Municipiului Timi\u0219oara organizeaz\u0103 concurs de recrutare, cu proba scris\u0103 \u00een data de 23.10.2023, pentru ocuparea unor func\u021bii de execu\u021bie vacante din cadrul Aparatului de specialitate al Primarului municipiului Timisoara.<\/em><\/strong><\/p>\n\n\n\n I.<\/em> Care este postul scos la concurs?<\/u><\/em><\/strong><\/p>\n\n\n\n Posturile scoase la concurs sunt :<\/strong><\/p>\n\n\n\n -1 post Inspector de <\/em><\/strong>specialitate I<\/em><\/strong> la Serviciul Guvernan\u021b\u0103 Participativ\u0103 \u0219i Management Cartiere;<\/em><\/strong><\/p>\n\n\n\n -1 post Inspector de <\/em><\/strong>specialitate debutant<\/em><\/strong> la Serviciul Guvernan\u021b\u0103 Participativ\u0103 \u0219i Management Cartiere;<\/em><\/strong><\/p>\n\n\n\n Posturile sunt pe perioad\u0103 nedeterminat\u0103<\/strong> cu o durat\u0103 normal\u0103 a timpului de munc\u0103 de 8 ore\/zi, 40 ore\/s\u0103pt\u0103m\u00e2n\u0103;<\/p>\n\n\n\n II.<\/em> Care sunt probele concursului ?<\/u><\/em><\/strong><\/p>\n\n\n\n 1) Selec\u021bia dosarelor de \u00eenscriere<\/em><\/strong><\/p>\n\n\n\n 2) Proba scris\u0103<\/em><\/strong><\/p>\n\n\n\n 3) Interviul<\/em><\/strong><\/p>\n\n\n\n La acestea se adaug\u0103 probe suplimentare de testare a competen\u021belor<\/u><\/strong> lingvistice de comunicare \u00een limbi str\u0103ine \u0219i a competen\u021belor \u00een domeniul IT.<\/em><\/p>\n\n\n\n III. Care este calendarul de desf\u0103\u0219urare a concursului de recrutare ?<\/u><\/em><\/strong><\/p>\n\n\n\n – Competen\u021be lingvistice de comunicare \u00een limbi str\u0103ine (citit, scris, vorbit) : 23 octombrie 2023 ora 09:00<\/p>\n\n\n\n – Competen\u0163e \u00een domeniul tehnologiei informa\u021biei IT: 23 octombrie 2023 ora 10:00,<\/p>\n\n\n\n la sediul institu\u021biei : Timi\u0219oara, Bd. C.D.Loga nr.1.<\/p>\n\n\n\n IV.<\/em><\/strong> Cine ofer\u0103 informa\u021bii despre concurs?<\/u><\/em><\/strong><\/p>\n\n\n\n -consilier principal Br\u0103nescu Bianca, adresa de e-mail <\/em>bianca.branescu@primariatm.ro<\/em><\/a>, tel. 0256\/408352, sau la sediul institu\u021biei, situat \u00een Timi\u0219oara, Bd.C.D.Loga nr.1, camera 8.<\/em><\/p>\n\n\n\n V.<\/em><\/strong> Care sunt condi\u021biile de participare?<\/u><\/em><\/strong><\/p>\n\n\n\n Candida\u021bii trebuie s\u0103 \u00eendeplineasc\u0103 condi\u021biile generale de ocupare a unei func\u021bii contractuale \u0219i condi\u021biile specifice func\u021biei de execu\u021bie vacante scoase la concurs.<\/p>\n\n\n\n V.1 Care sunt condi\u021biile generale de ocupare a func\u021biei de executie?<\/u><\/em><\/strong><\/p>\n\n\n\n – are cet\u0103\u0163enia rom\u00e2n\u0103 sau cet\u0103\u0163enia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spa\u0163iul Economic European (SEE) sau cet\u0103\u0163enia Confedera\u0163iei Elve\u0163iene;<\/p>\n\n\n\n – cunoa\u015fte limba rom\u00e2n\u0103, scris \u015fi vorbit;<\/p>\n\n\n\n – are capacitate de munc\u0103 \u00een conformitate cu prevederile Legii nr. 53\/2003<\/a> – Codul muncii<\/a>, republicat\u0103, cu modific\u0103rile \u015fi complet\u0103rile ulterioare;<\/p>\n\n\n\n – are o stare de s\u0103n\u0103tate corespunz\u0103toare postului pentru care candideaz\u0103, atestat\u0103 pe baza adeverin\u0163ei medicale eliberate de medicul de familie sau de unit\u0103\u0163ile sanitare abilitate;<\/p>\n\n\n\n – \u00eendepline\u015fte condi\u0163iile de studii, de vechime \u00een specialitate \u015fi, dup\u0103 caz, alte condi\u0163ii specifice potrivit cerin\u0163elor postului scos la concurs;<\/p>\n\n\n\n – nu a fost condamnat\u0103 definitiv pentru s\u0103v\u00e2r\u015firea unei infrac\u0163iuni contra securit\u0103\u0163ii na\u0163ionale, contra autorit\u0103\u0163ii, contra umanit\u0103\u0163ii, infrac\u0163iuni de corup\u0163ie sau de serviciu, infrac\u0163iuni de fals ori contra \u00eenf\u0103ptuirii justi\u0163iei, infrac\u0163iuni s\u0103v\u00e2r\u015fite cu inten\u0163ie care ar face o persoan\u0103 candidat\u0103 la post incompatibil\u0103 cu exercitarea func\u0163iei contractuale pentru care candideaz\u0103, cu excep\u0163ia situa\u0163iei \u00een care a intervenit reabilitarea;<\/p>\n\n\n\n – nu execut\u0103 o pedeaps\u0103 complementar\u0103 prin care i-a fost interzis\u0103 exercitarea dreptului de a ocupa func\u0163ia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desf\u0103\u015fura activitatea de care s-a folosit pentru s\u0103v\u00e2r\u015firea infrac\u0163iunii sau fa\u0163\u0103 de aceasta nu s-a luat m\u0103sura de siguran\u0163\u0103 a interzicerii ocup\u0103rii unei func\u0163ii sau a exercit\u0103rii unei profesii.<\/p>\n\n\n\n V.2 Care sunt condi\u021biile specifice de ocupare a func\u021biilor de executie scoase la concurs?<\/u><\/em><\/strong><\/p>\n\n\n\n A. inspector de specialitate I la Serviciul Guvernan\u021b\u0103 Participativ\u0103 \u0219i Management Cartiere:<\/em><\/strong><\/p>\n\n\n\n a) Studii universitare de licen\u021b\u0103 absolvite cu diplom\u0103 de licen\u021b\u0103 sau echivalent\u0103;<\/em><\/strong><\/p>\n\n\n\n b) Cuno\u0219tin\u021be de operare pe calculator (necesitate \u015fi nivel): MsOffice- nivel mediu;<\/em><\/strong><\/p>\n\n\n\n c) Limbi str\u0103ine (necesitate \u015fi nivel de cunoa\u0219tere ): Limba englez\u0103 -nivel mediu<\/em><\/strong> (scris, vorbit, citit);<\/p>\n\n\n\n d) Experien\u021b\u0103 \u00een specialitatea studiilor necesare exercit\u0103rii func\u021biei: minimum 4 ani<\/em><\/strong>;<\/p>\n\n\n\n B. inspector de specialitate debutant la Serviciul Guvernan\u021b\u0103 Participativ\u0103 \u0219i Management Cartiere:<\/em><\/strong><\/p>\n\n\n\n a) Studii universitare de licen\u021b\u0103 absolvite cu diplom\u0103 de licen\u021b\u0103 sau echivalent\u0103;<\/em><\/strong><\/p>\n\n\n\n b) Cuno\u0219tin\u021be de operare pe calculator (necesitate \u015fi nivel): MsOffice- nivel mediu;<\/em><\/strong><\/p>\n\n\n\n c) Limbi str\u0103ine (necesitate \u015fi nivel de cunoa\u0219tere ): Limba englez\u0103 -nivel mediu<\/em><\/strong> (scris, vorbit, citit);<\/p>\n\n\n\n d) Experien\u021b\u0103 \u00een specialitatea studiilor necesare exercit\u0103rii func\u021biei: –<\/em><\/strong> <\/p>\n\n\n\n VI.<\/em><\/strong> Ce trebuie s\u0103 con\u021bin\u0103 dosarul de concurs ?<\/u><\/em><\/strong><\/p>\n\n\n\n a) <\/em>formular de \u00eenscriere la concurs, conform modelului prev\u0103zut la anexa nr.2 din HG nr.1.336\/2022;<\/em><\/p>\n\n\n\n b)<\/em> copia actului de identitate sau orice alt document care atest\u0103 identitatea, potrivit legii, aflate \u00een termen de valabilitate;<\/em><\/p>\n\n\n\n c) copia certificatului de c\u0103s\u0103torie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dup\u0103 caz;<\/em><\/p>\n\n\n\n d)<\/em> copiile documentelor care atest\u0103 nivelul studiilor \u015fi ale altor acte care atest\u0103 efectuarea unor specializ\u0103ri, precum \u015fi copiile documentelor care atest\u0103 \u00eendeplinirea condi\u0163iilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau institu\u0163ia public\u0103;<\/em><\/p>\n\n\n\n e)<\/em> copia carnetului de munc\u0103, a adeverin\u0163ei eliberate de angajator pentru perioada lucrat\u0103, care s\u0103 ateste vechimea \u00een munc\u0103 \u015fi \u00een specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;<\/em><\/p>\n\n\n\n f)<\/em> certificat de cazier judiciar sau, dup\u0103 caz, extrasul de pe cazierul judiciar;<\/em><\/p>\n\n\n\n g)<\/em> adeverin\u0163\u0103 medical\u0103 care s\u0103 ateste starea de s\u0103n\u0103tate corespunz\u0103toare, eliberat\u0103 de c\u0103tre medicul de familie al candidatului sau de c\u0103tre unit\u0103\u0163ile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derul\u0103rii concursului;<\/em><\/p>\n\n\n\n h) curriculum vitae, model comun european.<\/em><\/p>\n\n\n\n Documentele enumerate mai sus se prezint\u0103 \u00een original, secretariatul comisiei de concurs asigur\u00e2nd copierea documentelor necesare pentru dosarul de concurs \u0219i certificarea pentru conformitate cu originalul.<\/u><\/em><\/strong><\/p>\n\n\n\n – Formularul de \u00eenscriere la concurs se pune la dispozi\u0163ie candida\u0163ilor prin secretariatul comisiei de concurs , poate fi accesat pe site-ul institu\u021biei Formular de \u00eenscriere.pdf<\/a><\/p>\n\n\n\n – Curriculum Vitae, modelul comun European se pune la dispozi\u0163ie candida\u0163ilor prin secretariatul comisiei de concurs , poate fi accesat pe site-ul institu\u021biei \u0219i este prev\u0103zut \u00een HG1021\/2004; Model_CV_ro.doc<\/a><\/p>\n\n\n\n – Modelul orientativ al adeverin\u0163ei de vechime \u00een munc\u0103 eliberate de angajator pentru perioada lucrat\u0103, care s\u0103 ateste vechimea \u00een munc\u0103 \u015fi \u00een specialitatea studiilor solicitate dup\u0103 data de 01.01.2011 se pune la dispozi\u0163ie candida\u0163ilor prin secretariatul comisiei de concurs \u0219i poate fi accesat pe site-ul institu\u021biei. Adeverinta.pdf<\/a><\/p>\n\n\n\n – Adeverin\u0163ele care atesta experienta in munca trebuie s\u0103 cuprind\u0103 elemente similare celor prev\u0103zute \u00een anexa nr.3 din HG nr.1.336\/2022 \u015fi din care s\u0103 rezulte cel pu\u0163in urm\u0103toarele informa\u0163ii: func\u0163ia\/func\u0163iile ocupat\u0103\/ocupate, nivelul studiilor solicitate pentru ocuparea acesteia\/acestora, temeiul legal al desf\u0103\u015fur\u0103rii activit\u0103\u0163ii, experien\u021ba total\u0103 \u00een munc\u0103 acumulat\u0103, precum \u015fi experien\u021ba \u00een specialitatea studiilor.<\/p>\n\n\n\n – Documentul prev\u0103zut la lit. f)<\/a> poate fi \u00eenlocuit cu o declara\u0163ie pe propria r\u0103spundere privind antecedentele penale. \u00cen acest caz, candidatul declarat admis la selec\u0163ia dosarelor are obliga\u0163ia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului prev\u0103zut la alin. lit. f)<\/a>, anterior datei de sus\u0163inere a probei scrise \u015fi\/sau probei practice.<\/p>\n\n\n\n – Adeverin\u0163a care atest\u0103 starea de s\u0103n\u0103tate con\u0163ine, \u00een clar, num\u0103rul, data, numele emitentului \u015fi calitatea acestuia, \u00een formatul standard stabilit prin ordin al ministrului s\u0103n\u0103t\u0103\u0163ii. Pentru candida\u0163ii cu dizabilit\u0103\u0163i, \u00een situa\u0163ia solicit\u0103rii de adaptare rezonabil\u0103, adeverin\u0163a care atest\u0103 starea de s\u0103n\u0103tate trebuie s\u0103 con\u021bin\u0103 condi\u021biile de adaptabilitate \u00een func\u021bie de gradul de handicap \u0219i trebuie \u00eenso\u0163it\u0103 de copia certificatului de \u00eencadrare \u00eentr-un grad de handicap, emis \u00een condi\u0163iile legii.<\/p>\n\n\n\n Pentru \u00eenscrierea la concurs nu este necesar\u0103 prezentarea unui dosar sau vreunui alt articol\/ obiect de birotic\u0103 sau papet\u0103rie.<\/em><\/strong><\/p>\n\n\n\n Candida\u0163ii pot transmite dosarele de concurs prin po\u015fta electronic\u0103 la adresa de mail al persoanelor care asigura secretariatul concursului, adresa de e-mail: bianca.branescu@primariatm.ro<\/em><\/a>;<\/em><\/p>\n\n\n\n Transmiterea documentelor prin po\u015fta electronic\u0103 se realizeaz\u0103 \u00een format .pdf<\/strong> cu volum maxim de 1 MB<\/strong>, documentele fiind acceptate doar \u00een form\u0103 lizibil\u0103. Candida\u0163ii primesc codul unic de identificare la o adres\u0103 de e-mail comunicat\u0103 de c\u0103tre ace\u015ftia \u015fi au obliga\u0163ia de a se prezenta la secretarul comisiei de concurs cu documentele prev\u0103zute la lit. b)<\/strong><\/a> –<\/strong>e)<\/strong><\/a> \u00een original, pentru certificarea acestora, pe parcursul desf\u0103\u015fur\u0103rii concursului, dar nu mai t\u00e2rziu de data de 13.10.2023 ora 16:00.<\/p>\n\n\n\n VII.<\/strong> <\/em>Unde se depune dosarul de concurs?<\/u><\/em><\/strong><\/p>\n\n\n\n Dosarul de concurs se depune la sediul Prim\u0103riei Municipiului Timi\u0219oara, bdul C.D.Loga nr.1, parter, camera 8.<\/em><\/p>\n\n\n\n VIII.<\/strong><\/em> Care este bibliografia de concurs?<\/u><\/em><\/strong><\/p>\n\n\n\n Bibliografia cuprinde acte normative, lucr\u0103ri, articole de specialitate sau surse de informare \u015fi documente expres indicate, cu relevan\u0163\u0103 pentru func\u0163ia contractual\u0103 vacant\u0103 pentru care se organizeaz\u0103 concursul \u0219i\/sau domeniul de activitate coordonat\/condus.<\/p>\n\n\n\n A<\/em><\/strong>. Inspector de specialitate I la Serviciul Guvernan\u021b\u0103 Participativ\u0103 \u0219i Management Cartiere:<\/em><\/strong><\/p>\n\n\n\n Bibliografie comun\u0103<\/u><\/em><\/strong><\/p>\n\n\n\n – Partea a III-a:<\/strong><\/p>\n\n\n\n – titlul I: art.75;<\/p>\n\n\n\n – titlul II: art.76-83;<\/p>\n\n\n\n – titlul III: art.84-94;<\/p>\n\n\n\n – titlul V, (cap.I – art.105-106, art.108, art.109; cap.II-art.110; cap.III-art.129,130,133-141; cap.IV \u2013art.152-156, cap.VIII-art.195-200); <\/p>\n\n\n\n – titlul VII: art.242-248<\/p>\n\n\n\n – Partea a VI-a :<\/strong><\/p>\n\n\n\n – titlul II -Statutul func\u0163ionarilor publici, Capitolul V Drepturi \u015fi \u00eendatoriri, Sec\u0163iunea a 2-a – \u00cendatoririle func\u0163ionarilor publici: art.430, art.432-434, 437-441, 443-449. Bibliografia\/tematica domeniului specific de activitate<\/u><\/em><\/strong><\/p>\n\n\n\n 1. Legea nr.52\/2003 privind transparen\u021ba decizional\u0103 \u00een administra\u021bia public\u0103, republicat\u0103, cu modific\u0103rile \u0219i complet\u0103rile ulterioare, precum \u0219i Hot\u0103r\u00e2rea Guvernului nr 831 \/ 2022 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 52\/2003 privind transparen\u021ba decizional\u0103 \u00een administra\u021bia public\u0103;<\/p>\n\n\n\n 2. Ordonan\u021ba Guvernului nr. 27\/2002 privind reglementarea activit\u0103\u021bii de solu\u021bionare a peti\u021biilor, cu modific\u0103rile \u0219i complet\u0103rile ulterioare ;<\/p>\n\n\n\n 3. Ordonan\u0163a Guvernului nr. 26\/2000 cu privire la asocia\u0163ii \u015fi funda\u0163ii , cu complet\u0103rile \u0219i modific\u0103rile ulterioare;<\/p>\n\n\n\n 4. Ghid pentru abordarea inovativ\u0103 a implic\u0103rii cet\u0103\u021benilor \u00een procesul decizional<\/a> publicat de c\u0103tre Secretariatul General al Guvernului \u00een 2021;<\/p>\n\n\n\n 5. Foaie de parcurs pentru o mai bun\u0103 coordonare \u0219i implementare a ini\u021biativelor de guvernare deschis\u0103 \u00een Rom\u00e2nia<\/a>, Secretariatul General al Guvernului, Iulie 2023;<\/p>\n\n\n\n Tematica: dac\u0103 nu e precizat altfel, elementele din bibliografie vor fi studiate \u00een integralitatea lor.<\/p>\n\n\n\n B.Inspector de specialitate debutant la Serviciul Guvernan\u021b\u0103 Participativ\u0103 \u0219i Management Cartiere:<\/em><\/strong><\/p>\n\n\n\n Bibliografie comun\u0103<\/u><\/em><\/strong><\/p>\n\n\n\n – Partea a III-a:<\/strong><\/p>\n\n\n\n – titlul I: art.75;<\/p>\n\n\n\n – titlul II: art.76-83;<\/p>\n\n\n\n – titlul III: art.84-94;<\/p>\n\n\n\n – titlul V, (cap.I – art.105-106, art.108, art.109; cap.II-art.110; cap.III-art.129,130,133-141; cap.IV \u2013art.152-156, cap.VIII-art.195-200); <\/p>\n\n\n\n – titlul VII: art.242-248<\/p>\n\n\n\n – Partea a VI-a :<\/strong><\/p>\n\n\n\n – titlul II -Statutul func\u0163ionarilor publici, Capitolul V Drepturi \u015fi \u00eendatoriri, Sec\u0163iunea a 2-a – \u00cendatoririle func\u0163ionarilor publici: art.430, art.432-434, 437-441, 443-449. Bibliografia\/tematica domeniului specific de activitate<\/u><\/em><\/strong><\/p>\n\n\n\n 1. Legea nr.52\/2003 privind transparen\u021ba decizional\u0103 \u00een administra\u021bia public\u0103, republicat\u0103, cu modific\u0103rile \u0219i complet\u0103rile ulterioare, precum \u0219i Hot\u0103r\u00e2rea Guvernului nr 831 \/ 2022 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 52\/2003 privind transparen\u021ba decizional\u0103 \u00een administra\u021bia public\u0103;<\/p>\n\n\n\n 2. Ordonan\u021ba Guvernului nr. 27\/2002 privind reglementarea activit\u0103\u021bii de solu\u021bionare a peti\u021biilor, cu modific\u0103rile \u0219i complet\u0103rile ulterioare;<\/p>\n\n\n\n 3. Ordonan\u0163a Guvernului nr. 26\/2000 cu privire la asocia\u0163ii \u015fi funda\u0163ii , cu complet\u0103rile \u0219i modific\u0103rile ulterioare;<\/p>\n\n\n\n
– titlul III – Personalul contractual din autorit\u0103\u0163ile \u015fi institu\u0163iile publice: art.538-562;<\/p>\n\n\n\n
– titlul III – Personalul contractual din autorit\u0103\u0163ile \u015fi institu\u0163iile publice: art.538-562;<\/p>\n\n\n\n