{"id":57596,"date":"2023-11-02T10:11:44","date_gmt":"2023-11-02T08:11:44","guid":{"rendered":"https:\/\/www.primariatm.ro\/?p=57596"},"modified":"2023-12-11T13:18:12","modified_gmt":"2023-12-11T11:18:12","slug":"anunt-concurs-26","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/www.primariatm.ro\/2023\/11\/02\/anunt-concurs-26\/","title":{"rendered":"ANUN\u021a CONCURS"},"content":{"rendered":"\n

Rezultate finale<\/a><\/em><\/p>\n\n\n\n

Rezultate proba de interviu<\/a><\/em><\/p>\n\n\n\n

Rezultate proba scrisa<\/a><\/em><\/p>\n\n\n\n

Rezultate selec\u021bie dosare<\/a><\/em><\/p>\n\n\n\n

Prim\u0103ria municipiului Timi\u0219oara organizeaz\u0103 un concurs de recrutare, cu proba scris\u0103 \u00een data de 05 decembrie 2023, pentru ocuparea pe durat\u0103 nedeterminat\u0103 a unor func\u021bii publice de execu\u021bie vacante din cadrul Aparatului de Specialitate al Primarului municipiului Timi\u0219oara. <\/p>\n\n\n\n

C\u0103ut\u0103m colegi profesioni\u0219ti, pasiona\u021bi \u0219i motiva\u021bi s\u0103 contribuie la transformarea digital\u0103 a  institu\u021biei,<\/strong> construc\u021bia sistemelor si arhitecturilor de tip smartcity sau la controlul interna activit\u0103\u021bilor derulate \u00een cadrul  aparatului de specialitate \u0219i institu\u021biilor publice de subordonare local\u0103, identificarea vulnerabilit\u0103\u021bilor institu\u021bionale.<\/strong><\/em><\/p>\n\n\n\n

I.<\/strong><\/em> Care sunt posturile scoase la concurs?<\/u><\/em><\/strong><\/p>\n\n\n\n

1. Expert, clasa I, grad profesional superior – Biroul Digitalizare<\/em><\/p>\n\n\n\n

2. Expert, clasa I, grad profesional superior – Compartimentul Corpul de Control \u0219i Antifraud\u0103 al Primarului<\/em><\/p>\n\n\n\n

Toate posturile sunt pe durat\u0103 nedeterminat\u0103, au o durat\u0103 normal\u0103 a timpului de munc\u0103  de 8 ore\/zi, 40 ore\/s\u0103pt\u0103m\u00e2n\u0103.<\/em><\/strong><\/p>\n\n\n\n

II.<\/strong><\/em> Care sunt probele concursului ?<\/u><\/em><\/strong><\/p>\n\n\n\n

1) Selec\u021bia dosarelor de \u00eenscriere<\/em><\/strong><\/p>\n\n\n\n

2)<\/em><\/strong> Proba scris\u0103<\/em><\/strong><\/p>\n\n\n\n

3)<\/strong><\/em> Interviul<\/em><\/strong><\/p>\n\n\n\n

La acestea se adaug\u0103 probe suplimentare eliminatorii de testare a competen\u021belor<\/u><\/strong> lingvistice de comunicare \u00een limbi str\u0103ine sau competen\u021bele \u00een domeniul IT.<\/em><\/p>\n\n\n\n

III.<\/em>  Care este calendarul de desf\u0103\u0219urare a concursului de recrutare?<\/u><\/em><\/strong><\/p>\n\n\n\n

Data afi\u0219\u0103rii anun\u021bului de concurs<\/em><\/strong>: 02 noiembrie 2023;<\/p>\n\n\n\n

Perioada de depunere a dosarelor de concurs<\/em><\/strong> : 02 noiembrie 2023 \u2013 21 noiembrie 2023;<\/p>\n\n\n\n

(20 de zile de la data afi\u0219\u0103rii  anun\u021bului de concurs);<\/p>\n\n\n\n

– proba de testare a competen\u021belor IT: 05 decembrie 2023, ora 09:00 la sediul institu\u021biei: Timi\u0219oara, Bd. C.D.Loga nr.1;<\/p>\n\n\n\n

– proba de testare a competen\u021belor limbi str\u0103ine: 05 decembrie 2023, ora 10:00 la sediul institu\u021biei: Timi\u0219oara, Bd. C.D.Loga nr.1;<\/p>\n\n\n\n

Data, ora \u0219i locul sau loca\u021bia desf\u0103\u0219ur\u0103rii probei scrise<\/em><\/strong>: 05 decembrie 2023, ora 11:00 la sediul institu\u021biei: Timi\u0219oara, Bd. C.D.Loga nr.1.<\/p>\n\n\n\n

IV.<\/em><\/strong> Cine ofer\u0103 informa\u021bii despre concurs?<\/u><\/em><\/strong><\/p>\n\n\n\n

consilier superior Pop Simona, adresa de e-mail <\/em>simona.pop@primariatm.ro<\/em><\/a>,  tel.0256\/408352, sau la sediul institu\u021biei, situat \u00een Timi\u0219oara, Bd.C.D.Loga nr.1, camera 8.<\/em><\/p>\n\n\n\n

V. <\/em><\/strong>Ce con\u021bine dosarul de concurs ?<\/u><\/em><\/strong><\/p>\n\n\n\n

1)<\/em> formularul de \u00eenscriere; <\/em><\/p>\n\n\n\n

2) curriculum vitae, modelul comun european; <\/em><\/p>\n\n\n\n

3)<\/em> copia actului de identitate; <\/em><\/p>\n\n\n\n

4)<\/em> copii ale diplomelor de studii, certificatelor \u015fi altor documente care atest\u0103 efectuarea unor specializ\u0103ri \u015fi perfec\u021bion\u0103ri; <\/em><\/p>\n\n\n\n

5)<\/em> copia carnetului de munc\u0103 \u015fi a adeverin\u021bei eliberate de angajator pentru perioada lucrat\u0103, care s\u0103 ateste vechimea \u00een munc\u0103 \u015fi \u00een specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului\/func\u021biei sau pentru exercitarea profesiei;<\/em><\/p>\n\n\n\n

6)<\/em> copia adeverin\u021bei care atest\u0103 starea de s\u0103n\u0103tate corespunz\u0103toare, eliberat\u0103 cu cel mult 6 luni anterior derul\u0103rii concursului de c\u0103tre medicul de familie al candidatului;<\/em><\/p>\n\n\n\n

7)<\/em> cazierul judiciar;<\/em><\/p>\n\n\n\n

8)<\/em> declara\u021bia pe propria r\u0103spundere, prin completarea rubricii corespunz\u0103toare din formularul de \u00eenscriere,<\/strong> sau adeverin\u021ba care s\u0103 ateste lipsa calit\u0103\u021bii de lucr\u0103tor al Securit\u0103\u021bii sau colaborator al acesteia, \u00een condi\u021biile prev\u0103zute de legisla\u021bia specific\u0103.<\/em><\/p>\n\n\n\n

Documentele enumerate mai sus se prezint\u0103 \u00een original, secretariatul comisiei de concurs asigur\u00e2nd copierea documentelor necesare pentru dosarul de concurs \u0219i certificarea pentru conformitate cu originalul.<\/u><\/em><\/strong><\/p>\n\n\n\n

Formularul de \u00eenscriere se pune la dispozi\u0163ie candida\u0163ilor prin secretariatul comisiei de concurs , poate fi accesat pe site-ul institu\u021biei  \u0219i este prev\u0103zut \u00een anexa nr.3 din Hot\u0103r\u00e2rea Guvernului nr. 611\/2008, cu modific\u0103rile \u0219i complet\u0103rile ulterioare.<\/em> FORMULAR-INSCRIERE-2023-editabil.doc<\/a><\/em><\/p>\n\n\n\n

Curriculum vitae, modelul comun European se pune la dispozi\u0163ie candida\u0163ilor prin secretariatul comisiei de concurs , poate fi accesat pe site-ul institu\u021biei  \u0219i este prev\u0103zut \u00een HG1021\/2004; Model_CV_ro.doc<\/a><\/em><\/p>\n\n\n\n

Modelul adeverin\u0163ei de vechime \u00een munc\u0103 eliberate de angajator pentru perioada lucrat\u0103, care s\u0103 ateste vechimea \u00een munc\u0103 \u015fi \u00een specialitatea studiilor solicitate dup\u0103 data de 01.01.2011,poate fi accesat pe site-ul institu\u021biei  \u0219i este prev\u0103zut\u0103 \u00een  anexa 2D la Hot\u0103r\u00e2rea Guvernului nr. 611\/2008, cu modific\u0103rile \u0219i complet\u0103rile ulterioare. ADEVERINTA VECHIME model editabil.doc<\/a> <\/em><\/p>\n\n\n\n

Adeverin\u0163ele care au un alt format dec\u00e2t cel prev\u0103zut \u00een H.G. nr.611\/2008 trebuie s\u0103 cuprind\u0103 elemente similare celor prev\u0103zute \u00een anexa nr. 2D \u015fi din care s\u0103 rezulte cel pu\u0163in urm\u0103toarele informa\u0163ii: func\u0163ia\/func\u0163iile ocupat\u0103\/ocupate, nivelul studiilor solicitate pentru ocuparea acesteia\/acestora, temeiul legal al desf\u0103\u015fur\u0103rii activit\u0103\u0163ii, vechimea \u00een munc\u0103 acumulat\u0103, precum \u015fi vechimea \u00een specialitatea studiilor.<\/em><\/p>\n\n\n\n

Adeverin\u0163a care atest\u0103 starea de s\u0103n\u0103tate con\u0163ine, \u00een clar, num\u0103rul, data, numele emitentului \u015fi calitatea acestuia, \u00een formatul standard stabilit prin ordin al ministrului s\u0103n\u0103t\u0103\u0163ii. Pentru candida\u0163ii cu dizabilit\u0103\u0163i, \u00een situa\u0163ia solicit\u0103rii de adaptare rezonabil\u0103, adeverin\u0163a care atest\u0103 starea de s\u0103n\u0103tate trebuie \u00eenso\u0163it\u0103 de copia certificatului de \u00eencadrare \u00eentr-un grad de handicap, emis \u00een condi\u021biile legii.<\/em><\/p>\n\n\n\n

Pentru \u00eenscrierea la concurs nu este necesar\u0103 prezentarea unui dosar  sau vreunui alt articol\/ obiect de birotic\u0103 sau papet\u0103rie.<\/em><\/strong><\/p>\n\n\n\n

VI.<\/strong><\/em> Depunerea dosarului de concurs?<\/u><\/em><\/strong><\/p>\n\n\n\n

Dosarul de concurs se depune:<\/em><\/p>\n\n\n\n

\u00een perioada 02 noiembrie 2023 – 21 noiembrie 2023 la sediul Prim\u0103riei Municipiului Timi\u0219oara din Bulevardul C.D.Loga nr.1, parter, camera 8.<\/em><\/p>\n\n\n\n

VII. <\/strong><\/em>Care sunt condi\u021biile de ocupare a unei func\u021bii publice?<\/u><\/em><\/strong><\/p>\n\n\n\n

Poate ocupa o func\u021bie public\u0103 persoana care \u00eendepline\u0219te urm\u0103toarele condi\u021bii:<\/em><\/p>\n\n\n\n

a) are cet\u0103\u021benia rom\u00e2n\u0103 \u0219i domiciliul \u00een Rom\u00e2nia;<\/em><\/p>\n\n\n\n

b)<\/em> cunoa\u0219te limba rom\u00e2n\u0103, scris \u0219i vorbit;<\/em><\/p>\n\n\n\n

c)<\/em> are v\u00e2rsta de minimum 18 ani \u00eemplini\u021bi;<\/em><\/p>\n\n\n\n

d)<\/em> are capacitate deplin\u0103 de exerci\u021biu;<\/em><\/p>\n\n\n\n

e) este apt din punct de vedere medical \u0219i psihologic s\u0103 exercite o func\u021bie public\u0103. Atestarea st\u0103rii de s\u0103n\u0103tate se face pe baz\u0103 de examen medical de specialitate, de c\u0103tre medicul de familie, respectiv pe baz\u0103 de evaluare psihologic\u0103 organizat\u0103 prin intermediul unit\u0103\u021bilor specializate acreditate \u00een condi\u021biile legii;<\/em><\/p>\n\n\n\n

f) \u00eendepline\u0219te condi\u021biile de studii \u0219i vechime \u00een specialitate prev\u0103zute de lege pentru ocuparea func\u021biei publice; (Condi\u021biile de studii \u0219i de vechime \u00een specialitate, precum \u0219i condi\u021biile specifice sunt stabilite pentru fiecare post \u00een parte)- le pute\u021bi consulta pentru postul optat.<\/strong><\/em><\/p>\n\n\n\n

g) \u00eendepline\u0219te condi\u021biile specifice, conform fi\u0219ei postului, pentru ocuparea func\u021biei publice;<\/em><\/p>\n\n\n\n

h) nu a fost condamnat\u0103 pentru s\u0103v\u00e2r\u0219irea unei infrac\u021biuni contra umanit\u0103\u021bii, contra statului sau contra autorit\u0103\u021bii, infrac\u021biuni de corup\u021bie sau de serviciu, infrac\u021biuni care \u00eempiedic\u0103 \u00eenf\u0103ptuirea justi\u021biei, infrac\u021biuni de fals ori a unei infrac\u021biuni s\u0103v\u00e2r\u0219ite cu inten\u021bie care ar face-o incompatibil\u0103 cu exercitarea func\u021biei publice, cu excep\u021bia situa\u021biei \u00een care a intervenit reabilitarea, amnistia post-condamnatorie sau dezincriminarea faptei;<\/em><\/p>\n\n\n\n

i)<\/em> nu le-a fost interzis dreptul de a ocupa o func\u021bie public\u0103 sau de a exercita profesia ori activitatea \u00een executarea c\u0103reia a s\u0103v\u00e2r\u0219it fapta, prin hot\u0103r\u00e2re judec\u0103toreasc\u0103 definitiv\u0103, \u00een condi\u021biile legii;<\/em><\/p>\n\n\n\n

j)<\/em> nu a fost destituit\u0103 dintr-o func\u021bie public\u0103 sau nu i-a \u00eencetat contractul individual de munc\u0103 pentru motive disciplinare \u00een ultimii 3 ani;<\/em><\/p>\n\n\n\n

k)<\/em> nu a fost lucr\u0103tor al Securit\u0103\u021bii sau colaborator al acesteia, \u00een condi\u021biile prev\u0103zute de legisla\u021bia specific\u0103.<\/em><\/p>\n\n\n\n

VIII.<\/em><\/strong> Care este bibliografia de concurs?<\/u><\/em><\/strong><\/p>\n\n\n\n

Bibliografia cuprinde acte normative, lucr\u0103ri, articole de specialitate sau surse de informare \u015fi documentare expres indicate, cu relevan\u021b\u0103 pentru func\u021bia public\u0103 pentru care se organizeaz\u0103 concursul. Tematica concursului se stabile\u0219te pe baza bibliografiei. Dac\u0103 nu se precizeaz\u0103 altfel, elementele din bibliografie vor fi studiate in integralitatea lor. Bibliografia de concurs  se poate grupa \u00een dou\u0103 categorii:<\/p>\n\n\n\n

VIII.1<\/em><\/strong> Bibliografia comun\u0103 obligatorie stabilit\u0103 prin art.26 din HG nr.611\/2008 :<\/em><\/strong><\/p>\n\n\n\n

1. Constitu\u021bia Rom\u00e2niei, republicat\u0103;<\/p>\n\n\n\n

2. Titlul I \u0219i II ale p\u0103r\u021bii a VI-a din Ordonan\u021ba de Urgen\u021b\u0103 a Guvernului nr. 57\/2019 privind Codul administrativ, cu modific\u0103rile \u0219i complet\u0103rile ulterioare;<\/p>\n\n\n\n

3. Ordonan\u021ba Guvernului nr.137\/2000 privind prevenirea \u0219i sanc\u021bionarea tuturor formelor de discriminare, republicat\u0103, cu modific\u0103rile \u0219i complet\u0103rile ulterioare, cu tematica:<\/p>\n\n\n\n

– Capitolul I: Principii \u0219i defini\u021bii;<\/p>\n\n\n\n

– Capitolul II: Sec\u0163iunea I Egalitatea \u00een activitatea economic\u0103 \u0219i \u00een materie de angajare \u0219i profesie;<\/p>\n\n\n\n

Sec\u0163iunea a V- a Dreptul la demnitatea personal\u0103 ;<\/p>\n\n\n\n

– Capitolul III: Dispozi\u021bii procedurale \u0219i sanc\u021biuni;<\/p>\n\n\n\n

4. Legea nr. 202\/2002 privind egalitatea de \u0219anse \u0219i de tratament \u00eentre femei \u0219i b\u0103rba\u021bi, republicat\u0103, cu modific\u0103rile \u0219i complet\u0103rile ulterioare;<\/p>\n\n\n\n

VIII.2 Bibliografia specific\u0103 domeniului de activitate<\/em><\/strong> \u2013 o pute\u021bi consulta pentru postul pentru care opta\u021bi.<\/p>\n\n\n\n

Titlurile din bibliografie care nu sunt accesibile pe internet, v\u0103 vor fi puse la dispozi\u021bie de c\u0103tre persoanele care asigur\u0103 secretariatul comisiilor de concurs, la solicitarea dumneavoastr\u0103.<\/em><\/strong><\/p>\n\n\n\n

IX.<\/em><\/strong> ATRIBU\u021aIILE POSTULUI<\/u><\/em><\/strong><\/p>\n\n\n\n

Atribu\u021biile sunt stabilite prin fi\u0219a de post \u0219i se pot grupa astfel:<\/p>\n\n\n\n

IX.1 Atribu\u021bii generale cu caracter comun tuturor func\u021biilor publice din cadrul aparatului de specialitate al Primarului<\/em><\/strong><\/p>\n\n\n\n

1. Respectarea \u0219i punerea \u00een aplicare a legisla\u021biei comune privind respectarea drepturilor omului \u0219i libert\u0103\u021bilor fundamentale, administra\u021bia public\u0103 local\u0103, prevederile aplicabile func\u021bionarilor publici\/personalului contractual din administra\u021bia public\u0103, regimul juridic al conflictului de interese \u0219i al incompatibilit\u0103\u021bilor, transparen\u021ba decizional\u0103, liberul acces la informa\u021biile de interes public, protectia datelor cu caracter personal \u0219i a legisla\u021biei  specifice domeniului de activitate;<\/p>\n\n\n\n

2. Respectarea \u0219i punerea \u00een aplicare a tuturor regulamentelor \u015fi a procedurilor de lucru aprobate \u00een cadrul autorit\u0103\u0163ii, prin Dispozi\u021bii ale Primarului, prin Hot\u0103r\u00e2ri ale Consiliului Local sau prin proceduri de sistem sau oper\u0163ional;<\/p>\n\n\n\n

3. Aducerea la \u00eendeplinire a tuturor atribu\u021biilor care deriv\u0103 din aplicarea legisla\u021biei \u00een vigoare, a procedurilor aprobate \u00een domeniul s\u0103u de activitate \u0219i a fi\u0219ei postului \u00een scopul asigur\u0103rii unui serviciu public de calitate;<\/p>\n\n\n\n

4. Aducerea la \u00eendeplinire, \u00een termenele stabilite de c\u0103tre superiorii ierarhici, a lucr\u0103rilor \u015fi sarcinilor repartizate;<\/p>\n\n\n\n

5. Aplicarea \u015fi respectarea procedurilor de sistem \u0219i a procedurilor opera\u0163ionale, \u00een scopul  func\u0163ion\u0103rii optime \u0219i \u00een conformitate cu cerin\u021bele legale ale sistemelor de management al calit\u0103\u0163ii \u0219i de control intern managerial  implementate \u00een cadrul Prim\u0103riei Municipiului Timi\u015foara;<\/p>\n\n\n\n

6. Aducerea la \u00eendeplinire, la termenele stabilite, a m\u0103surilor cuprinse \u00een Programul de Dezvoltare al Sistemului de Control Intern Managerial \u015fi a deciziilor Comisiei de Monitorizare;<\/p>\n\n\n\n

7. Participarea la implementarea \u015fi dezvoltarea sistemului de control intern managerial cu privire la activitatea desf\u0103\u0219urat\u0103;<\/p>\n\n\n\n

8. Monitorizarea \u0219i evaluarea sistemic\u0103 a riscurilor \u00een vederea stabilirii formelor de control intern corespunz\u0103toare \u00een activitatea specific\u0103  \u0219i care s\u0103 conduc\u0103 la minimizarea riscurilor inerente;<\/p>\n\n\n\n

9. Asigurarea aducerii la \u00eendeplinire a ac\u0163iunilor preventive, a corec\u021biilor \u0219i a ac\u021biunilor corrective dispuse; <\/p>\n\n\n\n

10. Colaborarea la \u00eentocmirea programului anual al achizi\u0163iilor publice;<\/p>\n\n\n\n

11. Colaborarea la \u00eentocmirea programului de investi\u0163ii anual \u015fi multianual;<\/p>\n\n\n\n

12. Colaborarea la elaborarea \u015fi aprobarea bugetului pentru anul urm\u0103tor \u0219i a rectific\u0103rilor bugetare;<\/p>\n\n\n\n

13. Participarea activ\u0103 la \u00eembun\u0103t\u0103\u021birea continu\u0103 a proceselor de lucru \u00een care sunt implica\u021bi;<\/p>\n\n\n\n

14. Preocuparea permanent\u0103 pentru eficientizarea propriilor activit\u0103\u021bi;<\/p>\n\n\n\n

15. Participarea la implementarea strategiei de informatizare a institu\u021biei \u00een vederea automatiz\u0103rii proceselor interne, \u00eenlocuirea gradual\u0103 a fluxurilor de h\u00e2rtie cu fluxuri digitale, creara unor baze de date integrate, securizate, interogabile \u0219i interoperabile;<\/p>\n\n\n\n

16. Participarea la implementarea strategiilor adoptate \u00een cadrul institu\u021biei;<\/p>\n\n\n\n

17. Participarea la \u015fedin\u0163ele comisiilor de specialitate \u015fi ale plenului Consiliului Localal municipiului Timi\u0219oara \u00een vederea sus\u021binerii proiectelor de hot\u0103r\u00e2ri ini\u021biate, ori de c\u00e2te ori este necesar;<\/p>\n\n\n\n

18. Participarea la lucr\u0103rile comisiilor \u00eenfiin\u0163ate prin dispozi\u0163ii ale Primarului sau Hot\u0103r\u00e2ri ale Consiliului Local\u00een care sunt desemna\u021bi ca membrii \u0219i \u00eendeplinirea atribu\u021biilor pe care le incumb\u0103 desemnarea lor. Ne\u00eendeplinirea acestor atribu\u021bii \u00eembrac\u0103 forma abaterii disciplinare;<\/p>\n\n\n\n

19. Prezint\u0103 la solicitarea Primarului sau\/\u0219i Consiliului Local rapoarte \u0219i  inform\u0103ri periodice ;<\/p>\n\n\n\n

20. Arhivarea documentelor create \u015fi gestionate, conform nomenclatorului arhivistic, inclusiv in format digital (pdf vectorial sau scan);<\/p>\n\n\n\n

21. Colaborarea cu celelalte compartimente din cadrul Prim\u0103riei Municipiului Timi\u015foara \u00een vederea realiz\u0103rii activit\u0103\u0163ilor specifice \u0219i a atingerii obiectivelor stabilite la nivelul structurii \u0219i a \u00eentregii institu\u021bii;<\/p>\n\n\n\n

Responsabilit\u0103\u021bi principale:<\/strong><\/p>\n\n\n\n

1. R\u0103spunde de p\u0103strarea confiden\u0163ialit\u0103\u0163ii informa\u021biilor de\u0163inute sau la care are acces ca urmare a execut\u0103rii atribu\u021biilor de serviciu;<\/p>\n\n\n\n

2. R\u0103spunde de \u00eendeplinirea cu profesionalism, loialitate, corectitudine \u015fi \u00een mod con\u015ftiincios a \u00eendatoririlor de serviciu \u015fi se ab\u021bine de la orice fapt\u0103 care ar putea sa aduc\u0103 prejudicii institu\u0163iei;<\/p>\n\n\n\n

3. R\u0103spunde de realizarea la timp si \u00eentocmai a atribu\u021biilor ce-i revin potrivit legii, programelor aprobate sau dispuse expres de c\u0103tre conducerea institu\u0163iei \u015fi de raportarea asupra modului de realizare a acestora;<\/p>\n\n\n\n

4. R\u0103spunde, potrivit dispozi\u021biilor legale, de corectitudinea \u015fi exactitatea datelor, informa\u0163iilor \u015fi m\u0103surilor prev\u0103zute \u00een documentele \u00eentocmite;<\/p>\n\n\n\n

5. R\u0103spunde de \u00eendeplinirea atribu\u021biilor stabilite prin fi\u015fa postului;<\/p>\n\n\n\n

6. R\u0103spunde de buna utilizare \u0219i gestionare a fondurilor precum \u0219i a bunurilor publice aflate \u00een folosin\u021b\u0103.<\/p>\n\n\n\n

7. R\u0103spunde de respectarea politicii GDPR \u0219i alte  proceduri \u0219i politici cu privire la integritatea \u0219i securitatea datelor implementate\/adoptate la nivelul institu\u021biei.<\/p>\n\n\n\n

IX.2 Atribu\u021bii specifice fiec\u0103rui post  le pute\u021bi consulta pentru postul pentru care opta\u021bi.<\/em><\/strong><\/p>\n\n\n\n

Expert I Superior – Biroul Digitalizare<\/a><\/p>\n\n\n\n

Expert I Superior Compartiment Corpul de Control \u0219i Antifraud\u0103<\/a><\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"

Rezultate finale Rezultate proba de interviu Rezultate proba scrisa Rezultate selec\u021bie dosare Prim\u0103ria municipiului Timi\u0219oara organizeaz\u0103 un concurs de recrutare, cu proba scris\u0103 \u00een data de 05 decembrie 2023, pentru ocuparea pe durat\u0103 nedeterminat\u0103 a unor func\u021bii publice de execu\u021bie vacante din cadrul Aparatului de Specialitate al Primarului municipiului Timi\u0219oara. C\u0103ut\u0103m colegi profesioni\u0219ti, pasiona\u021bi \u0219i motiva\u021bi s\u0103 contribuie la transformarea […]<\/p>\n","protected":false},"author":28,"featured_media":0,"comment_status":"closed","ping_status":"closed","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":{"_mi_skip_tracking":false},"categories":[8],"tags":[],"acf":[],"aioseo_notices":[],"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/www.primariatm.ro\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/57596"}],"collection":[{"href":"https:\/\/www.primariatm.ro\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/www.primariatm.ro\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/www.primariatm.ro\/wp-json\/wp\/v2\/users\/28"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/www.primariatm.ro\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=57596"}],"version-history":[{"count":12,"href":"https:\/\/www.primariatm.ro\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/57596\/revisions"}],"predecessor-version":[{"id":58594,"href":"https:\/\/www.primariatm.ro\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/57596\/revisions\/58594"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/www.primariatm.ro\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=57596"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/www.primariatm.ro\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=57596"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/www.primariatm.ro\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=57596"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}