{"id":57645,"date":"2023-11-03T12:23:59","date_gmt":"2023-11-03T10:23:59","guid":{"rendered":"https:\/\/www.primariatm.ro\/?p=57645"},"modified":"2023-12-06T15:50:04","modified_gmt":"2023-12-06T13:50:04","slug":"anunt-concurs-27","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/www.primariatm.ro\/2023\/11\/03\/anunt-concurs-27\/","title":{"rendered":"ANUN\u021a CONCURS"},"content":{"rendered":"\n

Rezultate finale<\/a><\/em><\/p>\n\n\n\n

Rezultate contesta\u021bii<\/a><\/em><\/p>\n\n\n\n

Rezultate proba de interviu<\/a><\/em><\/p>\n\n\n\n

Rezultate proba scris\u0103<\/a><\/em><\/p>\n\n\n\n

Rezultate selec\u021bie<\/a><\/em><\/p>\n\n\n\n

Prim\u0103ria Municipiului Timi\u0219oara  organizeaz\u0103 concurs de recrutare, cu proba scris\u0103 \u00een data de 24.11.2023, pentru ocuparea unor func\u021bii  de execu\u021bie vacante din cadrul Aparatului de specialitate al Primarului municipiului Timisoara.<\/em><\/strong><\/p>\n\n\n\n

I.<\/strong><\/em> Care este postul scos la concurs?<\/u><\/em><\/strong><\/p>\n\n\n\n

Posturile scoase la concurs sunt :<\/strong><\/p>\n\n\n\n

– <\/em>1 post de Inspector de specialitate debutant la Serviciul Guvernan\u021b\u0103 Participativ\u0103 \u0219i Management Cartiere;<\/em><\/strong><\/p>\n\n\n\n

– <\/em>1 post de Inspector de specialitate I la Serviciul Guvernan\u021b\u0103 Participativ\u0103 \u0219i Management Cartiere;<\/em><\/strong><\/p>\n\n\n\n

Posturile sunt pe perioad\u0103 nedeterminat\u0103<\/strong> cu o durat\u0103 normal\u0103 a timpului de munc\u0103  de 8 ore\/zi, 40 ore\/s\u0103pt\u0103m\u00e2n\u0103;<\/p>\n\n\n\n

II. Care sunt probele concursului ?<\/u><\/em><\/strong><\/p>\n\n\n\n

1)<\/em><\/strong> Selec\u021bia dosarelor de \u00eenscriere<\/em><\/strong><\/p>\n\n\n\n

2)<\/em><\/strong> Proba scris\u0103<\/em><\/strong><\/p>\n\n\n\n

3)<\/em><\/strong> Interviul<\/em><\/strong><\/p>\n\n\n\n

La acestea se adaug\u0103 probe suplimentare de testare a competen\u021belor<\/u><\/strong> lingvistice de comunicare \u00een limbi str\u0103ine \u0219i  a competen\u021belor \u00een domeniul IT.<\/em><\/p>\n\n\n\n

III.<\/strong><\/em> Care este calendarul de desf\u0103\u0219urare a concursului de recrutare ?<\/u><\/em><\/strong><\/p>\n\n\n\n

Data afi\u0219\u0103rii anun\u021bului de concurs<\/em><\/strong>: 3 noiembrie 2023;<\/p>\n\n\n\n

Perioada de depunere a dosarelor de concurs<\/em><\/strong> : 3 noiembrie 2023-16 noiembrie 2023;<\/p>\n\n\n\n

Data, ora \u015fi locul sau loca\u0163ia desf\u0103\u015fur\u0103rii probelor suplimentare<\/em><\/strong> :<\/p>\n\n\n\n

Competen\u0163e \u00een domeniul tehnologiei informa\u021biei IT: 24 noiembrie 2023  ora 9:00,<\/p>\n\n\n\n

Competen\u021be lingvistice de comunicare \u00een limbi str\u0103ine (citit, scris, vorbit) : 24 noiembrie 2023  ora 10:00, la sediul institu\u021biei : Timi\u0219oara, Bd. C.D.Loga nr.1.<\/p>\n\n\n\n

Data, ora \u015fi locul sau loca\u021bia desf\u0103\u0219ur\u0103rii probei scrise<\/em><\/strong>: 24 noiembrie 2023, ora 11:00 la sediul institu\u021biei: Municipiul Timi\u0219oara, Bd. C.D.Loga nr.1.<\/p>\n\n\n\n

Data, ora \u0219i locul desf\u0103\u0219ur\u0103rii interviului<\/em><\/strong>: \u00een termen de 4 zile lucr\u0103toare de la data sus\u0163inerii probei scrise,la sediul institu\u021biei : Municipiul Timi\u0219oara, Bd. C.D.Loga nr.1.<\/p>\n\n\n\n

IV<\/strong><\/em>. Cine ofer\u0103 informa\u021bii despre concurs?<\/u><\/em><\/strong><\/p>\n\n\n\n

consilier superior Pop Simona, adresa de e-mail <\/em>simona.pop@primariatm.ro<\/em><\/a>, tel. 0256\/408352, sau la sediul institu\u021biei, situat \u00een Timi\u0219oara, Bd.C.D.Loga nr.1, camera 8.<\/em><\/p>\n\n\n\n

V. <\/strong><\/em>Care sunt condi\u021biile de participare?<\/u><\/em><\/strong><\/p>\n\n\n\n

Candida\u021bii trebuie s\u0103 \u00eendeplineasc\u0103 condi\u021biile generale de ocupare a unei func\u021bii contractuale \u0219i condi\u021biile specifice func\u021biei de execu\u021bie vacante scoase la concurs.<\/p>\n\n\n\n

V.1.<\/strong><\/em> Care sunt condi\u021biile generale de ocupare a  func\u021biei de executie?<\/u><\/em><\/strong><\/p>\n\n\n\n

\u2013 are cet\u0103\u0163enia rom\u00e2n\u0103 sau cet\u0103\u0163enia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spa\u0163iul Economic European (SEE) sau cet\u0103\u0163enia Confedera\u0163iei Elve\u0163iene;<\/p>\n\n\n\n

\u2013 cunoa\u015fte limba rom\u00e2n\u0103, scris \u015fi vorbit;<\/p>\n\n\n\n

\u2013 are capacitate de munc\u0103 \u00een conformitate cu prevederile Legii nr. 53\/2003<\/a> \u2013 Codul muncii<\/a>, republicat\u0103, cu modific\u0103rile \u015fi complet\u0103rile ulterioare;<\/p>\n\n\n\n

\u2013 are o stare de s\u0103n\u0103tate corespunz\u0103toare postului pentru care candideaz\u0103, atestat\u0103 pe baza adeverin\u0163ei medicale eliberate de medicul de familie sau de unit\u0103\u0163ile sanitare abilitate;<\/p>\n\n\n\n

\u2013 \u00eendepline\u015fte condi\u0163iile de studii, de vechime \u00een specialitate \u015fi, dup\u0103 caz, alte condi\u0163ii specifice potrivit cerin\u0163elor postului scos la concurs;<\/p>\n\n\n\n

\u2013 nu a fost condamnat\u0103 definitiv pentru s\u0103v\u00e2r\u015firea unei infrac\u0163iuni contra securit\u0103\u0163ii na\u0163ionale, contra autorit\u0103\u0163ii, contra umanit\u0103\u0163ii, infrac\u0163iuni de corup\u0163ie sau de serviciu, infrac\u0163iuni de fals ori contra \u00eenf\u0103ptuirii justi\u0163iei, infrac\u0163iuni s\u0103v\u00e2r\u015fite cu inten\u0163ie care ar face o persoan\u0103 candidat\u0103 la post incompatibil\u0103 cu exercitarea func\u0163iei contractuale pentru care candideaz\u0103, cu excep\u0163ia situa\u0163iei \u00een care a intervenit reabilitarea;<\/p>\n\n\n\n

\u2013 nu execut\u0103 o pedeaps\u0103 complementar\u0103 prin care i-a fost interzis\u0103 exercitarea dreptului de a ocupa func\u0163ia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desf\u0103\u015fura activitatea de care s-a folosit pentru s\u0103v\u00e2r\u015firea infrac\u0163iunii sau fa\u0163\u0103 de aceasta nu s-a luat m\u0103sura de siguran\u0163\u0103 a interzicerii ocup\u0103rii unei func\u0163ii sau a exercit\u0103rii unei profesii.<\/p>\n\n\n\n

V.2<\/em><\/strong> Care sunt condi\u021biile specifice de ocupare a func\u021biilor de executie scoase la concurs?<\/u><\/em><\/strong><\/p>\n\n\n\n

A. inspector de specialitate debutant la Serviciul Guvernan\u021b\u0103 Participativ\u0103 \u0219i Management Cartiere:<\/em><\/strong><\/p>\n\n\n\n

a) Studii universitare de licen\u021b\u0103 absolvite cu diplom\u0103 de licen\u021b\u0103 sau echivalent\u0103;<\/em><\/strong><\/p>\n\n\n\n

b) Cuno\u0219tin\u021be de operare pe calculator (necesitate \u015fi nivel): MsOffice- nivel mediu;<\/em><\/strong><\/p>\n\n\n\n

c) Limbi str\u0103ine (necesitate \u015fi nivel de cunoa\u0219tere ): Limba englez\u0103 -nivel mediu<\/em><\/strong> (scris, vorbit, citit);<\/p>\n\n\n\n

d) Experien\u021b\u0103 \u00een specialitatea studiilor necesare exercit\u0103rii func\u021biei: –<\/em><\/strong> ;<\/p>\n\n\n\n

B. inspector de specialitate I la Serviciul Guvernan\u021b\u0103 Participativ\u0103 \u0219i Management Cartiere:<\/em><\/strong><\/p>\n\n\n\n

a) Studii universitare de licen\u021b\u0103 absolvite cu diplom\u0103 de licen\u021b\u0103 sau echivalent\u0103;<\/em><\/strong><\/p>\n\n\n\n

b) Cuno\u0219tin\u021be de operare pe calculator (necesitate \u015fi nivel): MsOffice- nivel mediu;<\/em><\/strong><\/p>\n\n\n\n

c) Limbi str\u0103ine (necesitate \u015fi nivel de cunoa\u0219tere ): Limba englez\u0103 -nivel mediu<\/em><\/strong> (scris, vorbit, citit);<\/p>\n\n\n\n

d) Experien\u021b\u0103 \u00een specialitatea studiilor necesare exercit\u0103rii func\u021biei: minimum 4 ani<\/em><\/strong>;<\/p>\n\n\n\n

VI.<\/em><\/strong> Ce trebuie s\u0103 con\u021bin\u0103 dosarul de concurs ?<\/u><\/em><\/strong><\/p>\n\n\n\n

a) formular de \u00eenscriere la concurs, conform modelului prev\u0103zut la anexa nr.2 din HG nr.1.336\/2022;<\/em><\/p>\n\n\n\n

b) copia actului de identitate sau orice alt document care atest\u0103 identitatea, potrivit legii, aflate \u00een termen de valabilitate;<\/em><\/p>\n\n\n\n

c) copia certificatului de c\u0103s\u0103torie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dup\u0103 caz;<\/em><\/p>\n\n\n\n

d) copiile documentelor care atest\u0103 nivelul studiilor \u015fi ale altor acte care atest\u0103 efectuarea unor specializ\u0103ri, precum \u015fi copiile documentelor care atest\u0103 \u00eendeplinirea condi\u0163iilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau institu\u0163ia public\u0103;<\/em><\/p>\n\n\n\n

e) copia carnetului de munc\u0103, a adeverin\u0163ei eliberate de angajator pentru perioada lucrat\u0103, care s\u0103 ateste vechimea \u00een munc\u0103 \u015fi \u00een specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;<\/em><\/p>\n\n\n\n

f) certificat de cazier judiciar sau, dup\u0103 caz, extrasul de pe cazierul judiciar;<\/em><\/p>\n\n\n\n

g) adeverin\u0163\u0103 medical\u0103 care s\u0103 ateste starea de s\u0103n\u0103tate corespunz\u0103toare, eliberat\u0103 de c\u0103tre medicul de familie al candidatului sau de c\u0103tre unit\u0103\u0163ile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derul\u0103rii concursului;<\/em><\/p>\n\n\n\n

h) curriculum vitae, model comun european.<\/em><\/p>\n\n\n\n

Documentele enumerate mai sus se prezint\u0103 \u00een original, secretariatul comisiei de concurs asigur\u00e2nd copierea documentelor necesare pentru dosarul de concurs \u0219i certificarea pentru conformitate cu originalul.<\/u><\/em><\/strong><\/p>\n\n\n\n

\u2013 <\/strong> Formularul de \u00eenscriere la concurs se pune la dispozi\u0163ie candida\u0163ilor prin secretariatul comisiei de concurs , poate fi accesat pe site-ul institu\u021biei  Formular de \u00eenscriere.pdf<\/a><\/p>\n\n\n\n

\u2013 Curriculum Vitae, modelul comun European se pune la dispozi\u0163ie candida\u0163ilor prin secretariatul comisiei de concurs , poate fi accesat pe site-ul institu\u021biei  \u0219i este prev\u0103zut \u00een HG1021\/2004; Model_CV_ro.doc<\/a><\/p>\n\n\n\n

\u2013 Modelul orientativ al adeverin\u0163ei de vechime \u00een munc\u0103 eliberate de angajator pentru perioada lucrat\u0103, care s\u0103 ateste vechimea \u00een munc\u0103 \u015fi \u00een specialitatea studiilor solicitate dup\u0103 data de 01.01.2011 se pune la dispozi\u0163ie candida\u0163ilor prin secretariatul comisiei de concurs \u0219i poate fi accesat pe site-ul institu\u021biei. Adeverinta pdf. <\/a><\/p>\n\n\n\n

\u2013 Adeverin\u0163ele care atesta experienta in munca trebuie s\u0103 cuprind\u0103 elemente similare celor prev\u0103zute \u00een anexa nr.3 din HG nr.1.336\/2022 \u015fi din care s\u0103 rezulte cel pu\u0163in urm\u0103toarele informa\u0163ii: func\u0163ia\/func\u0163iile ocupat\u0103\/ocupate, nivelul studiilor solicitate pentru ocuparea acesteia\/acestora, temeiul legal al desf\u0103\u015fur\u0103rii activit\u0103\u0163ii, experien\u021ba total\u0103 \u00een munc\u0103 acumulat\u0103, precum \u015fi experien\u021ba \u00een specialitatea studiilor.<\/p>\n\n\n\n

\u2013 Documentul prev\u0103zut la lit. f)<\/a> poate fi \u00eenlocuit cu o declara\u0163ie pe propria r\u0103spundere privind antecedentele penale. \u00cen acest caz, candidatul declarat admis la selec\u0163ia dosarelor are obliga\u0163ia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului prev\u0103zut la alin. lit. f)<\/a>, anterior datei de sus\u0163inere a probei scrise \u015fi\/sau probei practice.<\/p>\n\n\n\n

\u2013 Adeverin\u0163a care atest\u0103 starea de s\u0103n\u0103tate con\u0163ine, \u00een clar, num\u0103rul, data, numele emitentului \u015fi calitatea acestuia, \u00een formatul standard stabilit prin ordin al ministrului s\u0103n\u0103t\u0103\u0163ii. Pentru candida\u0163ii cu dizabilit\u0103\u0163i, \u00een situa\u0163ia solicit\u0103rii de adaptare rezonabil\u0103, adeverin\u0163a care atest\u0103 starea de s\u0103n\u0103tate trebuie s\u0103 con\u021bin\u0103 condi\u021biile de adaptabilitate \u00een func\u021bie de gradul de handicap \u0219i trebuie \u00eenso\u0163it\u0103 de copia certificatului de \u00eencadrare \u00eentr-un grad de handicap, emis \u00een condi\u0163iile legii.<\/p>\n\n\n\n

Pentru \u00eenscrierea la concurs nu este necesar\u0103 prezentarea unui dosar  sau vreunui alt articol\/ obiect de birotic\u0103 sau papet\u0103rie.<\/em><\/strong><\/p>\n\n\n\n

Candida\u0163ii pot transmite dosarele de concurs prin po\u015fta electronic\u0103 la adresa de mail al persoanelor care asigura secretariatul concursului,adresa de e-mail simona.pop@primariatm.ro<\/em><\/a>;<\/em><\/p>\n\n\n\n

Transmiterea documentelor prin po\u015fta electronic\u0103 se realizeaz\u0103 \u00een format .pdf<\/strong> cu volum maxim de 1 MB<\/strong>, documentele fiind acceptate doar \u00een form\u0103 lizibil\u0103. Candida\u0163ii primesc codul unic de identificare la o adres\u0103 de e-mail comunicat\u0103 de c\u0103tre ace\u015ftia\u015fi au obliga\u0163ia de a se prezenta la secretarul comisiei de concurs cu documentele prev\u0103zute la lit. b)<\/strong><\/a> –<\/strong>e)<\/strong><\/a> \u00een original, pentru certificarea acestora, pe parcursul desf\u0103\u015fur\u0103rii concursului, dar nu mai t\u00e2rziu de data de 16.11.2023 ora 16:00.<\/p>\n\n\n\n

VII.<\/strong> <\/em>Unde se depune dosarul de concurs?<\/u><\/em><\/strong><\/p>\n\n\n\n

Dosarul de concurs se depune la sediul Prim\u0103riei Municipiului Timi\u0219oara, bdul C.D.Loga nr.1, parter, camera 8.<\/em><\/p>\n\n\n\n

VIII.<\/strong><\/em> Care este bibliografia de concurs?<\/u><\/em><\/strong><\/p>\n\n\n\n

Bibliografia cuprinde acte normative, lucr\u0103ri, articole de specialitate sau surse de informare \u015fi documente expres indicate, cu relevan\u0163\u0103 pentru func\u0163ia contractual\u0103 vacant\u0103 pentru care se organizeaz\u0103 concursul \u0219i\/sau domeniul de activitate coordonat\/condus.<\/p>\n\n\n\n

A.Inspector de specialitate debutant la Serviciul Guvernan\u021b\u0103 Participativ\u0103 \u0219i Management Cartiere:<\/em><\/strong><\/p>\n\n\n\n

Bibliografie comun\u0103<\/u><\/em><\/strong><\/p>\n\n\n\n

  1. Constitu\u021bia Rom\u00e2niei<\/strong><\/li>
  2. Ordonan\u0163a de Urgen\u0163\u0103 a Guvernului nr. 57\/2019 privind Codul administrativ, cu modific\u0103rile \u0219i complet\u0103rile ulterioare<\/strong><\/li><\/ol>\n\n\n\n

    \u2013 Partea a III-a:<\/strong><\/p>\n\n\n\n

    \u2013 titlul I: art.75;<\/p>\n\n\n\n

    \u2013 titlul II: art.76-83;<\/p>\n\n\n\n

    \u2013 titlul III: art.84-94;<\/p>\n\n\n\n

    \u2013 titlul V, (cap.I \u2013 art.105-106, art.108, art.109; cap.II-art.110; cap.III-art.129,130,133-141; cap.IV \u2013art.152-156, cap.VIII-art.195-200);                               <\/p>\n\n\n\n

    \u2013 titlul VII: art.242-248<\/p>\n\n\n\n

    \u2013 Partea a VI-a :<\/strong><\/p>\n\n\n\n

    \u2013 titlul II -Statutul func\u0163ionarilor publici, Capitolul V Drepturi \u015fi \u00eendatoriri, Sec\u0163iunea a 2-a \u2013 \u00cendatoririle func\u0163ionarilor publici: art.430, art.432-434, 437-441, 443-449.
    \u2013 titlul III \u2013 Personalul contractual din autorit\u0103\u0163ile \u015fi institu\u0163iile publice: art.538-562;<\/p>\n\n\n\n

    Bibliografia\/tematica domeniului specific de activitate<\/u><\/em><\/strong><\/p>\n\n\n\n

    1. Legea nr.52\/2003 privind transparen\u021ba decizional\u0103 \u00een administra\u021bia public\u0103, republicat\u0103, cu modific\u0103rile \u0219i complet\u0103rile ulterioare, precum \u0219i Hot\u0103r\u00e2rea Guvernului nr 831 \/ 2022 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 52\/2003 privind transparen\u021ba decizional\u0103 \u00een administra\u021bia public\u0103;<\/p>\n\n\n\n

    2. Ordonan\u021ba Guvernului nr. 27\/2002 privind reglementarea activit\u0103\u021bii de solu\u021bionare a peti\u021biilor, cu modific\u0103rile \u0219i complet\u0103rile ulterioare;<\/p>\n\n\n\n

    3. Ordonan\u0163a Guvernului nr. 26\/2000 cu privire la asocia\u0163ii \u015fi funda\u0163ii , cu complet\u0103rile \u0219i modific\u0103rile ulterioare;<\/p>\n\n\n\n

    4. Ghid pentru abordarea inovativ\u0103 a implic\u0103rii cet\u0103\u021benilor \u00een procesul decizional<\/a> publicat de c\u0103tre Secretariatul General al Guvernului \u00een 2021;<\/p>\n\n\n\n

    5. Neighborhood Management in Berlin.<\/a><\/p>\n\n\n\n

    B. <\/strong><\/em>Inspector de specialitate I la Serviciul Guvernan\u021b\u0103 Participativ\u0103 \u0219i Management Cartiere:<\/em><\/strong><\/p>\n\n\n\n

    Bibliografie comun\u0103<\/u><\/em><\/strong><\/p>\n\n\n\n

    1. Constitu\u021bia Rom\u00e2niei<\/strong><\/li>
    2. Ordonan\u0163a de Urgen\u0163\u0103 a Guvernului nr. 57\/2019 privind Codul administrativ, cu modific\u0103rile \u0219i complet\u0103rile ulterioare<\/strong><\/li><\/ol>\n\n\n\n

      \u2013 Partea a III-a:<\/strong><\/p>\n\n\n\n

      \u2013 titlul I: art.75;<\/p>\n\n\n\n

      \u2013 titlul II: art.76-83;<\/p>\n\n\n\n

      \u2013 titlul III: art.84-94;<\/p>\n\n\n\n

      \u2013 titlul V, (cap.I \u2013 art.105-106, art.108, art.109; cap.II-art.110; cap.III-art.129,130,133-141; cap.IV \u2013art.152-156, cap.VIII-art.195-200);                               <\/p>\n\n\n\n

      \u2013 titlul VII: art.242-248<\/p>\n\n\n\n

      \u2013 Partea a VI-a :<\/strong><\/p>\n\n\n\n

      \u2013 titlul II -Statutul func\u0163ionarilor publici, Capitolul V Drepturi \u015fi \u00eendatoriri, Sec\u0163iunea a 2-a \u2013 \u00cendatoririle func\u0163ionarilor publici: art.430, art.432-434, 437-441, 443-449.
      \u2013 titlul III \u2013 Personalul contractual din autorit\u0103\u0163ile \u015fi institu\u0163iile publice: art.538-562;<\/p>\n\n\n\n

      Bibliografia \/ tematica domeniului specific de activitate<\/u><\/em><\/strong><\/p>\n\n\n\n

      1. Legea nr.52\/2003 privind transparen\u021ba decizional\u0103 \u00een administra\u021bia public\u0103, republicat\u0103, cu modific\u0103rile \u0219i complet\u0103rile ulterioare, precum \u0219i Hot\u0103r\u00e2rea Guvernului nr 831 \/ 2022 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 52\/2003 privind transparen\u021ba decizional\u0103 \u00een administra\u021bia public\u0103;<\/p>\n\n\n\n

      2. Hot\u0103r\u00e2rea Guvernului nr 831 \/ 2022 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 52\/2003 privind transparen\u021ba decizional\u0103 \u00een administra\u021bia public\u0103;<\/p>\n\n\n\n

      3. Legea nr.544\/2001 privind liberul acces la informa\u021biile de interespublic;<\/p>\n\n\n\n

      4. OECD Guidelines for Citizen Participation Processes<\/a>, OCDE, 2022<\/p>\n\n\n\n

      5. Ghid pentru abordarea inovativ\u0103 a implic\u0103rii cet\u0103\u021benilor \u00een procesul decizional<\/a> publicat de c\u0103tre Secretariatul General al Guvernului \u00een 2021;<\/p>\n\n\n\n

      6. Neighborhood Management in Berlin<\/a><\/p>\n\n\n\n

      Tematica: dac\u0103 nu e precizat altfel, elementele din bibliografie vor fi studiate \u00een integralitatea lor.<\/p>\n\n\n\n

      IX. Care sunt atributiile postului?<\/u><\/em><\/strong><\/p>\n\n\n\n

      IX.1 Inspector de specialitate debutant<\/em><\/strong> la Serviciul Guvernan\u021b\u0103 Participativ\u0103 \u0219i Management Cartiere:<\/em><\/strong><\/p>\n\n\n\n

      Atribu\u021bii specifice postului <\/u>sunt:<\/em><\/strong><\/p>\n\n\n\n

      1. Identific\u0103 organiza\u021biile, asocia\u021biile, funda\u021biile \u0219i ale forme ale mediului asociativ active le nivelul Municipiului Timi\u0219oara \u0219i realizeaz\u0103 o baz\u0103 de date cu contactele acestora pe domenii de interes \u0219i de impact, baz\u0103 de date care va avea at\u00e2t o component\u0103 public\u0103 c\u00e2t \u0219i o component\u0103 privat\u0103, doar pentru uz intern care va con\u021bine istoricul interac\u021biunilor institu\u021biei cu organiza\u021biile respective (particip\u0103ri la dezbateri etc.);<\/p>\n\n\n\n

      2. Asigur\u0103 dezvoltarea unei rela\u021bii de colaborare proactiv\u0103 \u0219i constant\u0103 cu mediul asociativ activ la nivelul Municipiului Timi\u0219oara prin contact direct, organizarea de \u00eent\u00e2lniri periodice, cunoa\u0219terea \u00een profunzime a specializ\u0103rii fiec\u0103reia \u0219i activit\u0103\u021bilor derulate;<\/p>\n\n\n\n

      3. Reprezint\u0103 un punct unic de contact \u00eentre mediul asociativ \u0219i Prim\u0103ria Municipiului Timi\u0219oara oferind sprijin acestora \u00een parcurgerea pa\u0219ilor administrativi necesari derul\u0103rii activit\u0103\u021bilor cu impact la nivelul comunit\u0103\u021bii;<\/p>\n\n\n\n

      4. Faciliteaz\u0103 crearea unor grupe de lucru tematice cu mediul asociativ (mediu, sport etc.) \u0219i structurile cu atribu\u021bii din cadrul aparatului de specialitate, precum \u0219i al\u021bi actori interesa\u021bi;<\/p>\n\n\n\n

      5. Colaboreaz\u0103 cu celelalte structuri din cadrul aparatului de specialitate pentru implicarea mediului asociativ \u00een procesele participative ale Prim\u0103riei Municipiului Timi\u0219oara \u00een func\u021bie de tematica acestora;<\/p>\n\n\n\n

      6. Reprezint\u0103 un punct de contact pentru rela\u021bia cu organiza\u021biile de auto-reprezentare \u0219i\/sau de ap\u0103rare a drepturilor persoanelor cu dizabilit\u0103\u021bi pentru asigurarea integr\u0103rii principiilor accesibiliz\u0103rii \u00een toate serviciile publice;<\/p>\n\n\n\n

      7. Faciliteaz\u0103 colaborarea \u00een situa\u021bii de criz\u0103 sau situa\u021bii complexe unde expertiza mediului asociativ poate contribui pozitiv la identificarea \u0219i implementarea unor solu\u021bii;<\/p>\n\n\n\n

      8. Ofer\u0103 sprijin cet\u0103\u021benilor \u0219i grupurilor civice care doresc s\u0103 \u00eenfiin\u021beze o asocia\u021bie sau funda\u021bie;<\/p>\n\n\n\n

      9. Sprijin\u0103 cet\u0103\u021benii pentru \u00eenaintarea sesiz\u0103rilor c\u0103tre PMT prin mijloacele disponibile (at\u00e2t online, c\u00e2t \u0219i fizic);<\/p>\n\n\n\n

      10. Urm\u0103re\u0219te solu\u021bionarea sesiz\u0103rilor din zona repartizat\u0103, precum \u0219i respectarea termenului legal de r\u0103spuns \u00eempreun\u0103 cu compartimentele de specialitate;<\/p>\n\n\n\n

      11. Identific\u0103 sesiz\u0103rile care se repet\u0103, identific\u0103 actorii relevan\u021bi \u00een identificarea solu\u021biilor pentru probleme complexe care implic\u0103 actori diver\u0219i \u0219i faciliteaz\u0103 colaborarea \u00eentre ace\u0219tia pentru identificarea unor solu\u021bii;<\/p>\n\n\n\n

      12. Colaboreaz\u0103 cu structurile func\u021bionale de resort pentru prevenire, prioritizare \u0219i solu\u021bionare;<\/p>\n\n\n\n

      13. \u00centocme\u0219te rapoarte periodice de activitate \u0219i le comunic\u0103 \u0219efului de serviciu \u0219i superiorilor ierarhici ai acestuia;<\/p>\n\n\n\n

      14. Alte atribu\u021bii prev\u0103zute de lege sau \u00eens\u0103rcin\u0103ri date prin acte administrative de c\u0103tre superiorii ierarhici.<\/p>\n\n\n\n

      Atribu\u021bii conform Regulamentului  GDPR<\/strong><\/p>\n\n\n\n

      a) <\/strong> s\u0103 p\u0103streze cu stricte\u021be parolele \u0219i mijloacele tehnice de acces la datele cu caracter   personal  de care ia cuno\u015ftin\u0163\u0103  \u00een virtutea atribu\u021biilor sale de serviciu;<\/p>\n\n\n\n

      b)<\/strong> s\u0103 interzic\u0103  efectiv \u0219i s\u0103 \u00eempiedice  accesul oric\u0103rui alt salariat la canalele  de accesare a datelor personale  disponibile  \u00een sistemele informatice cu ajutorul  c\u0103ruia \u00ee\u0219i desf\u0103\u0219oar\u0103 activitatea;<\/p>\n\n\n\n

      c)<\/strong> s\u0103 manipuleze datele cu caracter personal, stocate \u00een peti\u0163ii \u015fi documenta\u0163ii, la care are acces cu cea mai mare  precau\u021bie, at\u00e2t \u00een ceea ce prive\u0219te conservarea lor c\u00e2t \u0219i \u00een ceea ce prive\u0219te  depunerea lor \u00een dulapuri securizate;<\/p>\n\n\n\n

      d)<\/strong> s\u0103 nu divulge  nim\u0103nui \u0219i s\u0103 nu permit\u0103 nim\u0103nui s\u0103 ia cuno\u0219tiin\u021b\u0103   de parolele \u0219i mijloacele  tehnice de acces  \u00een sistemele informatice, cu excep\u021bia administratorilor de sistem informatic;<\/p>\n\n\n\n

      e) <\/strong> s\u0103 nu transmit\u0103  pe suport informatic \u0219i nici pe un altfel de suport  date cu caracter personal  c\u0103tre sisteme informatice care nu se afla  sub controlul Prim\u0103riei Municipiului Timi\u015foara sau care sunt accesibile \u00een afara  Prim\u0103riei Municipiului Timi\u015foara inclusiv  stick-uri USB, HDD, discuri rigide,  e-mail,  foldere accesibile via FTP sau orice alt mijloc tehnic;<\/p>\n\n\n\n

      f)<\/strong> s\u0103 nu divulge nim\u0103nui datele cu caracter personal la care are acces, at\u00e2t \u00een mod nemijlocit c\u00e2t \u0219i, eventual, \u00een mod mediat, cu excep\u021bia  situa\u021biilor \u00een care comunicarea datelor cu caracter personal se reg\u0103seste \u00een atribu\u021biile de serviciu sau a fost autorizat\u0103  de c\u0103tre superiorul s\u0103u ierarhic.<\/p>\n\n\n\n

      Atribu\u021bii generale<\/strong><\/p>\n\n\n\n

      1. Respect\u0103 \u0219i pune \u00een aplicare legisla\u021bia comun\u0103 privind respectarea drepturilor omului \u0219i libert\u0103\u021bilor fundamentale, administra\u021bia public\u0103 local\u0103, prevederi aplicabile func\u021bionarilor publici\/personalului contractual din administra\u021bia public\u0103, regimul juridic al conflictului de interese \u0219i al incompatibilit\u0103\u021bilor, transparen\u021ba decizional\u0103, liberul acces la informa\u021biile de interes public \u0219i a legisla\u021biei specifice domeniului de activitate;<\/p>\n\n\n\n

      2. Respect\u0103 \u0219i pune \u00een aplicare toate regulamentele \u0219i procedurile de lucru aprobate \u00een cadrul autorit\u0103\u021bii, fie prin Dispozi\u021bii ale Primarului fie prin Hot\u0103r\u00e2ri ale Consiliului Local;<\/p>\n\n\n\n

      3. Aduce la \u00eendeplinire toate atribu\u021biile care deriv\u0103 din aplicarea legisla\u021biei \u00een vigoare, procedurile aprobate \u00een domeniul s\u0103u de activitate \u0219i fi\u0219a postului \u00een scopul asigur\u0103rii unui serviciu public de calitate;<\/p>\n\n\n\n

      4. Aduce la \u00eendeplinire, \u00een termenele stabilite de c\u0103tre superiorii ierarhici, lucr\u0103rile \u0219i sarcinile repartizate;<\/p>\n\n\n\n

      5. Aplic\u0103 \u0219i respect\u0103 procedurile de sistem \u0219i procedurile opera\u021bionale, \u00een scopul func\u021bion\u0103rii optime \u0219i \u00een conformitate cu cerin\u021bele legale ale sistemelor de management al calit\u0103\u021bii \u0219i de control intern managerial implementate \u00een cadrul Prim\u0103riei Municipiului Timi\u0219oara ;<\/p>\n\n\n\n

      6. Aduce la \u00eendeplinire, la termenele stabilite, m\u0103surile cuprinse \u00een Programul de Dezvoltare al Sistemului de Control Intern Managerial \u0219i deciziile  Comisiei de Monitorizare;<\/p>\n\n\n\n

      7. Particip\u0103 la implementarea \u0219i dezvoltarea sistemului de control intern managerial cu privire la activitatea desf\u0103\u0219urat\u0103;<\/p>\n\n\n\n

      8. Monitorizeaz\u0103 \u0219i evalueaz\u0103 sistemic riscurile \u00een vederea stabilirii formelor de control intern corespunz\u0103toare \u00een activitatea specific\u0103 \u0219i care s\u0103 conduc\u0103 la minimalizarea riscurilor inerente;<\/p>\n\n\n\n

      9. Asigur\u0103 aducerea la \u00eendeplinire a ac\u021biunilor preventive, a corec\u021biilor \u0219i a ac\u021biunilor corective dispuse;<\/p>\n\n\n\n

      10. Colaboreaz\u0103 la \u00eentocmirea programului anual al achizi\u021biilor publice, a programului de investi\u021bii anual \u0219i multianual \u0219i la elaborarea \u0219i aprobarea bugetului pentru anul urm\u0103tor \u0219i a rectific\u0103rilor bugetare;<\/p>\n\n\n\n

      11. Particip\u0103 activ la \u00eembun\u0103t\u0103\u021birea continu\u0103 a proceselor de lucru \u00een care este implicat;<\/p>\n\n\n\n

      12. Se preocup\u0103 permanent de eficientizarea propriilor activit\u0103\u021bi;<\/p>\n\n\n\n

      13. Particip\u0103 la implementarea strategiei de informatizare a institu\u021biei \u00een vederea automatiz\u0103rii proceselor interne, \u00eenlocuirea gradual\u0103 a fluxurilor de h\u00e2rtie cu fluxuri digitale, crearea unor baze de date integrate, securizate, interogabile \u0219i interoperabile;<\/p>\n\n\n\n

      14. Particip\u0103 la implementarea strategiilor adoptate \u00een cadrul institu\u021biei;<\/p>\n\n\n\n

      15. Particip\u0103 la \u0219edin\u021bele comisiilor de specialitate \u0219i ale plenului Consiliului Local al Municipiului Timi\u0219oara \u00een vederea sus\u021binerii proiectelor de hot\u0103r\u00e2ri ini\u021biate, ori de c\u00e2te ori este necesar;<\/p>\n\n\n\n

      16. Particip\u0103 la lucr\u0103rile comisiilor \u00eenfiin\u021bate prin dispozi\u021bii ale primarului sau hot\u0103r\u00e2ri ale consiliului local \u00een care este desemnat ca membru \u0219i \u00eendepline\u0219te atribu\u021biile pe care le incub\u0103 desemnarea lor;<\/p>\n\n\n\n

      17. Prezint\u0103 la solicitarea Primarului sau\/\u0219i a Consiliului Local rapoarte \u0219i inform\u0103ri periodice;<\/p>\n\n\n\n

      18. \u00centocme\u0219te arhivarea documentelor create \u0219i gestionate, conform nomenclatorului arhivistic, inclusiv \u00een format digital (pdf vectorial sau scan) din cadrul biroului;<\/p>\n\n\n\n

      19. Colaboreaz\u0103 cu celelalte compartimente din cadrul Prim\u0103riei Municipiului Timi\u0219oara \u00een vederea realiz\u0103rii activit\u0103\u021bii specifice \u0219i a atingerii obiectivelor stabilite la nivelul structurii \u0219i a \u00eentregii institu\u021bii;<\/p>\n\n\n\n

      20. R\u0103spunde de p\u0103strarea confiden\u0163ialit\u0103\u0163ii informa\u021biilor de\u0163inute sau la care are acces ca urmare a execut\u0103rii atribu\u021biilor de serviciu;<\/p>\n\n\n\n

      21. R\u0103spunde de \u00eendeplinirea cu profesionalism, loialitate, corectitudine \u015fi \u00een mod con\u015ftiincios a \u00eendatoririlor de serviciu \u015fi se ab\u021bine de la orice fapt\u0103 care ar putea sa aduc\u0103 prejudicii institu\u0163iei;<\/p>\n\n\n\n

      22. R\u0103spunde de realizarea la timp si \u00eentocmai a atribu\u021biilor ce-i revin potrivit legii, programelor aprobate sau dispuse expres de c\u0103tre conducerea institu\u0163iei \u015fi de raportarea asupra modului de realizare a acestora;<\/p>\n\n\n\n

      23. R\u0103spunde, potrivit dispozi\u021biilor legale, de corectitudinea \u015fi exactitatea datelor, informa\u0163iilor \u015fi m\u0103surilor prev\u0103zute \u00een documentele \u00eentocmite;<\/p>\n\n\n\n

      24. R\u0103spunde de \u00eendeplinirea atribu\u021biilor stabilite prin fi\u015fa postului;<\/p>\n\n\n\n

      25. R\u0103spunde de buna utilizare \u0219i gestionare a fondurilor precum \u0219i a bunurilor publice aflate \u00een folosin\u021b\u0103.<\/p>\n\n\n\n

      26. R\u0103spunde de respectarea politicii GDPR \u0219i alte  proceduri \u0219i politici cu privire la integritatea \u0219i securitatea datelor implementate\/adoptate la nivelul institu\u021biei.<\/p>\n\n\n\n

      IX.2. Inspector de specialitate I la Serviciul Guvernan\u021b\u0103 Participativ\u0103 \u0219i Management Cartiere<\/em><\/strong><\/p>\n\n\n\n

      Atribu\u021bii specifice postului <\/u>sunt:<\/em><\/strong><\/p>\n\n\n\n

      1. Elaboreaz\u0103, revizuie\u0219te  \u015fi comunic\u0103 planul anual  al proceselor participative c\u0103tre grupurile \u021bint\u0103<\/p>\n\n\n\n

      – Colaboreaz\u0103 cu aparatul de specialitate al Primarului pentru includerea \u00een planul anual al tuturor proceselor participative cu scopul cre\u0219terii gradului de implicare \u0219i participare a cet\u0103\u021benilor la luare deciziilor publice;<\/p>\n\n\n\n

      – Planul este revizuit trimestrial \u0219i poate fi completat cu procese participative impuse de schimb\u0103ri de context;<\/p>\n\n\n\n

      – Colaboreaz\u0103 cu Serviciul Comunicare pentru comunicarea planului anual, \u00een general si a proceselor participative, in particular;<\/p>\n\n\n\n

      2. Ofer\u0103 consultan\u021b\u0103 aparatului de specialitate pentru planificarea fiec\u0103rui proces participativ incluz\u00e2nd:<\/p>\n\n\n\n

      a) identificarea publicului \u021bint\u0103\/stakeholderilor (at\u00e2t externi c\u00e2t \u0219i interni) reprezentativ<\/p>\n\n\n\n

      b) identificarea mesajelor cheie<\/p>\n\n\n\n

      c) identificarea canalelor \u0219i instrumentelor de comunicare (\u00een format online \u0219i fizic)<\/p>\n\n\n\n

      d) planificarea activit\u0103\u021bilor;<\/p>\n\n\n\n

      e) derularea proceselor participative;<\/p>\n\n\n\n

      f) medierea \u00een procesele participative;<\/p>\n\n\n\n

      g) comunicarea rezultatelor;<\/p>\n\n\n\n

      3. <\/strong>Se asigur\u0103 c\u0103 fiecare proces participativ este comunicat \u00een mod proactiv c\u0103tre grupuri vulnerabile, discriminate sau subreprezentate \u00een via\u021ba public\u0103 (persoane neconectate digital, persoane cu dizabilit\u0103\u021bi, persoane din cartiere m\u0103rgina\u0219e, persoane cu nivel de educa\u021bie sc\u0103zut etc.) \u00een func\u021bie de tematica \u0219i obiectivele politicii publice vizate;<\/p>\n\n\n\n

      4. Ofer\u0103 consultan\u021b\u0103 aparatului de specialitate pentru folosirea platformei Decidem \u0219i a altor platforme digitale pentru informarea publicului, colectarea observa\u021biilor, realizarea de chestionare\/sondaje etc;<\/p>\n\n\n\n

      5. Se asigur\u0103 c\u0103 fiecare proces participativ con\u021bine o component\u0103 de informare privind rezultatele proceselor de consultare (inclusiv motivarea includerii sau excluderii recomand\u0103rilor primite \u00een decizia final\u0103) at\u00e2t c\u0103tre cei implica\u021bi \u00een proces c\u00e2t \u0219i c\u0103tre publicul larg;<\/p>\n\n\n\n

      6. Elaboreaz\u0103 procedurile interne privind procesele participative;<\/p>\n\n\n\n

      7. Faciliteaz\u0103 implicarea cet\u0103\u021benilor \u00een procesele de consultare adresate \u00eentregii comunit\u0103\u021bi (strategii, regulamente, HCL-uri cu impact la nivelul municipiului);<\/p>\n\n\n\n

      8. Sprijin\u0103 cet\u0103\u021benii pentru \u00eenaintarea sesiz\u0103rilor c\u0103tre PMT prin mijloacele disponibile (at\u00e2t online, c\u00e2t \u0219i fizic);<\/p>\n\n\n\n

      9. Urm\u0103re\u0219te solu\u021bionarea sesiz\u0103rilor din zona repartizat\u0103, precum \u0219i respectarea termenului legal de r\u0103spuns \u00eempreun\u0103 cu compartimentele de specialitate;<\/p>\n\n\n\n

      10. Identific\u0103 sesiz\u0103rile care se repet\u0103, identific\u0103 actorii relevan\u021bi \u00een identificarea solu\u021biilor pentru probleme complexe care implic\u0103 actori diver\u0219i \u0219i faciliteaz\u0103 colaborarea \u00eentre ace\u0219tia pentru identificarea unor solu\u021bii;<\/p>\n\n\n\n

      11. Colaboreaz\u0103 cu structurile func\u021bionale de resort pentru prevenire, prioritizare \u0219i solu\u021bionare;<\/p>\n\n\n\n

      12. \u00centocme\u0219te rapoarte periodice de activitate \u0219i le comunic\u0103 \u0219efului de serviciu \u0219i superiorilor ierarhici ai acestuia;<\/p>\n\n\n\n

      13. Se asigur\u0103 de buna desf\u0103\u0219urare a \u00eent\u00e2lnirilor periodice a reprezentan\u021bilor autorit\u0103\u021bii publice locale cu cet\u0103\u021benii din zona repartizat\u0103 ;<\/p>\n\n\n\n

      14. \u00cencurajeaz\u0103 \u0219i sprijin\u0103 activitatea de voluntariat la nivelul zonei repartizate;<\/p>\n\n\n\n

      15. Formuleaz\u0103 propuneri pentru dezvoltarea capacit\u0103\u021bii administrative, \u00eembun\u0103t\u0103\u021birea calit\u0103\u021bii vie\u021bii \u0219i optimizarea furniz\u0103rii serviciilor publice, propuneri transmise superiorului ierarhic;<\/p>\n\n\n\n

      16. Asigur\u0103 implementarea Campaniei de buget participativ \u201cTimi\u0219oara Decide!\u201d \u0219i monitorizeaz\u0103 implementarea proiectelor alocate;<\/p>\n\n\n\n

      17. Alte atribu\u021bii prev\u0103zute de lege sau \u00eens\u0103rcin\u0103ri date prin acte administrative de c\u0103tre superiorii ierarhici.<\/p>\n\n\n\n

      Atribu\u021bii conform Regulamentului  GDPR<\/u><\/strong><\/p>\n\n\n\n

      g)<\/strong> s\u0103 p\u0103streze cu stricte\u021be parolele \u0219i mijloacele tehnice de acces la datele cu caracter   personal  de care ia cuno\u015ftin\u0163\u0103  \u00een virtutea atribu\u021biilor sale de serviciu;<\/p>\n\n\n\n

      h)<\/strong> s\u0103 interzic\u0103  efectiv \u0219i s\u0103 \u00eempiedice  accesul oric\u0103rui alt salariat la canalele  de accesare a datelor personale  disponibile  \u00een sistemele informatice cu ajutorul  c\u0103ruia \u00ee\u0219i desf\u0103\u0219oar\u0103 activitatea;<\/p>\n\n\n\n

      i)<\/strong> s\u0103 manipuleze datele cu caracter personal, stocate \u00een peti\u0163ii \u015fi documenta\u0163ii, la care are acces cu cea mai mare  precau\u021bie, at\u00e2t \u00een ceea ce prive\u0219te conservarea lor c\u00e2t \u0219i \u00een ceea ce prive\u0219te  depunerea lor \u00een dulapuri securizate;<\/p>\n\n\n\n

      j) <\/strong> s\u0103 nu divulge  nim\u0103nui \u0219i s\u0103 nu permit\u0103 nim\u0103nui s\u0103 ia cuno\u0219tiin\u021b\u0103   de parolele \u0219i mijloacele  tehnice de acces  \u00een sistemele informatice, cu excep\u021bia administratorilor de sistem informatic;<\/p>\n\n\n\n

      k) <\/strong> s\u0103 nu transmit\u0103  pe suport informatic \u0219i nici pe un altfel de suport  date cu caracter personal  c\u0103tre sisteme informatice care nu se afla  sub controlul Prim\u0103riei Municipiului Timi\u015foara sau care sunt accesibile \u00een afara  Prim\u0103riei Municipiului Timi\u015foara inclusiv  stick-uri USB, HDD, discuri rigide,  e-mail,  foldere accesibile via FTP sau orice alt mijloc tehnic;<\/p>\n\n\n\n

      l)<\/strong> s\u0103 nu divulge nim\u0103nui datele cu caracter personal la care are acces, at\u00e2t \u00een mod nemijlocit c\u00e2t \u0219i, eventual, \u00een mod mediat, cu excep\u021bia  situa\u021biilor \u00een care comunicarea datelor cu caracter personal se reg\u0103seste \u00een atribu\u021biile de serviciu sau a fost autorizat\u0103  de c\u0103tre superiorul s\u0103u ierarhic.<\/p>\n\n\n\n

      Atribu\u021bii generale:<\/u><\/strong><\/p>\n\n\n\n

      1. Respect\u0103 \u0219i pune \u00een aplicare legisla\u021bia comun\u0103 privind respectarea drepturilor omului \u0219i libert\u0103\u021bilor fundamentale, administra\u021bia public\u0103 local\u0103, prevederi aplicabile func\u021bionarilor publici\/personalului contractual din administra\u021bia public\u0103, regimul juridic al conflictului de interese \u0219i al incompatibilit\u0103\u021bilor, transparen\u021ba decizional\u0103, liberul acces la informa\u021biile de interes public \u0219i a legisla\u021biei specifice domeniului de activitate;<\/p>\n\n\n\n

      2. Respect\u0103 \u0219i pune \u00een aplicare toate regulamentele \u0219i procedurile de lucru aprobate \u00een cadrul autorit\u0103\u021bii, fie prin Dispozi\u021bii ale Primarului fie prin Hot\u0103r\u00e2ri ale Consiliului Local;<\/p>\n\n\n\n

      3. Aduce la \u00eendeplinire toate atribu\u021biile care deriv\u0103 din aplicarea legisla\u021biei \u00een vigoare, procedurile aprobate \u00een domeniul s\u0103u de activitate \u0219i fi\u0219a postului \u00een scopul asigur\u0103rii unui serviciu public de calitate;<\/p>\n\n\n\n

      4. Aduce la \u00eendeplinire, \u00een termenele stabilite de c\u0103tre superiorii ierarhici, lucr\u0103rile \u0219i sarcinile repartizate;<\/p>\n\n\n\n

      5. Aplic\u0103 \u0219i respect\u0103 procedurile de sistem \u0219i procedurile opera\u021bionale, \u00een scopul func\u021bion\u0103rii optime \u0219i \u00een conformitate cu cerin\u021bele legale ale sistemelor de management al calit\u0103\u021bii \u0219i de control intern managerial implementate \u00een cadrul Prim\u0103riei Municipiului Timi\u0219oara ;<\/p>\n\n\n\n

      6. Aduce la \u00eendeplinire, la termenele stabilite, m\u0103surile cuprinse \u00een Programul de Dezvoltare al Sistemului de Control Intern Managerial \u0219i deciziile  Comisiei de Monitorizare;<\/p>\n\n\n\n

      7. Particip\u0103 la implementarea \u0219i dezvoltarea sistemului de control intern managerial cu privire la activitatea desf\u0103\u0219urat\u0103;<\/p>\n\n\n\n

      8. Monitorizeaz\u0103 \u0219i evalueaz\u0103 sistemic riscurile \u00een vederea stabilirii formelor de control intern corespunz\u0103toare \u00een activitatea specific\u0103 \u0219i care s\u0103 conduc\u0103 la minimalizarea riscurilor inerente;<\/p>\n\n\n\n

      9. Asigur\u0103 aducerea la \u00eendeplinire a ac\u021biunilor preventive, a corec\u021biilor \u0219i a ac\u021biunilor corective dispuse;<\/p>\n\n\n\n

      10. Colaboreaz\u0103 la \u00eentocmirea programului anual al achizi\u021biilor publice, a programului de investi\u021bii anual \u0219i multianual \u0219i la elaborarea \u0219i aprobarea bugetului pentru anul urm\u0103tor \u0219i a rectific\u0103rilor bugetare;<\/p>\n\n\n\n

      11. Particip\u0103 activ la \u00eembun\u0103t\u0103\u021birea continu\u0103 a proceselor de lucru \u00een care este implicat;<\/p>\n\n\n\n

      12. Se preocup\u0103 permanent de eficientizarea propriilor activit\u0103\u021bi;<\/p>\n\n\n\n

      13. Particip\u0103 la implementarea strategiei de informatizare a institu\u021biei \u00een vederea automatiz\u0103rii proceselor interne, \u00eenlocuirea gradual\u0103 a fluxurilor de h\u00e2rtie cu fluxuri digitale, crearea unor baze de date integrate, securizate, interogabile \u0219i interoperabile;<\/p>\n\n\n\n

      14. Particip\u0103 la implementarea strategiilor adoptate \u00een cadrul institu\u021biei;<\/p>\n\n\n\n

      15. Particip\u0103 la \u0219edin\u021bele comisiilor de specialitate \u0219i ale plenului Consiliului Local al Municipiului Timi\u0219oara \u00een vederea sus\u021binerii proiectelor de hot\u0103r\u00e2ri ini\u021biate, ori de c\u00e2te ori este necesar;<\/p>\n\n\n\n

      16. Particip\u0103 la lucr\u0103rile comisiilor \u00eenfiin\u021bate prin dispozi\u021bii ale primarului sau hot\u0103r\u00e2ri ale consiliului local \u00een care este desemnat ca membru \u0219i \u00eendepline\u0219te atribu\u021biile pe care le incub\u0103 desemnarea lor;<\/p>\n\n\n\n

      17. Prezint\u0103 la solicitarea Primarului sau\/\u0219i a Consiliului Local rapoarte \u0219i inform\u0103ri periodice;<\/p>\n\n\n\n

      18. \u00centocme\u0219te arhivarea documentelor create \u0219i gestionate, conform nomenclatorului arhivistic, inclusiv \u00een format digital (pdf vectorial sau scan) din cadrul biroului;<\/p>\n\n\n\n

      19. Colaboreaz\u0103 cu celelalte compartimente din cadrul Prim\u0103riei Municipiului Timi\u0219oara \u00een vederea realiz\u0103rii activit\u0103\u021bii specifice \u0219i a atingerii obiectivelor stabilite la nivelul structurii \u0219i a \u00eentregii institu\u021bii;<\/p>\n\n\n\n

      20. R\u0103spunde de p\u0103strarea confiden\u0163ialit\u0103\u0163ii informa\u021biilor de\u0163inute sau la care are acces ca urmare a execut\u0103rii atribu\u021biilor de serviciu;<\/p>\n\n\n\n

      21. R\u0103spunde de \u00eendeplinirea cu profesionalism, loialitate, corectitudine \u015fi \u00een mod con\u015ftiincios a \u00eendatoririlor de serviciu \u015fi se ab\u021bine de la orice fapt\u0103 care ar putea sa aduc\u0103 prejudicii institu\u0163iei;<\/p>\n\n\n\n

      22. R\u0103spunde de realizarea la timp si \u00eentocmai a atribu\u021biilor ce-i revin potrivit legii, programelor aprobate sau dispuse expres de c\u0103tre conducerea institu\u0163iei \u015fi de raportarea asupra modului de realizare a acestora;<\/p>\n\n\n\n

      23. R\u0103spunde, potrivit dispozi\u021biilor legale, de corectitudinea \u015fi exactitatea datelor, informa\u0163iilor \u015fi m\u0103surilor prev\u0103zute \u00een documentele \u00eentocmite;<\/p>\n\n\n\n

      24. R\u0103spunde de \u00eendeplinirea atribu\u021biilor stabilite prin fi\u015fa postului;<\/p>\n\n\n\n

      25. R\u0103spunde de buna utilizare \u0219i gestionare a fondurilor precum \u0219i a bunurilor publice aflate \u00een folosin\u021b\u0103.<\/p>\n\n\n\n

      26. R\u0103spunde de respectarea politicii GDPR \u0219i alte  proceduri \u0219i politici cu privire la integritatea \u0219i securitatea datelor implementate\/adoptate la nivelul institu\u021biei.<\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"

      Rezultate finale Rezultate contesta\u021bii Rezultate proba de interviu Rezultate proba scris\u0103 Rezultate selec\u021bie Prim\u0103ria Municipiului Timi\u0219oara  organizeaz\u0103 concurs de recrutare, cu proba scris\u0103 \u00een data de 24.11.2023, pentru ocuparea unor func\u021bii  de execu\u021bie vacante din cadrul Aparatului de specialitate al Primarului municipiului Timisoara. I. Care este postul scos la concurs? Posturile scoase la concurs sunt : […]<\/p>\n","protected":false},"author":28,"featured_media":0,"comment_status":"closed","ping_status":"closed","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":{"_mi_skip_tracking":false},"categories":[8],"tags":[],"acf":[],"aioseo_notices":[],"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/www.primariatm.ro\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/57645"}],"collection":[{"href":"https:\/\/www.primariatm.ro\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/www.primariatm.ro\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/www.primariatm.ro\/wp-json\/wp\/v2\/users\/28"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/www.primariatm.ro\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=57645"}],"version-history":[{"count":19,"href":"https:\/\/www.primariatm.ro\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/57645\/revisions"}],"predecessor-version":[{"id":58451,"href":"https:\/\/www.primariatm.ro\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/57645\/revisions\/58451"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/www.primariatm.ro\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=57645"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/www.primariatm.ro\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=57645"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/www.primariatm.ro\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=57645"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}