{"id":58638,"date":"2023-12-12T16:02:28","date_gmt":"2023-12-12T14:02:28","guid":{"rendered":"https:\/\/www.primariatm.ro\/?p=58638"},"modified":"2023-12-12T16:06:26","modified_gmt":"2023-12-12T14:06:26","slug":"anunt-concurs-29","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/www.primariatm.ro\/2023\/12\/12\/anunt-concurs-29\/","title":{"rendered":"ANUN\u021a CONCURS"},"content":{"rendered":"\n
Prim\u0103ria Municipiului Timi\u0219oara\u00a0organizeaz\u0103 concurs de recrutare, cu proba scris\u0103 \u00een data de\u00a008.01.2024, pentru ocuparea unei func\u021bii contractuale\u00a0de execu\u021bie vacante din cadrul Aparatului de specialitate al Primarului municipiului Timisoara.<\/em><\/strong><\/p>\n\n\n\n I. <\/strong><\/em>Care este postul scos la concurs?<\/u><\/em><\/strong><\/p>\n\n\n\n -1 post de Inspector de <\/em><\/strong>specialitate I A la <\/em><\/strong>Compartimentul Infocentru<\/em><\/strong>;<\/em><\/strong><\/p>\n\n\n\n Postuleste pe perioad\u0103 nedeterminat\u0103<\/strong> cu o durat\u0103 normal\u0103 a timpului de munc\u0103\u00a0 de 8 ore\/zi, 40 ore\/s\u0103pt\u0103m\u00e2n\u0103;<\/p>\n\n\n\n I<\/strong><\/em>I.<\/em><\/strong> Care sunt probele concursului ?<\/u><\/em><\/strong><\/p>\n\n\n\n 1) <\/strong> Selec\u021bia dosarelor de \u00eenscriere<\/em><\/strong><\/p>\n\n\n\n 2)<\/em><\/strong> Proba scris\u0103<\/em><\/strong><\/p>\n\n\n\n 3)<\/strong><\/em> Interviul<\/em><\/strong><\/p>\n\n\n\n La acestea se adaug\u0103 probe suplimentare de testare a competen\u021belor<\/u><\/strong> lingvistice de comunicare \u00een limbi str\u0103ine \u0219i a competen\u021belor \u00een domeniul IT.<\/em><\/p>\n\n\n\n III.<\/strong><\/em> Care este calendarul de desf\u0103\u0219urare a concursului de recrutare ?<\/u><\/em><\/strong><\/p>\n\n\n\n – Data afi\u0219\u0103rii anun\u021bului de concurs<\/em><\/strong>: 12 decembrie 2023;<\/p>\n\n\n\n – Perioada de depunere a dosarelor de concurs<\/em><\/strong> : 12 decembrie 2023-27 decembrie 2023;<\/p>\n\n\n\n – Data, ora \u015fi locul sau loca\u021bia desf\u0103\u0219ur\u0103rii probelor suplimentare<\/em><\/strong> :<\/p>\n\n\n\n – Data, ora \u015fi locul sau loca\u021bia desf\u0103\u0219ur\u0103rii probei scrise<\/em><\/strong>: 08 ianuarie 2024, ora 11:00 la sediul institu\u021biei: Municipiul Timi\u0219oara, Bd. C.D.Loga nr.1.<\/p>\n\n\n\n – Data, ora \u0219i locul desf\u0103\u0219ur\u0103rii interviului<\/em><\/strong>: \u00een termen de 4 zile lucr\u0103toare de la data sus\u0163inerii probei scrise,la sediul institu\u021biei : Municipiul Timi\u0219oara, Bd. C.D.Loga nr.1.<\/p>\n\n\n\n IV. <\/strong><\/em>Cine ofer\u0103 informa\u021bii despre concurs?<\/u><\/em><\/strong><\/p>\n\n\n\n -consilier superiorPop Simona, adresa de e-mail <\/em>simona.pop@primariatm.ro<\/em><\/a>, tel. 0256\/408352, sau la sediul institu\u021biei, situat \u00een Timi\u0219oara, Bd.C.D.Loga nr.1, camera 8.<\/em><\/p>\n\n\n\n V.<\/strong><\/em> Care sunt condi\u021biile de participare?<\/u><\/em><\/strong><\/p>\n\n\n\n Candida\u021bii trebuie s\u0103 \u00eendeplineasc\u0103 condi\u021biile generale de ocupare a unei func\u021bii contractuale \u0219i condi\u021biile specifice func\u021biei de execu\u021bie vacante scoase la concurs.<\/p>\n\n\n\n V.1 Care sunt condi\u021biile generale de ocupare a func\u021biei de executie?<\/u><\/em><\/strong><\/p>\n\n\n\n – are cet\u0103\u0163enia rom\u00e2n\u0103 sau cet\u0103\u0163enia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spa\u0163iul Economic European (SEE) sau cet\u0103\u0163enia Confedera\u0163iei Elve\u0163iene;<\/p>\n\n\n\n – cunoa\u015fte limba rom\u00e2n\u0103, scris \u015fi vorbit;<\/p>\n\n\n\n – are capacitate de munc\u0103 \u00een conformitate cu prevederile Legii nr. 53\/2003<\/a> – Codulmuncii<\/a>, republicat\u0103, cu modific\u0103rile \u015fi complet\u0103rile ulterioare;<\/p>\n\n\n\n – are o stare de s\u0103n\u0103tate corespunz\u0103toare postului pentru care candideaz\u0103, atestat\u0103 pe baza adeverin\u0163ei medicale eliberate de medicul de familie sau de unit\u0103\u0163ile sanitare abilitate;<\/p>\n\n\n\n – \u00eendepline\u015fte condi\u0163iile de studii, de vechime \u00een specialitate \u015fi, dup\u0103 caz, alte condi\u0163ii specifice potrivit cerin\u0163elor postului scos la concurs;<\/p>\n\n\n\n – nu a fost condamnat\u0103 definitiv pentru s\u0103v\u00e2r\u015firea unei infrac\u0163iuni contra securit\u0103\u0163ii na\u0163ionale, contra autorit\u0103\u0163ii, contra umanit\u0103\u0163ii, infrac\u0163iuni de corup\u0163ie sau de serviciu, infrac\u0163iuni de falsori contra \u00eenf\u0103ptuirii justi\u0163iei, infrac\u0163iuni s\u0103v\u00e2r\u015fite cu inten\u0163ie care ar face o persoan\u0103 candidat\u0103 la post incompatibil\u0103 cu exercitarea func\u0163iei contractuale pentru care candideaz\u0103, cu excep\u0163ia situa\u0163iei \u00een care a intervenit reabilitarea;<\/p>\n\n\n\n – nu execut\u0103 o pedeaps\u0103 complementar\u0103 prin care i-a fost interzis\u0103 exercitarea dreptului de a ocupa func\u0163ia, de a exercita profesia sau meseriaori de a desf\u0103\u015fura activitatea de care s-a folosit pentru s\u0103v\u00e2r\u015firea infrac\u0163iunii sau fa\u0163\u0103 de aceasta nu s-a luat m\u0103sura de siguran\u0163\u0103 a interzicerii ocup\u0103rii unei func\u0163ii sau a exercit\u0103rii unei profesii;<\/p>\n\n\n\n V.2 Care sunt condi\u021biile specifice de ocupare a func\u021biilor de execu\u021biescoase la concurs?<\/u><\/em><\/strong><\/p>\n\n\n\n Inspector de specialitate IA la Compartimentul Infocentru:<\/em><\/strong><\/p>\n\n\n\n a) <\/strong>Studii universitare de licen\u021b\u0103 absolvite cu diplom\u0103, respectiv studii superioare de lung\u0103 durat\u0103, absolvite cu diplom\u0103 de licen\u021b\u0103 sau echivalent\u0103;<\/p>\n\n\n\n b)<\/strong> Cuno\u0219tin\u021be de operare pe calculator (necesitate \u0219i nivel): MsOffice – nivel mediu;<\/em><\/strong><\/p>\n\n\n\n c)<\/strong> Limbi str\u0103ine (necesitate \u0219i nivel de cunoa\u0219tere):<\/p>\n\n\n\n – Limba german\u0103 – nivel avansat<\/em><\/strong> (scris, vorbit, citit) ;<\/p>\n\n\n\n – Limba engleza – nivel mediu<\/em><\/strong> (scris, vorbit, citit);<\/p>\n\n\n\n – Cunoa\u0219terea unei alte limbi str\u0103ine: italian\u0103, francez\u0103, spaniol\u0103, maghiar\u0103, s\u00e2rb\u0103 (nivel conversa\u021bional) constituie un avantaj; \u00a0<\/p>\n\n\n\n d)<\/strong> Experien\u021b\u0103 \u00een specialitatea studiilor necesare exercit\u0103rii func\u021biei publice: minimum 7 ani<\/em><\/strong>;<\/p>\n\n\n\n VI<\/strong><\/em>. Ce trebuie s\u0103 con\u021bin\u0103 dosarul de concurs ?<\/u><\/em><\/strong><\/p>\n\n\n\n a) <\/strong> formular de \u00eenscriere la concurs,conform modelului prev\u0103zut la anexa nr.2 din HG nr.1.336\/2022;<\/em><\/p>\n\n\n\n b)<\/em><\/strong> copia actului de identitate sau orice alt document care atest\u0103 identitatea, potrivit legii, aflate \u00een termen de valabilitate;<\/em><\/p>\n\n\n\n c)<\/strong> copia certificatului de c\u0103s\u0103torie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dup\u0103 caz;<\/em><\/p>\n\n\n\n d)<\/em><\/strong> copiile documentelor care atest\u0103 nivelul studiilor \u015fi ale altor acte care atest\u0103 efectuarea unor specializ\u0103ri, precum \u015fi copiile documentelor care atest\u0103 \u00eendeplinirea condi\u0163iilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau institu\u0163ia public\u0103;<\/em><\/p>\n\n\n\n e)<\/em><\/strong> copia carnetului de munc\u0103, a adeverin\u0163ei eliberate de angajator pentru perioada lucrat\u0103, care s\u0103 ateste vechimea \u00een munc\u0103 \u015fi \u00een specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;<\/em><\/p>\n\n\n\n f)<\/strong> <\/em> certificat de cazier judiciar sau, dup\u0103 caz, extrasul de pe cazierul judiciar;<\/em><\/p>\n\n\n\n g)<\/strong> adeverin\u0163\u0103 medical\u0103 care s\u0103 ateste starea de s\u0103n\u0103tate corespunz\u0103toare, eliberat\u0103 de c\u0103tre medicul de familie al candidatului sau de c\u0103tre unit\u0103\u0163ile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derul\u0103rii concursului;<\/em><\/p>\n\n\n\n h)<\/strong> curriculum vitae, model comun european.<\/em><\/p>\n\n\n\n Documentele enumerate mai sus se prezint\u0103 \u00een original, secretariatul comisiei de concurs asigur\u00e2nd copierea documentelor necesare pentru dosarul de concurs \u0219i certificarea pentru conformitate cu originalul.<\/u><\/em><\/strong><\/p>\n\n\n\n – Formularul de \u00eenscriere la concurs se pune la dispozi\u0163iecandida\u0163ilor prin secretariatul comisiei de concurs , poate fi accesat pe site-ul institu\u021biei: <\/p>\n\n\n\n Formular de \u00eenscriere.pdf<\/a><\/p>\n\n\n\n – Curriculum vitae, modelul comun European se pune la dispozi\u0163iecandida\u0163ilor prin secretariatul comisiei de concurs , poate fi accesat pe site-ul institu\u021biei\u00a0 \u0219i este prev\u0103zut \u00een HG1021\/2004;<\/p>\n\n\n\n Model_CV_ro.doc<\/a><\/p>\n\n\n\n – Modelul orientativ aladeverin\u0163ei de vechime \u00een munc\u0103 eliberate de angajator pentru perioada lucrat\u0103, care s\u0103 ateste vechimea \u00een munc\u0103 \u015fi \u00een specialitatea studiilor solicitate dup\u0103 data de 01.01.2011 se pune la dispozi\u0163iecandida\u0163ilor prin secretariatul comisiei de concurs \u0219i poate fi accesat pe site-ul institu\u021biei.<\/p>\n\n\n\n Adeverinta.pdf<\/a><\/p>\n\n\n\n – Adeverin\u0163ele care atesta experienta in munca trebuie s\u0103 cuprind\u0103 elemente similare celor prev\u0103zute \u00een anexa nr.3 din HG nr.1.336\/2022 \u015fi din care s\u0103 rezulte cel pu\u0163in urm\u0103toarele informa\u0163ii: func\u0163ia\/func\u0163iile ocupat\u0103\/ocupate, nivelul studiilor solicitate pentru ocuparea acesteia\/acestora, temeiul legal al desf\u0103\u015fur\u0103riiactivit\u0103\u0163ii, experien\u021ba total\u0103 \u00een munc\u0103 acumulat\u0103, precum \u015fi experien\u021ba \u00een specialitatea studiilor.<\/p>\n\n\n\n – Documentul prev\u0103zut la lit. f)<\/a> poate fi \u00eenlocuit cu o declara\u0163ie pe propria r\u0103spundere privind antecedentele penale. \u00cen acest caz, candidatul declarat admis la selec\u0163ia dosarelor are obliga\u0163ia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului prev\u0103zut la alin. lit. f)<\/a>, anterior datei de sus\u0163inere a probei scrise \u015fi\/sau probei practice.<\/p>\n\n\n\n – Adeverin\u0163a care atest\u0103 starea de s\u0103n\u0103tate con\u0163ine, \u00een clar, num\u0103rul, data, numele emitentului \u015fi calitatea acestuia, \u00een formatul standard stabilit prin ordin al ministrului s\u0103n\u0103t\u0103\u0163ii. Pentru candida\u0163ii cu dizabilit\u0103\u0163i, \u00een situa\u0163ia solicit\u0103rii de adaptare rezonabil\u0103, adeverin\u0163acare atest\u0103 starea de s\u0103n\u0103tate trebuie s\u0103 con\u021bin\u0103 condi\u021biile de adaptabilitate \u00een func\u021bie de gradul de handicap \u0219i trebuie \u00eenso\u0163it\u0103 de copia certificatului de \u00eencadrare \u00eentr-un grad de handicap, emis \u00een condi\u0163iile legii.<\/p>\n\n\n\n Pentru \u00eenscrierea la concurs nu este necesar\u0103 prezentarea unui dosar\u00a0 sau vreunui alt articol\/ obiect de birotic\u0103 sau papet\u0103rie.<\/em><\/strong><\/p>\n\n\n\n Candida\u021bii pot transmite dosarele de concurs prin po\u0219ta electronic\u0103 la adresa de mail al persoanelor care asigura secretariatul concursului,adresa de e-mail simona.pop@primariatm.ro<\/em><\/a>;<\/em><\/p>\n\n\n\n Transmiterea documentelor prin po\u0219ta electronic\u0103 se realizeaz\u0103 \u00een format .pdf<\/strong> cu volum maxim de 1 MB<\/strong>, documentele fiind acceptate doar \u00een form\u0103 lizibil\u0103. Candida\u021bii primesc codul unic de identificare la o adres\u0103 de e-mail comunicat\u0103 de c\u0103tre ace\u015ftia\u015fi au obliga\u0163ia de a se prezenta la secretarul comisiei de concurs cu documentele prev\u0103zute la lit. b)<\/strong><\/a> –<\/strong>e)<\/strong><\/a> \u00een original, pentru certificarea acestora, pe parcursul desf\u0103\u0219ur\u0103rii concursului, dar nu mai t\u00e2rziu de data de 27.12.2023 ora 16:00.<\/p>\n\n\n\n VII. <\/strong><\/em>Unde se depune dosarul de concurs?<\/u><\/em><\/strong><\/p>\n\n\n\n Dosarul de concurs se depune la sediul Prim\u0103riei Municipiului Timi\u0219oara, bdulC.D.Loga nr.1, parter, camera 8.<\/em><\/p>\n\n\n\n VIII. Care este bibliografia de concurs?<\/u><\/em><\/strong><\/p>\n\n\n\n Bibliografia cuprinde acte normative, lucr\u0103ri, articole de specialitate sau surse de informare \u015fi documente expres indicate, cu relevan\u0163\u0103 pentru func\u0163ia contractual\u0103 vacant\u0103 pentru care se organizeaz\u0103 concursul \u0219i\/sau domeniul de activitate coordonat\/condus.<\/p>\n\n\n\n Bibliografie comun\u0103<\/u><\/em><\/strong><\/p>\n\n\n\n 1. Constitu\u0163ia Rom\u00e2niei, republicat\u0103;<\/p>\n\n\n\n 2. Ordonan\u0163a de Urgen\u0163\u0103 a Guvernului nr. 57\/2019 privind Codul administrativ, cu modific\u0103rile \u0219i complet\u0103rile ulterioare<\/p>\n\n\n\n \u2013 Partea a III-a:<\/p>\n\n\n\n \u2013 Partea a VI-a:<\/p>\n\n\n\n Bibliografia\/tematica domeniului specific de activitate<\/u><\/em><\/strong><\/p>\n\n\n\n 1.<\/strong> Ordonan\u0163a Guvernului nr. 58\/1998 privind organizarea \u0219i desf\u0103\u0219urarea activit\u0103\u0163ii de turism \u00een Rom\u00e2nia, cu modific\u0103rile \u0219i complet\u0103rile ulterioare;<\/p>\n\n\n\n 2. <\/strong>Planul Na\u0163ional de Redresare \u0219i Rezilien\u0163\u0103 al Rom\u00e2niei aprobat de Consiliul UE (28.10.2021) \u2013\u00a0 Partea II. Componenta 11 – Turism \u015fi cultur\u0103 ;<\/p>\n\n\n\n 3.<\/strong> Ordinul nr. 2409\/2020 pentru aprobarea Normelor metodologice privind organizarea, func\u0163ionarea, rolul, atribu\u0163iile, acreditarea \u015fi reacreditarea centrelor na\u0163ionale \u015fi locale de informare \u015fi promovare turistic\u0103.<\/p>\n\n\n\n Tematica: dac\u0103 nu e precizat altfel, elementele din bibliografie vor fi studiate \u00een integralitatea lor.<\/p>\n\n\n\n IX. <\/strong><\/em>Care sunt atributiile postului?<\/u><\/em><\/strong><\/p>\n\n\n\n Atribu\u021bii specifice postului sunt:<\/strong><\/p>\n\n\n\n 1. Contribuie la elaborarea \u0219i implementarea strategiei de dezvoltare a turismului \u00een Timi\u0219oara, \u00een parteneriat cu institu\u021bii \u0219i organiza\u021bii de profil din Timi\u0219oara, Timi\u0219, regiune \u0219i euroregiune, inclusiv agen\u021bii \u0219i organiza\u021bii de turism, ale ghizilor, educa\u021bionale \u0219i din domeniile HoReCa.\u00a0\u00a0<\/p>\n\n\n\n 2. Elaboreaz\u0103 rapoarte \u0219i analize de impact privind turismul \u00een Timi\u0219oara, \u00een colaborare cu organiza\u021bii \u0219i exper\u021bi specializa\u021bi \u00een maparea, colectarea \u0219i analiza de date statistice, dar nu numai;<\/p>\n\n\n\n 3. Asigur\u0103 informarea turi\u0219tilor at\u00e2t prin intermediul Infocentrului turistic, c\u00e2t \u0219i prin intermediul unei platforme digitale cu abordare \u0219i con\u021binut multilingvistic, integrat \u0219i facil;<\/p>\n\n\n\n 4. \u00a0Ofer\u0103 informa\u021bii utile despre ora\u0219 vizitatorilor: cazare, transport, obiective de vizitat, monumente \u0219i atrac\u021bii turistice, programe culturale, trasee turistice \u00een ora\u0219 \u0219i \u00een zon\u0103, modalit\u0103\u021bi de petrecere a timpului liber, oferte ale operatorilor locali, excursii, tururi, programe \u0219i evenimente ale comunit\u0103\u021bii locale;<\/p>\n\n\n\n 5. Pune la dispozi\u021bia turi\u0219tilor a materialelor de promovare a Timi\u0219oarei \u0219i a regiunii Banatului: h\u0103r\u021bi, pliante, bro\u0219uri at\u00e2t propria, c\u00e2t \u0219i ale agen\u021bilor economici din turism;<\/p>\n\n\n\n 6. Asigur\u0103 crearea unei re\u021bele de ghizi voluntari ai ora\u0219ului \u2013 instruirea \u0219i promovarea lor pentru organizarea de excursii de descoperire a ora\u0219ului pentru grupurile de turi\u0219ti;<\/p>\n\n\n\n 7. Contribuie la dezvoltarea unei platforme digitale de turism \u00een parteneriat cu societatea civil\u0103, institu\u021biile de cultur\u0103 \u0219i mediul privat;<\/p>\n\n\n\n 8. \u00cen func\u021bie de nevoile specifice ale serviciului, \u00eendepline\u0219te \u0219i alte sarcini \u0219i responsabilit\u0103\u021bi, la solicitarea superiorului ierarhic;<\/p>\n\n\n\n 9. \u00centocme\u0219te documenta\u021biile pentru demararea procedurilor de achizi\u021bie public\u0103 specifice compartimentului;<\/p>\n\n\n\n 10. Responsabil SCIM (responsabil calitate) pentru sistemul de control intern managerial la nivelul Compartimentului Infocentru, elaborarea procedurii opera\u021bionale pentru procesele \u0219i activit\u0103\u021bile derulate \u00een cadrul Compartimentului Infocentru;<\/p>\n\n\n\n Atribu\u021bii conform Regulamentului\u00a0 GDPR<\/strong><\/strong><\/p>\n\n\n\n 1. <\/strong> s\u0103 p\u0103streze cu stricte\u021be parolele \u0219i mijloacele tehnice de acces la datele cu caracter\u00a0\u00a0 personal\u00a0 de care ia cuno\u015ftin\u0163\u0103\u00a0 \u00een virtutea atribu\u021biilor sale de serviciu;<\/p>\n\n\n\n 2.<\/strong> s\u0103 interzic\u0103\u00a0 efectiv \u0219i s\u0103 \u00eempiedice\u00a0 accesul oric\u0103rui alt salariat la canalele\u00a0 de accesare a datelor personale\u00a0 disponibile\u00a0 \u00een sistemele informatice cu ajutorul\u00a0 c\u0103ruia \u00ee\u0219i desf\u0103\u0219oar\u0103 activitatea;<\/p>\n\n\n\n 3.<\/strong> s\u0103 manipuleze datele cu caracter personal, stocate \u00een peti\u0163ii \u015fi documenta\u0163ii, la care are acces cu cea mai mare\u00a0 precau\u021bie, at\u00e2t \u00een ceea ce prive\u0219te conservarea lor c\u00e2t \u0219i \u00een ceea ce prive\u0219te\u00a0 depunerea lor \u00een dulapuri securizate;<\/p>\n\n\n\n 4. <\/strong> s\u0103 nu divulge\u00a0 nim\u0103nui \u0219i s\u0103 nu permit\u0103 nim\u0103nui s\u0103 ia cuno\u0219tiin\u021b\u0103\u00a0\u00a0 de parolele \u0219i mijloacele\u00a0 tehnice de acces\u00a0 \u00een sistemele informatice, cu excep\u021bia administratorilor de sistem informatic;<\/p>\n\n\n\n 5.<\/strong> s\u0103 nu transmit\u0103\u00a0 pe suport informatic \u0219i nici pe un altfel de suport\u00a0 date cu caracter personal\u00a0 c\u0103tre sisteme informatice care nu se afla\u00a0 sub controlul Prim\u0103riei Municipiului Timi\u015foara sau care sunt accesibile \u00een afara\u00a0 Prim\u0103riei Municipiului Timi\u015foara inclusiv\u00a0 stick-uri USB, HDD, discuri rigide,\u00a0 e-mail,\u00a0 foldere accesibile via FTP sau orice alt mijloc tehnic;<\/p>\n\n\n\n 6. <\/strong> s\u0103 nu divulge nim\u0103nui datele cu caracter personal la care are acces, at\u00e2t \u00een mod nemijlocit c\u00e2t \u0219i, eventual, \u00een mod mediat, cu excep\u021bia\u00a0 situa\u021biilor \u00een care comunicarea datelor cu caracter personal se reg\u0103seste \u00een atribu\u021biile de serviciu sau a fost autorizat\u0103\u00a0 de c\u0103tre superiorul s\u0103u ierarhic.<\/p>\n\n\n\n Atribu\u021bii generale<\/strong><\/p>\n\n\n\n 1. <\/strong>s\u0103 p\u0103streze cu stricte\u021be parolele \u0219i mijloacele tehnice de acces la datele cu caracter\u00a0\u00a0 personal\u00a0 de care ia cuno\u015ftin\u0163\u0103\u00a0 \u00een virtutea atribu\u021biilor sale de serviciu;<\/p>\n\n\n\n 2.<\/strong> s\u0103 interzic\u0103\u00a0 efectiv \u0219i s\u0103 \u00eempiedice\u00a0 accesul oric\u0103rui alt salariat la canalele\u00a0 de accesare a datelor personale\u00a0 disponibile\u00a0 \u00een sistemele informatice cu ajutorul\u00a0 c\u0103ruia \u00ee\u0219i desf\u0103\u0219oar\u0103 activitatea;<\/p>\n\n\n\n 3.<\/strong> s\u0103 manipuleze datele cu caracter personal, stocate \u00een peti\u0163ii \u015fi documenta\u0163ii, la care are acces cu cea mai mare\u00a0 precau\u021bie, at\u00e2t \u00een ceea ce prive\u0219te conservarea lor c\u00e2t \u0219i \u00een ceea ce prive\u0219te\u00a0 depunerea lor \u00een dulapuri securizate;<\/p>\n\n\n\n 4.<\/strong> s\u0103 nu divulge\u00a0 nim\u0103nui \u0219i s\u0103 nu permit\u0103 nim\u0103nui s\u0103 ia cuno\u0219tiin\u021b\u0103\u00a0\u00a0 de parolele \u0219i mijloacele\u00a0 tehnice de acces\u00a0 \u00een sistemele informatice, cu excep\u021bia administratorilor de sistem informatic;<\/p>\n\n\n\n 5.<\/strong> s\u0103 nu transmit\u0103\u00a0 pe suport informatic \u0219i nici pe un altfel de suport\u00a0 date cu caracter personal\u00a0 c\u0103tre sisteme informatice care nu se afla\u00a0 sub controlul Prim\u0103riei Municipiului Timi\u015foara sau care sunt accesibile \u00een afara\u00a0 Prim\u0103riei Municipiului Timi\u015foara inclusiv\u00a0 stick-uri USB, HDD, discuri rigide,\u00a0 e-mail,\u00a0 foldere accesibile via FTP sau orice alt mijloc tehnic;<\/p>\n\n\n\n 6.<\/strong> s\u0103 nu divulge nim\u0103nui datele cu caracter personal la care are acces, at\u00e2t \u00een mod nemijlocit c\u00e2t \u0219i, eventual, \u00een mod mediat, cu excep\u021bia\u00a0 situa\u021biilor \u00een care comunicarea datelor cu caracter personal se reg\u0103seste \u00een atribu\u021biile de serviciu sau a fost autorizat\u0103\u00a0 de c\u0103tre superiorul s\u0103u ierarhic.<\/p>\n\n\n\n Atribu\u021bii generale<\/strong><\/p>\n\n\n\n 1. <\/strong> Respect\u0103 \u0219i pune \u00een aplicare legisla\u021bia comun\u0103 privind respectarea drepturilor omului \u0219i libert\u0103\u021bilor fundamentale, administra\u021bia public\u0103 local\u0103, prevederi aplicabile func\u021bionarilor publici\/personalului contractual din administra\u021bia public\u0103, regimul juridic al conflictului de interese \u0219i al incompatibilit\u0103\u021bilor, transparen\u021ba decizional\u0103, liberul acces la informa\u021biile de interes public \u0219i a legisla\u021biei specifice domeniului de activitate;<\/p>\n\n\n\n 2. <\/strong> Respect\u0103 \u0219i pune \u00een aplicare toate regulamentele \u0219i procedurile de lucru aprobate \u00een cadrul autorit\u0103\u021bii, fie prin Dispozi\u021bii ale Primarului fie prin Hot\u0103r\u00e2ri ale Consiliului Local;<\/p>\n\n\n\n 3.<\/strong> Aduce la \u00eendeplinire toate atribu\u021biile care deriv\u0103 din aplicarea legisla\u021biei \u00een vigoare, procedurile aprobate \u00een domeniul s\u0103u de activitate \u0219i fi\u0219a postului \u00een scopul asigur\u0103rii unui serviciu public de calitate;<\/p>\n\n\n\n 4.<\/strong> Aduce la \u00eendeplinire, \u00een termenele stabilite de c\u0103tre superiorii ierarhici, lucr\u0103rile \u0219i sarcinile repartizate;<\/p>\n\n\n\n 5.<\/strong> Aplic\u0103 \u0219i respect\u0103 procedurile de sistem \u0219i procedurile opera\u021bionale, \u00een scopul func\u021bion\u0103rii optime \u0219i \u00een conformitate cu cerin\u021bele legale ale sistemelor de management al calit\u0103\u021bii \u0219i de control intern managerial implementate \u00een cadrul Prim\u0103riei Municipiului Timi\u0219oara ;<\/p>\n\n\n\n 6.<\/strong> Aduce la \u00eendeplinire, la termenele stabilite, m\u0103surile cuprinse \u00een Programul de Dezvoltare al Sistemului de Control Intern Managerial \u0219i deciziile\u00a0 Comisiei de Monitorizare;<\/p>\n\n\n\n 7.<\/strong> Particip\u0103 la implementarea \u0219i dezvoltarea sistemului de control intern managerial cu privire la activitatea desf\u0103\u0219urat\u0103;<\/p>\n\n\n\n 8.<\/strong> Monitorizeaz\u0103 \u0219i evalueaz\u0103 sistemic riscurile \u00een vederea stabilirii formelor de control intern corespunz\u0103toare \u00een activitatea specific\u0103 \u0219i care s\u0103 conduc\u0103 la minimalizarea riscurilor inerente;<\/p>\n\n\n\n 9.<\/strong> Asigur\u0103 aducerea la \u00eendeplinire a ac\u021biunilor preventive, a corec\u021biilor \u0219i a ac\u021biunilor corective dispuse;<\/p>\n\n\n\n 10. <\/strong> Colaboreaz\u0103 la \u00eentocmirea programului anual al achizi\u021biilor publice, a programului de investi\u021bii anual \u0219i multianual \u0219i la elaborarea \u0219i aprobarea bugetului pentru anul urm\u0103tor \u0219i a rectific\u0103rilor bugetare;<\/p>\n\n\n\n 11.<\/strong> Particip\u0103 activ la \u00eembun\u0103t\u0103\u021birea continu\u0103 a proceselor de lucru \u00een care este implicat;<\/p>\n\n\n\n