PROCEDURA pentru aplicarea prevederilor Legii nr.52/2003 – privind transparenţa decizională în administraţia publică
Anunţul privind dezbaterea publică se afişează la sediul Primăriei Municipiului Timişoara, se inserează în site-ul propriu şi se transmite mass-media, cu cel mult zece zile înainte de desfăşurare.
Anunţul se aduce la cunoştinţa cetăţenilor şi asociaţiilor legal constituite care au prezentat sugestii şi propuneri în scris şi va conţine data, ora, locul de desfăşurare a şedinţei publice şi ordinea de zi.
Difuzarea anunţului şi invitarea specială a unor persoane la dezbaterea publică sunt în sarcina persoanei responsabile cu societatea civilă.
Dezbaterile se realizează într-un cadru organizat, asigurându-se dreptul la exprimare tuturor participanţilor. Se acordă prioritate celor care au trimis recomandări în scris pe adresa Primăriei. Recomandările pot fi trimise atât pe suport electronic, cât şi pe suport de hârtie – maximum două pagini, de format A4.
Participanţii la dezbatere care se înscriu la cuvânt îşi vor susţine punctele de vedere exclusiv pe marginea proiectelor de hotărâre aflate pe ordinea de zi. În cadrul dezbaterii nu se vor lua în considerare problemele personale ale participanţilor, precum şi opiniile, sugestiile şi sesizările care nu au tangenţă cu subiectele aflate în discuţie.
Durata limită de exprimare a punctelor de vedere este de cinci minute pentru fiecare participant.
Competenţa exclusivă de emitere a dispoziţiilor aparţine Primarului, punctele de vedere exprimate în cadrul dezbaterilor publice având valoare de recomandare.
Dispoziția nr. 92 din 15.01.2007
Persoana din cadrul Primariei Municipiului Timisoara, responsabila pentru relatia cu societatea civila, este d-na cons. Camelia Crișan.
Toate propunerile, sugestiile si opiniile persoanelor interesate cu privire la proiectul de act normativ, pot fi trimise si pe adresa de e-mail: [email protected].
Raport privind transparenţa decizională la nivelul Primăriei Municipiului Timişoara – 2003
Raport privind transparenţa decizională la nivelul Primăriei Municipiului Timişoara – 2004
Raport privind transparenţa decizională la nivelul Primăriei Municipiului Timişoara – 2005
Raport privind transparenţa decizională la nivelul Primăriei Municipiului Timişoara – 2006
Raport privind transparenţa decizională la nivelul Primăriei Municipiului Timişoara – 2007
Raport privind transparenţa decizională la nivelul Primăriei Municipiului Timişoara – 2008
Raport privind transparenţa decizională la nivelul Primăriei Municipiului Timişoara – 2009
Raport privind transparenţa decizională la nivelul Primăriei Municipiului Timişoara – 2010
Raport privind transparenţa decizională la nivelul Primăriei Municipiului Timişoara – 2011
Raport privind transparenţa decizională la nivelul Primăriei Municipiului Timişoara – 2012
Raport privind transparenţa decizională la nivelul Primăriei Municipiului Timişoara – 2013
Raport privind transparența decizională la nivelul Primăriei Municipiului Timișoara – 2014
Raport privind transparența decizională la nivelul Primăriei Municipiului Timișoara – 2015
Raport privind transparenţa decizională la nivelul Primăriei Municipiului Timişoara – 2016
Raport privind transparența decizională la nivelul Primăriei Municipiului Timișoara – 2017
Raport privind transparența decizională la nivelul Primăriei Municipiului Timișoara – 2018
Raport privind transparența decizională la nivelul Primăriei Municipiului Timișoara – 2019