Serviciul Relaționare Directă cu Cetățenii, parter, camera 12, este deschis de luni pâna vineri după următorul program:
- Luni, Miercuri, Joi, Vineri: 8,30 – 16,30
- Marți: 8,30 – 18,30
Serviciul Relaționare Directă cu Cetățeni are următoarele atribuții:
- asigurarea asistenței și gestionarea activității de consiliere și informare în toate domeniile de activitate ale instituției;
- gestionarea relațiilor cu publicul, asigurând informarea și consilierea cetățenilor prin furnizarea pe loc a informațiilor de interes general precum și a informațiilor cu caracter tehnic, specific;
- asigurarea formularelor tipizate necesare în mod operativ şi gratuit;
- asigurarea inregistrării documentaţiilor, petiţiilor, cererilor, sesizărilor, reclamaţiilor, etc şi transmiterea acestora spre soluţionare compartimentelor de specialitate;
- gestionează emiterea şi încasarea taxelor necesare documentaţiilor, conform prevederilor legale;
- înscrierea în audienţă la executivul instituţiei;
- eliberarea documentaţiilor, adeverinţelor, avizelor, contractelor solicitate, etc;
- îndrumarea cetăţenilor către serviciile de specialitate în vederea obţinerii de informaţii detaliate care depăşesc competenţele structurii de asistenţă, dacă este cazul.