Logo Primaria Timisoara

Primăria Municipiului Timișoara

Serviciul Relaționare Directă cu Cetățenii

Serviciul Relaționare Directă cu Cetățenii, parter, camera 12, este deschis de luni pâna vineri după următorul program:
  • Luni, Miercuri, Joi, Vineri: 8,30 – 16,30
  • Marți: 8,30 – 18,30

Serviciul Relaționare Directă cu Cetățeni are următoarele atribuții:

  1. asigurarea asistenței și gestionarea activității de consiliere și informare în toate domeniile de activitate ale instituției;
  2. gestionarea relațiilor cu  publicul, asigurând informarea și consilierea cetățenilor prin furnizarea pe loc a informațiilor de interes general precum și a informațiilor cu caracter tehnic, specific;
  3. asigurarea formularelor tipizate necesare în mod operativ şi gratuit;
  4. asigurarea inregistrării documentaţiilor, petiţiilor, cererilor, sesizărilor, reclamaţiilor, etc şi transmiterea acestora spre soluţionare compartimentelor de specialitate;
  5. gestionează emiterea şi încasarea taxelor necesare documentaţiilor, conform prevederilor legale;
  6. înscrierea în audienţă la executivul instituţiei;
  7. eliberarea documentaţiilor, adeverinţelor, avizelor, contractelor solicitate, etc;
  8. îndrumarea cetăţenilor către serviciile de specialitate în vederea obţinerii de informaţii detaliate care depăşesc competenţele structurii de asistenţă, dacă este cazul.