Concurs pentru ocuparea unei functii publice specifice de conducere vacanta din aparatul de specialitate al Primarului Municipiului Timisoara organizat in baza art.II Legea nr.203/2020 pentru modificarea si completarea Legii nr.55/2020 privind unele masuri pentru prevenirea si combaterea efectelor pandemiei de COVID 19
Informaţii concurs
Tip concurs : recrutare functie publica de conducere
Data de sustinere a probei scrise: 09.03.2021,ora 11,00 . In cadrul concursului se desfasoara probe suplimentare de testare a cunostintelor PC si a cunostintelor de limba straina;
Data de sustinere a probelor suplimentare: 09.03.2021 ora 9,00(cunostinte de operare pe calculator : IT)
ora 10 (cunostinte de Limba Engleza)
Locul desfasurarii probelor suplimentare va fi la sediul Primariei Municipiului Timisoara bv.C.D.Loga, nr. 1
Stare concurs: Programat
Observaţii suplimentare: persoana de contact: consilier Daniela Adam si/sau consilier Agata Jivkov : Bd.CD Loga nr.1 , tel; 0256408352 , la adresa de e-mail [email protected]
Dosarele de înscriere la concurs se depun la sediul Primariei Municipiului Timisoara , bv. C.D. Loga nr. 1 , în perioada 04.02.2021 -23.02.2021, inclusiv.
Concurs afişat la data: 04.02.2021, ora 15:00.
Informaţii post scos la concurs : SECRETAR GENERAL AL UAT
Condiţii de participare:
Studii universitare de licenta absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta in stiinte juridice, administrative sau stiinte politice;
Studii universitare de master in domeniul administratiei publice, management sau in specialitatea studiilor necesare ocuparii functiei publice sau cu diploma echivalenta conform prevederilor art.153, alin.(2) din Legea educatiei nationale nr. 1/2011, cu modificarile si completarile ulterioare
Vechimea in specialitatea studiilor: minim 7 ani
Proba suplimentara de testare a cunostintelor de operare pe calculator Microsoft Office – nivel mediu – se va desfasura la sediul Primariei municipiului Timisoara, in data de 09.03.2021, bvd,C.D. Loga nr.1 ora 9,00
Proba suplimentara de testare a cunostintelor de limba engleza – nivel mediu – se va desfasura la sediul Primariei municipiului Timisoara , bvd. C.D. Loga nr.1, in data de 09.03.2021 ora 10,00
Atribuţiile postului: anexa – Fisa postului ;
Bibliografie concurs: este prezentata in anexă: Bibliografie;
Dosarul de concurs:
Pentru concursul de recrutare (funcţii publice de conducere), dosarul va cuprinde următoarele documente, conform prevederilor art. 49 din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici,cu modificările şi completările ulterioare:
Copiile de pe actele prevazute mai sus, precum si copia certificatului de incadrare intr-un grad de handicap se prezintă în copii legalizate sau însoţite de documentele originale, care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretarul comisiei de concurs;
Cazierul judiciar poate fi înlocuit cu o declaraţie pe propria răspundere. În acest caz, candidatul declarat admis la selecţia dosarelor şi care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informaţiilor direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului pe tot parcursul desfăşurării concursului, dar nu mai târziu de data şi ora organizării interviului, sub sancţiunea neemiterii actului administrativ de numire. În situaţia în care candidatul solicită expres la înscrierea la concurs preluarea informaţiilor direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă, extrasul de pe cazierul judiciar se solicită potrivit legii şi procedurii aprobate la nivel instituţional.
Adeverinţele care au un alt format decat cel prevazut in anexa trebuie sa cuprinda elemantele similar celor prevazute in anexa si din care sa rezulte cel putin urmatoarele informatii :functia/functiile ocupata/ocupate, nivelul studiilor solicitate pentru ocuparea acesteia/acestora, temeiul legal al desfasurarii activitatii, vechimea in munca acumulata , precum si vechimea in specialitatea studiilor.
Adeverinta care atesta starea de sanatate contine, in clar, numarul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, in formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sanatatii. Pentru candidatii cu dizabilitati , in situatia solicitarii de adaptare rezonabila, adeverinta care astesta starea de sanatate trebuie insotita de copia certificatului de incadrare intr-un grad de handicap, emis in conditiile legii.
Relaţii suplimentare privind depunerea dosarelor se pot obţine de la consilier Daniela Adam si/sau consilier Agata Jivkov : Bd.CD Loga nr.1 , tel; 0256408352 , la adresa de e-mail [email protected]
REZULTATE SELECȚIE DOSARE – afișate în 25.02.2021
REZULTATE CONTESTAȚIE – afișate în 1.03.2021
REZULTATE PROBA SCRISĂ – afișate în 09.03.2021