S-a încheiat procesul de selecție a reprezentanților primarului în Consiliile de Administrație din grădinițe, școli generale și licee publice din subordinea primăriei.
În luna februarie a fost lansat apelul către cetățeni, s-au înscris 165 de persoane, oameni interesați de calitatea invățământului în Timișoara. Procesul de evaluare a candidaturilor a fost coordonat, în mod voluntar, de Asociația Valori în Educație, iar departajarea s-a făcut în baza a trei criterii: motivație, experiență profesională, experiență în învățământul preuniversitar. La finalizarea selecției, au fost semnate dispozițiile de numire a celor 61 care vor reprezenta primarul în Consilii de Administrație în grădinițe și școli. Aceștia provin din mediul de afaceri, sectorul educațional, IT, ONG-uri, etc: sectorul de afaceri: 22, sectorul educației: 22, alte sectoare( ONG, IT, juridic, financiar, administrație publică, accesare de fonduri, arte și design, comunicare și relații publice, servicii sociale, inginerie): 17.
“Pentru a evita conflictele de interese și creșterea artificială a numărului de reprezentanți ai cadrelor didactice sau ai părinților la nivelul consiliului de administrație, candidații nu au putut opta pentru unitatea de învățământ în care sunt angajați, sau dacă în consiliul de administrație se află rude și nici pentru școala sau grădinița în care sunt înscriși copiii lor. Implicarea lor este voluntară și le mulțumesc celor care vor face parte din aceste consilii, dar și celor care s-au înscris”, a declarat Dominic Fritz.
Direcția Comunicare-Relaționare