Programul de lucru RETIM în județul Timiș pentru perioada de Paște și 1 mai
Compania RETIM informează clienţii şi colaboratorii săi din județul Timiș asupra programului de lucru valabil în perioada Sărbătorilor Pascale și a zilei 1 Mai.
COLECTAREA DE DEŞEURI
Activitatea de colectare a deşeurilor din toate localităţile din județul Timiș în care operează compania RETIM se va desfăşura conform PROGRAMELOR ZILNICE OBIŞNUITE. Nu există modificări faţă de orarele curente. Utilizatorii serviciului de salubrizare sunt rugați să scoată la stradă recipientele de colectare a deșeurilor în zilele obișnuite ale săptămânii.
BIROURI DE RELAŢII CLIENŢI ŞI CASIERII – Timișoara și Lugoj
Birourile de relaţii clienţi şi casierii vor fi:
- DESCHISE până în data de 29 aprilie inclusiv– program obișnuit, de la ora 08.00 până la ora 16.00
- ÎNCHISE în perioada 30 aprilie – 3 mai inclusiv
- DESCHISE din data de 4 mai, de când se va relua programul obișnuit, de la ora 08.00 până la ora 16.00
Compania RETIM recomandă utilizarea cu precădere a instrumentelor de plată electronice disponibile pe site-ul www.retim.ro , a sistemelor de plată rapidă PayPoint, Un-Doi, Self-Pay sau a aplicației mobile Pago.
PUNCTELE DE COLECTARE A DEŞEURILOR VOLUMINOASE, VEGETALE ŞI DIN CONSTRUCŢII DIN TIMIŞOARA
Cele patru puncte de colectare a deşeurilor voluminoase, vegetale şi din construcţii operaționalizate de către compania RETIM împreună cu Primăria Timişoara vor avea următorul program:
- DESCHISE până în data de 29 aprilie inclusiv – program obișnuit
- ÎNCHISE în perioada 30 aprilie – 3 mai inclusiv.
- DESCHISE din data de 4 mai, de când se va relua programul obișnuit.
Adresele și programele de funționare obișnuite ale celor patru puncte de colectare din Timişoara sunt:
- Calea Torontalului, nr. 94 ( L-V: 9:00-19:00, S: 8:00-16:00 )
- Calea Moşniţei, nr 2-4 ( L-V: 9:00-19:00, S: 8:00-16:00 )
- Avram Imbroane, nr 70 ( L-V: 9:00-19:00, S: 8:00-16:00 )
- Calea Chișodei, Str. Mile Cărpenișan, nr 3 ( L-V: 9:00-17:00, S: 8:00-16:00 )
RETIM rămâne în contact direct cu clienţii săi pe canalele de comunicare online – website www.retim.ro, email [email protected] si pagina oficială de Facebook.
De asemenea, operatorii serviciului de Call Center sunt disponibili la numărul +40 374 885 692, de luni până vineri, între orele 07.00 – 19.00.