A fost adjudecat contractul de execuție pentru proiectul “Extinderea, reabilitarea, modernizarea și echiparea ambulatoriului de specialitate al Clinicii de Recuperare, Medicină Fizică și Balneologie Timișoara din cadrul Spitalului Clinic Municipal de Urgență Timișoara, prin demolare parțială și extindere orizontală și verticală”.
În noiembrie 2020, a fost lansată licitația pentru desemnarea executantului lucrării și au fost înregistrate 4 oferte. Au fost parcurse etapele de evaluare, iar în urma comunicării rezultatelor a fost înregistrată o contestație în 31.03.2021, respinsă recent de Consiliul Național de Soluţionare a Contestaţiilor, în 26.04.2021 fiind comunicat câștigătorul contractului de execuție a lucrărilor: SC ALEX-DIA CONSTRUCT SRL. Urmează semnarea contractului, care are o valoare de 12.880.071 lei fără TVA, durata de execuție a lucrărilor fiind de 21 de luni.
Spitalul, pentru care primăria s-a luptat ani de zile în instanță, pentru a rămâne în patrimoniul orașului, are două corpuri de clădire (A și B). Proiectul de reabilitare vizează Corpul B, cu regim de subsol (parțial) și parter, construit în anii 1960, destinat activităților de ambulatoriu și având o suprafață construită de 1560 mp.
Se vor realiza: desfacerea/demolarea parțială a zonelor cu cabinetele de electroterapie și secția de hidroterapie pentru a face loc unei noi structuri care să respecte normele necesare instituțiilor spitalicești; reabilitarea zonelor care cuprind bazinul mare, vestiarele, grupurile sanitare și legătura cu corpul A; extinderea pe verticală, prin supraetajarea cu un nivel, a zonelor cu noi cabinete de consultație, legătura cu corpul A, lift exterior; o extindere nouă, cu două etaje pe locul ambulatoriului, care se face pentru cabinetele medicilor, cabinete de consultație, săli de tratament, vestiare, grupuri sanitare, având la parter sectorul de hidroterapie recreat și la celelalte niveluri noi funcțiuni spitalicești. Corpul de clădire își va păstra rolul actual de ambulatoriu și se va realiza o intrare principală din exterior, care va permite accesul direct în ambulatoriu al persoanelor cu dizabilități și accesul cu targa. Se vor realiza finisaje moderne, se schimbă instalațiile interioare și rețelele de utilități și vor fi achiziționate dotări medicale și mobilier.
În 10.09.2019 s-a semnat contractul de finanțare în cadrul Programului Operațional Regional 2014-2020. Valoarea totală este de 23,7 milioane de lei cu TVA inclus, valoarea totală eligibilă fiind de 10,6 milioane lei. Termenul de finalizare este 31.10.2022.
Direcția Comunicare-Relaționare