Centrul de relaţii cu clienții și casieriile societăţii Aquatim vor fi închise în perioada 30 aprilie – 4 mai.
Pentru achitarea facturii de apă, clienții pot utiliza metodele alternative: on-line, din contul de client pe site-ul www.aquatim.ro, prin reţelele bancare, la magazinele din reţeaua PayPoint, centrele de plăți un-doi ale Mobile Distribution și prin serviciul Westaco Express, disponibil în stațiile OMV. Mai multe detalii la: http://www.aquatim.ro/unde-si-cum-puteti-plati-43.html.
În această perioadă asigurăm permanenţa echipelor de intervenţie pentru rezolvarea eventualelor avarii, iar dispeceratul este disponibil non-stop. Consumatorii pot anunța lipsa apei reci, presiunea scăzută la robinet, înfundarea canalului sau alte probleme ale reţelelor publice de apă şi canalizare la numărul de telefon 0356 914.
Serviciul Comunicare și Marketing
CALL-CENTER/ DISPECERAT: 0356 914, program 24/7