Primăria Municipiului Timișoara, titular al planului de calitate a aerului, anunţă publicul asupra iniţierii procesului de elaborare a Planului integrat de calitate a aerului pentru Municipiul Timişoara în conformitate cu prevederile articolului 13, alin. (2) din HG nr.257/15.04.2015 privind aprobarea Metodologiei de elaborare a planurilor de calitate a aerului, a planurilor de acţiune pe termen scurt şi a planurilor de menţinere a calităţii aerului.
Ordinul nr.2202/11.12.2020, privind aprobarea listelor cu unităţiile administrativ-teritoriale întocmite în urma încadrării în regimuri de gestionare a ariilor din zonele şi aglomerările prevazute în anexa nr.1 la Legea nr. 104/2011 privind calitatea aerului înconjurator încadrează Municipiul Timişoara în regimul de gestionare I, pentru indicatorul particule în suspensie PM10 și dioxid de azot și oxizi de azot NO2/NOx, iar Municipiul Timişoara este autoritatea administrației publice competentă să iniţieze elaborarea unui Plan integrat de calitate a aerului, conform prevederilor art.22 din Legea nr. 104/15.06.2011, precum şi ale art..13, (2) din HG nr. 257/15.04.2015.
Publicul are dreptul de a participa la procesul de luare a deciziilor privind planul menţionat.
Informaţiile privind iniţierea elaborării Planului integrat de calitate a aerului, pot fi solicitate la sediul Municipiul Timişoara B-dul C.D.Loga nr.1, la Serviciul Protecţie Mediu şi la adresa Agenția pentru Protecția Mediului Timis, B-dul Liviu Rebreanu, nr.18-18 A Timișoara.
Șef Serviciu Protecție Mediu
Victor Cătălin Birda