Logo Primaria Timisoara

Primăria Municipiului Timișoara

Dezbatere publică în 18.10.2021

Primăria Municipiului Timişoara va organiza în 18.10.2021, începând cu ora 16:00, o dezbatere publică privind noul regulament de funcționare al sistemului de administrare al parcărilor publice, TimPark. Acest regulament va fi aprobat ulterior consultării publice prin hotărâre a consiliul local, conform prevederilor art. 9 alin. 2 din O.G. nr. 71/2002 privind organizarea și funcționarea serviciilor publice de administrare a domeniului public și privat de interes local.

Dezbaterea va avea loc în format electronic pe platforma ZOOM și linkul va fi transmis celor care se înscriu pentru intervenție.

Pentru a transmite cererea de înscriere pentru intervenție, cei interesați se pot adresa în scris Cabinetului Viceprimar Ruben Lațcău sau în format electronic la adresa [email protected] până în data de 16.10.2021, ora 12:00.

VICEPRIMAR,
Ruben Lațcău

Zoom Meeting

https://us06web.zoom.us/j/89480854178?pwd=d0l0UUI0WnEyQnFnbEJybS9SVURRZz09

Meeting ID: 894 8085 4178

Passcode: 463351