Logo Primaria Timisoara

Primăria Municipiului Timișoara

Dezbatere publică

Primăria Municipiului Timişoara va organiza luni, 01.11.2021, ora 1700,  dezbaterea publică pe marginea „Proiectului de hotărâre privind modificarea Hotărârii Consiliului Local nr.265 / 20.12.2016 privind aprobarea prețului local al energiei termice livrată de Compania Locală de Termoficare COLTERM S.A., modificată prin Hotărârea Consiliului Local nr. 392 / 17.10.2017, Hotărârea Consiliului Local nr.670/12.12.2018 și Hotărârea Consiliului Local nr. 627/ 10.12.2019”.

Dezbaterea se va desfășura prin platforma online ZOOM.

Pentru transmiterea propunerilor, sugestiilor sau opiniilor cu privire la proiectul de hotărâre supus dezbaterii, cetățenii interesați se pot adresa în scris Direcţiei Secretariat General – Serviciul Administraţie Locală, sau in format electronic, la adresa: [email protected]., până la data de 01.11.2021, ora 1200.

Persoanele care doresc să participe și online la dezbatere, vor anunța până cel târziu la data de 01.11.2021, ora 1200 intenția de participare și totodată vor transmite opiniile pe  care urmează să le pună în discuție, la  adresa de e-mail de mai sus, unde vor preciza: numele, numărul de telefon, adresa de e-mail pentru transmiterea invitației online în vederea participării prin intermediul platformei online.

Participanţii la dezbatere care se înscriu la cuvânt îşi vor susţine punctele de vedere exclusiv pe marginea proiectului de hotărâre aflat pe ordinea de zi.

Durata limită de exprimare a punctelor de vedere este de trei minute pentru fiecare participant.

SECRETAR GENERAL

CAIUS ȘULI