Logo Primaria Timisoara

Primăria Municipiului Timișoara

PROGRAMUL CU PUBLICUL LA SERVICIUL INFORMARE CONSILIERE CETĂȚENI – CAMERA 12, DIN SEDIUL  BV.C.D.LOGA NR.1, ESTE :

CONSILIERE, ÎNREGISTRARE ȘI DEPUNERE DOCUMENTE

LUNI, MIERCURI, JOI, VINERI , ÎNTRE ORELE 8:30-16:00.

MARȚI  ÎNTRE ORELE 8:30-18:00.

 

Orarul casieriei din camera 12 este :

–Luni,  Miercuri, Joi ,Vineri  între orele 8:30-15:30 (pauză de la 12:00 – 12:15 / 14:00-14:15)

-Marți între orele 8:30-17:30 (pauză de la 12:45-13:00)

Accesul se face doar pe baza numărului de ordine eliberat la intrarea în incintă.

 

DIRECȚIA PATRIMONIU

Program cu publicul: 

Marti și Joi, orele 14:00-16:00

Din două în două săptămâni, la ora 10:00 – program de audiențe. Înscrierile se fac online sau la Camera 12.

 

DIRECȚIA GENERALĂ URBANISM ȘI PLANIFICARE TERITORIALĂ

Program cu publicul:

LUNI, MARȚI, MIERCURI, JOI: 14:00 – 16:00

CONVORBIRE TELEFONICĂ CU INSPECTORII

ACEST ORAR POATE SUFERI MODIFICĂRI ÎN FUNCȚIE DE STAREA DE ALERTĂ ȘI FLUCTUAȚIILE DE PERSONAL.
PENTRU CONFIRMARE ORAR DE LUCRU , PUTEȚI SOLICITA INFORMAȚII TELEFONICE LA NUMĂRUL 0256-408426

Pentru a putea facilita accesul cetățenilor la serviciile publice oferite de administrația locală, vă recomandăm, în măsura în care acest lucru este posibil, să apelați cu prioritate la mijloacele de comunicare electronice. Formularele și alte informații utile sunt disponibile pe site-urile oficiale ale PMT:

Primăria Municipiului Timișoara

Date de contact:

Adresa: b-dul C.D. Loga, nr. 1, cod poștal 300030

Telefon: 0256 969

Email: [email protected]

 

Modalități de contact

Telefon
Email
[email protected]
Fax
(0256) 490 635
Adresa
B-dul C.D. Loga, nr. 1, cod poștal 300030

Program cu publicul

Luni-joi
08:30-16:00
Vineri
08:30-16:00

Meniu opțiuni centrala telefonică

  1. Limba română
    1. Poliția Locală
    2. Taxe, Impozite, Direcția Fiscală
    3. Interacțiune online
    4. Direcția Tehnică
      1. Autorizații de circulație pentru zone cu resticție de tonaj
      2. Iluminat public stradal
      3. Rețele hidrotehnice, termoficare, gaz
      4. Comisia de circulație
      5. Drumuri, poduri, trotuare, piste de biciclete
      6. Permise de spargere
    5. Direcția de Evidență a Persoanelor
      1. Informații eliberare acte
      2. Programare depunere cereri pentru acte de identitate
      3. Înregistrare nașteri
      4. Înregistrare decese
      5. Eliberare duplicate după certificate de stare civilă și adeverințe de celibat
      6. Înregistrare căsătorii și divorțuri pe cale administrativă
      7. Transcrieri de cetificate de naștere sau căsătorie din străinătate
      8. Informații despre rectificări, menţiuni din străinătate, schimbări de nume
    6. Camera 12 – Serviciul Informare și Consiliere Cetățeni
      1. Alocații/Indemnizații/Autoritatea Tutelară/Formulare europene/Agricol
      2. Tehnic/Mediu/Publicații de vânzare
      3. Urbanism/Banca de Date Urbane
      4. Comerț-Publicitate-Corespondență-Arhivă-Juridic –Citații
      5. Asociații de proprietari
      6. Aviz/Acord unic
      7. Patrimoniu/Preemțiuni
      8. Audiențe
    7. Direcția Urbanism
      1. Certificate de urbanism și prelungirea acestora
      2. Autorizații de construire-desființare și prelungirea acestora precum și comunicări
      3. Banca de date urbane
      4. Biroul PUZ/PUD
      5. Biroul activități comerciale
    8. Direcția Patrimoniu
      1. Locuințe
      2. Spații cu altă destinație
      3. Terenuri
      4. Cărți funciare
      5. Garaje, coșerit, cimitire, spații utilitare
    9. Mediu, spații verzi și salubrizare
      1. Informații privind gestionarea anumitor tipuri speciale de deșeuri
      2. Salubrizare – coșuri de gunoi, deșeuri menajere, deșeuri abandonate
      3. Deratizare, dezinsecție, dezinfecție
      4. Gestiune populație canină, colectare cadavre animale
      5. Solicitări referitoare la locuri de joacă
      6. Solicitări corecții/defrișare arbori
      7. Avize și planuri de mediu
      8. Autorizații/Avize/Acorduri
    10. Sesizări
      1. Sesizări
      2. Alte probleme