Primăria municipiului Timișoara organizează un concurs de recrutare, cu proba scrisă în data de 16.02.2022, pentru ocuparea pe durată nedeterminată a funcției de conducere vacantă de director la Serviciul Asistență Medicală Școlară .
I.Care sunt posturile scoase la concurs?
Postul este pe durată nedeterminată, cu o durată normală a timpului de muncă de 8 ore/zi, 40 ore/săptămână.
II.Care sunt probele concursului ?
La acestea se adaugă probe suplimentare eliminatorii de testare a competențelor lingvistice de comunicare în limbi străine și competențelor în domeniul IT.
III. Care este calendarul de desfășurare a concursului de recrutare ?
Data afișării anunțului de concurs: 20 ianuarie 2022;
Perioada de depunere a dosarelor de concurs :20 ianuarie 2022-10 februarie 2022
Data, ora şi locul sau locaţia desfăşurării probelor suplimentare :
Data, ora şi locul sau locația desfășurării probei scrise: 16 februarie 2022, ora 11:00 la sediul instituției : Timișoara, Bd. C.D.Loga nr.1 .
Data, ora și locul desfășurării interviului: 21 februaria 2022 începând cu ora 10:00 la sediul instituției : Timișoara, Bd. C.D.Loga nr.1 .
IV.Cine oferă informații despre concurs?
consilier Andraș Claudiu, adresa de e-mail [email protected], tel. 0256/408____ sau la sediul instituției Bd.C.D.Loga nr.1 camera 8
V. Care sunt condițiile de participare?
Candidații trebuie să îndeplinească condițiile generale de ocupare a unei funcții contractuale și condițiile specifice funcției de conducere vacante scoase la concurs.
V.1 Care sunt condițiile generale de ocupare a funcției de conducere?
V.2 Care sunt condițiile specifice de ocupare a funcției de conducere scoase la concurs?
studii: studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în una din specializările cuprinse în ramurile de științe :medicină, științe economice, științe juridice sau științe administrative;
specializări:
limbi străine (necesitate şi nivel): Una din limbile engleză/franceză/ italiană/ spaniolă (citit , scris, vorbit) – nivel mediu;
cunoștințe de operare calculator: MsOffice –nivel mediu;
experiență în specialitatea studiilor sau în domeniulmanagement organizațional, management sanitar, management de proiecte (care au presupus coordonarea din punct de vedere organizațional, financiar și al resurselor umane): minim 5 ani;
VI. Ce trebuie să conțină dosarul de concurs ?
a)cerere de înscriere la concurs adresată Primarului municipiului Timișoara;
b)copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
c)copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituţia publică;
d)carnetul de muncă sau, după caz, adeverinţele care atestă vechimea în muncă, în meserie şi/sau în specialitatea studiilor, în copie;
e)cazierul judiciar sau o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcţia pentru care candidează;
f)adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate;
g)curriculum vitae;
Actele prevăzute la lit. b)-d) vor fi prezentate şi în original în vederea verificării conformităţii copiilor cu acestea și certificării lor. Candidații pot depune și alte documente considerante relevante în vederea probării îndeplinirii condițiilor specifice.
VII. Unde se depune dosarul de concurs?
Dosarul de concurs se depune la sediul Primăriei Municipiului Timișoara, bdul C.D.Loga nr.1, parter, camera 8.
VIII. Care este bibliografia de concurs?
Bibliografia cuprinde acte normative, lucrări, articole de specialitate sau surse de informare şi documente expres indicate, cu relevanţă pentru funcţia contractuală vacantă pentru care se organizează concursul și/sau domeniul de acivitate coordonat/condus.
Ordinul Comun al Ministerului Sănătății nr. 438/30.03.2021 și Ministerului Educației nr.4.629/13.08.2021 privind asigurarea asistenței medicale a preșcolarilor, elevilor din unitățile de învățământ preuniversitar și studenților din instituțiile de învățământ superior pentru menținerea stării de sănătate a colectivităților și pentru promovarea unui stil de viață sănătos;
Ordinul Ministrului Sănătății, al Ministrului Afacerilor Interne, al Ministrului Apărării Naționale și al Ministrului Lucrărilor Publice, Dezvoltării și Administrației nr. 2.171/181/M.223/4.380/2020 pentru stabilirea normelor privind autorizarea, organizarea și funcționarea centrelor de vaccinare împotriva COVID-19, cu modificările și completările ulterioare;
Ordonanța de Urgență a Guvernului nr.162/2008 privind transferul ansamblul de atributii si competente exercitate de Ministerul Sanatatii către autoritățile publice locale cu modificările și completările ulterioare;
Hotărârea Guvernului nr. 56/2009 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 162/2008 privind transferul ansamblului de atribuţii şi competenţe exercitate de Ministerul Sănătăţii către autorităţile administrației publice locale cu modificările și completările ulterioare;
Legea nr. 55 / 2020 privind unele măsuri pentru prevenirea și combaterea efectelor pandemiei de COVID-19; cu modificările și completările ulterioare;
Ordonanța de Urgență a Guvernului nr.57/2019 privind Codul Administrativ
Partea I – Dispozitii generale (art.1-13)
Partea a VI-a – Statutul funcţionarilor publici, prevederi aplicabile personalului contractual din administraţia publică şi evidenţa personalului plătit din fonduri publice,
Titlul I- Dispozitii generale, (art.365-368)
Titlul III- Personalul contractual din autoritatile si institutiile publice, (art.538-562 coroborate cu prevederile art. 430, 432-434, 437-441, 443-449, 458 şi art. 506 alin. (1)-(9), 490,491 )
Partea a VII-a –Răspunderea administrativă (art.563-579);
Partea a VIII-a – Servicii Publice (art.580-596) ;
Management Sanitar- Mihai Luchian, 2015;
Regulamentul (UE) 2021/522 al Parlamentului European și al Consiliului din 24 martie 2021 de instituire a unui program de acțiune a Uniunii în domeniul sănătății („programul «UE pentru sănătate»”) pentru perioada 2021-2027
https://eur-lex.europa.eu/legal-content/RO/TXT/PDF/?uri=CELEX:32021R0522&from=RO
Articol: Asistență medicală școlară: propuneri pentru mai bine, Viața medicală-
https://www.viata-medicala.ro/congrese/asistenta-medicala-scolara-propuneri-pentru-mai-bine-7018
Tematica: dacă nu e precizat altfel, elementele din bibliografie vor fi studiate în integralitatea lor.
IX. ATRIBUTIILE POSTULUI
IX.1 Atributii specifice
Tipul de servicii | Atribuții specifice |
Servicii de asigurare a unui mediu sănătos pentru comunitatea de preșcolari, elevi și studenți | |
Identificarea și managementul riscurilor pentru sănătatea colectivității | a) Semnalează instituțiilor publice cu atribuții de control încălcările legislative vizând determinanții comportamentali ai stării de sănătate (vânzarea de produse din tutun, alcool, droguri, noile substanțe psihoactive, alimente și băuturi restricționate la comercializare în școli) sesizate de medicii coordonatori. b) Asigură resursele financiare adecvate pentru acoperirea nevoilor de medicamente, materiale stomatologice, materiale sanitare, obiecte de inventar (instrumentar, aparatură medicală, mobilier medical etc.), mijloace fixe, birotică, truse medicale de prim ajutor, contract de service pentru aparatura medicală și contract pentru gestionarea deșeurilor biologic periculoase, conform Ordinului Ministrului Sănătății nr. 1.030/2010 privind aprobarea modelului Contractului pentru asigurarea unor cheltuieli de natura cheltuielilor de personal aferente medicilor, medicilor stomatologi, asistenților medicali și a cheltuielilor pentru medicamente și materiale sanitare pentru baremul de dotare din cabinetele de medicină generală și dentară din unitățile de învățământ, în conformitate cu legislația în vigoare.c) Asigură personalul medical necesar (prin contractare în condițiile Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 162/2008 privind transferul ansamblului de atribuții și competențe exercitate de Ministerul Sănătății către autoritățile administrației publice locale, aprobată prin Legea nr. 174/2011, cu modificările ulterioare) în unitățile de învățământ, în funcție de numărul de preșcolari/elevi și studenți normarea personalului. d)Asigură organizarea concursurilor pentru ocuparea posturilor vacante de medici, medici stomatologi și asistente medicale, cu respectarea legislației Ministerului Sănătății și cu sprijinul direcțiilor de sănătate publică județene și a municipiului București. e) colaboreaza cu Directia de Asistență Socială pentru desemnarea asistenților sociali responsabili pentru gestionarea cazurilor sociale din unitățile de învățământ. |
Gestionarea circuitelor funcționale | Sprijină unitățile de învățământ în evaluarea și conformarea la standarde a circuitelor funcționale. |
Verificarea respectării reglementărilor de sănătate publică | Răspunde la solicitările Direcției de Sănătate Publică județene/ a municipiului București privind respectarea reglementărilor de sănătate publică în unitățile de învățământ. |
Servicii de menținere a stării de sănătate individuale și colective | |
Imunizări în condiții epidemiologice speciale | Sprijină efectuarea imunizărilor în condiții epidemiologice speciale. |
Servicii de examinare a stării de sănătate a elevilor | |
Eliberarea documentelor medicale necesare | Asigură necesarul de tipizate medicale necesare desfășurării activității cabinetelor medicale și de medicină dentară |
Servicii de promovare a unui stil de viață sănătos | |
Educația pentru sănătate | Susține, încurajează și promovează în unitățile de învățământ organizarea și desfășurarea activităților curriculare, extracurriculare și extrașcolare de educație pentru sănătate și de formare a stilului de viață sănătos. |
IX.2 Atribuții comune
Asigură egalitatea de şanse şi tratament cu privire la dezvoltarea carierei personalului din subordine, în condiţiile legislaţiei specifice aplicabile fiecărei categorii de personal. În acest sens, personalul de conducere are următoarele obligaţii:
În scopul asigurării condiţiilor necesare îndeplinirii cu imparţialitate a îndatoririlor ce decurg din raporturile ierarhice, personalul de conducere are obligaţia de a nu se angaja în relaţii patrimoniale cu personalul din subordine.