Logo Primaria Timisoara

Primăria Municipiului Timișoara

DEZBATERE PUBLICĂ

DEZBATERE PUBLICĂ

Primăria Municipiului Timişoara va organiza joi, 03.03.2022, ora 1700,  dezbaterea publică pe marginea următoarelor proiecte de hotărâre:

  • Proiect de hotărâre privind înființarea Administrației pentru Educație și Sănătate a municipiului Timișoara prin reorganizarea structurală a serviciilor publice de educație și sănătate oferite de municipalitate;
  • Proiect de hotărâre privind aprobarea organizării și statului de funcții pentru aparatul de specialitate al Primarului Municipiului Timișoara.

Dezbaterea se va desfășura prin platforma online ZOOM.

Pentru transmiterea propunerilor, sugestiilor sau opiniilor cu privire la proiectele de hotărâre supuse dezbaterii, cetățenii interesați se pot adresa în scris Direcţiei Secretariat General –   Serviciul Administraţie Locală sau in format electronic, la adresa: [email protected], până la data de 02.03.2022, ora 1200.

Persoanele care doresc să participe online la dezbatere, vor anunța până cel târziu în data de 02.03.2022 intenția de participare și totodată vor transmite opiniile pe care urmează să le pună în discuție, la adresa de e-mail de mai sus, unde vor preciza:  numele, numărul de telefon, adresa de e-mail pentru transmiterea invitației online în vederea participării la ședința prin  intermediul platformei online.

Participanții la dezbatere care se înscriu la cuvânt își vor susține punctele de vedere exclusiv pe marginea proiectelor de hotărâre aflate pe ordinea de zi.

Durata limită de exprimare a punctelor de vedere este de 3 minute pentru fiecare participant.

SECRETAR GENERAL,

CAIUS ȘULI