Anunţ de recrutare privind selecţia membrilor în Consiliul de administrație al Agenția de Achiziții Publice Timișoara S.R.L.
Municipiul Timișoara, în calitate de autoritate publică tutelară a Agenției de Achiziții Publice Timișoara S.R.L., anunță organizarea procesului de recrutare și selecție pentru poziția de membru în Consiliul de Administrație, în conformitate cu prevederile OUG nr. 109/2011 privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice, cu modificările și completările ulterioare, în următoarele condiții:
Număr de posturi: 3 (trei).
Calendarul de desfășurare a procedurii de selecție:
Data, ora și locul desfășurării probei interviului: 29 iunie 2022, ora 12:00, la sediul instituției din mun. Timișoara, Bd. C. D. Loga nr. 1.
Criteriile de evaluare a activitatii profesionale:
a) cunoştinţe profesionale şi abilităţi;
b) calitatea, operativitatea şi eficienţa activităţilor desfăşurate;
c) perfecţionarea pregătirii profesionale;
d) capacitatea de a lucra în echipă;
e) comunicare;
f) disciplină;
g) rezistenţă la stres şi adaptabilitate;
h) capacitatea de asumare a responsabilităţii;
i) integritate morala şi etică profesională.
Pentru a aplica la postul de membru în Consiliul de administrație al Agenției de Achiziții Publice Timișoara S.R.L, candidatul trebuie să îndeplinească următoarele condiții, cumulativ:
Candidatul care aplică pentru postul de membru în Consiliul de Administrație al Agenției de Achiziții Publice Timișoara S.R.L. trebuie să se asigure că poate îndeplini cu succes rolul pentru care candidează, ale cărui principale atribuții și responsabilități sunt descrise mai jos:
Documente necesare pentru depunerea candidaturii:
a) Formularul de înscriere;
b) Copia actului de identitate;
c) Curriculum Vitae, modelul european;
d) Minim două scrisori de recomandare;
e) Diplomele de studii superioare de lungă durată, certificatele de calificare și formare profesională sau orice alt document care probează pregătirea profesională în domeniul economic, juridic, sau științe inginerești;
f) Adeverință de vechime/Carnet de muncă/Alte înscrisuri care să ateste îndeplinirea cerințelor privind experiența profesională;
g) Cazier judiciar al candidatului din care să rezulte că nu a fost condamnat definitiv pentru infracțiuni care îl fac incompatibil cu exercitarea funcției de administrator, după cum urmează: infracţiuni contra patrimoniului prin nesocotirea încrederii, infracţiuni de corupţie, delapidare, infracţiuni de fals în înscrisuri, evaziune fiscală, infracţiuni prevăzute nr. 129/2019 pentru prevenirea şi combaterea spălării banilor şi finanţării terorismului, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative;
h) Cazierul fiscal (eliberat de ANAF)
i) Adeverință medicală eliberată de medicul de familie din care să rezulte că aplicantul este apt din punct de vedere medical pentru exercitarea funcției.
Formularul de înscriere și modelul CV se pun la dispoziţia candidaţilor prin secretariatul comisiei de selecție, (camera 8), putând fi accesate inclusiv pe site-ul Primăriei Municipiului Timișoara.
Toate actele depuse la dosar vor fi traduse și legalizate în limba română.
Comisia de selecție își rezervă dreptul de a solicita pe parcursul procesului de evaluare și selecție, documente/informații noi care pot clarifica anumite aspecte din dosarul de candidatură.
Candidaturile incluzând documentele solicitate prin prezentul anunţ se depun în plic închis şi sigilat, până la data de 23.06.2022, ora 16:00, la Primăria Municipiului Timișoara, cu sediul în Timișoara, Bd. C D Loga, nr. 1, cam. 12, tel: 0256/408316.
Plicul va avea menţionat „Candidatura pentru funcţia de membru în Consiliul de Administraţie al Agenției de Achiziții Publice Timișoara S.R.L”
Candidaturile care întrunesc condițiile de participare vor fi incluse în procesul de evaluare și selecție. Acesta constă în două etape distincte: evaluarea dosarelor în scopul creării listei scurte și evaluarea finală pe bază de interviu, cu scopul propunerii pentru numire.
Informații suplimentare referitore la depunerea candidaturilor se pot obține la nr. de tel. 0256/408316, e-mail: [email protected], persoana de contact Lazăr Violeta.
Proces verbal afisare rezultate interviu UCA