Logo Primaria Timisoara

Primăria Municipiului Timișoara

Acte necesare pentru A.N.L.

BIROUL LOCUINȚE

Acte necesare pentru a fi prezentate împreună cu solicitarea de atribuire a unei locuinţe realizată prin A.N.L. destinată închirierii

  1. Cerere de mână.
  2. Copie de pe actul de identitate şi de pe actul de naştere ale titularului de cerere şi a membrilor săi de familie, după caz certificat de căsătorie.
  3. Copie sentinţă de divorţ (după caz)
  4. Acte doveditoare din care să rezulte că au alte persoane în întreţinere şi actele de identitate ale acestora.
  5. Declaraţii notariale ale titularului cererii şi ale membrilor familiei acestuia (după caz, ale soţiei/soţului şi sau alte persoane majore aflate în întreţinerea acestuia) din care să rezulte că nu deţin şi nu au deţinut o altă locuinţă în proprietate şi/sau nu sunt beneficiary ai unei alte locuinţe cu chirie, proprietate de stat, proprietate a Municipiului Timișoara sau a unităţii în care își desfășoară activitatea
  6. Pentru titularul cererii : adeverinţă de la locul de muncă cu venitul net şi copie după fila din Registrul de Evidenţă a Salariaţilor în care sunteţi înregistrat precum şi copia contractului de muncă.
  7. Acte doveditoare din care să rezulte unde locuieşte, respectiv copii după :extras C.F. şi/sau contract de vânzare-cumpărare, contract de închiriere, contract de comodat precum şi un act oficial din care să rezulte suprafaţa locuibilă a apartamentului în care locuieşte. Adeverinţă de la Asociaţia de proprietari/locatari (după caz de la conducerea instituţiei care a închiriat locuinţa) din care să rezulte suprafaţa camerelor apartamentului, numărul de persoane care locuiesc, precum şi gradul de rudenie al acestora, precum şi o copie de pe tabelul de încasare a întreţinerii lunare autentificat de către conducerea Asociaţiei de proprietari/locatari (pentru luna anterioară depunerii cererii)  În cazul în care apartamentul este închiriat de solicitant este necesar copie după contractul de închiriere înregistrat la Administraţia Financiară. În cazul în care imobilul este casă familială este necesară declaraţia notarială a proprietarului din care să rezulte suprafaţa locuibilă din cadrul imobilului şi numărul de persoane care locuiesc în imobil împreună cu acesta, numele acestora şi gradul de rudenie.

În cazul în care solicitantul este tolerat în spaţiu la părinţi sau alte rude este necesar să aibă domiciliul la adresă şi va depune copii după actele de stare civilă din care să rezulte legătura de rudenie ( respectiv: certificate de naştere, deces, căsătorie – după caz) şi alte acte necesare după caz ( respectiv: sentinţe de divorţ, înfiere, etc.)

  1. Act medical (certificat medical, adeverinţă medicală, scrisoare medicală,  copie certificat handicap, etc.) pentru solicitant sau alt membru al familiei aflat în întreţinere, care necesită însoţitor sau o cameră în plus.(eliberata de către medicul specialist si avizată de către directorul instituţiei de unde a fost eliberată)
  2. Copie după diplomă de absolvire studii (indiferent de nivelul de pregătire), pentru titularul cererii.
  3. În cazul în care un titular de cerere face parte din următoarele categorii va depune acte în dovedire:
  4. a) tineri proveniţi din instituţii de ocrotire socială care au împlinit 18 ani  – adeverinţă de la instituţia de unde provine, perioada în care a fost instituţionalizat
  5. b) evacuaţi din imobile naţionalizate redobândite de proprietar sau chiriaşi în acestea – copie după sentinţa de evacuare definitivă şi irevocabilă sau copia procesului-verbal de evacuare emis de executorul judecătoresc sau copia actului prin care chiriaşul a fost înştiinţat că imobilul/apartamentul a fost predat la proprietar
  6. c) persoane care au început procedura de adopţie sau au adoptat copii din casele de ocrotire socială – copie sentinţă de adopţie sau alte acte doveditoare eliberate de către instituţia de ocrotire socială din care să rezulte că a fost începută procedura de adopţie.                     

Notă: Pot beneficia de locuinţe persoanele cu vârstă de până la 35 de ani la data depunerii solicitării şi pot primi repartiţie pentru locuinţă în cel mult 60 luni de la împlinirea acestei vârste

 

In conformitate cu Legea nr.278/2017, medicii rezidenti si medicii specialisti, precum si cadrele didactice calificate pot depune cereri pentru repartizarea locuintelor construite prin programele ANL si dupa implinirea varstei de 35 de ani.

Punctajele se vor acorda pe baza actelor depuse în dovedire de către solicitant.

Dosarul se depune la Camera 12, ghişeul 10 sau 11.

 

La depunerea dosarelor se vor prezenta originalele pentru toate actele solicitate în copie.