Facilitarea relației cu cetățenii, prin digitalizare, este o prioritate a administrației timișorene, care dorește creșterea ofertei de servicii municipale online. Ținta este de reducere a decalajului dintre serviciile online oferite de primărie și cele din mediul privat, astfel încât timișorenii să aibă la dispoziție posibilitatea de a-și rezolva problemele apelând la mijloace electronice, fără a se mai deplasa la sediul instituției.
În acest context, începând cu data de 15 martie 2023, Direcția Generală de Investiții și Mentenanță din cadrul Primăriei Municipiului Timișoara va prelua documentațiile (planuri de situație, planuri de încadrare, planuri de semnalizare, situațiile de lucrări, planșe etc.) doar în format electronic (PDF ce include toate semnăturile și ștampilele necesare) și în format electronic editabil (stereo 70).
Documentele vor fi trimise la adresa de e-mail: [email protected] în atenția Directiei/Serviciului/Biroului din cadrul Direcției Generale de Investiții și Mentenanță sau preluate la camera 12 cu ajutorul unui dispozitiv USB.
Excepții sunt cazurile în care legislația prevede ca anumite documente să fie preluate în format fizic.
Pentru trecerea la dezvoltarea unor noi servicii online, Primăria Municipiului Timișoara are deja în derulare un proiect, în valoare de 4 milioane de lei din fonduri europene nerambursabile, de realizare a unui portal unic de interacțiune a cetățenilor și firmelor cu administrația, precum și pentru digitalizarea arhivelor instituției.
Serviciul Comunicare