Logo Primaria Timisoara

Primăria Municipiului Timișoara

DEZBATERE PUBLICĂ

PROIECT DE HOTĂRÂRE PRIVIND MODIFICAREA ȘI APROBAREA ORGANIGRAMEI, STATULUI DE FUNCȚII ȘI  REGULAMENTULUI DE ORGANIZARE ȘI FUNCȚIONARE ALE DIRECȚIEI DE ASISTENȚĂ SOCIALĂ A MUNICIPIULUI TIMIȘOARA ȘI ÎNFIINȚAREA UNOR SERVICII SOCIALE

  Astăzi, 22.03.2023, Primăria Municipiului Timişoara invită pe toți cei interesați la întâlnirea de dezbatere publică privind următorul proiect de act normativ: Proiect de hotărâre privind modificarea și aprobarea Organigramei, Statului de Funcții și Regulamentului de Organizare și Funcționare ale Direcției de Asistență Socială a municipiului Timișoara și înființarea unor servicii sociale.

Evenimentul are loc în data de 27.03.2023, ora 1700 în Sala de Consiliu a Primăriei Municipiului Timișoara, Bd. CD Loga nr. 1, et. 1 \și prin platforma online ZOOM.

Pentru transmiterea propunerilor, sugestiilor sau opiniilor cu privire la proiectul de hotărâre supus dezbaterii, cetățenii interesați se pot adresa în scris Direcţiei Secretariat General – Serviciul Administraţie Locală sau in format electronic, la adresa: [email protected], până la data de 27.03.2023, ora 1200.

Persoanele care doresc să participe online la dezbatere, vor anunța până cel târziu în data de 27.03.2023, ora 1200 intenția de participare și, totodată, vor transmite opiniile pe care urmează să le pună în discuție, la adresa de e-mail de mai sus, unde vor preciza: numele, numărul de telefon, adresa de e-mail pentru transmiterea invitației online în vederea participării la ședință prin intermediul platformei online.

Participanții la dezbatere care se înscriu la cuvânt își vor susține punctele de vedere exclusiv pe marginea proiectului de hotărâre.

Durata limită de exprimare a punctelor de vedere este de 3 minute pentru fiecare participant.

           Proiectul poate fi găsit aici: https://www.primariatm.ro/administratie/consiliul-local/proiecte-de-hotarari/?uid=733BDF17C7D76BE8C22589730047EFF7