Primăria Municipiului Timișoara organizează concurs de recrutare, cu proba scrisă în data de 28.04.2023, pentru ocuparea funcțiilor contractuale de execuție vacante din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Timisoara.
I. Care sunt posturile scoase la concurs?
Posturile scoase la concurs :
Posturi sunt pe perioadă nedeterminată cu o durată normală a timpului de muncă de 8 ore/zi, 40 ore/săptămână;
Nr.crt. Compartiment/Birou/Serviciu Post
II. Care sunt probele concursului ?
1) Selecția dosarelor de înscriere
2) Proba scrisă
3) Interviul
La acestea se adaugă probe suplimentare de testare a competențelor lingvistice de comunicare în limbi străine și a competențelor în domeniul IT.
III. Care este calendarul de desfășurare a concursului de recrutare ?
• Data afișării anunțului de concurs: 5 aprilie 2023;
• Perioada de depunere a dosarelor de concurs : 5 aprilie 2023 – 20 aprilie 2023, ora 16:00;
• Data, ora şi locul sau locaţia desfăşurării probelor suplimentare :
IV. Cine oferă informații despre concurs?
• pentru postul de inspector de specialitate IA din cadrul Biroului Reabilitare Cartiere Istorice – doamna Pop Simona, la adresa de e-mail [email protected], sau la sediul instituției Bd.C.D.Loga nr.1 camera 8;
• pentru postul de inspector de specialitate II din cadrul Biroului Servicii Suport – doamna Jivkov Agata, la adresa de e-mail [email protected], sau la sediul instituției Bd.C.D.Loga nr.1 camera 7.
V. Care sunt condițiile de participare?
Candidații trebuie să îndeplinească condițiile generale de ocupare a unei funcții contractuale și condițiile specifice funcției de executie vacante scoase la concurs.
V.1 Care sunt condițiile generale de ocupare a funcției de executie?
• are cetăţenia română sau cetăţenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spaţiul Economic European (SEE) sau cetăţenia Confederaţiei Elveţiene;
• cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
• are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 – Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
• are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
• îndeplineşte condiţiile de studii, de vechime în specialitate şi, după caz, alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
• nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra securităţii naţionale, contra autorităţii, contra umanităţii, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni de fals ori contra înfăptuirii justiţiei, infracţiuni săvârşite cu intenţie care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcţiei contractuale pentru care candidează, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;
• nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcţia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfăşura activitatea de care s-a folosit pentru săvârşirea infracţiunii sau faţă de aceasta nu s-a luat măsura de siguranţă a interzicerii ocupării unei funcţii sau a exercitării unei profesii;
V.2 Care sunt condițiile specifice de ocupare a funcțiilor de executie scoase la concurs?
A. Birou Reabilitare Cartiere Istorice:
• 1 inspector de specialitate IA
a) Studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul arhitectură sau construcții civile, industriale și agricole;
b) Cunoștințe de operare pe calculator (necesitate şi nivel): MsOffice- nivel mediu;
c) Limbi străine (necesitate şi nivel de cunoaștere ): Limba engleza -nivel mediu (scris, vorbit, citit);
d) Experiență în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției: minimum 7 ani;
B. Birou Servicii Suport:
• 1 inspector de specialitate II
a) Studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă;
b) Cunoștințe de operare pe calculator (necesitate şi nivel): MsOffice- nivel mediu;
c) Experiență în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției: minimum 1 an.
VI. Ce trebuie să conțină dosarul de concurs ?
a) formular de înscriere la concurs, conform modelului prevăzut la anexa nr.2 din HG nr.1.336/2022;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
c) copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
d) copiile documentelor care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituţia publică;
e) copia carnetului de muncă, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
f) certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g) adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
h) curriculum vitae, model comun european.
Actele prevăzute la lit. b)-e) vor fi prezentate şi în original în vederea verificării conformităţii copiilor cu acestea și certificării lor. Candidații pot depune și alte documente considerate relevante în vederea probării îndeplinirii condițiilor specifice.
Candidaţii pot transmite dosarele de concurs prin poşta electronică la adresa de mail al persoanelor care asigura secretariatul concursului:
• pentru postul de inspector de specialitate IA din cadrul Biroului Reabilitare Cartiere Istorice la adresa de e-mail [email protected];
• pentru postul de inspector de specialitate II din cadrul Biroului Servicii Suport la adresa de e-mail [email protected];
Transmiterea documentelor prin poşta electronică se realizează în format .pdf cu volum maxim de 1 MB, documentele fiind acceptate doar în formă lizibilă. Candidaţii primesc codul unic de identificare la o adresă de e-mail comunicată de către aceştia şi au obligaţia de a se prezenta la secretarul comisiei de concurs cu documentele prevăzute la lit. b) -e) în original, pentru certificarea acestora, pe parcursul desfăşurării concursului, dar nu mai târziu de data de 19.04.2023 ora 16:00.
VII. Unde se depune dosarul de concurs?
Dosarul de concurs se depune la sediul Primăriei Municipiului Timișoara, bdul C.D.Loga nr.1, parter, cam. 7-8.
VIII. Care este bibliografia de concurs?
Bibliografia cuprinde acte normative, lucrări, articole de specialitate sau surse de informare şi documente expres indicate, cu relevanţă pentru funcţia contractuală vacantă pentru care se organizează concursul și/sau domeniul de activitate coordonat/condus.
Tematica: dacă nu e precizat altfel, elementele din bibliografie vor fi studiate în integralitatea lor.