Logo Primaria Timisoara

Primăria Municipiului Timișoara

Selecție ulterioară – subvenții pe anul 2023, pentru asociațiile, fundațiile și cultele recunoscute în România care furnizează servicii sociale în Municipiul Timişoara, de tip Centre de zi de recuperare pentru copii cu dizabilități, cod serviciu 8891 CZ-C-III

 Consiliul Local al Municipiului Timişoara și Direcția de Asistență Socială a Municipiului Timişoara, anunță asociațiile, fundațiile și cultele recunoscute în România care înființează și administrează unități de asistență socială  în Timişoara, de tip Centre de zi de recuperare pentru copii cu dizabilități, cod serviciu 8891 CZ-C-IIIdata limită pentru depunerea cererilor și documentației de solicitare a subvențiilor pentru anul 2023 este 08.06.2023. Documentațiile de solicitare a subvenției se întocmesc conform prevederilor Legii nr. 34/1998 privind acordarea unor subvenții asociațiilor și fundațiilor române cu personalitate juridică, care înființează și administrează unități de asistență socială și H.G. nr. 1153/2001, cu modificările și completatările ulterioare și se vor depune la sediul Directiei de Asistenta Sociala a Municipiului Timisoara, str.  Plavosin nr. 21, până la data de 8 iunie 2023, ora 12:00 .

Documentaţia de solicitare a subvenţiei pentru  anul 2023 se va depune, în plic închis într-un singur exemplar şi va conţine  următoarele:

  • Cererea de solicitare a subvenţiei (incluzând anexele A și B), conform modelului prevăzut în anexa nr. 1 la Normele metodologice de aplicare a prevederilor Legii nr. 34/1998 – model cerere si anexe ataşate anunţului;
  • Ultimul bilanţ contabil, înregistrat la Direcția Generală Regională a Finanțelor Publice Timiș, în copie conform cu originalul;
  • Balanţa contabilă de verificare la data de 30 aprilie a anului curent, în copie conform cu originalul (dacă data de depunere a documentelor este înainte de 25 a lunii, se acceptă balanța contabilă din luna anterioară celei solicitate);
  • Certificatul de atestare fiscală, emis de organul fiscal local și central din care să rezulte că nu are datorii, valabil la data depunerii cererii, în original.
  • Certificatului de înscriere și extrasul actualizat din Registrul asociațiilor și fundațiilor din dosarul de acreditare al furnizorului de servicii sociale.
  • Certificatul de acreditare și Licența de funcționare.

Relații suplimentare și îndrumare metodologică se pot obține de la Direcția de Asistență Socială a Municipiului Timişoara, Serviciul Dezvoltare, Strategii-Programe, str.Ioan Plavoşin nr. 21, telefon: 0724296458.

Notă: În vederea consultării liniilor prioritare de subvenţionare din bugetul local pentru anul 2023, respectiv unităţile de asistenţă socială şi capitolele de cheltuieli pentru care asociaţiile şi fundaţiile pot solicita subvenţii din bugetul local, vă rugăm să consultaţi site-ul Primăriei Municipiului Timişoara la link-urile următoare : http://www.primariatm.ro/ și http://www.socialtm.ro/.