Primăria Municipiului Timişoara îi invită pe toți cei interesați la întâlnirea de dezbatere publică privind următoarele proiecte de hotărâri:
1. Proiect de hotărâre privind înființarea Direcției Generale Proiecte și Lucrări Municipale pentru Sport și Transport Feroviar;
2 .Proiect de hotărâre privind modificarea și aprobarea organigramei, statului de funcții și Regulamentului de organizare și funcționare pentru Aparatul de specialitate al Primarului Municipiului Timișoara.
Evenimentul are loc în data de 06.06.2023, de la ora 12, prin platforma online ZOOM.
Pentru transmiterea propunerilor, sugestiilor sau opiniilor cu privire la proiectele de hotărâre supuse dezbaterii, cetățenii interesați se pot adresa în scris Direcţiei Secretariat General – Serviciul Administraţie Locală sau in format electronic, la adresa: [email protected], până la data de 06.06.2023, ora 1000.
Persoanele care doresc să participe online la dezbatere, vor anunța până cel târziu în data de 06.06.2023, ora 1000 intenția de participare și, totodată, vor transmite opiniile pe care urmează să le pună în discuție, la adresa de e-mail de mai sus, unde vor preciza: numele, numărul de telefon, adresa de e-mail pentru transmiterea invitației online în vederea participării la ședință prin intermediul platformei online.
Participanții la dezbatere care se înscriu la cuvânt își vor susține punctele de vedere exclusiv pe marginea proiectelor de hotărâre menționate.
Durata limită de exprimare a punctelor de vedere este de 3 minute pentru fiecare participant.
Serviciul Comunicare