17.08.2023
Direcția Generală de Investiții și Mentenanță din cadrul Primăriei Municipiului Timișoara preia documentațiile (planuri de situație, planuri de încadrare, planuri de semnalizare, situații de lucrări, planșe etc.) doar în format electronic. Documentele se trimit la adresa de e-mail: [email protected], în atenția structurii de specialitate (direcție/ serviciu/ birou) din cadrul Direcției Generale de Investiții și Mentenanță.
Documentele vor fi transmise în format PDF (cu toate semnăturile și ștampilele necesare) și în format electronic editabil (stereo 70).
Excepții sunt cazurile în care legislația prevede ca anumite documente să fie preluate în format fizic sau cetățeanul nu are acces la o adresă de mail sau conexiune la Internet. În acest ultim caz, documentele vor putea fi predate la camera 12, pe dispozitiv USB.
Procesul vizează atât reducerea volumului de documente pe suport de hârtie cât și facilitarea procesului de depunere a formularelor și actelor, astfel încât cetățenii să nu mai fie nevoiți să se deplaseze la sediul Primăriei pentru a aduce documentele. Una din prioritățile administrației timișorene este extinderea digitalizării la nivelul cât mai multor sericii oferite locuitorilor orașului.