Logo Primaria Timisoara

Primăria Municipiului Timișoara

ANUNȚ CONCURS

Rezultate finale

Rezultate contestații

Rezultate proba de interviu

Rezultate proba scrisă

Rezultate selecție dosare

Primăria Municipiului Timișoara organizează concurs de recrutare, cu proba scrisă în data de 23.10.2023, pentru ocuparea unor funcții  de execuție vacante din cadrul Aparatului de specialitate al Primarului municipiului Timisoara.

I. Care este postul scos la concurs?

Posturile scoase la concurs  sunt :

-1 post Inspector de specialitate I la Serviciul Guvernanță Participativă și Management Cartiere;

-1 post Inspector de specialitate debutant la Serviciul Guvernanță Participativă și Management Cartiere;

Posturile sunt pe perioadă nedeterminată cu o durată normală a timpului de muncă  de 8 ore/zi, 40 ore/săptămână;

II. Care sunt probele concursului ?

1) Selecția dosarelor de înscriere

2) Proba scrisă

3) Interviul

La acestea se adaugă probe suplimentare de testare a competențelor lingvistice de comunicare în limbi străine și  a competențelor în domeniul IT.

III. Care este calendarul de desfășurare a concursului de recrutare ?

  • Data afișării anunțului de concurs: 02 octombrie 2023;
  • Perioada de depunere a dosarelor de concurs : 02 octombrie 2023 – 13 octombrie 2023;
  • Data, ora şi locul sau locaţia desfăşurării probelor suplimentare :

– Competențe lingvistice de comunicare în limbi străine (citit, scris, vorbit) : 23 octombrie 2023  ora 09:00

– Competenţe în domeniul tehnologiei informației IT: 23 octombrie 2023  ora 10:00,

la sediul instituției : Timișoara, Bd. C.D.Loga nr.1.

  • Data, ora şi locul sau locația desfășurării probei scrise: 23 octombrie 2023, ora 11:00 la sediul instituției: Municipiul Timișoara, Bd. C.D.Loga nr.1.
  • Data, ora și locul desfășurării interviului: în termen de 4 zile lucrătoare de la data susţinerii probei scrise, la sediul instituției : Municipiul Timișoara, Bd. C.D.Loga nr.1.

IV. Cine oferă informații despre concurs?

-consilier principal Brănescu Bianca, adresa de e-mail [email protected], tel. 0256/408352, sau la sediul instituției, situat în Timișoara, Bd.C.D.Loga nr.1, camera 8.

V. Care sunt condițiile de participare?

Candidații trebuie să îndeplinească condițiile generale de ocupare a unei funcții contractuale și condițiile specifice funcției de execuție vacante scoase la concurs.

V.1 Care sunt condițiile generale de ocupare a  funcției de executie?

– are cetăţenia română sau cetăţenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spaţiul Economic European (SEE) sau cetăţenia Confederaţiei Elveţiene;

– cunoaşte limba română, scris şi vorbit;

– are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;

– are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;

– îndeplineşte condiţiile de studii, de vechime în specialitate şi, după caz, alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;

– nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra securităţii naţionale, contra autorităţii, contra umanităţii, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni de fals ori contra înfăptuirii justiţiei, infracţiuni săvârşite cu intenţie care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcţiei contractuale pentru care candidează, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;

– nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcţia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfăşura activitatea de care s-a folosit pentru săvârşirea infracţiunii sau faţă de aceasta nu s-a luat măsura de siguranţă a interzicerii ocupării unei funcţii sau a exercitării unei profesii.

V.2 Care sunt condițiile specifice de ocupare a funcțiilor de executie scoase la concurs?

A. inspector de specialitate I la Serviciul Guvernanță Participativă și Management Cartiere:

a) Studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă;

b) Cunoștințe de operare pe calculator (necesitate şi nivel): MsOffice- nivel mediu;

c) Limbi străine (necesitate şi nivel de cunoaștere ): Limba engleză -nivel mediu (scris, vorbit, citit);

d) Experiență în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției: minimum 4 ani;

B. inspector de specialitate debutant la Serviciul Guvernanță Participativă și Management Cartiere:

a) Studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă;

b) Cunoștințe de operare pe calculator (necesitate şi nivel): MsOffice- nivel mediu;

c) Limbi străine (necesitate şi nivel de cunoaștere ): Limba engleză -nivel mediu (scris, vorbit, citit);

d) Experiență în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției:

VI. Ce trebuie să conțină dosarul de concurs ?

a) formular de înscriere la concurs, conform modelului prevăzut la anexa nr.2 din HG nr.1.336/2022;

b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;

c) copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;

d) copiile documentelor care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituţia publică;

e) copia carnetului de muncă, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;

f) certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;

g) adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;

h) curriculum vitae, model comun european.

Documentele enumerate mai sus se prezintă în original, secretariatul comisiei de concurs asigurând copierea documentelor necesare pentru dosarul de concurs și certificarea pentru conformitate cu originalul.

– Formularul de înscriere la concurs se pune la dispoziţie candidaţilor prin secretariatul comisiei de concurs , poate fi accesat pe site-ul instituției  Formular de înscriere.pdf

– Curriculum Vitae, modelul comun European se pune la dispoziţie candidaţilor prin secretariatul comisiei de concurs , poate fi accesat pe site-ul instituției  și este prevăzut în HG1021/2004; Model_CV_ro.doc

– Modelul orientativ al adeverinţei de vechime în muncă eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate după data de 01.01.2011 se pune la dispoziţie candidaţilor prin secretariatul comisiei de concurs și poate fi accesat pe site-ul instituției. Adeverinta.pdf

– Adeverinţele care atesta experienta in munca trebuie să cuprindă elemente similare celor prevăzute în anexa nr.3 din HG nr.1.336/2022 şi din care să rezulte cel puţin următoarele informaţii: funcţia/funcţiile ocupată/ocupate, nivelul studiilor solicitate pentru ocuparea acesteia/acestora, temeiul legal al desfăşurării activităţii, experiența totală în muncă acumulată, precum şi experiența în specialitatea studiilor.

– Documentul prevăzut la lit. f) poate fi înlocuit cu o declaraţie pe propria răspundere privind antecedentele penale. În acest caz, candidatul declarat admis la selecţia dosarelor are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului prevăzut la alin. lit. f), anterior datei de susţinere a probei scrise şi/sau probei practice.

– Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sănătăţii. Pentru candidaţii cu dizabilităţi, în situaţia solicitării de adaptare rezonabilă, adeverinţa care atestă starea de sănătate trebuie să conțină condițiile de adaptabilitate în funcție de gradul de handicap și trebuie însoţită de copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap, emis în condiţiile legii.

Pentru înscrierea la concurs nu este necesară prezentarea unui dosar  sau vreunui alt articol/ obiect de birotică sau papetărie.

Candidaţii pot transmite dosarele de concurs prin poşta electronică la adresa de mail al persoanelor care asigura secretariatul concursului, adresa de e-mail: [email protected];

Transmiterea documentelor prin poşta electronică se realizează în format .pdf cu volum maxim de 1 MB, documentele fiind acceptate doar în formă lizibilă. Candidaţii primesc codul unic de identificare la o adresă de e-mail comunicată de către aceştia şi au obligaţia de a se prezenta la secretarul comisiei de concurs cu documentele prevăzute la lit. b)e) în original, pentru certificarea acestora, pe parcursul desfăşurării concursului, dar nu mai târziu de data de 13.10.2023 ora 16:00.

VII. Unde se depune dosarul de concurs?

Dosarul de concurs se depune la sediul Primăriei Municipiului Timișoara, bdul C.D.Loga nr.1, parter, camera 8.

VIII. Care este bibliografia de concurs?

Bibliografia cuprinde acte normative, lucrări, articole de specialitate sau surse de informare şi documente expres indicate, cu relevanţă pentru funcţia contractuală vacantă pentru care se organizează concursul și/sau domeniul de activitate coordonat/condus.

A. Inspector de specialitate I la Serviciul Guvernanță Participativă și Management Cartiere:

Bibliografie comună

  1. Constituția României
  2. Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare

Partea a III-a:

– titlul I: art.75;

– titlul II: art.76-83;

– titlul III: art.84-94;

– titlul V, (cap.I – art.105-106, art.108, art.109; cap.II-art.110; cap.III-art.129,130,133-141; cap.IV –art.152-156, cap.VIII-art.195-200);                               

– titlul VII: art.242-248

– Partea a VI-a :

– titlul II -Statutul funcţionarilor publici, Capitolul V Drepturi şi îndatoriri, Secţiunea a 2-a – Îndatoririle funcţionarilor publici: art.430, art.432-434, 437-441, 443-449.
– titlul III – Personalul contractual din autorităţile şi instituţiile publice: art.538-562;

Bibliografia/tematica domeniului specific de activitate

1. Legea nr.52/2003 privind transparența decizională în administrația publică, republicată, cu modificările și completările ulterioare, precum și Hotărârea Guvernului nr 831 / 2022 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 52/2003 privind transparența decizională în administrația publică;

2. Ordonanța Guvernului nr. 27/2002 privind reglementarea activității de soluționare a petițiilor, cu modificările și completările ulterioare ;

3. Ordonanţa Guvernului nr. 26/2000 cu privire la asociaţii şi fundaţii , cu completările și modificările ulterioare;

4. Ghid pentru abordarea inovativă a implicării cetățenilor în procesul decizional publicat de către Secretariatul General al Guvernului în 2021;

5. Foaie de parcurs pentru o mai bună coordonare și implementare a inițiativelor de guvernare deschisă în România, Secretariatul General al Guvernului, Iulie 2023;

Tematica: dacă nu e precizat altfel, elementele din bibliografie vor fi studiate în integralitatea lor.

B.Inspector de specialitate debutant la Serviciul Guvernanță Participativă și Management Cartiere:

Bibliografie comună

  1. Constituția României
  2. Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare

Partea a III-a:

– titlul I: art.75;

– titlul II: art.76-83;

– titlul III: art.84-94;

– titlul V, (cap.I – art.105-106, art.108, art.109; cap.II-art.110; cap.III-art.129,130,133-141; cap.IV –art.152-156, cap.VIII-art.195-200);                               

– titlul VII: art.242-248

– Partea a VI-a :

– titlul II -Statutul funcţionarilor publici, Capitolul V Drepturi şi îndatoriri, Secţiunea a 2-a – Îndatoririle funcţionarilor publici: art.430, art.432-434, 437-441, 443-449.
– titlul III – Personalul contractual din autorităţile şi instituţiile publice: art.538-562;

Bibliografia/tematica domeniului specific de activitate

1. Legea nr.52/2003 privind transparența decizională în administrația publică, republicată, cu modificările și completările ulterioare, precum și Hotărârea Guvernului nr 831 / 2022 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 52/2003 privind transparența decizională în administrația publică;

2. Ordonanța Guvernului nr. 27/2002 privind reglementarea activității de soluționare a petițiilor, cu modificările și completările ulterioare;

3. Ordonanţa Guvernului nr. 26/2000 cu privire la asociaţii şi fundaţii , cu completările și modificările ulterioare;

4. Ghid pentru abordarea inovativă a implicării cetățenilor în procesul decizional publicat de către Secretariatul General al Guvernului în 2021;

5. Foaie de parcurs pentru o mai bună coordonare și implementare a inițiativelor de guvernare deschisă în România, Secretariatul General al Guvernului, Iulie 2023;

Tematica: dacă nu e precizat altfel, elementele din bibliografie vor fi studiate în integralitatea lor.

IX. Care sunt atributiile postului?

IX.I. Inspector de specialitate I la Serviciul Guvernanță Participativă și Management Cartiere

Atribuții specifice postului sunt:

a) Elaborează, revizuiește  şi comunică planul anual  al proceselor participative către grupurile țintă

– Colaborează cu aparatul de specialitate al Primarului pentru includerea în planul anual al tuturor proceselor participative cu scopul creșterii gradului de implicare și participare a cetățenilor la luare deciziilor publice;

– Planul este revizuit trimestrial și poate fi completat cu procese participative impuse de schimbări de context;

– Colaborează cu Serviciul Comunicare pentru comunicarea planului anual, în general si a proceselor participative, in particular;

b) Oferă consultanță aparatului de specialitate pentru planificarea fiecărui proces participativ incluzând:

a. identificarea publicului țintă/stakeholderilor (atât externi cât și interni) reprezentativ

b. identificarea mesajelor cheie

c. identificarea canalelor și instrumentelor de comunicare (în format online și fizic)

d. planificarea activităților;

e. derularea proceselor participative;

f. medierea în procesele participative;

g. comunicarea rezultatelor;

c) Se asigură că fiecare proces participativ este comunicat în mod proactiv către grupuri vulnerabile, discriminate sau subreprezentate în viața publică (persoane neconectate digital, persoane cu dizabilități, persoane din cartiere mărginașe, persoane cu nivel de educație scăzut etc.) în funcție de tematica și obiectivele politicii publice vizate;

d) Oferă consultanță aparatului de specialitate pentru folosirea platformei Decidem și a altor platforme digitale pentru informarea publicului, colectarea observațiilor, realizarea de chestionare/sondaje etc;

e) Se asigură că fiecare proces participativ conține o componentă de informare privind rezultatele proceselor de consultare (inclusiv motivarea includerii sau excluderii recomandărilor primite în decizia finală) atât către cei implicați în proces cât și către publicul larg;

f) Elaborează procedurile interne privind procesele participative;

g) Facilitează implicarea cetățenilor în procesele de consultare adresate întregii comunități (strategii, regulamente, HCL-uri cu impact la nivelul municipiului);

h) Sprijină cetățenii pentru înaintarea sesizărilor către PMT prin mijloacele disponibile (atât online, cât și fizic);

i) Urmărește soluționarea sesizărilor din zona repartizată, precum și respectarea termenului legal de răspuns împreună cu compartimentele de specialitate;

j) Identifică sesizările care se repetă, identifică actorii relevanți în identificarea soluțiilor pentru probleme complexe care implică actori diverși și facilitează colaborarea între aceștia pentru identificarea unor soluții;

k) Colaborează cu structurile funcționale de resort pentru prevenire, prioritizare și soluționare;

l) Întocmește rapoarte periodice de activitate și le comunică șefului de serviciu și superiorilor ierarhici ai acestuia;

m) Se asigură de buna desfășurare a întâlnirilor periodice a reprezentanților autorității publice locale cu cetățenii din zona repartizată ;

n) Încurajează și sprijină activitatea de voluntariat la nivelul zonei repartizate;

o) Formulează propuneri pentru dezvoltarea capacității administrative, îmbunătățirea calității vieții și optimizarea furnizării serviciilor publice, propuneri transmise superiorului ierarhic;

p) Asigură implementarea Campaniei de buget participativ “Timișoara Decide!” și monitorizează implementarea proiectelor alocate;

q) Alte atribuții prevăzute de lege sau însărcinări date prin acte administrative de către superiorii ierarhici.

Atribuții conform Regulamentului  GDPR

a) să păstreze cu strictețe parolele și mijloacele tehnice de acces la datele cu caracter   personal  de care ia cunoştinţă  în virtutea atribuțiilor sale de serviciu;

b) să interzică  efectiv și să împiedice  accesul oricărui alt salariat la canalele  de accesare a datelor personale  disponibile  în sistemele informatice cu ajutorul  căruia își desfășoară activitatea;

c) să manipuleze datele cu caracter personal, stocate în petiţii şi documentaţii, la care are acces cu cea mai mare  precauție, atât în ceea ce privește conservarea lor cât și în ceea ce privește  depunerea lor în dulapuri securizate;

d) să nu divulge  nimănui și să nu permită nimănui să ia cunoștiință   de parolele și mijloacele  tehnice de acces  în sistemele informatice, cu excepția administratorilor de sistem informatic;

e) să nu transmită  pe suport informatic și nici pe un altfel de suport  date cu caracter personal  către sisteme informatice care nu se afla  sub controlul Primăriei Municipiului Timişoara sau care sunt accesibile în afara  Primăriei Municipiului Timişoara inclusiv  stick-uri USB, HDD, discuri rigide,  e-mail,  foldere accesibile via FTP sau orice alt mijloc tehnic;

f) să nu divulge nimănui datele cu caracter personal la care are acces, atât în mod nemijlocit cât și, eventual, în mod mediat, cu excepția  situațiilor în care comunicarea datelor cu caracter personal se regăseste în atribuțiile de serviciu sau a fost autorizată  de către superiorul său ierarhic.

Atribuții generale:

1. Respectă și pune în aplicare legislația comună privind respectarea drepturilor omului și libertăților fundamentale, administrația publică locală, prevederi aplicabile funcționarilor publici/personalului contractual din administrația publică, regimul juridic al conflictului de interese și al incompatibilităților, transparența decizională, liberul acces la informațiile de interes public și a legislației specifice domeniului de activitate;

2. Respectă și pune în aplicare toate regulamentele și procedurile de lucru aprobate în cadrul autorității, fie prin Dispoziții ale Primarului fie prin Hotărâri ale Consiliului Local;

3. Aduce la îndeplinire toate atribuțiile care derivă din aplicarea legislației în vigoare, procedurile aprobate în domeniul său de activitate și fișa postului în scopul asigurării unui serviciu public de calitate;

4. Aduce la îndeplinire, în termenele stabilite de către superiorii ierarhici, lucrările și sarcinile repartizate;

5. Aplică și respectă procedurile de sistem și procedurile operaționale, în scopul funcționării optime și în conformitate cu cerințele legale ale sistemelor de management al calității și de control intern managerial implementate în cadrul Primăriei Municipiului Timișoara ;

6. Aduce la îndeplinire, la termenele stabilite, măsurile cuprinse în Programul de Dezvoltare al Sistemului de Control Intern Managerial și deciziile  Comisiei de Monitorizare;

7. Participă la implementarea și dezvoltarea sistemului de control intern managerial cu privire la activitatea desfășurată;

8. Monitorizează și evaluează sistemic riscurile în vederea stabilirii formelor de control intern corespunzătoare în activitatea specifică și care să conducă la minimalizarea riscurilor inerente;

9. Asigură aducerea la îndeplinire a acțiunilor preventive, a corecțiilor și a acțiunilor corective dispuse;

10. Colaborează la întocmirea programului anual al achizițiilor publice, a programului de investiții anual și multianual și la elaborarea și aprobarea bugetului pentru anul următor și a rectificărilor bugetare;

11. Participă activ la îmbunătățirea continuă a proceselor de lucru în care este implicat;

12. Se preocupă permanent de eficientizarea propriilor activități;

13. Participă la implementarea strategiei de informatizare a instituției în vederea automatizării proceselor interne, înlocuirea graduală a fluxurilor de hârtie cu fluxuri digitale, crearea unor baze de date integrate, securizate, interogabile și interoperabile;

14. Participă la implementarea strategiilor adoptate în cadrul instituției;

15. Participă la ședințele comisiilor de specialitate și ale plenului Consiliului Local al Municipiului Timișoara în vederea susținerii proiectelor de hotărâri inițiate, ori de câte ori este necesar;

16. Participă la lucrările comisiilor înființate prin dispoziții ale primarului sau hotărâri ale consiliului local în care este desemnat ca membru și îndeplinește atribuțiile pe care le incubă desemnarea lor;

17. Prezintă la solicitarea Primarului sau/și a Consiliului Local rapoarte și informări periodice;

18. Întocmește arhivarea documentelor create și gestionate, conform nomenclatorului arhivistic, inclusiv în format digital (pdf vectorial sau scan) din cadrul biroului;

19. Colaborează cu celelalte compartimente din cadrul Primăriei Municipiului Timișoara în vederea realizării activității specifice și a atingerii obiectivelor stabilite la nivelul structurii și a întregii instituții;

20. Răspunde de păstrarea confidenţialităţii informațiilor deţinute sau la care are acces ca urmare a executării atribuțiilor de serviciu;

21. Răspunde de îndeplinirea cu profesionalism, loialitate, corectitudine şi în mod conştiincios a îndatoririlor de serviciu şi se abține de la orice faptă care ar putea sa aducă prejudicii instituţiei;

22. Răspunde de realizarea la timp si întocmai a atribuțiilor ce-i revin potrivit legii, programelor aprobate sau dispuse expres de către conducerea instituţiei şi de raportarea asupra modului de realizare a acestora;

23. Răspunde, potrivit dispozițiilor legale, de corectitudinea şi exactitatea datelor, informaţiilor şi măsurilor prevăzute în documentele întocmite;

24. Răspunde de îndeplinirea atribuțiilor stabilite prin fişa postului;

25. Răspunde de buna utilizare și gestionare a fondurilor precum și a bunurilor publice aflate în folosință.

26. Răspunde de respectarea politicii GDPR și alte  proceduri și politici cu privire la integritatea și securitatea datelor implementate/adoptate la nivelul instituției.

IX.2.Inspector de specialitate debutant la Serviciul Guvernanță Participativă și Management Cartiere:

Atribuții specifice postului sunt:

a) Identifică organizațiile, asociațiile, fundațiile și ale forme ale mediului asociativ active le nivelul Municipiului Timișoara și realizează o bază de date cu contactele acestora pe domenii de interes și de impact, bază de date care va avea atât o componentă publică cât și o componentă privată, doar pentru uz intern care va conține istoricul interacțiunilor instituției cu organizațiile respective (participări la dezbateri etc.);

b) Asigură dezvoltarea unei relații de colaborare proactivă și constantă cu mediul asociativ activ la nivelul Municipiului Timișoara prin contact direct, organizarea de întâlniri periodice, cunoașterea în profunzime a specializării fiecăreia și activităților derulate;

c) Reprezintă un punct unic de contact între mediul asociativ și Primăria Municipiului Timișoara oferind sprijin acestora în parcurgerea pașilor administrativi necesari derulării activităților cu impact la nivelul comunității;

d) Facilitează crearea unor grupe de lucru tematice cu mediul asociativ (mediu, sport etc.) și structurile cu atribuții din cadrul aparatului de specialitate, precum și alți actori interesați;

e) Colaborează cu celelalte structuri din cadrul aparatului de specialitate pentru implicarea mediului asociativ în procesele participative ale Primăriei Municipiului Timișoara în funcție de tematica acestora;

f) Reprezintă un punct de contact pentru relația cu organizațiile de auto-reprezentare și/sau de apărare a drepturilor persoanelor cu dizabilități pentru asigurarea integrării principiilor accesibilizării în toate serviciile publice;

g) Facilitează colaborarea în situații de criză sau situații complexe unde expertiza mediului asociativ poate contribui pozitiv la identificarea și implementarea unor soluții;

h) Oferă sprijin cetățenilor și grupurilor civice care doresc să înființeze o asociație sau fundație;

i) Sprijină cetățenii pentru înaintarea sesizărilor către PMT prin mijloacele disponibile (atât online, cât și fizic);

j) Urmărește soluționarea sesizărilor din zona repartizată, precum și respectarea termenului legal de răspuns împreună cu compartimentele de specialitate;

k) Identifică sesizările care se repetă, identifică actorii relevanți în identificarea soluțiilor pentru probleme complexe care implică actori diverși și facilitează colaborarea între aceștia pentru identificarea unor soluții;

l) Colaborează cu structurile funcționale de resort pentru prevenire, prioritizare și soluționare;

m) Întocmește rapoarte periodice de activitate și le comunică șefului de serviciu și superiorilor ierarhici ai acestuia;

n) Alte atribuții prevăzute de lege sau însărcinări date prin acte administrative de către superiorii ierarhici.

Atribuții conform Regulamentului  GDPR

a) să păstreze cu strictețe parolele și mijloacele tehnice de acces la datele cu caracter   personal  de care ia cunoştinţă  în virtutea atribuțiilor sale de serviciu;

b) să interzică  efectiv și să împiedice  accesul oricărui alt salariat la canalele  de accesare a datelor personale  disponibile  în sistemele informatice cu ajutorul  căruia își desfășoară activitatea;

c) să manipuleze datele cu caracter personal, stocate în petiţii şi documentaţii, la care are acces cu cea mai mare  precauție, atât în ceea ce privește conservarea lor cât și în ceea ce privește  depunerea lor în dulapuri securizate;

d) să nu divulge  nimănui și să nu permită nimănui să ia cunoștiință   de parolele și mijloacele  tehnice de acces  în sistemele informatice, cu excepția administratorilor de sistem informatic;

e) să nu transmită  pe suport informatic și nici pe un altfel de suport  date cu caracter personal  către sisteme informatice care nu se afla  sub controlul Primăriei Municipiului Timişoara sau care sunt accesibile în afara  Primăriei Municipiului Timişoara inclusiv  stick-uri USB, HDD, discuri rigide,  e-mail,  foldere accesibile via FTP sau orice alt mijloc tehnic;

f) să nu divulge nimănui datele cu caracter personal la care are acces, atât în mod nemijlocit cât și, eventual, în mod mediat, cu excepția  situațiilor în care comunicarea datelor cu caracter personal se regăseste în atribuțiile de serviciu sau a fost autorizată  de către superiorul său ierarhic.

Atribuții generale:

1. Respectă și pune în aplicare legislația comună privind respectarea drepturilor omului și libertăților fundamentale, administrația publică locală, prevederi aplicabile funcționarilor publici/personalului contractual din administrația publică, regimul juridic al conflictului de interese și al incompatibilităților, transparența decizională, liberul acces la informațiile de interes public și a legislației specifice domeniului de activitate;

2. Respectă și pune în aplicare toate regulamentele și procedurile de lucru aprobate în cadrul autorității, fie prin Dispoziții ale Primarului fie prin Hotărâri ale Consiliului Local;

3. Aduce la îndeplinire toate atribuțiile care derivă din aplicarea legislației în vigoare, procedurile aprobate în domeniul său de activitate și fișa postului în scopul asigurării unui serviciu public de calitate;

4. Aduce la îndeplinire, în termenele stabilite de către superiorii ierarhici, lucrările și sarcinile repartizate;

5. Aplică și respectă procedurile de sistem și procedurile operaționale, în scopul funcționării optime și în conformitate cu cerințele legale ale sistemelor de management al calității și de control intern managerial implementate în cadrul Primăriei Municipiului Timișoara ;

6. Aduce la îndeplinire, la termenele stabilite, măsurile cuprinse în Programul de Dezvoltare al Sistemului de Control Intern Managerial și deciziile  Comisiei de Monitorizare;

7. Participă la implementarea și dezvoltarea sistemului de control intern managerial cu privire la activitatea desfășurată;

8. Monitorizează și evaluează sistemic riscurile în vederea stabilirii formelor de control intern corespunzătoare în activitatea specifică și care să conducă la minimalizarea riscurilor inerente;

9. Asigură aducerea la îndeplinire a acțiunilor preventive, a corecțiilor și a acțiunilor corective dispuse;

10. Colaborează la întocmirea programului anual al achizițiilor publice, a programului de investiții anual și multianual și la elaborarea și aprobarea bugetului pentru anul următor și a rectificărilor bugetare;

11. Participă activ la îmbunătățirea continuă a proceselor de lucru în care este implicat;

12. Se preocupă permanent de eficientizarea propriilor activități;

13. Participă la implementarea strategiei de informatizare a instituției în vederea automatizării proceselor interne, înlocuirea graduală a fluxurilor de hârtie cu fluxuri digitale, crearea unor baze de date integrate, securizate, interogabile și interoperabile;

14. Participă la implementarea strategiilor adoptate în cadrul instituției;

15. Participă la ședințele comisiilor de specialitate și ale plenului Consiliului Local al Municipiului Timișoara în vederea susținerii proiectelor de hotărâri inițiate, ori de câte ori este necesar;

16. Participă la lucrările comisiilor înființate prin dispoziții ale primarului sau hotărâri ale consiliului local în care este desemnat ca membru și îndeplinește atribuțiile pe care le incubă desemnarea lor;

17. Prezintă la solicitarea Primarului sau/și a Consiliului Local rapoarte și informări periodice;

18. Întocmește arhivarea documentelor create și gestionate, conform nomenclatorului arhivistic, inclusiv în format digital (pdf vectorial sau scan) din cadrul biroului;

19. Colaborează cu celelalte compartimente din cadrul Primăriei Municipiului Timișoara în vederea realizării activității specifice și a atingerii obiectivelor stabilite la nivelul structurii și a întregii instituții;

20. Răspunde de păstrarea confidenţialităţii informațiilor deţinute sau la care are acces ca urmare a executării atribuțiilor de serviciu;

21. Răspunde de îndeplinirea cu profesionalism, loialitate, corectitudine şi în mod conştiincios a îndatoririlor de serviciu şi se abține de la orice faptă care ar putea sa aducă prejudicii instituţiei;

22. Răspunde de realizarea la timp si întocmai a atribuțiilor ce-i revin potrivit legii, programelor aprobate sau dispuse expres de către conducerea instituţiei şi de raportarea asupra modului de realizare a acestora;

23. Răspunde, potrivit dispozițiilor legale, de corectitudinea şi exactitatea datelor, informaţiilor şi măsurilor prevăzute în documentele întocmite;

24. Răspunde de îndeplinirea atribuțiilor stabilite prin fişa postului;

25. Răspunde de buna utilizare și gestionare a fondurilor precum și a bunurilor publice aflate în folosință.

26. Răspunde de respectarea politicii GDPR și alte  proceduri și politici cu privire la integritatea și securitatea datelor implementate/adoptate la nivelul instituției.

Formular înscriere concurs

Adeverință

Model CV