25.10.2023
Solicitanții care doresc să desfășoare activități de comerț stradal cu produse specifice comemorărilor din data de 1 noiembrie pot depune cereri în intervalul 25-26 octombrie, la sediul Primăriei Municipiului Timișoara, camera 12, ghiseele 8-9.
Actele necesare sunt:
Costurile pentru ocuparea domeniului public sunt:
Taxele se achită la momentul înregistrării cererilor și nu pot fi restituite. Taxele se achită pentru perioada 30.10.2023 – 1.11.2023. Se acordă o singură locație pentru fiecare solicitant (persoană fizică sau juridică), pe o suprafață de 2 mp.
Locațiile propuse pentru desfășurarea acestor activități sunt perimetrele cimitirelor de pe raza municipiului Timișoara (trotuarele din fața cimitirelor), respectiv:
Comercianții au obligația de a deține, la locul de vânzare, următoarele documente:
Vânzătorii au obligația să mențină permanent curățenia în locul unde își desfășoară activitatea, în caz contrar, li se va retrage avizul. Cedarea dreptului de folosință a amplasamentului către o altă persoană se sancționează contravențional și duce la retragerea avizului.
Serviciul Comunicare