PRIMARUL MUNICIPIULUI TIMIŞOARA
În conformitate cu prevederile art. 133 alin. (2) lit. a), art.134 alin. (4) și art.196 alin. (1) lit. b) din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 – privind Codul Administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
Având în vedere Hotărârea Consiliului Local nr. 208/15.06.2021 – privind aprobarea Regulamentului de organizare și funcționare a Consiliului Local al Municipiului Timișoara;
DISPUNE :
Art. 1: Se convoacă DE ÎNDATĂ membrii Consiliului Local al Municipiului Timișoara în ȘEDINȚĂ EXTRAORDINARĂ, în data de 10.11.2023, ora 11,00, prin platforma online de videoconferință.
Art. 2: Proiectul Ordinii de zi a ședinței:
Proiect de hotărâre privind atestarea apartenenței la domeniul public al Municipiului Timișoara a imobilelor-teren situate în Timișoara, zona străzilor Calea Buziașului și D.Coresi înscrise în C.F. nr.439226 Timișoara, nr.top. 8561/1 și CF nr.439220, nr.top.8560/4/1.
Art. 3: (1) Consilierii locali vor prelua materialul înscris pe Proiectul Ordinii de zi de pe pagina de SharePoint a Primăriei Municipiului Timișoara https://primariatm.sharepoint.com/sites/consiliul.local.
(2) Membrii Consiliului Local al Municipiului Timișoara sunt invitați să formuleze și să depună amendamente asupra proiectului de hotărâre.
Art. 4: Prezenta dispoziție se aduce la cunoștință prin mass-media locală și pe site-ul Primăriei Municipiului Timișoara www.primariatm.ro.
PRIMAR, DOMINIC FRITZ | SECRETAR GENERAL, CAIUS ȘULI |