ANUNȚ CONCURS
Primăria Municipiului Timișoara organizează concurs de recrutare, cu proba scrisă în data de 14.02.2023, pentru ocuparea funcțiilor de executie vacante din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Timisoara.
I. Care sunt posturile scoase la concurs?
Posturile scoase la concurs :
I.1 Posturi pe perioadă nedeterminată cu o durată normală a timpului de muncă de 8 ore/zi, 40 ore/săptămână;
II. Care sunt probele concursului ?
1) Selecția dosarelor de înscriere
2) Proba scrisă
3) Interviul
La acestea se adaugă probe suplimentare de testare a competențelor lingvistice de comunicare în limbi străine și a competențelor în domeniul IT.
III. Care este calendarul de desfășurare a concursului de recrutare ?
• Data afișării anunțului de concurs: 19 ianuarie 2023;
• Perioada de depunere a dosarelor de concurs : 19 ianuarie 2023 – 03 februarie 2023;
• Data, ora şi locul sau locaţia desfăşurării probelor suplimentare :
IV. Cine oferă informații despre concurs?
• consilier Pop Simona, adresa de e-mail [email protected], tel. 0256/408352 sau la sediul instituției Bd.C.D.Loga nr.1 camera 7.
V. Care sunt condițiile de participare?
Candidații trebuie să îndeplinească condițiile generale de ocupare a unei funcții contractuale și condițiile specifice funcției de executie vacante scoase la concurs.
V.1 Care sunt condițiile generale de ocupare a funcției de executie?
• are cetăţenia română sau cetăţenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spaţiul Economic European (SEE) sau cetăţenia Confederaţiei Elveţiene;
• cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
• are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 – Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
• are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
• îndeplineşte condiţiile de studii, de vechime în specialitate şi, după caz, alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
• nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra securităţii naţionale, contra autorităţii, contra umanităţii, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni de fals ori contra înfăptuirii justiţiei, infracţiuni săvârşite cu intenţie care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcţiei contractuale pentru care candidează, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;
• nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcţia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfăşura activitatea de care s-a folosit pentru săvârşirea infracţiunii sau faţă de aceasta nu s-a luat măsura de siguranţă a interzicerii ocupării unei funcţii sau a exercitării unei profesii;
V.2 Care sunt condițiile specifice de ocupare a funcțiilor de executie scoase la concurs?
A. Serviciul Guvernanta Participativa si Management Cartiere:
1 inspector de specialitate IA
a) Studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă;
b) Cunoștințe de operare pe calculator (necesitate şi nivel): MsOffice- nivel mediu;
c) Limbi străine (necesitate şi nivel de cunoaștere ): Limba engleza -nivel mediu (scris, vorbit, citit);
d) Experiență în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției: minimum 7 ani;
1 inspector de specialitate I
a) Studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă;
b) Cunoștințe de operare pe calculator (necesitate şi nivel): MsOffice- nivel mediu;
c) Limbi străine (necesitate şi nivel de cunoaștere ): Limba engleza -nivel mediu (scris, vorbit, citit);
d) Experiență în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției: minimum 4 ani;
1 inspector de specialitate II
a) Studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă;
b) Cunoștințe de operare pe calculator (necesitate şi nivel): MsOffice- mediu;
c) Limbi străine (necesitate şi nivel de cunoaștere ): Limba engleza -nivel mediu (scris, vorbit, citit);
d) Experiență în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției: minimum 1 an;
B. Serviciul Documentații Proiecte:
1 inspector de specialitate I
d)e) Studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul construcțiilor, arhitecturii sau urbanismului;
e)f) Cunoștințe de operare pe calculator (necesitate şi nivel): MsOffice- mediu;
f)g) Limbi străine (necesitate şi nivel de cunoaștere ): Limba engleza -nivel mediu (scris, vorbit, citit);
h) Experiență în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției: minimum 4 ani;
VI. Ce trebuie să conțină dosarul de concurs ?
a)formular de înscriere la concurs, conform modelului prevăzut la anexa nr.2 din HG nr.1.336/2022;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
c) copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
d) copiile documentelor care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituţia publică;
e) copia carnetului de muncă, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
f) certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g) adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
h) curriculum vitae, model comun european.
Actele prevăzute la lit. b)-e) vor fi prezentate şi în original în vederea verificării conformităţii copiilor cu acestea și certificării lor. Candidații pot depune și alte documente considerante relevante în vederea probării îndeplinirii condițiilor specifice.
VII. Unde se depune dosarul de concurs?
Dosarul de concurs se depune la sediul Primăriei Municipiului Timișoara, bdul C.D.Loga nr.1, parter, camera 7.
VIII. Care este bibliografia de concurs?
Bibliografia cuprinde acte normative, lucrări, articole de specialitate sau surse de informare şi documente expres indicate, cu relevanţă pentru funcţia contractuală vacantă pentru care se organizează concursul și/sau domeniul de activitate coordonat/condus.
Tematica: dacă nu e precizat altfel, elementele din bibliografie vor fi studiate în integralitatea lor.