Logo Primaria Timisoara

Primăria Municipiului Timișoara

ANUNȚ CONCURS

Rezultate finale

Rezultate interviu

Rezultate proba scrisa

Rezultate selectie

ANUNȚ CONCURS
Primăria Municipiului Timișoara organizează concurs de recrutare, cu proba scrisă în data de 14.02.2023, pentru ocuparea funcțiilor de executie vacante din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Timisoara.

I. Care sunt posturile scoase la concurs?
Posturile scoase la concurs :
I.1 Posturi pe perioadă nedeterminată cu o durată normală a timpului de muncă de 8 ore/zi, 40 ore/săptămână;

  1. Serviciul Guvernanta Participativa si Management Cartiere 1 Inspector de specialitate IA
  2. Serviciul Guvernanta Participativa si Management Cartiere 1 Inspector de specialitate I
  3. Serviciul Guvernanta Participativa si Management Cartiere 1 Inspector de specialitate II
  4. Serviciul Documentații Proiecte 1 Inspector de specialitate I

II. Care sunt probele concursului ?
1) Selecția dosarelor de înscriere
2) Proba scrisă
3) Interviul
La acestea se adaugă probe suplimentare de testare a competențelor lingvistice de comunicare în limbi străine și a competențelor în domeniul IT.

III. Care este calendarul de desfășurare a concursului de recrutare ?
• Data afișării anunțului de concurs: 19 ianuarie 2023;
• Perioada de depunere a dosarelor de concurs : 19 ianuarie 2023 – 03 februarie 2023;
• Data, ora şi locul sau locaţia desfăşurării probelor suplimentare :

  • Competențe lingvistice de comunicare în limbi străine (citit, scris, vorbit) : 10 februarie 2023 ora 09:00,
  • Competenţe în domeniul tehnologiei informației IT : 10 februarie 2023 ora 11:00,
    la sediul instituției : Timișoara, Bd. C.D.Loga nr.1.
    • Data, ora şi locul sau locația desfășurării probei scrise: 14 februarie 2023, ora 10:00 la sediul instituției : Municipiul Timișoara, Bd. C.D.Loga nr.1.
    • Data, ora și locul desfășurării interviului: în termen de 4 zile lucrătoare de la data susţinerii probei scrise, la sediul instituției : Municipiul Timișoara, Bd. C.D.Loga nr.1.

IV. Cine oferă informații despre concurs?
• consilier Pop Simona, adresa de e-mail [email protected], tel. 0256/408352 sau la sediul instituției Bd.C.D.Loga nr.1 camera 7.

V. Care sunt condițiile de participare?
Candidații trebuie să îndeplinească condițiile generale de ocupare a unei funcții contractuale și condițiile specifice funcției de executie vacante scoase la concurs.

V.1 Care sunt condițiile generale de ocupare a funcției de executie?
• are cetăţenia română sau cetăţenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spaţiul Economic European (SEE) sau cetăţenia Confederaţiei Elveţiene;
• cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
• are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 – Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
• are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
• îndeplineşte condiţiile de studii, de vechime în specialitate şi, după caz, alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
• nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra securităţii naţionale, contra autorităţii, contra umanităţii, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni de fals ori contra înfăptuirii justiţiei, infracţiuni săvârşite cu intenţie care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcţiei contractuale pentru care candidează, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;
• nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcţia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfăşura activitatea de care s-a folosit pentru săvârşirea infracţiunii sau faţă de aceasta nu s-a luat măsura de siguranţă a interzicerii ocupării unei funcţii sau a exercitării unei profesii;

V.2 Care sunt condițiile specifice de ocupare a funcțiilor de executie scoase la concurs?
A. Serviciul Guvernanta Participativa si Management Cartiere:
 1 inspector de specialitate IA
a) Studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă;
b) Cunoștințe de operare pe calculator (necesitate şi nivel): MsOffice- nivel mediu;
c) Limbi străine (necesitate şi nivel de cunoaștere ): Limba engleza -nivel mediu (scris, vorbit, citit);
d) Experiență în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției: minimum 7 ani;
 1 inspector de specialitate I
a) Studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă;
b) Cunoștințe de operare pe calculator (necesitate şi nivel): MsOffice- nivel mediu;
c) Limbi străine (necesitate şi nivel de cunoaștere ): Limba engleza -nivel mediu (scris, vorbit, citit);
d) Experiență în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției: minimum 4 ani;
 1 inspector de specialitate II
a) Studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă;
b) Cunoștințe de operare pe calculator (necesitate şi nivel): MsOffice- mediu;
c) Limbi străine (necesitate şi nivel de cunoaștere ): Limba engleza -nivel mediu (scris, vorbit, citit);
d) Experiență în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției: minimum 1 an;

B. Serviciul Documentații Proiecte:
 1 inspector de specialitate I
d)e) Studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul construcțiilor, arhitecturii sau urbanismului;
e)f) Cunoștințe de operare pe calculator (necesitate şi nivel): MsOffice- mediu;
f)g) Limbi străine (necesitate şi nivel de cunoaștere ): Limba engleza -nivel mediu (scris, vorbit, citit);
h) Experiență în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției: minimum 4 ani;

VI. Ce trebuie să conțină dosarul de concurs ?
a)formular de înscriere la concurs, conform modelului prevăzut la anexa nr.2 din HG nr.1.336/2022;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
c) copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
d) copiile documentelor care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituţia publică;
e) copia carnetului de muncă, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
f) certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g) adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
h) curriculum vitae, model comun european.

Actele prevăzute la lit. b)-e) vor fi prezentate şi în original în vederea verificării conformităţii copiilor cu acestea și certificării lor. Candidații pot depune și alte documente considerante relevante în vederea probării îndeplinirii condițiilor specifice.

  • Formularul de înscriere la concurs se pune la dispoziţie candidaţilor prin secretariatul comisiei de concurs , poate fi accesat pe site-ul instituției Formular de înscriere.pdf
  • Curriculum vitae, modelul comun European se pune la dispoziţie candidaţilor prin secretariatul comisiei de concurs , poate fi accesat pe site-ul instituției și este prevăzut în HG1021/2004;Model_CV_ro.doc
  • Modelul orientativ al adeverinţei de vechime în muncă eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate după data de 01.01.2011 se pune la dispoziţie candidaţilor prin secretariatul comisiei de concurs și poate fi accesat pe site-ul instituției . Adeverinta.pdf
  • Adeverinţele care atesta experienta in munca trebuie să cuprindă elemente similare celor prevăzute în anexa nr.3 din HG nr.1.336/2022 şi din care să rezulte cel puţin următoarele informaţii: funcţia/funcţiile ocupată/ocupate, nivelul studiilor solicitate pentru ocuparea acesteia/acestora, temeiul legal al desfăşurării activităţii, experiența totală în muncă acumulată, precum şi experiența în specialitatea studiilor.
  • Documentul prevăzut la lit. f) poate fi înlocuit cu o declaraţie pe propria răspundere privind antecedentele penale. În acest caz, candidatul declarat admis la selecţia dosarelor are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului prevăzut la alin. lit. f), anterior datei de susţinere a probei scrise şi/sau probei practice.
  • Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sănătăţii. Pentru candidaţii cu dizabilităţi, în situaţia solicitării de adaptare rezonabilă, adeverinţa care atestă starea de sănătate trebuie însoţită de copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap, emis în condiţiile legii.

VII. Unde se depune dosarul de concurs?
Dosarul de concurs se depune la sediul Primăriei Municipiului Timișoara, bdul C.D.Loga nr.1, parter, camera 7.
VIII. Care este bibliografia de concurs?

Bibliografia cuprinde acte normative, lucrări, articole de specialitate sau surse de informare şi documente expres indicate, cu relevanţă pentru funcţia contractuală vacantă pentru care se organizează concursul și/sau domeniul de activitate coordonat/condus.

Tematica: dacă nu e precizat altfel, elementele din bibliografie vor fi studiate în integralitatea lor.

  1. Serviciul Guvernanță Participativă și Management Cartiere
    Manageri de cartier
    1 Inspector de specialitate IA
    1 Inspector de specialitate I
    1 Inspector de specialitate II
  2. Legea nr.52/2003 privind transparența decizională în administrația publică, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
  3. Ordonanța Guvernului nr. 27/2002 privind reglementarea activității de soluționare a petițiilor, cu modificările și completările ulterioare
  4. Hotărârea Guvernului nr 831 / 2022 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 52/2003 privind transparența decizională în administrația publică
  5. HCL nr 11 din 11.01.2022 privind aprobarea Campaniei de buget participativ „Timișoara Decide!”
  6. Hotărârea Consiliului Local nr. 335/14.06.2019 privind modificarea Regulamentului de funcționare a Consiliilor Consultative de Cartier aprobat Hotărârea Consiliului Local nr. 612/16.11.2018;
  7. Constituția României;
  8. Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare:
    -Partea a III-a
  • titlul I: art.75;
    – titlul II: art.76-83;
    – titlul III: art.84-94;
    – titlul V, cap.I – art.105-106, art.108, art.109;
    cap.II-art.110;
    cap.III-art.129,130,133-141;
    cap.IV –art.152-156,
    cap.VIII-art.195-200;
    – titlul VII: art.242-248;
    -Partea a VI-a
  • titlul II -Statutul funcţionarilor publici, Capitolul V Drepturi şi îndatoriri, Secţiunea a 2-a – Îndatoririle funcţionarilor publici: art.430, art.432-434, 437-441, 443-449.
  • titlul III – Personalul contractual din autorităţile şi instituţiile publice: art.538-562;
  1. Serviciul Documentații Proiecte
    1 Inspector de specialitate I
  2. HG nr. 907 din 29 noiembrie 2016 privind etapele de elaborare şi conţinutul-cadru al documentaţiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiţii finanţate din fonduri publice;
  3. Legea nr. 50 din 29 iulie 1991 (republicată) privind autorizarea executării lucrărilor de construcție – cap.I si Anexe;
  4. Legea nr. 10 din 18 ianuarie 1995 (republicată) privind calitatea în construcţii;
  5. Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
    -Partea a III-a
  • titlul I: art.75;
    – titlul II: art.76-83;
    – titlul III: art.84-94;
    – titlul V, cap.I – art.105-106, art.108, art.109;
    cap.II-art.110;
    cap.III-art.129,130,133-141;
    cap.IV –art.152-156,
    cap.VIII-art.195-200;
    – titlul VII: art.242-248;
    -Partea a VI-a
  • titlul II -Statutul funcţionarilor publici, Capitolul V Drepturi şi îndatoriri, Secţiunea a 2-a – Îndatoririle funcţionarilor publici: art.430, art.432-434, 437-441, 443-449.
  • titlul III – Personalul contractual din autorităţile şi instituţiile publice: art.538-562;

Posturi Management Cartiere

Posturi Serviciul Documentatii Proiecte

Adeverinta

Formular de înscriere