Rezultat final concurs
Rezultat contestatie
Rezultat Etapa II
Comunicare desfasurare interviu
Rezultate Etapa I
Rezultat contestatie
Rezultate selectie
ANUNȚ PUBLIC
Concurs de proiecte de management organizat pentru Filarmonica “Banatul” Timișoara
Primăria Municipiului Timișoara organizează, la sediul său din Bulevardul C.D. Loga nr. 1, concursul de proiecte de management pentru Filarmonica ”Banatul” Timișoara, în conformitate cu următoarele prevederi legale:
- Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 189/2008 privind managementul instituţiilor publice de cultură, cu modificările şi completările ulterioare;
- Ordinul Ministerului Culturii nr. 2799/2015 pentru aprobarea Regulamentului-cadru de organizare şi desfăşurare a concursului de proiecte de management, a Regulamentului-cadru de organizare şi desfăşurare a evaluării managementului, a modelului-cadru al caietului de obiective, a modelului-cadru al raportului de activitate, precum şi a modelului-cadru al contractului de management;
- HCL nr. 430/2021 privind aprobarea procedurilor și criteriilor de organizare a concursurilor pentru ocuparea posturilor de conducători ai instituțiilor publice de interes local, respectiv ai serviciilor publice de interes local din subordinea Consiliului Local al Municipiului Timișoara;
cu respectarea prevederilor OUG nr. 80/2022 privind reglementarea unor măsuri în domeniul ocupării posturilor în sectorul bugetar.
Prezentul anunţ public cuprinde următoarele elemente:
I. Condiţiile de participare la concursul de proiecte de management;
II. Regulamentul de organizare a concursului de proiecte de management;
III.Caietul de obiective;
IV.Calendarul concursului, cu precizarea termenului/perioadei pentru fiecare etapă;
V.Actele necesare înscrierii la concursul de proiecte de management, care fac obiectul dosarului de concurs;
VI.Bibliografia;
VII.Informații (privind condițiile tehnice de redactare a proiectului de management și condițiile de prezentare a acestuia precum și orice alte informații considerate necesare unei mai bune înțelegeri a cerințelor concursului );
VIII.Formulare specifice și alte documente suport
I.Condiţii de participare:
a) are cetăţenia română sau a unuia dintre statele membre ale Uniunii Europene;
b) are capacitate deplină de exerciţiu;
c) are studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în una din specializările cuprinse în domeniul de licență (DL) – Muzică[1]
d) are experiență de minimum 5 ani în specialitatea studiilor, menționate la lit. c);
e) are experiență de minimum 3 ani în domeniul activității manageriale în instituții publice de cultură sau organizații neguvernamentale cu obiectul de activitate în domeniul culturii și specializare în domeniul managementului[2];
f) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
g) nu a suferit condamnări penale şi civile pentru fapte ce l-ar face incompatibil cu funcția pentru care candidează[3];
h) nu i-a încetat contractul individual de muncă, raportul de serviciu sau contractul de management pentru motive imputabile acestuia, în ultimii 3 ani;
i) nu deține o altă funcție de manager astfel cum este definită de prevederile O.U.G. nr. 189/2008 privind managementul instituțiilor publice de cultură, cu modificările și completările ulterioare,la o altă instituție publică de cultură din România, condiție aplicabilă în cazul câștigării concursului de proiecte de management[4];
j) nu a fost lucrător al securității sau colaborator al acesteia, în sensul art. 2, lit a) – b) din OUG nr. 24/2008 privind accesul la propriul dosar și deconspirarea Securității;
k) cunoaște limba română, scris și vorbit;
l) cunoaște o limbă de circulație internațională, scris și vorbit.
[1] Domeniul de licență Muzică face parte din domeniul fundamental Științe umaniste și arte; Ramura de știință Arte, potrivit HG nr. 433/2022 privind aprobarea Nomenclatorului domeniilor și al specializărilor/programelor de studii universitare și a structurii instituțiilor de învățământ superior pentru anul universitar 2022—2023, completată și modificată prin HG 978/2022;
[2] – condiția de experiență în management dovedită prin adeverință(e) sau alte documente justificative eliberate/încheiate de/cu instituțiile de cultură, organizațiile neguvernamentale cu obiectul de activitate în domeniul culturii în cadrul cărora a activat;
– specializarea în management poate fi atestată cu certificat/diplomă de absolvire (master in management, manager de proiect, manager cultural etc.);
[3] nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției;
[4] condiție aplicabilă doar în cazul câștigării concursului de proiecte de management, sens în care se va completa o declarație pe propria răspundere ca renunță la postul de manager deținut, în condițiile în care este declarat/declarată câștigător/câștigătoare la concursul de proiecte de management organizat pentru ocuparea postului de manager al Filarmonicii “Banatul” Timișoara.
II. Regulamentul de organizare a concursului de proiecte de management aprobat prin Dispoziția Primarului nr. 2318/14.11.2022 este cuprins în Anexa 1 la prezentul anunț;
III. Caietul de obiective aprobat prin Dispoziția Primarului nr. 2318/14.11.2022 este cuprins în Anexa 2 la prezentul anunț și include ca și documente: Organigrama Filarmonicii “Banatul” Timișoara aprobată prin HCL nr. 23/2019, Regulamentul de organizare și funcționare al Filarmonicii ”Banatul” Timișoara, aprobat prin HCL nr. 57/2012, Statul de funcții al Filarmonicii ”Banatul” Timișoara, aprobat prin HCL nr. 260/2022 și Bugetul aprobat al instituţiei pe ultimii trei ani.
IV. Calendarul concursului
- 28.11.2022 – publicarea anunţului de organizare a concursului de proiecte de management;
- 29.12.2022, 16.00 – data limită pentru depunerea proiectelor de management și a dosarelor de concurs de către candidați;
- 03.01.2023 – 04.01.2023 – selecția dosarelor de concurs și afișarea rezultatelor;
- 05.01.2023 – contestații selecție dosare;
- 09.01.2023- soluționare contestații selecție dosare;
- 10.01.2023 – 19.01.2023 – analiza proiectelor de management – etapa I;
- 20.01.2023 –aducerea la cunoştinţa candidaţilor, în scris, a notelor obţinute în prima etapă a concursului și afişarea acestora la sediul autorităţii şi al instituţiei publice de cultură, precum şi pe pagina de internet a autorității și a instituţiei publice de cultură;
-
26.01.2023 – 27.01.2023 – susţinerea proiectelor de management în cadrul interviului etapa a II- a;
- 30.01.2023 – proba scrisă de departajare, după caz
- Aducerea la cunoștința candidaților, în scris, precum și la cunoștința publică a rezultatului concursului prin afişare la sediul autorităţii, la sediul instituţiei publice de cultură şi pe paginile de internet ale acestora, în termen de 24 de ore de la încheierea etapei a doua, sau, după caz, a probei scrise de departajare;
- Candidații nemulțumiți pot depune contestații asupra modului de respectare a procedurii privind organizarea și desfășurarea concursului, la sediul Primăriei Municipiului Timişoara, bd. C.D. Loga nr.1, camera 12, parter, la Serviciul Informare şi Consiliere Cetăţeni, în termen de 5 zile lucrătoare de la data aducerii la cunoștința candidaților a rezultatului concursului;
- Soluţionarea contestațiilor asupra modului de respectare a procedurii – în termen de 3 zile lucrătoare de la data expirării termenului pentru depunerea contestațiilor;
- În termen de 24 de ore de la expirarea termenului în care pot fi depuse contestații sau, după caz, de la data soluționării acestora, prin grija autorității, rezultatul final al concursului, lista nominală a candidaților și alte informații de interes public sunt aduse la cunoștința publică prin afișare la sediul autorității și al instituției publice de cultură.
V. Actele necesare înscrierii la concursul de proiecte de management, care fac obiectul dosarului de concurs
Dosarul de concurs trebuie să conţină:
- formularul de înscriere la concurs – conform modelului anexat;
- copie după actul de identitate;
- curriculum vitae, modelul comun european; (cf. H.G. nr. 1021/2004);
- copii după diplomele de studii care atestă îndeplinirea condiţiei de studii prevăzută la lit.c) din condiţiile de participare;
- adeverință care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului, de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate;
- cazierul judiciar – în cazul persoanelor cu cetăţenie română sau acte similare în situaţia persoanelor cu altă cetăţenie;
- declarația pe proprie răspundere privind capacitatea de exercițiu, conform modelului anexat;
- documente justificative care să ateste îndeplinirea condiției de experiență în specialitatea studiilor prevăzută la lit. d) din condiţiile de participare (CM, adeverințe, contract de management, alte documente justificative);
- documente justificative care să ateste îndeplinirea condiției de experiență în domeniul activităţii manageriale prevăzută la lit. e) din condiţiile de participare (CM, adeverințe, contract de management, alte documente justificative eliberate/ încheiate de/cu instituțiile de cultură, organizațiile neguvernamentale cu obiectul de activitate în domeniul culturii, în cadrul cărora a dobândit experiența managerială – funcţii de conducere, manager de proiecte culturale, manager cultural etc.);
- declarație pe propria răspundere că nu i-a încetat contractul individual de muncă, raportul de serviciu sau contractul de management pentru motive imputabile în ultimii 3 ani, conform modelului anexat;
- declarație pe propria răspundere că nu a fost lucrător sau colaborator al securității, în sensul art. 2, lit. a) – b) din OUG nr. 24/2008 privind accesul la propriul dosar și deconspirarea Securității, conform modelului anexat;
- declaraţie pe propria răspundere, prin care se angajează, dacă este cazul, să renunţe la postul de manager deţinut, în condiţiile în care este declarat câştigător în cadrul acestui concurs de proiecte de management, conform modelului anexat;
- notă de informare și obținere acord în legătură cu prelucrarea datelor cu caracter personal în procesul de recrutare;
- proiectul de management, în format letric şi în format electronic de tip PDF, pe suport stick USB – cu respectarea prevederilor art. 13 din Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 189/2008 privind managementul instituţiilor publice de cultură, cu modificările şi completările ulterioare, respectiv:
Reguli de depunere a dosarelor:
Proiectele de management și dosarele de concurs se pot depune:
- zilnic, de luni până joi, între orele 08.30 – 16.00 și vinerea între orele 08.30 – 13.00;
- la sediul Primăriei Municipiului Timişoara, Bd. C.D. Loga nr.1, Compartiment Organizare și Planificare Strategică Resurse Umane – camera 8, parter;
- persoană de contact: dna. Simona Pop, consilier Compartiment Organizare și Planificare Strategică Resurse Umane, tel. 0256-408 352;
- Termenul limită pentru depunerea proiectelor de management și a dosarelor de concurs de către candidați este 29.12.2022, ora 16:00.
- Depunerea dosarului de concurs se face personal.
- Documentele solicitate în copie se prezintă însoțite de documentele originale în vederea verificării conformităţii copiilor cu acestea și certificării lor, în caz contrar dosarul va cuprinde copii legalizate.
- Documentele depuse într-o limbă străină vor fi însoțite obligatoriu de traduceri legalizate. În cazul diplomelor de studii sau a documentelor care atestă efectuarea unor specializări în altă țară, acestea trebuie să fie însoțite de dovada recunoașterii acestora în România, conform prevederilor legale.
- La verificarea dosarului de concurs, nu vor fi luate în considerare adeverințe de studii sau alte documente care atestă efectuarea unor specializări, cu termenul de valabilitate expirat.
- Adeverința care atestă starea de sănătate va conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătății. Din această adeverinţă trebuie să rezulte în mod clar că este apt pentru a participa la concurs.
- La concurs pot participa numai candidaţii al căror dosar este complet şi corect întocmit.
VI. Bibliografie:
- Ordonanța Guvernului nr. 21/2007 privind instituţiile şi companiile de spectacole sau concerte, precum şi desfăşurarea activităţii de impresariat artistic;
- Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 189/2008 privind managementul instituţiilor publice de cultură, cu modificările şi completările ulterioare;
- Ordinul Ministerului Culturii nr. 2799/2015 pentru aprobarea Regulamentului-cadru de organizare şi desfăşurare a concursului de proiecte de management, a Regulamentului-cadru de organizare şi desfăşurare a evaluării managementului, a modelului-cadru al caietului de obiective, a modelului-cadru al raportului de activitate, precum şi a modelului-cadru al contractului de management, cu modificările și completările ulterioare;
- Legea nr. 8/1996 privind dreptul de autor și drepturile conexe dreptului de autor, cu modificările și completările ulterioare;
- Ordonanța Guvernului nr. 51/1998 privind îmbunătățirea sistemului de finanțare a programelor, proiectelor şi acțiunilor culturale, cu modificările şi completările ulterioare;
- Legea nr. 350/2005 privind regimul finanțărilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activități nonprofit de interes general, cu modificările și completările ulterioare;
- Legea nr. 53/2003 privind Codul Muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
- Legea nr. 273/2006 privind finanţele publice locale, cu modificările și completările ulterioare;
- Legea-cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice, cu modificările și completările ulterioare;
- Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificările și completările ulterioare;
- Ordonanţa Guvernului nr. 119/1999 privind controlul intern şi controlul financiar preventiv, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
- Legea nr. 500/2002 privind finanţele publice, cu modificările şi completările ulterioare;
- Legea nr. 32/1994 privind sponsorizarea, cu modificările şi completările ulterioare;
- O.S.G.G. nr. 600/2018 pentru aprobarea Codului controlului intern managerial al entităților publice;
- Hotărârea Guvernului nr. 1269/2021 privind aprobarea Strategiei naţionale anticorupţie 2021-2025 şi a documentelor aferente acesteia;
- Legea nr. 52/2003 privind transparența decizională în administrația publică, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
- Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informațiile de interes public, cu modificările și completările ulterioare;
- Ordonanța Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de
discriminare, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
- Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
- Hotărârea Guvernului nr. 262/2019 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Legii nr. 202/2002 privind egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi.
TEMATICA: actele cuprinse în bibliografie vor fi studiate în integralitatea lor.
VII. Informaţii (privind condiţiile tehnice de redactare a proiectului de management şi condiţiile de prezentare a acestuia şi orice alte informaţii considerate necesare unei mai bune înţelegeri a cerinţelor concursului).
VII.1 Condiții tehnice de redactare a proiectului de management și prezentare a acestuia pentru concursul de proiecte de management pentru Filarmonica “Banatul” Timişoara.
Proiectul de management este limitat la un număr de 40 de pagini, plus anexe, respectând următorul format:
- dimensiune pagină A4;
- marginile paginii: stânga: 2 cm, dreapta: 2 cm, sus: 1,25 cm, jos:1,25 cm;
- font Times New Roman, dimensiunea de 12 puncte pentru textul de bază și 14 puncte pentru titluri;
- spațierea textului la 1 rând;
- justified.
Paginile vor fi numerotate, în josul paginii, numărul centrat.
Se vor folosi diacriticele specifice limbii române.
Eventuale fotografii, grafice, flyer-e, afișe, prezentări sau alte prelucrări de imagine vor fi incluse obligatoriu în anexe.
Proiectul de management va avea următorul titlu, scris cu dimensiunea de 14 puncte, font Times New Roman, alinierea textului – center:
Proiect de management pentru Filarmonica „Banatul” Timișoara
perioada 2023 – 2027
Proiectul de management trebuie să respecte întocmai structura din caietul de obiective aprobat de autoritate, întocmit după Anexa 3 a OMC nr. 2799/2015, inclusiv numerotarea capitolelor, subcapitolelor, subpunctelor.
În întocmirea proiectului se cere utilizarea termenilor conform definiţiilor prevăzute în Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 189/2008 privind managementul instituţiilor publice de cultură, cu modificările și completările ulterioare.
VII.2 Condiţiile de prezentare a proiectului de management
- Proiectul de management va fi prezentat, în cadrul etapei a II-a, în format PowerPoint cu o durată de maxim 15 minute, urmat de o sesiune de întrebări şi răspunsuri.
- Prezentarea poate fi susţinută şi în sistem online, prin decizia comisiei de concurs, comunicată candidaţilor cu precizarea tuturor elementelor necesare în acest sens (platforma, data, ora, alte informații necesare bunei desfășurări a concursului etc.)
Proiectele de management sunt lucrări proprii cu caracter original. Astfel, dacă se constată existenţa de elemente plagiate, nu se specifică sursa informaţiilor şi se însuşesc parţial sau în totalitate ideile ori cuvintele altora, comisia de concurs va respinge aceste proiecte de management.
VIII. Formulare specifice şi alte documente suport
Afișat în data de 28.11.2022
SECRETARIAT COMISIE DE CONCURS
[1] Domeniul de licență Muzică face parte din domeniul fundamental Științe umaniste și arte; Ramura de știință Arte, potrivit HG nr. 433/2022 privind aprobarea Nomenclatorului domeniilor și al specializărilor/programelor de studii universitare și a structurii instituțiilor de învățământ superior pentru anul universitar 2022—2023, completată și modificată prin HG 978/2022;
[2] – condiția de experiență în management dovedită prin adeverință(e) sau alte documente justificative eliberate/încheiate de/cu instituțiile de cultură, organizațiile neguvernamentale cu obiectul de activitate în domeniul culturii în cadrul cărora a activat;
– specializarea în management poate fi atestată cu certificat/diplomă de absolvire (master in management, manager de proiect, manager cultural etc.);
[3] nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției;
[4] condiție aplicabilă doar în cazul câștigării concursului de proiecte de management, sens în care se va completa o declarație pe propria răspundere ca renunță la postul de manager deținut, în condițiile în care este declarat/declarată câștigător/câștigătoare la concursul de proiecte de management organizat pentru ocuparea postului de manager al Filarmonicii “Banatul” Timișoara.