Dispoziția privind desemnarea persoanelor responsabile cu aplicarea Legii 544/2001
Persoana responsabilă cu difuzarea informațiilor de interes public este dl. Nyari Ciprian Ştefan, consilier în cadrul Direcției Relații Comunitare, în calitate de responsabil din partea Primăriei Municipiului Timișoara cu aplicarea Legii 544/2001 și gestionarea informațiilor publice primite de la persoane fizice și persoane juridice, instituții publice, ONG-uri și mass-media.
Pentru mai multe informații puteți să sunați la nr. de tel 0256/969 sau să scrieți la adresele de e-mail: [email protected]
ART. 22 din Legea 544/2001
(1) In cazul în care o persoana se considera vatamata în drepturile sale, prevazute în prezenta lege, aceasta poate face plîngere la sectia de contencios administrativ a tribunalului în a carei raza teritoriala domiciliaza sau în a carei raza teritoriala se afla sediul autoritatii ori al institutiei publice. Plîngerea se face în termen de 30 de zile de la data expirarii termenului prevazut la art. 7.
(2) Instanta poate obliga autoritatea sau institutia publica sa furnizeze informatiile de interes public solicitate si sa plateasca daune morale si/sau patrimoniale.
(3) Hotarîrea tribunalului este supusa recursului.
(4) Decizia Curtii de apel este definitiva si irevocabila.
(5) Atît plîngerea, cat si apelul se judeca în instanta în procedura de urgenta si sunt scutite de taxa de timbru.
a) Acte normative privind funcționarea instituției
Ordonanța de Urgență nr. 57/3.07.2019 privind Codul administrativ
Hotărârea Consiliului Local nr. 419/30.07.2013 privind modificarea și aprobarea Organigramei și Statului de funcții pentru aparatul de specialitate a Primarului Municipiului TimișoaraHotărârea Consiliului Local nr. 534/22.10.2013 privind modificarea și aprobarea Organigramei și Statului de funcții pentru aparatul de specialitate a Primarului Municipiului Timișoara
b) Structura organizatorică, atribuțiile departamentelor autorității sau instituției publice
c) Numele și prenumele persoanelor din conducerea instituției sau autorității publice:
Primar – Dominic Fritz
Viceprimar – Ruben Lațcău
Viceprimar – Cosmin Gabriel Tabără Amânar
Secretar – Șuli Caius
Persoana responsabilă cu difuzarea informațiilor de interes public, conform Dispoziției Primarului Municipiului Timișoara, nr. de tel 0256/969, adrese de e-mail: [email protected]
d) Coordonatele de contact ale autorității sau instituției publice:
Adresa: B-dul C.D. Loga, nr. 1, cod postal 300030
Telefon: 0256-408300
Fax: 0256-490635
Call Center: 0256-969
Email:[email protected]
Internet: primariatm.ro
Program cu publicul:
Serviciul Relaționare Directă cu Cetățenii (camera 12)
Luni, miercuri, joi, Vineri: 8.30 – 16.30
Marți: 8.30 – 18.30
Direcția Fiscală
e) Audiențe:
Programul Audienţelor (numai după programarea în prealabil la camera 12) este următorul:
Primar Dominic Fritz – on line sau la cabinet, et.1.
Viceprimar Ruben Laţcău – on line sau la cabinet, et.1.
Viceprimar Cosmin A. Tabără – cabinet, et.1.
Secretar General Caius Şuli – cabinet, et.1.
Direcţia Patrimoniu – Director Boncea Mihai – cabinet director et. 2.
Marți, interval orar 10.00 – 12.00
Direcția Urbanism – Arhitect Șef – online cu inscriere în prealabil la adresa email: [email protected]
Miercuri, interval orar 10.00-14.00
Activități comerciale – Director Magdalena Nicoară
Joi, interval orar 10.00-12.00
Serviciul Juridic – Șef serviciu Mihaela Dumitru – on line sau la cam.14 – parter
Miercuri, interval orar 9.30 – 11.30
În funcție de evoluția pandemiei COVID-19 acest program poate suferi modificări.
Înscrierea la audiențe se face la Serviciul Informare Consiliere Cetățeni (camera 12), telefon: 0256-408 426
Programul de audiențe al executivului instituției: https://www.primariatm.ro/administratie/primaria/audiente/programul-de-audiente-al-executivului-institutiei/
f) Sursele financiare, bugetul și bilanțul contabil
g) Programele și strategiile instituției publice:
Strategia Integrată de Dezvoltare Urbană 2015-2020
Strategia Culturală a Municipiului Timișoara 2014 – 2024
Declarația de aderare la Strategia Națională Anticorupție 2016-2020
h) Lista cuprinzând documentele de interes public:
i) Lista cuprinzând documentele produse și/sau gestionate conform legii:
j) Modalitățile de contestare a deciziei autorității sau a instituției publice în situația în care persoana se consideră vătămată în privința dreptului de acces la informațiile de interes public solicitate.
Conform art. 22 din Legea nr. 544/2001, persoana care se consideră vătămată în drepturile sale poate face plângere la secția contencios administrativ a tribunalului în a cărei rază teritorială domiciliază sau în a cărei rază teritorială se află sediul autorității ori al instituției publice.
ART. 22 din Legea 544/2001
(1) In cazul în care o persoana se considera vatamata în drepturile sale, prevazute în prezenta lege, aceasta poate face plîngere la sectia de contencios administrativ a tribunalului în a carei raza teritoriala domiciliaza sau în a carei raza teritoriala se afla sediul autoritatii ori al institutiei publice. Plîngerea se face în termen de 30 de zile de la data expirarii termenului prevazut la art. 7.
(2) Instanta poate obliga autoritatea sau institutia publica sa furnizeze informatiile de interes public solicitate si sa plateasca daune morale si/sau patrimoniale.
(3) Hotarîrea tribunalului este supusa recursului.
(4) Decizia Curtii de apel este definitiva si irevocabila.
(5) Atît plîngerea, cat si apelul se judeca în instanta în procedura de urgenta si sunt scutite de taxa de timbru.